KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Haziran 2016, 09:05
#421
Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız.Bende ilk aldığımda aynı duygular içindeydim.Şimdi artık kesmiyor cc büyütelim diyoruz.
Reklamlar
-
21 Haziran 2016, 10:45
#422
-
21 Haziran 2016, 12:25
#423
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
o günler banada gelicektir elbet
Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum
valla üstat o silkeleme sıkıntısı bendede var.ayrıca vites yükseltip gaz verdıgınde kısa süreligine gırç bir ses geliyor fakat sesi duyabılmek için kask olmaması gerekiyor:S 650 km oldu 1000 olsun bakıma götürdügümde soracagım
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
21 Haziran 2016, 15:50
#424
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
o günler banada gelicektir elbet
Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum
O zannedersem bir sorun değil.Çünkü bende de var.Benim motorum 7000 km de. Tahminime göre 390 cc tek silindir olmasından kaynaklanıyor. Bende yakın zamanda bakım için servise gideceğim.Soralım bakalım.
-
21 Haziran 2016, 16:04
#425
az önce servisi aradım dedikleri;
tek silindir motorun dusuk devirde silkelemesi normal,devrini aldıgında kesilecektir müsait bir zamanda servise gelin kontrol edelim. şeklindeydi yarın kadıkoy spormoto ya götürüp kontrol ettiricem.
-
21 Haziran 2016, 18:02
#426
Aynı cevabı banada söylediler aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor
-
21 Haziran 2016, 18:18
#427
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Aynı cevabı banada söylediler
aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor
aynen aynen resmen sallıyor adamı.. trafikte yavaş gitmen gereken yerde eziyet oluyor..
bakalım spormoto başından beri bana hiç güven vermedi ama hayırlısı yarın gidip konusucaz..
-
22 Haziran 2016, 09:05
#428
Selam arkadaşlar,
Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.
Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D
Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.
Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?
Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.
-
22 Haziran 2016, 10:11
#429
gutrea adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.
Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D
Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.
Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?
Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.
Merhaba, 1300km deyim bende 1 den 2 ye gecerken bazen boşta kalıyor daha uzun çekmek lazım vitesi. Hararet normal, ana kutucukta son 2 boş çizgide seyrediyor genelde. Çok trafikte gidersem kısa süreliğine tek çizgiye düştüğü oluyor ve istersen 130 la git motor sıcaksa o fan susmuyor Sordugumda, ufacık motora o gücü sıkıştırınca ısınması normal fan açıyorsa korkmana gerek yok dendi. Debriyaj bana normal geldi ama 1000 bakımında usta dur şu debriyajıda kontrol edelim diyip ayarıyla oynadı biraz daha yumuşadı sanki.
-
22 Haziran 2016, 10:25
#430
gutrea adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.
Vites küçültünce debriyajda bir çekme, atma böyle bir "tık" gibi bişey oluyorsa onu kaydırmalı debriyaj yapıyor. Gaz vermeden vites düşürürsen,kaydırmalı debriyaj onu yapar. Maksat sert vites düşürmeyi yumuşatmak, arka tekeri kilitlememek.
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
22 Haziran 2016, 10:39
#431
gutrea adlı üyeden alıntı
Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D
o bende de oluyo, bu motorda boşa alması çok kolay. 1-N-2 vites aralıkları geniş (doğru tabir mi) herhalde ki, biraz fazla çekmek gerekiyor.
-
22 Haziran 2016, 11:18
#432
Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.
-
22 Haziran 2016, 18:38
#433
bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..
-
22 Haziran 2016, 19:29
#434
sinan.erkan adlı üyeden alıntı
Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.
Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda
-
22 Haziran 2016, 20:48
#435
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor
onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda
Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.
-
22 Haziran 2016, 21:06
#436
byanmaz adlı üyeden alıntı
Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.
http://i67.tinypic.com/sww8xf.jpg
Süpersin eline sağlık hiç kurcalamaya fırsatım olmadı. Etiketleri bile duruyor üzerinde :D şimdi gidip bakacağım ve halledeceğim debriyaj işini teşekkür ederim
-
25 Haziran 2016, 13:42
#437
arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?
-
25 Haziran 2016, 14:34
#438
waffenSS adlı üyeden alıntı
bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..
Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..
-
26 Haziran 2016, 16:09
#439
Serk21 adlı üyeden alıntı
Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..
yok abanmıyorum zaten adamın dedigini pek iplemedim artcıda almıyorum.
6 k yı geçmiyorum mumkun mertebe nazik kullanıyorum tavsiye için saol
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
28 Haziran 2016, 00:39
#440
gutrea adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?
ben şair sigrotaya yaptırdım. ruhsat validenin adına, plaka 16, kapalı otopark şartı yok, 1200 lira.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)