NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2010, 17:06
#681
Reklamlar
-
07 Ağustos 2010, 17:11
#682
Levsy adlı üyeden alıntı
Olumsuz özellikler konusunda en azından şunu net olarak anlıyoruz ki, parçalar geç geliyor, haliyle parça fiyatları yüksek, ve biraz fazla yakıyor. Egzantrik sorunu ise kader kısmet meselesi gibi görünüyor.
Artı yönleri ise cezbedici boyutlarda.
İyi düşünüp taşınmak lazım.
Abi nediyosun,vazmı geçelim bu sevdadan ...?
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
07 Ağustos 2010, 17:20
#683
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi nediyosun,vazmı geçelim bu sevdadan ...?
Valla ben 6-7 ay önce heveslenip vazgeçmiştim. Şimdi sen bu topiği hareketlendirince gene ilgim buna kaydı. CBF 150 yerine neden bunu almayayım demiştim.
Ne bileyim, +/-'leri iyi değerlendirmek lazım.
Piyasada az olmasına rağmen saihibinden.com'da fazla sayıda satılık var gibi. Bu da kafamı karıştırmıştı.
-
07 Ağustos 2010, 18:30
#684
Levsy adlı üyeden alıntı
Valla ben 6-7 ay önce heveslenip vazgeçmiştim. Şimdi sen bu topiği hareketlendirince gene ilgim buna kaydı.
CBF 150 yerine neden bunu almayayım demiştim.
Ne bileyim, +/-'leri iyi değerlendirmek lazım.
Piyasada az olmasına rağmen saihibinden.com'da fazla sayıda satılık var gibi. Bu da kafamı karıştırmıştı.
Abi napalım biliyomusun bitane ortak alalım,Ankara,Çorum arası 3 saatlik yol 15 gün sende kalır 15 gün bende...
Şakası bir yanada,salam olduğuna inandığım bir tane olursa onu alır...Tabi falconu alırken cbf150'mi kesinlikle satmam...Onun yeri başka
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
10 Ağustos 2010, 03:48
#685
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi napalım biliyomusun bitane ortak alalım,Ankara,Çorum arası 3 saatlik yol 15 gün sende kalır 15 gün bende...
Şakası bir yanada,salam olduğuna inandığım bir tane olursa onu alır...Tabi falconu alırken cbf150'mi kesinlikle satmam...Onun yeri başka
Falcona bir kere bin 3-5 km düz ve rampa yap, biraz gaz aç rampa çıkarken..Bir daha inmek istemessin..Nasıl gaz yediğini hissettiğinde.benim motorum bu dersin,hele birde içinde macera ruhu varsa...Doğadan ayrılamazsın
-
10 Ağustos 2010, 04:06
#686
Blacklove16, bu modelin süper birşey olduğunun farkındayız.
Bak şu ilanda 4.100 TL'ye 2004 model bir tane var. 4.000 TL'ye alırsın bunu. Motor temizse çok iyi fiyat. Adam "ağaca çarptım km göstergesi kırıldı, 400 TL'ye çıkma bulursunuz" diyor. Bizi düşündüren bu tür konular işte.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...di-artik/detay
-
10 Ağustos 2010, 15:02
#687
Levsy adlı üyeden alıntı
Blacklove16, bu modelin süper birşey olduğunun farkındayız.
Bak şu ilanda 4.100 TL'ye 2004 model bir tane var. 4.000 TL'ye alırsın bunu. Motor temizse çok iyi fiyat. Adam "ağaca çarptım km göstergesi kırıldı, 400 TL'ye çıkma bulursunuz" diyor.
Bizi düşündüren bu tür konular işte.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...di-artik/detay
Honda nın parçalarının pahalı olduğu herkes tarafından biliniyor nerdeyse..Kafanda Honda markası varsa bu durumu görmezden geleceksin ya da bu motoru kafandan sileceksin veya aldığın zaman çok kontrollü kullanacaksın...Bir ip ucu daha, 1 ay kadar önce motorumun debriyaj balatası,ve ön fren balatası değişmesi gerekiyordu, servisi aradım her ikisi için ve işçilik için toplam 700 lira kadar bi para istediler...Bende vazgeçtim dolayısıyla ve alternatifler aramaya başladım,ve cbf 250 nin debriyaj balatasının falcona uyduğunu öğrendim,hemen netten sipariş verdim EBC marka..100 liraya..Sonra 7. balatayıda sahibinden.com dan buldum..onu da 30 liraya aldım.Ön fren balatasınıda 35 e aldım. 2 tane yağ aldım 36 lira...işçiliğede 30 lira verdim.. ve 230 liraya hallettim işimi...belki aldığım malzemeler orjinalin yerini tutmayabilir ama emin olun orjinalden de aşağı kalmaz...Demek istediğim çözüm bulunur... çok büyük kaza yapmadığın sürece..
