Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122232432 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #421

    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Honda NC 750 X
    Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız.Bende ilk aldığımda aynı duygular içindeydim.Şimdi artık kesmiyor cc büyütelim diyoruz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422
    umtbrdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Teşekkür ederim o günler banada gelicektir elbet
    Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum

  3. #423
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı umtbrdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim o günler banada gelicektir elbet
    Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum
    valla üstat o silkeleme sıkıntısı bendede var.ayrıca vites yükseltip gaz verdıgınde kısa süreligine gırç bir ses geliyor fakat sesi duyabılmek için kask olmaması gerekiyor:S 650 km oldu 1000 olsun bakıma götürdügümde soracagım
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  4. #424

    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Honda NC 750 X
    Alıntı umtbrdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim o günler banada gelicektir elbet
    Motorda ufak bir sorun var sanırım. 1, 2 ve 3. viteslerde silkeleme yapıyor. Örn 20-50 arası devir 4000d/d' den aşağı düşmemek koşulu ile sabit gazla ilerlerken motor silkeleme yapıyor. Devir düşük olsa gaz istiyor istop edecek derim ama arabadan tecrübelerime dayanarak sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi yada zincirde boşluk var da o yüzden silkeliyormuş gibi. Elimle zinciri kontrol ettim sarkık yada çok sıkı durmuyor. Tabi nasıl olması gerekiyor bilmiyorumda. Bugün içerisinde servise uğramayı düşünüyorum
    O zannedersem bir sorun değil.Çünkü bende de var.Benim motorum 7000 km de. Tahminime göre 390 cc tek silindir olmasından kaynaklanıyor. Bende yakın zamanda bakım için servise gideceğim.Soralım bakalım.
    HONDA NC 750 X

  5. #425
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    az önce servisi aradım dedikleri;
    tek silindir motorun dusuk devirde silkelemesi normal,devrini aldıgında kesilecektir müsait bir zamanda servise gelin kontrol edelim. şeklindeydi yarın kadıkoy spormoto ya götürüp kontrol ettiricem.

  6. #426
    umtbrdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Aynı cevabı banada söylediler aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor
    waffenSS bunu beğendi.

  7. #427
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı umtbrdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı cevabı banada söylediler aynı devirde sabit gidemezsin dediler. Tek silindir torku yüksek güçlü motor olduğu içinmişş. Silkeleme olurda bu kadar olmaz heralde. Bi aksilik var bende. Silkelemiyor bildiğin sallıyor
    aynen aynen resmen sallıyor adamı.. trafikte yavaş gitmen gereken yerde eziyet oluyor..
    bakalım spormoto başından beri bana hiç güven vermedi ama hayırlısı yarın gidip konusucaz..

  8. #428

    Üyelik
    25 Mayıs 2015
    Selam arkadaşlar,
    Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.

    Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D

    Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.

    Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?

    Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.

  9. #429

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı gutrea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,
    Yaklaşık bir senedir pulsar 200ns kullandıktan sonra, nihayet geçen cumartesi günü siyah duke 390'ımı teslim aldım. Şu an yaklaşık 250 km sürdüm. Bir iki sorum var sizlerden karşılaşanlar oldu mu merak ediyorum.

    Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D

    Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.

    Son olarak da motorun ısınma durumunu sormak istiyorum. Aldığımdan beri hararet göstergesi, o son küçük kutucuğa geçmeden önceki iki çubukta falan gösteriyor. Normal midir sizce?

    Böyle hep sorunlardan bahsettim ama motor çok keyifli şu ana kadar. Bir de bajaj gibi fiyatı kalitenin önünde tutan bir motordan sonra çok farklı geliyor gerçekten.
    Merhaba, 1300km deyim bende 1 den 2 ye gecerken bazen boşta kalıyor daha uzun çekmek lazım vitesi. Hararet normal, ana kutucukta son 2 boş çizgide seyrediyor genelde. Çok trafikte gidersem kısa süreliğine tek çizgiye düştüğü oluyor ve istersen 130 la git motor sıcaksa o fan susmuyor Sordugumda, ufacık motora o gücü sıkıştırınca ısınması normal fan açıyorsa korkmana gerek yok dendi. Debriyaj bana normal geldi ama 1000 bakımında usta dur şu debriyajıda kontrol edelim diyip ayarıyla oynadı biraz daha yumuşadı sanki.

  10. #430
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı gutrea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,


    Bir diğer sorum, bazen vites küçültürken vitesin geçişini debriyajı sıkan elimde hissediyorum. Her zaman olmuyor bu ama en net şekilde hissettirdiği nokta, yanlışlıkla boşa alıp gaz verdikten sonra hatamı farkedip 1'e geçirirken oluyor.

    Vites küçültünce debriyajda bir çekme, atma böyle bir "tık" gibi bişey oluyorsa onu kaydırmalı debriyaj yapıyor. Gaz vermeden vites düşürürsen,kaydırmalı debriyaj onu yapar. Maksat sert vites düşürmeyi yumuşatmak, arka tekeri kilitlememek.
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  11. #431
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı gutrea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birincisi, 2'den 1'e düşerken boşta takılıyor bazen sizlere de oldu mu? Bu benim pulsar'a alışkanlığımdan kaynaklanıyor büyük ihtimal. O motoru boşa almak çok zordu, sürekli 2 ile 1 arasında gidip geliyordum boşa alana kadar :D
    o bende de oluyo, bu motorda boşa alması çok kolay. 1-N-2 vites aralıkları geniş (doğru tabir mi) herhalde ki, biraz fazla çekmek gerekiyor.

  12. #432

    Üyelik
    23 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Moda
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.
    waffenSS bunu beğendi.

  13. #433
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
    benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
    1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..

  14. #434
    umtbrdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı sinan.erkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silkeleme olayına takılmayın. O olay sorun değil dedikleri doğru. Düşük hızlarda yarım debriyajı bol miktarda kullanmanız gerekiyor stabil sürüş sağlayabilmek için.
    Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda

  15. #435

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı umtbrdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj ı ayarlıyabiliyor muyuz? Benim debriyaj kolu tam bırakınca kavrıyor. En uç noktada. Bu yüzden bazen vites geçişlerinde debriyaj ı bıraktım sanıp boşa gaz açtığım oluyor onu biraz daha erken kavramaya falan almak mümkün mü ? Yarım debriyaj yapmakta zorluyor şu durumda
    Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.


  16. #436
    umtbrdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, biraz gevşetmeniz gerek gibi görünüyor. Bu şekilde zordur. Aşağıdaki resimde yer alan sabitleme vidasını gevşettikten sonra ayar vidasını saat yönünde döndürüp sabitleme vidasını tekrar sıkın. Bu şekilde deneme yanılma yoluyla tadınıza göre ayarlarsınız. Debriyaj kolunda 2-3 milim boşluk olması gerek.

    http://i67.tinypic.com/sww8xf.jpg
    Süpersin eline sağlık hiç kurcalamaya fırsatım olmadı. Etiketleri bile duruyor üzerinde :D şimdi gidip bakacağım ve halledeceğim debriyaj işini teşekkür ederim

  17. #437

    Üyelik
    25 Mayıs 2015
    arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?

  18. #438
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun ktm kadıkoy hasanpaşa servisine gittim baktılar normal dediler.
    benım kafamın takıldıgı baska bır sey ıse su an 720 km de motor ve 6 bın deviri geçmiyorum.servistekiler bana artık yavas yavas devir arttır dediler eve gelene kadar yavas yavasta olsa deviri arttırarak sürdüm.
    1000 km olmadan devirli kullanmak yani 6 bin deviri geçmek pek mantıklımı bilemedim..
    Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..
    waffenSS bunu beğendi.

  19. #439
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 1.000 km olmadan cok dikkat ederim ve oyle yapmani oneririm. Mesela mars basar basmaz hareket etme, en az 1 dk bekle.. direk marsa basip gazlama. Ilk 2-3 km boyunca ani gaz verme ve bence yinede 6 bini gecme surda 250 km kalmis.. bu arada cok dusuk devirde motoru bayiltip silkelemekte iyi degil.. arayi bulmak lazim..artçi almani da onermem.. aslinda 3.000 km ye kadar redline girmeden gezmek gerek.. bin km bitti diye abanmakta dogru degil..
    yok abanmıyorum zaten adamın dedigini pek iplemedim artcıda almıyorum.
    6 k yı geçmiyorum mumkun mertebe nazik kullanıyorum tavsiye için saol
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  20. #440
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı gutrea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam, kasko yaptırmayı planlıyorum motorum için. İstanbul içinde önereceğiniz bir acente falan var mıdır?
    ben şair sigrotaya yaptırdım. ruhsat validenin adına, plaka 16, kapalı otopark şartı yok, 1200 lira.


22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122232432 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)