Uzun cam gp kompozit firmasının yaptığı nasıl acaba çoğu kişi onu kullanıyor.
Uzun cam gp kompozit firmasının yaptığı nasıl acaba çoğu kişi onu kullanıyor.
bu rölantide stop etme ve öne yığılma sorununu ben de yaşadım. (cem yılmaz tonlaması ile ayyyynısı) bence zaten ikisi aynı sorun. rölantide değil de hareket halinde stop ediyor ama hareket elinde olduğu için tekrar çalışıyor gibi hissettim ben.
servise götürdüğümde hava ve yağ filtresinin kötü durumda olduğunu söylediler. (son bakımdan bu yana 5bin km olmuştu. bakımı yetkili servis yapmıştı). Yağ ve filtreler değiştikten sonra tekrar yaşamadım. dediğiniz gibi çok tehlikeli problem, tem'de kamyonun altında kalıyordum. adamı sollayıp önüne geçip hart diye frene asıldığımı düşündü sanıyorum. ana avrat küfür etmiştir herhalde.
benim yaşadığım sorunun dahası var gerçi. ayrıntılar şurada:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-problemi.html
Gerçekten can sıkıcı problemler. Üstelik ben sıfır aldım motoru. Daha rodaj bitmedi. Motor hata verecek diye düşünmekten gözlem yapamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Teşekkür ederim. Size de hayırlı olsun.
Ben de 2. el aldım, gerçi 1500'de aldım çok değil neyse. Motoru almadan evvel servise göstermiştik orda sormuştum ustaya ve eski sahibine falan bu stop etme durumunu. Eski sahibi stop etme olmadı hiç dedi. Usta da yakıttandır büyük ihtimalle dedi, mantıksız değil hani.
Neyse, motoru satın aldım biniyorum falan, bi gün ışıklara yaklaşırken, 5'te gidiyorum 4-3-2-1diye inecem, debriyajı çektim motor sustu. Çektim kenara, aç kapa yaptım marşa bastım, basarken de hafif gaz verdim çalıştı.
Aynı şeyi bir ya da iki kez daha tekrarladı. Bu sırada yakıt olarak Shell Performans kullanıyordum ve normalde giderken de arada tekliyo gibi geliyodu. La dedim bu ne iştir?
Gözüme Opet ilişti, bi de şurdan alayım dedim. Opet'ten alalı beri stop etme olayı olmadı.
Bu da bi fikir olsun stop etme konusunda.
Güç kesmeyi bilmem.
Olur tabiki etkisi olmaz mı. Edinin bir tane bence, ya da benim motorda yukinin bir camı takılı o da iş görüyor hem e çerez çekirdek parası, yalnızca montaj delikleri yok güzel bir ayar çekip vidalıyorsunuz. İsmi ön siperlik diye geçiyor.
Parça bu :
Motor üzerindeki halinin de fotosunu koyarım.
http://www.yuki.com.tr/altkategoriye....x=108&I1.y=29
Hatta sym wolfa da takıyorlarmış aynı camdan
Yuki denemek gerek 4$ para değil cidden güzelmiş
Ben powerpart cami aldim, 125 tl ye.
boyum 1.80, motor rodajda su an 100 km suratte deli gibi gogsume vuruyor ruzgar. Daha uzun cam dusunmuyorum, bunun bile yeterince cirkin oldugu kanisindayim : )
KTM Spormoto'ya teşekkürler, Bursa'ya kadar gelip bize test için imkan sağladıkları için, çok mantıklı işler yapıyorlar, herkesin kafası karışıyor
Duke 390 inceleme
https://www.youtube.com/watch?v=VuoTgvUQ3is
Merhabalar,
Uzun süredir motor bakınıyorken tabi ben de herkes gibi malum nispeten ucuz modellere heves ediyordum. Barkın abi bir videosunda sırf şekilcilik için çinlilere gitmeyin az daha sıkın dişinizi üç beş daha koyun doğru düzgün bir motor alın, en azından motora binmekten zevk alırsınız demesi üzerine fikrimi değiştirdim.
Şu aralar mt 25 ile duke 250 arasında gidip geliyorum. Duke deki teknolojik ve güvenlik özellikleri mt de yokken, mt deki performans da duke de yok malesef. Derken duke 390 ı gördüm tabi. Şu noktada kalbim mt derken aklım duke diyor bütçemi zorlamazsam.
Elbette bayiye gidip hepsini inceleyeceğim son kararımı vermeden ama önce işin ehli makineyi kulllanan insanlara akıl danışmak istedim. Piyasadaki eşdeğerleriyle hemen hemen aynı fiyata geliyor duke 250. Bu dediğimi biraz açayım benim mantığımla eğer mt alırsam gidip bin lira zaten lastiğe yatırıcam ve duke 250 ile hemen hemen aynı paraya gelecek, hakeza absli z250l de öyle ayrıca mt de abs den mahrum olucam. ve acaba almışken biraz daha dişimi sıkıp 390 mı almalıyım diyorum. Sizce bu farka değer mi ? Yani madem 250 alıyorsun 390 ı da düşün bence der misiniz ? Yoksa değmez daha çok yakarsın canın sıkılır dediğiniz yanları var mı?
Bakım ve işletim maliyetleri hususunda da tecrübelerinizi istirham ediyorum. Olur ya motoru devirirsem finansal olarak çok üzülür müyüm ? ( alırken koruma demiri de alırım) takdir edersiniz birsürü yüke girmem gerekecek ve üzücü şeyler yaşamak istemiyorum sadece devirmek değil kronik sorunlar vs açısından da soruyorum. KTM, tabirimi affedin ama zengin motoru mudur ?
Sanırım şu anki seri metzeller ile geliyor ancak 250 ler rosso ile geliyor sizce büyük farklar var mıdır ? Ülke yolları malumunuz. Biraz affedici lastiklere ihtiyacım var, kendini bilen tanıyan biri olarak söylüyorum, en azından motora alışana kadar tabi.
Servis ketum mudur ? Beğendiğim yağı mesela motulu veya misal did zincir istiyorum veya ebc balata istiyorum dediğimde motorunu garantiden men ederiz diyorlar mı ? Veya garanti tecrübesi olan var mı ? Mesela yamaha alsam herşeyi kullanıcı hatasına yıkıp zaten para alcaklar diye elime anahtarı alıp yağını bilmemnesini kendim de değişirim. Duke de garanti gerçekten var mı ? Başka örnek gidip ikinci kalite koruma takozu takarsam garanti dışı kalır mı ?
Aynı soruları 250 başlığında da sorabilirim sanırım şimdiden görürseniz affedin.
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bu arada önemli mi bilmiyorum ama boy 175 kilo 130 (biraz almış da olabilirim) allahın bildiğini saklamaya gerek yok. Kilolu biriyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Sanırım bu soruyu supermotoya da sorabilirim ama şu an 18900 e sattıkları 390 lar 2015 mi 2016 mı ? Ve 2015 olanlar şu iyileştirmelere örneğin sıcak hava çıkışı bacağa vurmayan olanlardan mı ? 2016 yı beklemeli miyim ? Bir fark var mı ?
Abiler selamlar. CBF imi seviyorum ama bir adet duke 390 var. Kapı açılma vakasından dolayı kırılan kafa grenajı var ve sağ grenaj stickeri değiştikten sonra 14.000 e bırakırım diyorlar. Napayım satıp alsam mı bunu lütfen cevaplayın? Teşekkürler.. 2015 miş sanırım ve kilometre fazla değil adam godaman ducati alcağa için elden çıkarıcakmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
Ön çamurluk ön amortisörlere falan baktım hiç bişey yok motorda yan tutamaçlara falan baktım bişeyi yok.
Eksik anlatmışım pardon @berkcigdem bey. Zaten adam servisine bırakmış eskişehir ktm.. Kazalı bi şekilde yatıyor şuan kafa grenajı ve sağ stickeri değiştirip o şekilde 14 e vericem demiş. Nasıl fiyat acaba yorum yaparsanız?
Valla ne yalan söyliyim ben pek kazalı motor almayı tercih eden bir insan olmadım , almadımda hiç. Fakat şunu düşünüyorum kapıyı açtı ve kafayı kırdı. Demekki hızlı vurdu ve o motor sert bir şekilde düştü diye düşünüyorum. Yoksa öle açılan kapıya yavaşça vurarak orayı kıramazsın. Yavaş vursan ön teker zaten bütün darbeyi emer motor olduğu yerde düşer sadece ki buda sorun değil ve öyle kafayı falan kırmaz bence. Aklıma bu takıldı açıkcası.
Fakat dediğim gibi ben kazalı motor alan biri değilim. 2000 daha verip kazasız alırdım...
Not : bu benim şahsi düşüncem sizi yanıltmasın lütfen.
Merhaba. Şuan piyasada özellik ve malzeme kalitesi olarak en iyi 250 cc ktm dır. Performans olarak ise 31 hp olmasına rağmen hafif ve maksimum torkunu 7000 devirlerde verdiği için yine özellikle şehir içinde yamaha dan daha atak bir motor dur. 250 sizi 80-90 km/h hızlara kadar üzmez. Bu da şehir içinde bence yeterli. 390 alırsanız 110 km/h gibi bir hıza yaklaşık 6 saniye civarında ulaşırsınız. Tabi bu oranda da fazla yakıt harcarsınız. Duke 250 nin yakıtı 2.5 lt/100 km. civarı. Bence şehir içinde kullanılabilecek çok güzel bir motor. MT 25 de ise abs olmadığı için asla alınmaması gerektiğini düşünüyorum. ABS ve lastik hayat kurtarır.
Selamlar. @berkcigdem ayrıntılı sormadım ama yüksek bi vasıtanın kapısına çarpmış olabilir mi? Mesela lastik kapıya çarpmaz altında kalır diyebiliriz o zaman hocam belki teori yürüttüm Mağazaya sormadım bunları ahiret sorusu gibi olduğu için
@yeniii hocam merhaba Bana fiyatı uygun geldiği için almak istiyorum zaten cbf uzun yolda ızdırap pek hızla işim yok ama araba gibi arada bi 130-140 a çıksın az yaksın yeter bana. Yaşım gereği (31) pek apaçiliğile gelecek bi tipte sayılmam O yüzden f650gs veya r25 e vereceğime parayı gerçek bi makinaya bağlarım onu alırım diye düşünüyorum. Şehir içi pek 40-50 yi geçmem eskişehirin trafiği zaten nerden ne çıkacağı belli değil. Ha sahi CBF den önce scooter tecrübem var fırına bakkala camiye. Bunu 3500 km dir kullanıyorum şehir içi şehir dışı. Ama ayda 15 gün senede 5 ay binebiliyorum. Ancak bu kadar yapabildim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
CBF i 2015 mayıs ayında sıfır aldım
Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)