-
10 Ağustos 2010, 15:09
#688
Abi ben niyeti bozuyorum alıcam birtane nx4 Falcon
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
10 Ağustos 2010, 15:11
#689
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi ben niyeti bozuyorum alıcam birtane nx4 Falcon
Hadi hayırlısı bakalım
Belki arkadan ben de gelirim CBF 150'mi bu mu, kafamda netleşsin de bir bakayım duruma.
-
10 Ağustos 2010, 15:36
#690
Levsy adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlısı bakalım
Belki arkadan ben de gelirim
CBF 150'mi bu mu, kafamda netleşsin de bir bakayım duruma.
Abi benim bu makinayı tercihimdeki en büyük etken,öncelikle şunu söyleyim ''cbf150 kendi klasmanında eline su dökebilecek bir motor netbir şekilde söylüyorum (henüz üretilmedi),vibrasyon sıfır,yakıt az,parça sorunu yok,kronik,mironik arızası yok,2.eli hızlı''
Peki neden başka motor arıyorsun denildiğini duyuyorum...Hemen söyleyim,uzun mesafeli koşularda bir araç sollucaksın diyelim,bugün en kötü araba bile 90/100 km.hızla gidebiliyor,bizim motor ise son sürat 120,zaten 100'den sonra ki rakamlara ulaşmak için sollamada en az 30 sn. geçiyor buda tehlikeli oluyor,sıkıştın diyelim aradan çıkman lazım fren yapamıyorsun eeee napıcaksın basıcan uzucan direk,işte bu cbf150 uzuyor fakat çok ağır ağır ulaşıyor bu noktaya,çünki sonnoktası tükendiği yer...
Ama denildiğine göre Falcon ok gibi makina,burda araştırmalarım sonucu kullanan birisine denk geldim söylediği şuu:
-Merhaba Cemal abi nevar neyok?
-İyi memo senden nevar neçok?
-İyilik sağlık.
-Abi birşey sorucam yaa,sen daha önce Falcon kullanmışsın doğrumu?
-Ooooo sorma ''TEKER CANAVARI''
-Şimdi duruyormu motor?
-Yok,geçtiğimiz kış sattım
-Neden sattın abi?
-Büyüttüm motoru olum büyüttüm.
-Tavsiye edermisin abi?
-Ederim ama temizini bulmak zor...
...
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
10 Ağustos 2010, 18:50
#691
Arkadaşlar merhaba,
Falcon, benim de ilk gördüğümde aşık olduğum bir model. Öyle yüksek devirli, yüksek güçlü, kaslı görünümlü motorlarda hiç gözüm olmadı. Falcon tam anlamıyla boyu boyuma, huyu huyuma diyebileceğim bir model.
Şu anda CBF 250 kullanıyorum ve motorumdan çok memnunum. Değiştirip yerine Falcon alacak olursam bir maceraya girmiş olacağım. Elimdeki motoru 4000 km de almıştım şimdi 10000 km de. Sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor, değiştirdiğimde biraz daha yaşlı, daha çok km yapmış, geçmişini bilmediğim bir motor almış olacağım ve bunun için üstüne para vereceğim.
İki model arasında bir miktar güç farkı vardır eminim ki, ama CBF benim için yeterli zaten.
Buna karşın boyum 1.90 olduğu için bana uygun yükseklikte, ve istediğim zaman yoldan çıkıp toprak yola sapabileceğim bir motorum olacak.
Merak ettiğim konfor olarak NX4 CBF ten ne kadar iyidir? İki modeli kullanan arkadaşlar varsa bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Ben CBF ile bir saat devamlı yol alırsam çok yoruluyorum kıçım uyuşuyor. Artçım da aynı şekilde. NX4 beni bu konuda biraz daha rahat ettirir mi? Touring camı takarsam uzun yolda rahat eder miyim? CBF ile 12 saatte 600 km yol yapmıştım, ve haliyle çok yorulmuştum. Aynı yolu falcon ile daha rahat alabilir miyim?
-
10 Ağustos 2010, 19:31
#692
cityrider'in sorduğu sorulara verilecek cevapları merakla bekliyorum...
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
10 Ağustos 2010, 19:57
#693
Merhabalar, eski bir falcon kullanıcısı olarak şunu söyleyeyim, motor adeta taş gibi, konfor olarak ise bırakın 1 saati 2 saat dahi kullanırsın yorulmaz ve sende yorulmazsın. Çok torklu bir alet, hız ise 155 den sonrasına tankslapper olabilir die korkup çıkmadım. Orjinal egzantriği biraz dandik sanırım fakat rolantide hafif egzantrik sesi gelmesinden kıllanıp birkaç yere gösterdim kronikmiş ve falconlarda bu ses normalmiş. Bende burada okuduklarımdan etkilenip çok yakar sanmıştım ancak bugünün benzin fiyatı ile km de 145 kuruş yakıyordu. Peki Neden sattım? İnanın hiçbir sorun çıkartmadı fakat parça fiyatlarını şöyle bir araştırdım ki fazla yüksek geldi. Ayrıca ardcım olan eşim yüksekliği nedeniyle kendini güvende hissetmediğini söyledi. Satayım dedim sattım. Halbuki şimdiki aklım olsa satmazdım çünkü benim 2 yılda değiştirmem gereken ve pahalı dediğim parçayı, başka bir motoru falcon gibi kullansam 4 defa değiştirir, eski performansından yoksun olarak kullanırdım aynı hesaba gelirdi ve geliyor. Ayrıca 4 defa o parçanın değişimi için servisde kalan motorum olmadan geçen günlerde cabası. Touring cam oldukça işe yarıyor fakat yapısı itibarile dar bir formu olan cam omuzlarınız genişse yanları kapatamıyor. CBF 250 kullanmadım fakat kullananların anlattığından bildiğim kadarıyla, hız olarak yanına gelemez,konforu gerçekten çok ii ve yol isterse stabilize olsun size hiçbirşey hissettirmiyor. Enduroda olur yeri gelir touringde. Dolayısıyla uzun yol yapabilirsiniz.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
-
10 Ağustos 2010, 20:30
#694
Whitehair, yol gösterici cevabından dolayı teşekkür ederim.
Şanveren, cbf 150 ile ilgili yorumunu okudum, ve senin için cbf 250 de güzel bir çözüm olabilir. Yürütme ve yakıt masrafları biraz daha fazla olabilir ama 250 ile çok daha rahat edersin. Her ne kadar falcon kadar kuvvetli olmasa da, 120 km hıza kadar artçı, rüzgar, yokuş demeden çok rahat çıkabiliyor. Bu da muhtemelen senin ihtiyacını karşılar.
-
10 Ağustos 2010, 21:05
#695
cityrider adlı üyeden alıntı
Whitehair, yol gösterici cevabından dolayı teşekkür ederim.
Şanveren, cbf 150 ile ilgili yorumunu okudum, ve senin için cbf 250 de güzel bir çözüm olabilir. Yürütme ve yakıt masrafları biraz daha fazla olabilir ama 250 ile çok daha rahat edersin. Her ne kadar falcon kadar kuvvetli olmasa da, 120 km hıza kadar artçı, rüzgar, yokuş demeden çok rahat çıkabiliyor. Bu da muhtemelen senin ihtiyacını karşılar.
Yok baba saol ben Falcon alıcam,ben iyice ''fort aragazını'' aldım herhalde
Whitehair,hocam sanada çok ama çok teşekkür edrim,bugünden tezi yok Falcon için gerekli bütçe planlaması başlatıyorum,ramazan ayıda benim için bereketli geçer umarım...
Bol pirim,çabuk Falcon demek
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
11 Ağustos 2010, 01:29
#696
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Yok baba saol ben Falcon alıcam,ben iyice ''fort aragazını'' aldım herhalde
Whitehair,hocam sanada çok ama çok teşekkür edrim,bugünden tezi yok Falcon için gerekli bütçe planlaması başlatıyorum,ramazan ayıda benim için bereketli geçer umarım...
Bol pirim,çabuk Falcon demek
Bu arada sattığım motor bence en temiz ve en bakımlısıydı sattığım kişi sanırım tekrar satıyor. Bütcei denkleştirmiş üst sınıfa geçecek. linkinide vereyim belki benim temizliğine inancım nedeniyle almak isteyen olabilir gerçi fiyatı yüksek gelebilir ama bende o fiyata satmıştım, www.sahibinden.com/28350399
bu arada orjinal km si 25-30 bin civarındadır km sayacı orjinali ile değişmişti..
