Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #801
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    makina olarak çok başarılı buldum sizce nasıl?
    Kötü. İşlevi değil boyu önemli.

    Eyyy Ka Ti Emm! 88,5 cm sele yüksekliği mi olur layn?

    Neticesi yere yakın olanlar napıcak? 890 Adventure bilem 85 cm.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #802
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Youtubede 390 adv incelemeleri var.ingilizce olanlar iyi incelemeler.sanirim on suspansiyon dukeye gore daha uzun.belki haritalandirma degisiktir.izlerdeniz kafanizda fikir olusur

  3. #803
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Alıntı Osm@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kötü. İşlevi değil boyu önemli.

    Eyyy Ka Ti Emm! 88,5 cm sele yüksekliği mi olur layn?

    Neticesi yere yakın olanlar napıcak? 890 Adventure bilem 85 cm.
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtubede 390 adv incelemeleri var.ingilizce olanlar iyi incelemeler.sanirim on suspansiyon dukeye gore daha uzun.belki haritalandirma degisiktir.izlerdeniz kafanizda fikir olusur
    İncelemeleri biliyorum zaten, önemli olan kullanıcı yorumu, forumda doğru düzgün başlığı bulmak zor olduğu için 390 adv kullanıcılarını bulamadım bu sebepten bu başlık altında herhalde kullanıcısı vardır diyerekten sorumu yönelttim. Zaten 390 duke göre haritalandırma yaptılar, benim için önemli olan hissiyat, kronik problemler, mesela ekrana buhar girmesi, viteste bir anda stop etme ya da ecu hatası duyduklarımdan, bunlar sık mı yoksa birkaç kullanıcıda mı bilemiyorum. Tek silindirin titreşimi uzun yolda performansı gibi şeyler aklımda.

    88.5 cm sele herhalde ikili selesi var onunla biraz düşüyor benim içinse ideal

  4. #804

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    390 Adv sele yüksekliği 88,5 değil, 85,5mm arkadaşlar. 890 Adv yüksek pozisyonda 85mm, alçak pozisyonda 83mm. Mutlaka üzerine bir çıkın motor çok geniş değil, ağırlığı da fazla değil. Yan ayağı zorlanmadan kapatabiliyorsan sürersin.

    Nem alma problemi tek tük değil. Bu ekranlarda çok yaygın. Yeni çıkan 890 Adv'lerde bile şikayetler devam ediyor. Motoru ilk aldığınızda fark etmeseniz de zamanla oluşmaya başlıyor. Ben 7 aydır değişim bekliyorum ama değişse ne olacak. Bu problem 390 Duke'ten beri var ve KTM hala çözmedi. Bu dakikadan sonra da çözeceklerine şüpheliyim.

    KTM insanı uğraştırıyor onu söyleyeyim.

  5. #805
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390

    Selam gencler.aku 1 hafta once takildi,son 1 aydir low battery uyarisi aliyordum...
    Bugun hic mars almadi ve tirrrrt ses geldi arka sele kuyruk kismindan...
    Yarin usta konjektordenmi yoksa statordenmi kontrol edicek ona gore parca alicaz...
    Size sorum yan sanayi stator zararlimi,sardirmak zararlimi?
    Ktm orj stator 1700,yan sanayi zirve motorda 585 lira,sardirma fiyatini bilmiyorum...
    Ayni sekilde konjektor deisirse orjinali 1100 lira yan sanayi 400.yol yordam gostericek varmi...saygilar

  6. #806
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [video]https://youtu.be/WLxUBWZlmQc[/url]
    Selam gencler.aku 1 hafta once takildi,son 1 aydir low battery uyarisi aliyordum...
    Bugun hic mars almadi ve tirrrrt ses geldi arka sele kuyruk kismindan...
    Yarin usta konjektordenmi yoksa statordenmi kontrol edicek ona gore parca alicaz...
    Size sorum yan sanayi stator zararlimi,sardirmak zararlimi?
    Ktm orj stator 1700,yan sanayi zirve motorda 585 lira,sardirma fiyatini bilmiyorum...
    Ayni sekilde konjektor deisirse orjinali 1100 lira yan sanayi 400.yol yordam gostericek varmi...saygilar
    Stator kontrolü yaptırın, sardirmaya güvenmeyin, yan sanayii nekadar uzun ömürlü güvenilir olur tartışılır.
    Atincozkan bunu beğendi.

  7. #807
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Tesekkurler iskam

  8. #808
    Dangalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Motosikleti
    Yamaha MT-125 - KTM Duke 390
    Selamlar herkese. Ben de yaklaşık 2 aydır KTM Duke 390 kullanıcısıyım. Aklıma ilk geleni sorayım. Ön cam taktırıp memnun olan var mı ? Var ise hangi cam ?
    Eyvallah şimdiden.

  9. #809
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    350 tlye cikma stator aldim,1200 tlye orjinal konjektor.suan sorun cozuldu

  10. #810

    Üyelik
    11 Kasım 2021
    Arkadaslar selam, 2021 model duke 390 sahibiyim. Yagmurlu havalarda surdugumde arkadan sirtima cok fazla su atiyor, yetkili bayiyi aradigimda ktmlerde arka tarafa camurluk olmuyor dediler. Bu soruna nasil bir cozum buldunuz?

  11. #811
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı 4carrier adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar selam, 2021 model duke 390 sahibiyim. Yagmurlu havalarda surdugumde arkadan sirtima cok fazla su atiyor, yetkili bayiyi aradigimda ktmlerde arka tarafa camurluk olmuyor dediler. Bu soruna nasil bir cozum buldunuz?
    Yetkili ve etkili servisi sittiredin. Onlar "olmuyor" dediğinde kendilerinde olmayanı anlatıyor. Siz Gp Kompozit'e uğrayın, onlar çözüm üretir.

    https://www.mototas.com.tr/gp-kompoz...ci-siyah-25303

  12. #812

    Üyelik
    11 Kasım 2021
    Cevabiniz icin tesekkur ederim @tommygun yarin bakicam.

  13. #813
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021

  14. #814
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Merhaba motor 2016 250 Duke ama her iki motor da hemen hemen aynı olduğu için buraya yazayım dedim. Sıfır km alınmış 16000 km de bulunan, zorlanmadan efendice kullanılan motorda 100-200 km de bir su eksiltme olduğu için tamamlamak gerekiyor. Motor yağında herhangi bir değişiklik yok. Çalıştırınca ya da çalışıyorken duman atma yok. Hem buji girişinden hem de sogutma sisteminden basınç testi yapıldı, kaçak görünmüyor. Sorun nerede olabilir? Kullanılan antifiriz markasına bağlı (standartlara uygun olan) kendi kendine eksiltir mi?

    Yorumlarınız için teşekkürler.

  15. #815
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    8bin km oldu bende eksiltme yok.%50 su ve antfriz kullaniyorum.bildigim kadariyla eksilmemesi lazim...ktm servisine sorunuz
    4strings bunu beğendi.

  16. #816

    Üyelik
    11 Kasım 2021
    Arkadaslar ktm duke 390 icin kislik lastik ne onerirsiniz?

  17. #817

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    690 sürmüş olan varmı aranızda

  18. #818
    camelon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2023
    Selamlar, geçen hafta 2023 390 ADV alarak aranıza katıldım. 390 ADV için başlık da açmaya çalıştım ama moderatörler sallamadığından olsa gerek başlık açılmadı. Neyse ziyanı yok. Aldığım motor uzun süre yatmış olduğundan aküsü büyük ihtimalle ölü, takip ettiğim kadarıyla bu motorda akü yeme kroniği de mevcut.

    Nereye baksam böyle bir sorundan bahsediliyor. (doğruluğunu teyit edemedim bilmiyorum)

    Üzerindeki fabrikasyon akü Exide YTZ9-BS model bir akü. Tüm alışveriş sitelerinde YTZ değil YTX kodlu akülerden görüyorum.

    Acaba aşağıdaki aküyü alsam sorun yaşar mıyım? Engin bilgilerinizden yararlanmak isterim;



    https://www.hepsiburada.com/bosch-m6...-HBC00001X54L5

  19. #819

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı camelon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzerindeki fabrikasyon akü Exide YTZ9-BS model bir akü. Tüm alışveriş sitelerinde YTZ değil YTX kodlu akülerden görüyorum.
    They have an improved charge recovery capability from a deeply discharged condition. Other benefits also include a longer shelf life, an improved life cycle performance and resistance to extreme vibration.
    Kaynak: https://www.yuasa.co.uk/info/motorcycle-and-powersport/what-does-ytx-stand-for/

    Anladığım kadarıyla özünde aynı, yani AGM batarya. Ancak biraz daha kaliteli. Özellikle titreşime daha dayanıklı. Tabi bu yuasa'nin sitesinden alınmış bilgi. Diğer markalar yuasa'nin ürün kodunu taklit ediyorlar ama bu kalitesini taklit edecekleri anlamına gelmiyor. Exide'la ilgili bir bilgi bulamadım.

    Yalnız YTZ bataryalar fabrikadan aktive edilmiş şekilde (asidi koyulmuş ) geliyor. Ve benim tecrübem bunları piyasada bulmak, raf ömründen dolayı daha zor.

    Ben olsam Yuasa'nin YTX modelini tercih ederdim.
    camelon bunu beğendi.

  20. #820
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Exide'la ilgili bir bilgi bulamadım.
    Exide oldukça eski bir firma. KTM ile de ortaklığı var.

    Bir gün Exide Technologies olacak olan The Electric Storage Battery Company Şirketi, 1888'de W.W. Gibbs tarafından kuruldu. Önde gelen bir Gaz şirketinde yönetici olan Gibbs, elektriğin potansiyelini bir aydınlatma kaynağı olarak gördü ve kendi başına yola çıktı. Elektrik depolamayı geliştiren Fransız mucit Clement Payen'in patentlerini satın aldı ve bu fikirleri güvenilir ticari ürünlere dönüştürmeye başladı.



Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)