KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Eylül 2017, 08:58
#661
Arkadaşlar merhaba. Googlede araştırma yaparken denk geldim ve size bir kaç soru sormak istiyorum.
Yaklaşık 10 yaşımdan beri motor kullanmaktayım yaşım şuan 25 ve bu 15 yıl içerisinde sürekli olarak 125'lik motordan yukarısını kullanmadım. 1000'likte kullandım 600'lükte çoğunu deneyimledim fakat bana kontrol edilebilir gelmiyorlar veya ben beceremiyorum. Bu nedenle ya KTM Duke 390 2017, MT25,R25 vb. makinalara bakıyorum. Benim aklım Duke 390'da fakat eğer 2017'sine sahip olan var ise benim sormak istediğim soru şu; makinada titreşim durumu nasıldır. Rahatsız ediyor mu veya hissedilmiyor mu. Uzun yolda makina nası hissettiriyor veya şehir içinde. Ki bir şey daha Kocaelindeyim eğer Kocaelinde 390'nın 2017 kasasına sahip olan varsa uygun görürse deneyimlemek istiyorum. Nasıl hissettirdiğine bakmak istiyorum. Sadece 390'nı deneyimleyemedim 2017 kasasını. SAYGILAR iyi günler diliyorum.
Reklamlar
-
17 Eylül 2017, 13:12
#662
Arkadaslar duke390 larda yag eksıltme sorunu varmıdır? Yada basına gelen varmı? Boyle bır sorunla karsılasım. Bır de sıze sormak ıstedım.
-
17 Eylül 2017, 21:21
#663
Selam Arkadaşlar,
Benzinlikte durunca motorun üstüne yağ sıçradığını gördüm sonra fark ettim şansumanın hemen üstünden plastic siyah bir hortum çıkıyor..
bu nedir arkadaşlar?
BU metal parça yerine oturmuyor ve plastic kısa gibi..
Başına gelen ya da tavsiyesi olan?
-
18 Eylül 2017, 10:19
#664
Merhaba,
1 aydır yaklaşık 1000km'dir Duke 390 2017 kullanıyorum. Bu Cumartesi ilk bakımına götüreceğim. Ve motorumdan gerçekten çok memnunum. Titreşim ile ilgili söyliyeceklerim, ilk önce bu motorun tek silindirli bir motor olduğunu hatırlayıp binmek gerekiyor. Her tek silindirde olduğu gibi bu motorda da titreşim mevcut. Gidonda bu titreşim çok çok az hissedilse de, ayaklarda hissediliyor. Özellikle biraz yüksek devirlere çıktığınızda veya ilk gaz açtığınızda ayaklarda titreşimi net bir şekilde hissedebiliryorsunuz. Ama 6. viteste 5bin devir civarında sabit hızda titreşimsiz gidebiliyorsunuz ve rahatsız etmiyor. Diğer sorduğun soruya gelecek olursam, bu bir uzun yol motoru değil. Tabiki uzun yol gider motor açısından hiçbir sorun yok ama 1-1.5 saat motorun üzerinde yol gittikten sonra benim kaba etim uyuşmaya başlıyor ve mola ihtiyacı doğuyor . Şehir içi ise motor çok zevkli. Torku, frenleri, kıvraklığı şehir içi için ideal. Ben motoru kullandığım 1000km'de 3.4L/100km ortalaması tutturdum ki bence gayet iyi. Aklına takılan başka soru varsa tekrar yazabilirsin. Herkese iyi sürüşler.
-
30 Eylül 2017, 19:53
#665
Merhabalar 2 yildir asya nostalji scooter suruyorum vitesli motorlarda cok tecrubem yok duke 390 a niyetlendim basa cikabilir miyim ?
-
KIKANINAC adlı üyeden alıntı
Merhabalar 2 yildir asya nostalji scooter suruyorum vitesli motorlarda cok tecrubem yok duke 390 a niyetlendim basa cikabilir miyim ?
Motoru yeni satın aldım bende, çok aman aman tecrübe edemedim fakat başa çıkılmayacak bi motor değil.
Alt devirleri nispeten daha sakin gibi. Az çok trafik tecrübeniz varsa, gaza gelip yardırmayacaksanız bence almalısınız.
-
Arkadaşlar. 390 'in motor parçaları lazım. Elinde olan ya da temin edebilecek birileri var mı burada ?
-
tesekkur ediyorum hayirli olsun size de yeni kasayi mi aldiniz
-
KIKANINAC adlı üyeden alıntı
tesekkur ediyorum hayirli olsun size de yeni kasayi mi aldiniz
Yok hocam, ben 2013 model aldım.
Sormak istediğiniz olursa özel mesaj'dan yazabilirsiniz.
Konuda kirlilik olmasın
-
arkadaşlar elinde aksesuarı olup satmak isteyen varsa talibim
-
Selam DUKE kullanıcıları..Ben de duke 390 2017 ile aranızdayım.Hepinize keyifli sürüşler dilerim.Sormak istediğiniz sorularınıza bilgim dahilinde cevap vermek isterim
-
Arkadaşlar 2016 model duke 390 sahibiyim Yan çanta demiri istiyorum fakat ne kadar araştırsamda bulamadım yaptıran alan eden varmı bana ulasabilirmi lütfen
-
07 Kasım 2017, 14:14
#673
Servis yag degisimi filtre ile 200 250 tl arası diyorlar.Garantisi devam ettigi icin aslinda baska yerde yaptirmak istemiyorum lakin fiyatta cok faiş geldi 1.8 Lt yag kapasitesi castrol Racing 10~50 30×2=60 filtre maksimum 40 tl 25 tl ye kadar var. 85 tl Total ederi nerdeyse 140 tl iscilik bu neyin işciligidir aceba ? Diger bi yandan tecrubeli dostlarim ben yagi kendim degistirsem herhangi bi anlasilma durumu soz konusu olur mu? Tekrar bakimina 3 bin Km var
-
20 Kasım 2017, 11:05
#674
Merhaba arkadaşlar, piaggio xevo250 kullanıcısıyım, motorumu ve tarzımı değiştirmeyi düşünüyorum, duke 390 da düşündüğüm motorlardan biri. En büyük derdim, bagaj. Malum maxi scooter kullanıcısı olarak, kask mont ne varsa bagaja atıp çıkıyorum araba gibi, duke ü istiyorum fakat top case de taktırmak istemiyorum, çok çirkin geliyor. En azından bu kask işini nası halledebiliriz, gittiğim yerlerde elimde taşımak istemiyorum, seleye kitleyip gitsek sıkıntı olur mu, çözümleriniz nelerdir?
-
22 Kasım 2017, 11:49
#675
Burada cevap gelmiyorsa büyük ihtimal aynı şekilde satmak istersem de hiç kolay satamayacağım anlamına gelir
-
22 Kasım 2017, 15:08
#676
BigLion adlı üyeden alıntı
Burada cevap gelmiyorsa büyük ihtimal aynı şekilde satmak istersem de hiç kolay satamayacağım anlamına gelir
Ktm'nin ikinci eli pek hareketli değil bildiğim kadariyla ama benelli'nin de daha iyi olacağını sanmam.
Çanta olarak ben shad 39sh kullaniyorum, sw motech çanta demiri ile bence şık duruyor. Yine de istemezseniz, sırf kask için kask kilidi ya da şifreli kablo bisiklet kilitleri kullanabilirsiniz.
-
27 Kasım 2017, 19:24
#677
byanmaz adlı üyeden alıntı
Ktm'nin ikinci eli pek hareketli değil bildiğim kadariyla ama benelli'nin de daha iyi olacağını sanmam.
Çanta olarak ben shad 39sh kullaniyorum, sw motech çanta demiri ile bence şık duruyor. Yine de istemezseniz, sırf kask için kask kilidi ya da şifreli kablo bisiklet kilitleri kullanabilirsiniz.
Teşekkürler, kaskı motora bağlamayı ben de düşündüm de bu sefer de vizör ü falan götürüler diye hep tedirgin olurum, sanırım maxiscooterın rahatlığına fazla alıştım, özellikle yazın elde kask montla gezmek hiç bana göre değil, sanırım bu motordan vazgeçicem, NC750 de scooter gibi bagaj var bu aralar onu düşünüyorum
-
20 Aralık 2017, 23:46
#678
Merhaba arkadaşlar , 2014 duke200 motorumu üzerine koyup 2015 duke390 ile takaslıcam fakat boyum 1.87 olduğu için duke 200 den 1 numara daha biyük bi motora ihtiyacım var . Ama 2 numara değil motoru sakladığım yere duke 200 ü çok rahat koyuyorum boyut büyürse dışarda kalır Sormak istediğim 2015 duke 200 ve 390 kasası aynı mı ?
-
23 Aralık 2017, 10:33
#679
Merhaba arkadaşlar, 2016 model 390 duke sahibiyim. 20.000 km yi devirdim. Dolayısıyla arka lastiğim bitti sayılır. Yeni lastik takımı alacağım ancak kararsız kaldım. İlk önce arkadaşlarımın kullandığı ve aşırı memnun oldukları Michelin Pilot Road 4 almayı düşündüm ancak bizim motora orjinal ebatlarda uyanı yok maalesef. 120 ye 160 almam gerekecek. Motolastik, Yıldırım Motor ve son olarak da Spormoto ile görüştüm hiçbiri de orjinal ebatların dışına çıkmamam gerektiğini belirtti. 3 ü de ağız birliği yapmış gibi Pirelli Diablo Rosso 2 lastiği önerdiler. Lastiğin güzel olduğunu biliyorum ancak ömrünün kısa olduğunu da duydum. Ayrıca biraz daha pist lastiği havasında değil mi? Çoğunlukla cadde, arada bir uzun yol ve toprak yolda da sürüş yapabileceğim, orjinal ebatlarında önerebileceğiniz, uzun ömürlü bir lastik öneriniz var mıdır acaba?
-
23 Aralık 2017, 10:43
#680
M.Çakıcı adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, 2016 model 390 duke sahibiyim. 20.000 km yi devirdim. Dolayısıyla arka lastiğim bitti sayılır. Yeni lastik takımı alacağım ancak kararsız kaldım. İlk önce arkadaşlarımın kullandığı ve aşırı memnun oldukları Michelin Pilot Road 4 almayı düşündüm ancak bizim motora orjinal ebatlarda uyanı yok maalesef. 120 ye 160 almam gerekecek. Motolastik, Yıldırım Motor ve son olarak da Spormoto ile görüştüm hiçbiri de orjinal ebatların dışına çıkmamam gerektiğini belirtti. 3 ü de ağız birliği yapmış gibi Pirelli Diablo Rosso 2 lastiği önerdiler. Lastiğin güzel olduğunu biliyorum ancak ömrünün kısa olduğunu da duydum. Ayrıca biraz daha pist lastiği havasında değil mi? Çoğunlukla cadde, arada bir uzun yol ve toprak yolda da sürüş yapabileceğim, orjinal ebatlarında önerebileceğiniz, uzun ömürlü bir lastik öneriniz var mıdır acaba?
Mitas'ı şiddetle öneririm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)