-
11 Ağustos 2010, 02:08
#697
curan adlı üyeden alıntı
GCervatoglu'nun 2008'de sattığı motoru daha sonra ben aldım, tabi bu problemlerini bilmiyordum şu ana kadar, 2 yıldır kullanıyordum motor büyütmek için geçenlerde sattım. bu zamana kadar ilk aldığım gün aküsünün bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni, belki de benim şansıma egzantrikle ilgili hiçbir sorun yaşamadım, bakımlarını düzenli yaptırdım,farklı ustalara da götürdüm gösterdim birçok kez, keyifli bir 2 seneden sonra dediğim gibi sattım.
bu arada söylememde fayda var,falconların üretimi 2009 itibariyle brezilyada da bitti, parçaların geç gelmesi dışında bir sorun yaşayacağınızı da sanmıyorum, 15 yıllık motorlara bile parça üretmeye devam ediyorlar sonuçta.
özetle muadili olmayan kullanması çok çok keyifli bir motor, falcon sahiplerine de bakım zamanlarında hondanın genelde yapmadığı sibop ayarını yaptırmalarını tavsiye ederim, motorun çekişi gerçekten artıyor.
kazasız sürüşler
Selam dostum...
Koca İstanbul'da Maltepe'de nasıl motosikletlerimiz yanyana parketmişti de senle sohbet etmiştik evlendirme dairesinin orada ... Hatırladın mı beni?
Gerçekten de senin şansına egzantrikle ilgili bir sorun yaşamamış olmana sevindim. Ama eminim benim devamlı periyodik bakımlı tutmam ve Honda yetkili servislerde parça değişmem belki de NX4 Falconumun sana sorun yaşatmamasını sağlamış olabilir. Ama bana takastan "0" KM CBF 150 ve üstne biraz para ödeyen Sevgili Gökhan Konşuk kardeşimiz (D&B Motor / Honda Bayii) de motorumu demek ki çok iyi sıfırlamış ki bu da işte sorumlu esnaf olmanın ne demek olduğunu bize gösteriyor
-
11 Ağustos 2010, 10:32
#698
GCervatoglu adlı üyeden alıntı
Selam dostum...
Koca İstanbul'da Maltepe'de nasıl motosikletlerimiz yanyana parketmişti de senle sohbet etmiştik evlendirme dairesinin orada ... Hatırladın mı beni?
Gerçekten de senin şansına egzantrikle ilgili bir sorun yaşamamış olmana sevindim. Ama eminim benim devamlı periyodik bakımlı tutmam ve Honda yetkili servislerde parça değişmem belki de NX4 Falconumun sana sorun yaşatmamasını sağlamış olabilir. Ama bana takastan "0" KM CBF 150 ve üstne biraz para ödeyen Sevgili Gökhan Konşuk kardeşimiz (D&B Motor / Honda Bayii) de motorumu demek ki çok iyi sıfırlamış ki bu da işte sorumlu esnaf olmanın ne demek olduğunu bize gösteriyor
Biraz konu dışı olacak ama ben artık Honda dan başka marka almak istemiyorum ve bunun en önemli nedeni de servis kalitesi. En ufak bir problemim olduğunda ya da bakım için Ali Esengüller e giderim. Bakım yapılırken motorun başından ayrılmam ve ustaları çalışırken izleyince servisime daha çok güveniyorum.
Geçen ay motoru yatırmıştım düşük hızda. Servise gittim, baktılar birşey yok dediler. Biraz pinpirikli bir adam olduğum için bir servise daha göstereyim diye Gökhan usta ya gittim. Ben bu işten çok iyi anlamam ama Gökhan usta gerçekten süper bir usta herkese tavsiye ederim..
-
21 Ağustos 2010, 23:41
#699
Meraba arkadaşlar Falcon un süpap ayarlarını bilen var mı .. Emme---Egsoz ?
-
22 Ağustos 2010, 00:42
#700
Blacklove16 adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaşlar Falcon un süpap ayarlarını bilen var mı .. Emme---Egsoz ?
10 a 15 hocam
Volkanyaldiz.com
Mantık insanı ve motor sadece araç.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler