Xt nin parçaları daha uygun.Daha fazla süratı var.Arka amortisörü falcona göre biraz sert.Falcon biraz daha yola yatkın.Falcon daha oturaklı.
Xt nin parçaları daha uygun.Daha fazla süratı var.Arka amortisörü falcona göre biraz sert.Falcon biraz daha yola yatkın.Falcon daha oturaklı.
Amma da tikky enduroymuş kickstart yok!!!!
"Kedi yiyemediği ciğere pis dermiş" demeyin bana kick yoksa arazi de yok orası aşikar...
Şimdi ben alıcam falconumu,kick startla çalıştıramayacakmıyım????
Piranha4 motoruna talibim özel mesaj attım...
Almıyorum lan motor falan!!!!Yeter arkadaş ya hayatımız motor oldu sabah akşam motor motor....
Yıllar sonra açtığım topiğin aktif olduğunu görmek ne güzel..
Değerli Falcon sever arkadaşlarım 2004 model olan motorumu satıyorum,büyütücem makinayı..
Kazası yok 12.000 km de,ön ve arka lastik yeni değişti (Mitas Enduro E08)
yağ,yağ filtresi,hava filtresi ve buji yeni değişti (hepsi orjinal)
Kışın kapalı yerde kaldı..Ankarada yaşıyorum şu an Makinada burda..
Sevgiler
T-Rex
Enduromania bakıyorum hemen msj a
nee? ayak marşı yok mu?
nası enduroymuş bu yaa?.. Ayak marşsız enduromu olurmuş!!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
20 tl lik benzinle 120 km
cg 125 e göre yakıtı da performansı da çok farklı.Binmeden sakın yorumlama
slmlar herkese,
bende de artık falcon nx 4 var..
bir yandan fren balatası ve yedek parçacı araştiriyordum ki
brazilyadan yedek parca getiren oldumu acaba?
veya avrupadan nerden sipariş verebiliriz???
bilgi verirseniz menun olurum
valla brezilyadan getirtmen icin latince bilmen lazım o zaman olur.
ama honda servisi getiriyor senin icin ama fiyatları biraz pahalı zaten benimde falcon'u satma sebeplerimden biride buydu istediğim hiçbişeyi yapamadım motora brazilyada adamlar neler yapmış motorlara. türkiyede özellikle egede bu parça çok sıkıntı ama istanbullarda falan herşeyi bulursun heralde.
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
Honda NX4 Falcon'un yedek parça problemi yaşanıyor sanırım. Bende almayı düşünüyorum ama yakıt olayıda 400 cc'lik motorlara göre burda söylenilense fazla gibi.
Merhaba Arkadaşlar,
1,5 ay sonra topiği tekrar hortlatayım dedim.
2 ay kadar önce yıllardır istediğim ilk motorum olan NX4 Falcon' u aldım. Şehir içinde yaptığım 1200-1300 km den sonra bir hafalığına Altınoluk ve çevresi oradan da Bozcaada yaptık. Gitmeden önce yağ, yağ filtresi ve lastiklerini değiştirmiştim. Gidişte ve dönüşte hiç sorun yaşamadım. Toprak yol kum, yokuş dinlemedi, gitti. Benimle beraber bir V-Strom 650 ve bir de Burgman 400 vardı. Biraz acemiliğim olduğu için gidişte otoban dahil 90 sabit gittik. Dönüşte yolda olmaktan sıkıldığım için ve Kınalıdan itibaren yoğun bir trafik olduğu için hızlı gitmenin daha rahat olacağını düşünüp biraz zorladım. göstergem 140'ı geçmemesine rağmen Burgman' ın göstergesi 140 ın altına inmemiş çok anlayamadım durumu açıkcası.
Motor çok fazla yormadı. Özellikle dönüşte biraz da kondisyon arttığı için çok sert esen bir rüzgar olmasına rağmen yorulmadan geldim.
Yakıt tüketimine gelince ortalama 0,14 TL/KM yani 14 kurşuluk bir yakıt tüketimim oldu. 90 sabit gittiğimizdönemlerde bu rakam 0,12 TL ye kadar indi. Ancak dönüş yolunda sürekli rüzgara karşı gitmek ve aşırı hız ortalamayı yükseltti. Burgman 400 benden çok az V-Strom 650 de benim kadar yaktı. Karbüratör ve enjeksyon farkı olarak yorumlamak sanırım en doğrusu.
Şehir içi yakıt tüketimi ise dur kalklar sebebiyle 0,17TL ye kadar çıkmıştı.
Hava soğutmalı motor da hararet göstergesi de olmadığı için elimle kontrol ederek gittim. Uzun yolda hiç sorun çıkartmadı. Ne sabit hızlarda ne de aşarı hız yaparken ama şehir içine girdiğiniz anda sağ bacağınızın ciddi ısındığını ve kazara dokunursanız derinizin orada kalacağını hissediyorsunuz.
150 KG lık bir motor için 30 HP ve 33 NM tork yetiyor da artıyor bile hatta makinanın her yeri tork gibi geiyor insana (KTM veya farklı büyük motor kullananlara komik gelebilir bu yazdığım.) Ara hızlanmalarda çok başarılı sollamaya çıktığınızda rüzgara dikkat eder sollama mesafenizi de iyi aarlarsanız tehlike yaşamadan rahatlıkla geçiş yapabiliyorsunuz.
Kısacası motordan beklediğim performansı aldım. Çok keyifli bir gezi sonrasında hiç bir tehlike yaşamadan (gece Bozcaadada 2 metre önümdeki kirpinin yaşadığını korkuyu saymazsak ki o da kurtuldu şükür(Yaşasın Kıvırmaca)) 1250 km yol yapıp sağ salim ve mutlu bir şekilde İstanbula döndük.
Sonuç olarak NX4 2 -3 senedir almayı düşündüğüm motordu. XL200, XT125, YBR 125, CBF 250 ile başlayıp sonra büyütmek gibi mantıklı şeyler düşünürken maddi imkanlar sebebiyle değiştiremeyeceğimi farkedip, ciddi bir risk alıp, 30 HP 400 cc en yüksek oturma pozisyonlu (85 cm) bir motor aldım ki hiç pişman olmadı.
Herkese tavsiye ediyorum. Biraz araç kullanmaya yeteneğiniz varsa ve eğitim alacaksanız başlangıç motoru olarak bile düşünebilirsiniz.
NX4 ü artık getirmeyen hatta hiç bir 350-400 cc motosiklet getirmeyenleri de esefle kınıyorum. Bizi ya 125-150 cc yada 600-650cc motorlar arasında seçim yapmak zorunda bırakıyorlar.
hayirli olsun scotty..
benim 1.5 yildir dusundugum ama hic yapmadigim geziyi yapmissin
benim falconum 31000 kmye geldi..
ilk aldigimda yaptirdigim bakim disinda hic bir sorun cikarmadi..
surati ivmelenmesi su an icin tatmin edici..
2 yildan sora(ki onumuzde sezon basi oluyor bu) degistirmeyi planliyorum..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)