Youtubede 390 adv incelemeleri var.ingilizce olanlar iyi incelemeler.sanirim on suspansiyon dukeye gore daha uzun.belki haritalandirma degisiktir.izlerdeniz kafanizda fikir olusur
İncelemeleri biliyorum zaten, önemli olan kullanıcı yorumu, forumda doğru düzgün başlığı bulmak zor olduğu için 390 adv kullanıcılarını bulamadım bu sebepten bu başlık altında herhalde kullanıcısı vardır diyerekten sorumu yönelttim. Zaten 390 duke göre haritalandırma yaptılar, benim için önemli olan hissiyat, kronik problemler, mesela ekrana buhar girmesi, viteste bir anda stop etme ya da ecu hatası duyduklarımdan, bunlar sık mı yoksa birkaç kullanıcıda mı bilemiyorum. Tek silindirin titreşimi uzun yolda performansı gibi şeyler aklımda.
88.5 cm sele herhalde ikili selesi var onunla biraz düşüyor benim içinse ideal
390 Adv sele yüksekliği 88,5 değil, 85,5mm arkadaşlar. 890 Adv yüksek pozisyonda 85mm, alçak pozisyonda 83mm. Mutlaka üzerine bir çıkın motor çok geniş değil, ağırlığı da fazla değil. Yan ayağı zorlanmadan kapatabiliyorsan sürersin.
Nem alma problemi tek tük değil. Bu ekranlarda çok yaygın. Yeni çıkan 890 Adv'lerde bile şikayetler devam ediyor. Motoru ilk aldığınızda fark etmeseniz de zamanla oluşmaya başlıyor. Ben 7 aydır değişim bekliyorum ama değişse ne olacak. Bu problem 390 Duke'ten beri var ve KTM hala çözmedi. Bu dakikadan sonra da çözeceklerine şüpheliyim.
KTM insanı uğraştırıyor onu söyleyeyim.
Selam gencler.aku 1 hafta once takildi,son 1 aydir low battery uyarisi aliyordum...
Bugun hic mars almadi ve tirrrrt ses geldi arka sele kuyruk kismindan...
Yarin usta konjektordenmi yoksa statordenmi kontrol edicek ona gore parca alicaz...
Size sorum yan sanayi stator zararlimi,sardirmak zararlimi?
Ktm orj stator 1700,yan sanayi zirve motorda 585 lira,sardirma fiyatini bilmiyorum...
Ayni sekilde konjektor deisirse orjinali 1100 lira yan sanayi 400.yol yordam gostericek varmi...saygilar
Tesekkurler iskam
Selamlar herkese. Ben de yaklaşık 2 aydır KTM Duke 390 kullanıcısıyım. Aklıma ilk geleni sorayım. Ön cam taktırıp memnun olan var mı ? Var ise hangi cam ?
Eyvallah şimdiden.
350 tlye cikma stator aldim,1200 tlye orjinal konjektor.suan sorun cozuldu
Arkadaslar selam, 2021 model duke 390 sahibiyim. Yagmurlu havalarda surdugumde arkadan sirtima cok fazla su atiyor, yetkili bayiyi aradigimda ktmlerde arka tarafa camurluk olmuyor dediler. Bu soruna nasil bir cozum buldunuz?
Yetkili ve etkili servisi sittiredin. Onlar "olmuyor" dediğinde kendilerinde olmayanı anlatıyor. Siz Gp Kompozit'e uğrayın, onlar çözüm üretir.
https://www.mototas.com.tr/gp-kompoz...ci-siyah-25303
Cevabiniz icin tesekkur ederim @tommygun yarin bakicam.
Merhaba motor 2016 250 Duke ama her iki motor da hemen hemen aynı olduğu için buraya yazayım dedim. Sıfır km alınmış 16000 km de bulunan, zorlanmadan efendice kullanılan motorda 100-200 km de bir su eksiltme olduğu için tamamlamak gerekiyor. Motor yağında herhangi bir değişiklik yok. Çalıştırınca ya da çalışıyorken duman atma yok. Hem buji girişinden hem de sogutma sisteminden basınç testi yapıldı, kaçak görünmüyor. Sorun nerede olabilir? Kullanılan antifiriz markasına bağlı (standartlara uygun olan) kendi kendine eksiltir mi?
Yorumlarınız için teşekkürler.
8bin km oldu bende eksiltme yok.%50 su ve antfriz kullaniyorum.bildigim kadariyla eksilmemesi lazim...ktm servisine sorunuz
Arkadaslar ktm duke 390 icin kislik lastik ne onerirsiniz?
690 sürmüş olan varmı aranızda
Selamlar, geçen hafta 2023 390 ADV alarak aranıza katıldım. 390 ADV için başlık da açmaya çalıştım ama moderatörler sallamadığından olsa gerek başlık açılmadı. Neyse ziyanı yok. Aldığım motor uzun süre yatmış olduğundan aküsü büyük ihtimalle ölü, takip ettiğim kadarıyla bu motorda akü yeme kroniği de mevcut.
Nereye baksam böyle bir sorundan bahsediliyor. (doğruluğunu teyit edemedim bilmiyorum)
Üzerindeki fabrikasyon akü Exide YTZ9-BS model bir akü. Tüm alışveriş sitelerinde YTZ değil YTX kodlu akülerden görüyorum.
Acaba aşağıdaki aküyü alsam sorun yaşar mıyım? Engin bilgilerinizden yararlanmak isterim;
https://www.hepsiburada.com/bosch-m6...-HBC00001X54L5
Kaynak: https://www.yuasa.co.uk/info/motorcycle-and-powersport/what-does-ytx-stand-for/They have an improved charge recovery capability from a deeply discharged condition. Other benefits also include a longer shelf life, an improved life cycle performance and resistance to extreme vibration.
Anladığım kadarıyla özünde aynı, yani AGM batarya. Ancak biraz daha kaliteli. Özellikle titreşime daha dayanıklı. Tabi bu yuasa'nin sitesinden alınmış bilgi. Diğer markalar yuasa'nin ürün kodunu taklit ediyorlar ama bu kalitesini taklit edecekleri anlamına gelmiyor. Exide'la ilgili bir bilgi bulamadım.
Yalnız YTZ bataryalar fabrikadan aktive edilmiş şekilde (asidi koyulmuş ) geliyor. Ve benim tecrübem bunları piyasada bulmak, raf ömründen dolayı daha zor.
Ben olsam Yuasa'nin YTX modelini tercih ederdim.
Exide oldukça eski bir firma. KTM ile de ortaklığı var.
Bir gün Exide Technologies olacak olan The Electric Storage Battery Company Şirketi, 1888'de W.W. Gibbs tarafından kuruldu. Önde gelen bir Gaz şirketinde yönetici olan Gibbs, elektriğin potansiyelini bir aydınlatma kaynağı olarak gördü ve kendi başına yola çıktı. Elektrik depolamayı geliştiren Fransız mucit Clement Payen'in patentlerini satın aldı ve bu fikirleri güvenilir ticari ürünlere dönüştürmeye başladı.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)