NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Siyahi adlı üyeden alıntı
...Supermoto tarzı yapmayı düşünüyorum. Kalın asfalt lastikler, ön teker çamurluğunun üstüne ayrıca gaga şeklinde bir çamurluk ilavesi, Topcase ve side case eklemeleri v.s. v.s.
Bu motorun temizini bulmak çok çok zor. Ben kolay kolay inanmazdım temiz olduğuna. Üstelik temiz bile olsa okadar para eder mi, bence etmez ama göreceli tabi. Ben sadece hem motorun km si oynanmış olup çok temiz havası verilmiş olmasından ve bundan da faydalanarak biraz sabır ile ~7500 TL civarı bir paraya satmaya çalışma ihtimaline karşı seni uyarmak istedim. İnan çok fazla insan var böyle. Yani adam belki de normal bir motoru düşük km gösterip bir de üstüne fahiş fiyat isteyim 2 kere kazıklamaya çalışıyor olabilir.
Neyse o kısımları araştırmak sana kalmış tabi ben sadece alıntı yaptığım yerdeki yazdıkların biraz çelişkili değil mi diye soracaktım ???
daparadoks adlı üyeden alıntı
Drz400 den vaz gecirtecek galiba bu makina beni takipteyim
Üstad, DRZ den daha ağır ve daha güçsüz bir motor. Tork da aynı şekilde... Neden bu motora takıldın ki? Hani tip olarak da ne DRZ ne de Falcon çok güzel değiller, DRZ üzerinde de çeşitli oynamalar ile güzel işler ortaya çıkartabilirsin... Ben olsam kesinlikle değişmezdim.
Reklamlar
-
Syanur, tip olarak drz far haric guzel sm goruntusu falconuda bi arkadasim oneriyordu yuru git demistim gel gelelim maddiyata drz almadan once max 6000 tlye bi motor bakiyorum bulamiyorum honda xl 200e kadar dusmustum sen hesap et
Bnm derbi yalan olmasaydi drzye giden yolda bi basamak olacak motosiklete ihtiyacim olmazdi ah ahh
---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:40 ----------
150 kg 30 bgmis nx 250 bile 26 ilginc
-
28 Kasım 2012, 00:17
#863
Yukardaki Falcon'a takılan gaga motoru tamamlamış.
Gerçekten çok yakışmış
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
-
Falcon'cular nerdesiniz? 2004 model mavi bir tane buldum servis bakımlıymış, fethiyede. Soracağım motoru serviste ki Mustafa abiye. Almayı düşünüyorum sizler ne derdiniz bu konu hakkında görüşlerinizi alayım?
NX4 rampa çıkarken iki kişi nasıldır çekişi?
Yakıt tüketimi nedir?
Kronik sorunları nelerdir yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
-
Bende 5000-5500 civarında temiz NX4 bakınıyorum ama bulmak çok zor. Şu an Zongsheh GY125 kullanıyorum. Bunu satıp yerine almayı düşünüyorum. Pişman olacağımı sanmıyorum. Tüm alternatiflere baktım ama NX4 bu fiyat aralığında çok iyi bir motor bence. Yaza doğru değiştirebilirim umarım.. 125cc kısa şanzumanlı Zongshen uzun yolda işkenceden başka bişey değil vallahi..
-
Arkadaşlar selamlar,
Birçok yerde araştırdım,forumlara baktım fakat bir sonuç elde edemedim. Falcon çanta aparatı yerine alternatif bir modelin çanta aparatını kullanan oldu mu aranızda? Ya da çevrenizde Falcon kullanıcısı olup bu konuda danışabileceğim birisi var mı?
Alternatif çözüm olarak yan çanta ve kumaşımsı ('soft case 'diye tabir edilmekte) çantaları inceledim, benim istediğim birşey değil ,bunun yanı sıra demirciye de yaptırmak istemiyorum hem güvenlik hem estetik açısından.
Farklı önerileriniz varsa yararlanmak isterim.
Saygılar...
If you're not ready to die for it, take the word "freedom" out of your vocabulary.
-
valla bak demirci konusunda sana katılamıyacagım benim arkadas egzoz cuya yaptırda on numara oldu, heleki xtreme max a ait orjınal canta demiri olmamasıda cabası, baska modelin kini takacagına yaptırsan bence daha iyi ve ucuz olur.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-20.html
bu ve sonraki sayfada işlemleri görebilirsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Cenkito önce orjinal bulabilir miyim diye bakacağım, bulamazsam son çare olarak da düşündüğüm bu. Her yerde bi kolda kask,dizlik taşımak ,sırtta motorcu montuyla gezmek yük oluyor. Cevabınız için teşekkür ederim, resimler de çok güzel detaylandırılmış.
If you're not ready to die for it, take the word "freedom" out of your vocabulary.
-
Bir yerden cevap bekliyordum, o da olumsuz oldu. Anlaşılan çanta aparatı için ya sağlam bir demirci-egzozcu bulacağız ya da çaresizce bekleyeceğiz...
İstanbul içi önerebileceğiniz, bizim motorun çanta aparatını yapabilecek bir demirci var mı?
Demirciye yaptıran arkadaşlar olduğunu okumuştum, acaba memnun musunuz? Güvenlik açısından tedirgin olmaktayım...
Saygılar
Cenkito, eğer yazılmışsa affola ama linktekii sayfada bulamadım, çantayı yaptırdığınız usta nerede?Buraya yazmak istemezseniz özelden de mesaj atabilrsiniz.
If you're not ready to die for it, take the word "freedom" out of your vocabulary.
-
04 Şubat 2013, 07:03
#870
kagy48 adlı üyeden alıntı
Falcon'cular nerdesiniz?
2004 model mavi bir tane buldum servis bakımlıymış, fethiyede. Soracağım motoru serviste ki Mustafa abiye. Almayı düşünüyorum sizler ne derdiniz bu konu hakkında görüşlerinizi alayım?
NX4 rampa çıkarken iki kişi nasıldır çekişi?
Yakıt tüketimi nedir?
Kronik sorunları nelerdir yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
Su ana kadar yaklaşık 10000 km yaptım falconla. Gecen yaz 4 tane 650 cc ile beraber 4000 km tura çıktım. Performans olarak hic bir eksiklik yasamadım. Arazi ve bozuk yollarda diger tum endurolardan daha rahatti. 2 kisi rampa performansı 200-250 Cc deki tek kisi performansi kadardır. Yakitiekonomik kullanırsan (100 U geçmezsen) 4-4,5 lt dir.
Yıpranmış makinalarda egzantrik zincirinden ses gelebilir. Tamiri ve parçası bulunuyor. Kronik başka hic bir sorunu yoktur. Güvenle alabilirsiniz. Tavsiye ederim. Ben su ana kadar cok memnunum.
runmysoul adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar,
Birçok yerde araştırdım,forumlara baktım fakat bir sonuç elde edemedim. Falcon çanta aparatı yerine alternatif bir modelin çanta aparatını kullanan oldu mu aranızda? Ya da çevrenizde Falcon kullanıcısı olup bu konuda danışabileceğim birisi var mı?
Alternatif çözüm olarak yan çanta ve kumaşımsı ('soft case 'diye tabir edilmekte) çantaları inceledim, benim istediğim birşey değil ,bunun yanı sıra demirciye de yaptırmak istemiyorum hem güvenlik hem estetik açısından.
Farklı önerileriniz varsa yararlanmak isterim.
Saygılar...
Ben kendim başka bir yan canta demirini modifiye edip yan canta bağladım. İsimi gordu. Motosiklet ile ilgilenen ve alet edevati uygun olan motosiklet tamircileri sana bu konuda yardımcı olabilir diye dusunuyorum.
-
04 Şubat 2013, 15:53
#871
serway adlı üyeden alıntı
Su ana kadar yaklaşık 10000 km yaptım falconla. Gecen yaz 4 tane 650 cc ile beraber 4000 km tura çıktım. Performans olarak hic bir eksiklik yasamadım. Arazi ve bozuk yollarda diger tum endurolardan daha rahatti. 2 kisi rampa performansı 200-250 Cc deki tek kisi performansi kadardır. Yakitiekonomik kullanırsan (100 U geçmezsen) 4-4,5 lt dir.
Yıpranmış makinalarda egzantrik zincirinden ses gelebilir. Tamiri ve parçası bulunuyor. Kronik başka hic bir sorunu yoktur. Güvenle alabilirsiniz. Tavsiye ederim. Ben su ana kadar cok memnunum.
Ben kendim başka bir yan canta demirini modifiye edip yan canta bağladım. İsimi gordu. Motosiklet ile ilgilenen ve alet edevati uygun olan motosiklet tamircileri sana bu konuda yardımcı olabilir diye dusunuyorum.
Bu senin 2. falconmu bu arada?
ANGARAJ
-
05 Şubat 2013, 01:50
#872
2. Falconum Yunus. Baktım ettim, hem şehir içi hem şehirler arası hem arazi hem de arızasız-sorunsuz başka bir makina bulamadım. Transalp alsam şehir içi arabamın 2 katı yakıt tüketiyor ve araziye istediğim kadar giremiyorum. BMW f 650 gs alsam az yakar ama sorunlu bir makinası var. Ayrıca falcona göre daha titreşimli. Sorun yaşatmayacak kadar çok temizleri de bence hak ettiğinden fazla fiyata satılıyor. Xt 660R titreşim manyağı oluyorsun. Kle 500 bu kawasakiye enduro konusunda ısınamadım. Ayrıca arkada topcase varsa artçıya yer kalmıyor. Endurodan başka makinaya da gönlüm yanaşmıyor.
Ben falconumla rahatım. Bir motorda hem ekonomi, hem hard enduro keyfi, hem uzun yolda idare edecek bir performans hem sağlamlık ve sorunsuzluk... O yüzden yine falcon aldım
-
05 Şubat 2013, 14:14
#873
xt660
i birebir binip test etme imkanin oldumu bilmiyorum ama bunlar tek silindirli ve balansorlu alerler neticesinde. piyasadaki xt660larda km dusuk olanini gormedim demekki millet saglam uzun yapiyorlar yerinde olsan bir arastirirdim..
ANGARAJ
-
05 Şubat 2013, 15:26
#874
XT 660 güzel sağlam makina. Kullandım. Fakat balansör zaten önde gelen markaların tek silindirlilerinin hepsinde var. Buna karşın titreşim engellenemiyor. Bu noktada balansörlü ve küçük hacimli motosikletlerde titreşim rahatsız etmiyor. Örneğin cbf 150 de neredeyse titreşim yok denecek düzeyde. Ama silindir hacmi büyüdükçe titreşim hissedilmeye başlanıyor ve artıyor. Bu noktada falcondaki titreşim hem silindirin çok büyük olmaması hem de balansörün varlığı nedeniyle insanı rahatsız etmiyor. Zaten 120 den sonra az az hissediliyor. Ama f650, xt660 Dr650 gibi makinalarda balansör olmasına karşın silindirin büyük olması sebebiyle titreşim daha fazla ve rahatsız ediyor.
Yani dostum; ben 600 cc ve üzerine en az 2 silindir lazım diyorum. Bu noktada 2 tane model çıkıyor karşımıza. 1. Transalp, 2. KLE 500
Transalpin yakıt tüketimi beni ürküttü. Şehirler arasında o kadar yaktığı benim için önemli değil fakat şehir içinde bu kadar yüksek yakıt tüketimi canımı sıkıyor.
KLE 500 e gelince motosikletin kuyruk selesinin duruş açısı nedeniyle, topcase öne doğru açılı duruyor ve artçının oturum alanını çok daraltıyor. Bu da artçılı binişe izin vermiyor.
Eğer ki titreşime katlanmayı göze alacak olsam tercihim f 650 gs veya xt 660r olabilirdi. Bütçeme göre ikisi arasında karar verebilirdim.
Yakıt kaygım olmasa ve arazide sürmek, ormanın içine girmek gibi bir hevesim olmasa transalp alırdım.
Artçıya ihtiyaç duymasam ve kawasaki aklımda hep racing üreticisi gibi kalmasa, yedek parçası bol olsa belki KLE 500 de tercihim olabilirdi.
Lakin ben yılda 1 defa uzun tura çıkıyorum. (2000 km'nin üzerinde) Bu turda en fazla 120 ye çıkıyoruz, normal seyir hızımız 80-100 km/saat aralığı. Bunun dışında Ankara'da şehir içindeyim. Yada yakın mesafelere Kızılcahamam, Beypazarı vs. gidiyorum.
Araziye girsem herkesten çok rahatım. Şehir içinde çok rahatım. Yakıt konusunda çok rahatım. Uzun yolda yeterli düzeydeyim. Yedek parça konusunda ne istersem kısa sürede elimde oluyor ve güç yetmeyecek meblağlar değil. (Zaten bu 650 likleri almak yerine falcon alınca artan bütçeyle keyfe keder motosikletin amortisör keçe ve yağlarını, zincir-dişlilerini deiştirdim vsvs. Özel tasarım tur camı yaptırdım, koruma demirleri gibi aksesuarlar yaptırdım. Sisfarları taktım. Falconu, Falcondan fazla bir motora çevirdim ) Kafam rahat biniyorum.
Anlayacağınız ben bu falconu çok sevdim ve fena sardım birader
-
05 Şubat 2013, 19:59
#875
O zaman allah kaza bela vermesin
ANGARAJ
-
05 Şubat 2013, 20:02
#876
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
O zaman allah kaza bela vermesin
Amin. Hiçbirimize vermesin.
-
05 Şubat 2013, 20:19
#877
serway adlı üyeden alıntı
Amin. Hiçbirimize vermesin.
Birde gökhanların orda senin falcondu galiba görmüştüm ama üstü çadırlıydı o eski falconunmu yoksa yeni falconunmuydu?
ANGARAJ
-
06 Şubat 2013, 11:05
#878
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Birde gökhanların orda senin falcondu galiba görmüştüm ama üstü çadırlıydı o eski falconunmu yoksa yeni falconunmuydu?
O eskisiydi.
-
slm lar arkadaşlar
foruma giremediğim için 2 hafta sonra ancak yazabildim.
6 ay kadar falcon arıyordum
istanbula hem fuarı gezmek hemde sahibindende bursadaki bi falcon ilanına bakmak için gittim.
salı günü bursaya geçtim. beğeneceğime pek ihtamal vermiyordum çünki daha önce konyadan antalya tarsus ve edirne ye motosiklete bakmaya gitmiştim
vardıgımda motosikletler hiçte ilan resminde ki gibi degildi.ve gerisin geri dönmüştüm.
ama bu motosiklet nasipmiş beğendim satıcıda güzel ikram etti buradan teşekkür ediyorum kendisine
satış işlemlerini hallettikten sonra feribotla istanbula döndüm.
perşembe günü sabah fuarı gezip yola çıkmayı planlıyordum
fuar ilk gün 13 00 te açılacakmış akşama konyada olmam gerektiğinden fuara kalmadan sabah erkenden
yola çıktım.benzin molaları haricinde durmadan yol aldım.istanbul sakarya arası yagmurluydu
sakarya eskişehir arası hava açıktı.eskişehir konya arası hava kapalı yol kenarlarındaki arazideki kar sebebiyle hava buz gibiydi. ellerim hariç üşümedim.
eldiven giyip çıkarmaktan üşendiğim için resim yolda çekemedim ama istanbulda çektiklerimi paylaşıırm
herkese kazasız sürüşler
-
Hayırlıolsun. Güle güle kullan kazasız belasız. Ben Falcondan memnunum bugüne kadar beni hiç üzmedi. Umarım sen de bir sorun yaşamazsın. İyi günlerde kullan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler