Honda Spacy Alpha Kullanıcıları/ Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Temmuz 2015, 16:59
#121
Bi arkadas takmisti ve memnundu diye hatirliyorum. Epey de buyuk bir camdi. Ben takmadim cam dusuncem yok pek aksesuar yapmayi sevmiyorum. Yalniz gercekten yuksek hizlarda alet haliyle baya ruzgar aliyor. Alirsaniz pisman olmazsiniz diye dusunuyorum ben hyosungdan gectim kullanimi inanizmaz rahat ve pratik geldi. Ayrica hyosungun yarisindan daha az yakiyor. Tam bir ekonomi motoru. Start stop olmasa da olurmus zaten hic durmuyorum ki, heryere girip cikiyor. Bu nedenle aktif etmiyorum ben. Suan tum motorlar arasinda en az yakan olabilir bu konuda iddialiyim. 19 tl ile 220 km cok iddiali bir rakam. Aldigimdan beri arabaya oranla her ay 100 tl kardayim. Sikisik trafikte spacy kullanmanin zevki ise paha bicilemez. Performans ise tek kisi 80 km com rahat ulasiyor bu hizdan sonra cok yavas hizlaniyor. Duz yolda 95 km yapiyor yokus asagi gecen hafta 105 gordum en fazla iki kisiydik. Ayni yolun bayirlarini ise dip gaz 60 km ile cikabildi. Bu bariz can sikici ama aletin de boyle bir iddiasi yok zaten sehirici icin tasarlanmis 8 beygirlik kullanimi cok kolay ve rahat bir alet. Tam sicak firsatlar oluculerine gore bir motor☺
Reklamlar
-
30 Temmuz 2015, 17:15
#122
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Bi arkadas takmisti ve memnundu diye hatirliyorum. Epey de buyuk bir camdi. Ben takmadim cam dusuncem yok pek aksesuar yapmayi sevmiyorum. Yalniz gercekten yuksek hizlarda alet haliyle baya ruzgar aliyor. Alirsaniz pisman olmazsiniz diye dusunuyorum ben hyosungdan gectim kullanimi inanizmaz rahat ve pratik geldi. Ayrica hyosungun yarisindan daha az yakiyor. Tam bir ekonomi motoru. Start stop olmasa da olurmus zaten hic durmuyorum ki, heryere girip cikiyor. Bu nedenle aktif etmiyorum ben. Suan tum motorlar arasinda en az yakan olabilir bu konuda iddialiyim. 19 tl ile 220 km cok iddiali bir rakam. Aldigimdan beri arabaya oranla her ay 100 tl kardayim. Sikisik trafikte spacy kullanmanin zevki ise paha bicilemez. Performans ise tek kisi 80 km com rahat ulasiyor bu hizdan sonra cok yavas hizlaniyor. Duz yolda 95 km yapiyor yokus asagi gecen hafta 105 gordum en fazla iki kisiydik. Ayni yolun bayirlarini ise dip gaz 60 km ile cikabildi. Bu bariz can sikici ama aletin de boyle bir iddiasi yok zaten sehirici icin tasarlanmis 8 beygirlik kullanimi cok kolay ve rahat bir alet. Tam sicak firsatlar oluculerine gore bir motor☺
Ben de bir sıcak fırsatlar ölücüsü olarak göz diktim buna Dün bayiye gidip inceledim; mor rengi hakikaten müthiş. Baştan siyah sandım, dibine girince rengini farkettim.
Ön cam göğüsü koruyacak kadar olsa yeter, fazlası bu motorda eğreti durur. Mor renge de uygun olarak şeffaf siyah cam tam olur.
Neyse kendi motorumu bugün satışa çıkarıyorum. Yalnız sonraki motoru ancak eylül ayında alabilirim; üzerine biraz nakit eklemem gerekecek. Bayide kampanya vardı 5450'ye kadar bırakıyor. 2.elde 4bin km kullanmış adam kıytırık bir koruma demiri taktırdı diye 5800 pazarlıksız yazmış.
-
30 Temmuz 2015, 17:32
#123
Hayirli olsun diyelim o zaman. Bende de mor rengi var ayrica ilk ciktiginda liste fiyati 5600 iken pesin fiyata 5450 tl ye almistim ki size suan verdikleri fiyat muthis bence. Zaten sahibindende ikinci ellere bile daha fazla fiyat yazmislar dediginiz gibi. Mor rengi kurye imajindan baya cikariyor motoru. Siz de motoru alinca buralari baya hareketlendiririz diye dusunuyorum.
-
30 Temmuz 2015, 17:46
#124
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun diyelim o zaman. Bende de mor rengi var ayrica ilk ciktiginda liste fiyati 5600 iken pesin fiyata 5450 tl ye almistim ki size suan verdikleri fiyat muthis bence. Zaten sahibindende ikinci ellere bile daha fazla fiyat yazmislar dediginiz gibi. Mor rengi kurye imajindan baya cikariyor motoru. Siz de motoru alinca buralari baya hareketlendiririz diye dusunuyorum.
Aynı şekilde düşünüyorum bende. Hele koyu ön cam ufacıkta olsa fark yaratacaktır şekil bakımından. Hem de göğsü korur. Arka çantamda Givi V46, üst kapağı lacivert. Motoru alınca servise şöyle soracam; düşürüp çizdiğimde aynı renge boyayabilir misiniz; evet derlerse çantanın üst kapağını boyatırım
Eylüle kadar nasıl sabrederim bilmiyorum
-
01 Ağustos 2015, 19:06
#125
AurorAbeam hocam cam takan arkadasin mesajini buldum http://www.motosiklet.net/forum/test...leme-test.html bu konuda italyan uretimi fabri marka cam taktigini ve memnun oldugunu yazmis.
-
01 Ağustos 2015, 23:06
#126
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Fiyatına baktım ve firmaların kulaklarını çınlattım. 290 lira yazmışlar; o fiyata millet 2 tane araba ön camı değiştiriyor el insaf.
Neyse teşekkür ederim, aldığımda alternatiflere bakarım artık.
-
03 Ağustos 2015, 19:22
#127
Herkese hayırlı günler. 5 günden bu yana spacy Alfa sahibiyim. Ilgilenenlere bu kısa dönemde edindiğim izlenimleri aktaracağım. Zaman geçtikçe yeni paylaşımlarda bulunurum. Daha önce cub motor kullanan biri olarak oturuş pozisyonunun belirgin alçak olduğunu belirtmeliyim. Boyum 1.70. Bu oturuş tarzı Cub motorlara göre daha dik. Bisiklet de kullandığımdan hafif öne eğik pozisyon uzun yolda daha konforlu oluyor bence. Hafif öne eğik pozisyonda vücut ağırlığınızı daha geniş bir alana yayabiliyorsunuz. Gene de 50-60 km lik yollarda şu an hiç bir sıkıntı oluşturmadı. Küçük lastiklere rağmen viraj hakimiyeti cub motordan daha iyi. Belki bunda alırken stok lastikleri michelin ile değiştirmemin de etkisi olabilir. Gece farları idare eder. Bence daha iyi olmalı. Şıkışık trafikte ve şehir içinde bence daha iyisi yok. Rodajda olduğundan son sürat denemesi yapmadım. Ancak ara hızlanmaları çok iyi. Anında uzayabiliyorsunuz yani. Yakıt tüketiminde de net bir ölçümüm olmamakla beraber 100 km de 2-2.5 litre arası olacağını düşünüyorum. Amortisörleri beklediğimden de iyi. Küçük lastiklere rağmen cub motordan ki o da honda idi daha az sarsıntı var. Combi frenler çok iyi çalışıyor. 5 günde ciddi rüzgârlarda kullanmama rağmen Şaşırtıcı şekilde rüzgardan hiç etkilenmedi diyebilirim. Cub motorum rüzgardan belirgin etkileniyordu. Fren Yaptığınızda asla öne yığılma ya da seleden kayma yaşanmıyor. İşçilik ve kalitede de hiç lafım yok. Muhteşem bir kornası var. Motor sessiz ve sarsıntısız. Şu ana kadar edindiğim izlenimler bunlar herkese iyi forumlar....
-
03 Ağustos 2015, 19:42
#128
Hocam hayirli olsun motorunuz. Michelin'in hangi lastiklerini taktiginizi ve lastik ebatlarini bizimle paylasirsaniz seviniriz.
-
03 Ağustos 2015, 19:49
#129
Michelin power pure 2 ct ön 110-70 /12 arka michelin s1 3.5-10 . Anadolu Yakasında maltepe honda bayi ellerinde var. (Reklam olmasın diye bayi adı yazmadım). Orjinal lastikleri almıyorlar. Toplam 220 TL ön arka. Benim spacy Alfa da mor bu arada.
-
03 Ağustos 2015, 20:43
#130
Ben de michelin s1 takim onerisi almistim ama power pure 2 ct takan ilk kez duydum hocam zira ön tekerin orjinali 90 90 12
-
03 Ağustos 2015, 21:23
#131
Haklısınız ön lastik orjinal boyutta değil ancak bayi Honda'nın kendi ana bayilerinden biri. Belki de ellerinde o vardı. Ama şu an için bir sıkıntım yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
Bu arada lastik yorumlarını okudum. Belki de sürüşteki yumuşaklık, kaymama durumu ve fren performansında lastiklerin de belirgin etkisi olabilir.
-
10 Ağustos 2015, 18:08
#132
Bugün Darıca-Bostancı-Polonezköy-Beykoz-Kanlıca-Üsküdar-Harem-Darıca gezisi yaptık. Arada gezdiğimiz yerleri saymadım. Toplamda 215 km. İzlenimler çıkarken yakıt aldım. yakıt dolu olsa da yakıtı fulledim. son yakıt aldığımdan çıkmaya kadar olan sürede 120 km yapmıştım. ve depo 2.1 litre aldı. rodaj dönemine göre gerçekten çok iyi bir rakam. kullanım kitapçığında kırmızı çizgiye ibre gelince depoda 2.1 litre benzin kalmıştır olarak belirtiliyor. 215 km sonrasında depo yarım ile 1/4 çizgisi arasında. 6-6.4 litre depo var. Daha önce kullandığım cub motordan bile az yakıyor bu hesaba göre. 100 km de 2 litre hatta altında. Sürüş ile ilgili hiç sıkıntı yok. Ancak oturma pozisyonu ve sele kaynaklı 50-60 km sonrasında oturma bölgenizde ağrılar başlıyor ki daha önceki cub motorumda bu duruma hiç rastlamadım. motoru kullandıkça bu başlık altında deneyimlerimi paylaşırım. tecrübesi olan arkadaşlar. bu sele rahatsızlığı zamanla normalleşir mi? daha önce bisiklet de kullandığımdan seleye zamanla alışılabileceğini biliyorum. motorsiklette kaç km lerde sele biraz daha normalleşir? tecrübeli arkadaşlardan paylaşımlar bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
son benzin aldığımdan bu yana 245 km oldu. Benzini kırmızı işarete gelmeden aldım. 4.16 litre aldı. bu hesaba göre yakıt 100 km de 1.69 litre. son 30 km si rodaj sonrası tapagaz kullanımını da içerir. rodajda olduğu için idling stop hiç kullanılmadı. bence yakıtı çok iyi.
-
10 Ağustos 2015, 20:46
#133
son gezimde 2 kişiydik bende de ağrı oldu. Sele çok rahat değil şehiriçi kısa mesafelerde rahatsız etmiyor ama uzun yolculuklarda gerçekten popoyu ağrıtıyor. yakıt konusunda ise bu aletin şuan türkiyede bulunan en ekonomik motor olduğunu düşünüyorum. 20 tl benzin alıyorum 230-240 km götürüyor. bu nasıl bir ekonomidir alışamadım. önceki motorum hyosung gazlayında 7-8 lt yakıyordu. mondial drift ise yine gazlayınca 3,5-4 lt yakıyordu. yakıt yüzünden sattığım 0.9 motorlu clio 4 ise aşırı dikkat etmeme rağmen 7 lt'nin aşağısına düşmüyordu. kullandığım en ekonomik alet bakımı, parçası ucuz. Şuan için kronik bir sıkıntısını da görmedim. alalı tam 5 ay olmuş. bu aleti kışın satınca gerçekten üzüleceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Hocam bir de tapagaz gittiğinizde kaç yapıyorsunuz? benim makine düz yolda 95'i çok az geçiyor. yokuş aşağı 2 kişi 105 gördüm.
-
10 Ağustos 2015, 21:49
#134
Şu an 600 km lerde düz yolda gerçekten 95-100. Bu hıza bence kolay ulaşıyor. Otoban dışında yeterli olduğunu düşünüyorum. Orta dereceli yokuşlarda belirgin bir performans düşüklüğü görmedim bence hızını oldukça iyi koruyor. Son hızlarda titreşim yok, dengesizlik yok. Zaten 100 km aşmak için bir bu kadar daha güçlü motorlara ihtiyaç var. Daha fazla hız için bence 250 liklere bakılmalı. Şu ana kadar tek rahatsız eden yeri selesi oldu. Bunun dışında aynalar çok iyi. Sehpaya hiç kaldırılmadan geri çekilmeden sadece sehpa yan basamak üzerine yüklenerek alınabiliyor. Amortisör, fren, denge, sessizlik açısından çok iyi diyebilirim.
-
10 Ağustos 2015, 23:18
#135
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
son gezimde 2 kişiydik bende de ağrı oldu. Sele çok rahat değil şehiriçi kısa mesafelerde rahatsız etmiyor ama uzun yolculuklarda gerçekten popoyu ağrıtıyor. yakıt konusunda ise bu aletin şuan türkiyede bulunan en ekonomik motor olduğunu düşünüyorum. 20 tl benzin alıyorum 230-240 km götürüyor. bu nasıl bir ekonomidir alışamadım. önceki motorum hyosung gazlayında 7-8 lt yakıyordu. mondial drift ise yine gazlayınca 3,5-4 lt yakıyordu. yakıt yüzünden sattığım 0.9 motorlu clio 4 ise aşırı dikkat etmeme rağmen 7 lt'nin aşağısına düşmüyordu. kullandığım en ekonomik alet bakımı, parçası ucuz. Şuan için kronik bir sıkıntısını da görmedim. alalı tam 5 ay olmuş. bu aleti kışın satınca gerçekten üzüleceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Hocam bir de tapagaz gittiğinizde kaç yapıyorsunuz? benim makine düz yolda 95'i çok az geçiyor. yokuş aşağı 2 kişi 105 gördüm.
Kışın niye satasınız ki? Koyun kenara dursun ömürlük. Yoksa baştan beri niyet 3-4 ay kullanıp satmak mıydı?
-
10 Ağustos 2015, 23:34
#136
önümüzdeki yaza görünüş açısından aşık olduğum cbr 250 repsol ile girmek istiyorum kışın büyük ihtimal kullanmayacağım aleti de kredi ile almıştım 3-4 ay boşta duracağına satıp krediyi kapatır faiz de ödemem diye düşündüm. motor konusunda başından beri en karşı olan babam bile bu aleti sevdi satma diyor
-
12 Ağustos 2015, 16:30
#137
kardeşim selamun aleykum benimde bi alpha varda kalkışta gazı hafif verince motor hantal gibi ama az daha gaz verince birden turboya geçer gibi oluyor sende de oluyo mu böyle bir şey motor şuan 1450 km de cvp verirsen sevinirim
-
13 Ağustos 2015, 19:06
#138
230 km 18 ₺ bu inanılmaz bi motor çok begendim tam şehir içi motoru süpeeeeer alfa almayan pişman olur öyle anlatılmaz yaşanır 😀
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Evet çako benim motorda aynı gaz tepkisi kalkışta az verince hantal gazlıgor sonra biraz açarsan turboluyor.sizin motor kaç km de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Arkadaşlar sabit 50km süratle gittigim zaman motor sanki bagırıyormuş gibi geliyor bana yüksek devir gibi geliyor ama 60km sürata ulaştıgımda motor titremeyip bagırmıyor.bayi 50 geçme dedi bana ama 50de bagıran bi motor la karşılaşıyorum sizce hangisini yapmalıyım birde gaz sabitmi kekesik kesik mi kullanmalıyım rodaj için önemli bi soru tavsiyenizi bekliyorum saygılar.
(spacy alpfa 280 kmde rodajdayım malum)
-
13 Ağustos 2015, 21:46
#139
Ben 50 km HIZLA giderken böyle bir devire bağlı bağırma duymuyorum. Bana bayi 80 e de çıkabilirsiniz ama sürekli aynı hızda gitmeyin, ani kalkış ve durmalardan mümkün olduğunca sakının dedi.
-
13 Ağustos 2015, 23:21
#140
Hocam rodajda ani gazlamalardan, frenlerden ve sabit hizda gitmekten kacinin. Ara ara 70 80 kmye cikabilirsiniz sikinti olmaz. Rodajda motoru zorlamiyoruz fazla fren kullanmayip ani gaz acmiyoruz. Ben ilk 1000 km bu sekilde kullandim suan gayet memnunum. Bu arada 50 km hizla motorun bagirmasi durumu hic dikkatimi cekmedi yarin bir deneyeyim. Kalkista dediginiz gibi ilk 1 saniyede hantal sonra hemen firliyor yerinden.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler