Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #261
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Sagunaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Öncelikle damdan düşer gibi konuya daldığım için özür dilerim.
    Ehliyetimi yeni aldım tecrübem çok az ilk motorumu almak için niyetlendim ve düke 390 alma düşüncem var. Fiziksel konuda bilgi almam gerekiyor. Trabzonda Yaşadığım ve Burada olmadığı için binme fırsatım olmadı İstanbul'a gelip deneyeceğim ancak sizin tecrübelerinizden yararlanmayı isterim.
    Boyum 1:93 ve 100 kg civarındayım bu düke benim için ne derece uygun olur düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
    Istanbula gelmişken birkaç gün kal ve eğitim al. Gs1 gs2 fln. Egitim almayacaksan da git duke 125 yada 200 al uygun fiyatli. 250cc uzeri motosiklet ile başlama bana mantikli gelmiyor.. hele ki torklu modeller ile hiç..
    berkcigdem bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    07 Aralık 2015
    Şehir
    Trabzon
    Eğitim içinde geleceğim kısmetse. Bende hafif motorla başlamak istiyorum. Sonuçta duke alacaksam dediğiniz gibi, şasi aynı daha güçsüzünü almak daha mantıklı gibi. Önümde kötü bir örnek var ondan dolayı biraz büyük hacimli seçim yaptım. Abimin ilk motoru Bmw f650 gs ama o bmw rider'da eğitim almıştı.Sonra K 1200 r'a geçti. Dediğiniz gibi tecrübe eksiğini eğitimlerle kapatmak gerekecek. Gelince motorları daha detaylı inceleyip karar vermem gerekecek sanırım. İlginiz için teşekkürler.

  3. #263
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    Alıntı aeicopux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

    mccxcix

    Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
    182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
    150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)

    şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
    sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
    mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
    2. el aksesuarlı bir duke 390 ;)

    mesela...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6219026/detay/
    Çaresizlik
    TOTEMONS bunu beğendi.

  4. #264

    Üyelik
    11 Aralık 2015
    merhabalar bir duke 390 sahibi olaraktan
    motorumun ufak tefek işlerini yapsın diye bir bajaj servisine götürüyorum sağ olsun abi de para filan almıyor zincir sıkmaydı yağ değişimiydi filan
    onun demesine gör pulsarın hava ve yağ filtresiniin 390 a uyacağını söyledi var mı böyle bir olay bajaj parçaları duke serisi motorlara uyma ihtimalleri var mı yada yapan var mı ?

  5. #265
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ktmbajaj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar bir duke 390 sahibi olaraktan
    motorumun ufak tefek işlerini yapsın diye bir bajaj servisine götürüyorum sağ olsun abi de para filan almıyor zincir sıkmaydı yağ değişimiydi filan
    onun demesine gör pulsarın hava ve yağ filtresiniin 390 a uyacağını söyledi var mı böyle bir olay bajaj parçaları duke serisi motorlara uyma ihtimalleri var mı yada yapan var mı ?
    Olabilir, pulsar zaten duke cakmasi gibi.. e duke leri de bajaj üretmiyor mu? Duke 200 un hava filtresi 390 a uyuyor ise pulsarinda uymasi muhtemel. Ben olsam yağ filtresi gibi hayati seylerde o topa girmem ama fren maneti vs olabilir.

  6. #266

    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Arkadaşlar merhaba, 14 sayfayı baştan aşağıya okudum ve aklımda kalan bir kaç soru var.
    Öncelikle kendimden bahsedeyim, Ducati Hypermotard 796 kullanıyorum, ancak şehir içinde bana aşırı torklu geliyor.Aynaların gidon sonunda açılıyor olması nedeniyle aralara girmek neredeyse imkansız.
    2014 model KTM390 takas teklifi geldi ve benim çok beğendiğim bir motor olduğu için hemen detaylı bi araştırma yapmaya başladım.
    2014 modellerde debriyaj çok sert diye şikayetler var,kaydırmalı debriyaj yok ve sele sıkıntısı var.
    Sizce 2015 'i almaya değer mi bu nedenlerden dolayı? Seleyi kaplatarak çözebilirim diye düşünüyorum.

  7. #267

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Alıntı tjockfan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, 14 sayfayı baştan aşağıya okudum ve aklımda kalan bir kaç soru var.
    Öncelikle kendimden bahsedeyim, Ducati Hypermotard 796 kullanıyorum, ancak şehir içinde bana aşırı torklu geliyor.Aynaların gidon sonunda açılıyor olması nedeniyle aralara girmek neredeyse imkansız.
    2014 model KTM390 takas teklifi geldi ve benim çok beğendiğim bir motor olduğu için hemen detaylı bi araştırma yapmaya başladım.
    2014 modellerde debriyaj çok sert diye şikayetler var,kaydırmalı debriyaj yok ve sele sıkıntısı var.
    Sizce 2015 'i almaya değer mi bu nedenlerden dolayı? Seleyi kaplatarak çözebilirim diye düşünüyorum.

    Bu sorunun cevabi alacaginiz motorun ne kadar uygun fiyatli oldugu ile alakali

    2015 model in birkac artisi var

    Kaydirmali debriyaj ve daha yumusak debriyaj
    Capi 0.8 den 1.0 a arttilan buji.bu sayede yakit ekonomisi ve daha stabil gidis saglandigi soyleniyor.
    Daha etli sivri olmayan kisa elcikler
    Su anki 390 lar gibi motorun isisini bacagin sag tarafina vermemesi.ozellikle yazin cok farkedilir diye dusunuyorum.
    Uzerinde gelen rosso ii lastikler.Onceden metzeller m5 kullaniliyordu ve avrupa sartlarina gore yapilmis sert hamurlu bir lastik oldugu icin bizimn ulkenin cam gibi asfaltinda arada bir kayiyor.

    Yine zincir korumasinda amortisor korumalarinda birkac minor deigisiklik dahaa var ama temel olarak bunlar.

    Ayrica seleyi kaplatarak cozemezsiniz.Onu unutun.Tek ve en guzel yolu ergo sele almak.Fiyati tuzlu olsa da kesinlikle buna deger.

    0 almaya butceniz yetiyor ise dusunmeyin bana kalirsa.Ktm surekli eksikleri ggorup duzeltmeye calisan bir firma.2015 te yapilmis butun degisiklikleri suradan okuyabilirsiniz.

    http://www.indiancarsbikes.in/motorcycles/2015-ktm-duke-390-list-20-explained-114607/

  8. #268
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Arkadaşlar kusura bakmayin ingilizcem yok; ancak google çeviri ile 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasindaki farki yani 2015 te gelen özellikleri okuduğum yazinin cevirisini ekliyorum, gayet anlaşılıyor 😀

    -Buji aralığı 2015 modele 1 mm, birinci kuşak modeli 0.8 mm çıkarılmıştır. Buji boşluğu bir artış zamanlamasını geciktirir. Bir engelli zamanlama pek çok faydaları vardır. Bu eleştiri / prematüre ateşlemeyi ortadan kaldıracaktır. Diğer yararı bir soğutucu çalışan motorudur. Ancak, engelli zamanlaması da bisiklet ivme daha az çılgınca yapacaktır. Bu motorun uzun ömürlü ve güvenilirliği çıkarları yapmak için küçük bir uzlaşmadır.
    -Radyatör fan düzeneği artık şekilde takılmıştır ziyade bisikletçinin bacaklarını kavurma daha bisikletin altına doğru sıcak hava yeniden yönlendirir.
    Arka amortisör toz kapağı eklenmesi ile daha iyi toz / kir toleransı alır.
    Amortisör arka yay artan kir / toz koruması için bir kapak koruyucusu alır.
    Orijinal Duke 390 koltuk hava filtresi konut karşı ovmak kullandı. Güncellenmiş modelde, KTM ön koltuk kasıldı ve o ve hava filtresi muhafazası arasındaki açıklığı artmıştır.
    El kulpları RC200 / 390 üniteleri ile değiştirilmiştir.
    Gaz kavrama ve sağ şalter düğmesi vites olarak birbirleri ile artık karışıklık sürtme kaçınmak için yeniden konumlandırılmış edilmiştir olacaktır.
    Göbek pan gevşeme periyodik 2015 modelinde ilk nesil Duke 390 tarihinde titreşim önemli bir kaynağı oldu, KTM bölümü nedeniyle rezonans gevşetin olmadığından emin olmak için karın tencerenin bağlar değişti.
    Zincir kapağı artık gevşek bir zincir ile temasını engellemek için yüksek oturur. Bu can sıkıcı zincir tokat sesi azaltacaktır.
    Yaka dişli yeniden tasarlandı.
    Gösterge paneli 7500 kilometrelik servis aralığını karşılamak için yeniden programlanan olmuştur. Ayrıca, hız mantığı istenmeyen sıfırlama önlemek için değiştirildi.
    Egzoz lastik amortisör titreşimi azaltmak için revize edilmiştir monte.
    Çıkış miline kadar lider yataklar artık petrol sızıntısını önlemek için mühürlenir.
    Yağ keçesi çıkış milinin yeni yaka karşılamak için daha büyük bir çapa sahiptir.
    -Bağlantı çubuğu küçük ucunda bir çalı ile dayanıklı hale getirilmiştir.
    Bir büyük değişiklik terlik debriyaj eklenmesidir. Biz zaten terlik debriyaj faydalarını detaylı ettik.
    Ön çamurluk tasarımı su ve kir sıçramasına en aza indirmek için değiştirildi.
    Daha malzeme çatlama azaltmak için arka çamurluk kullanılmıştır.
    Arka çamur bekçi bisiklet üzerine sıçramasına kir önlemek için daha geniştir.
    Göstergeler su sızıntı, ilk nesil Duke 390 bir sorunu önlemek için mühürlü oylandı.
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  9. #269
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Baya bir geliştirme ve iyleştirme yapılmış doğrusu duke 390 veya ninja 300 arasında kaldım

  10. #270
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    KTM Duke 390 ABS; kaydırbalı debriyaj, ABS, pirelli diablo rosso 2 lastik, WP Süspansiyon, BYBRE fren sistemi, içinde bi senin olmadığın gösterge paneli muhakkak alinabilecek motor kesinlikle. Ozellikle daha cok sehirici kullancaksaniz ki uzun yolda olabilir on numara bi tercih olur cok super olur iyice dusunun derim 😀
    He bi de unutmadan yakiti on numara az yakiyor 😀
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  11. #271

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    ninja 300 ve duke390 hem oturus pozisyonu hemde surus karakteri olarak birbiri ile alakasiz motorlar.Once hangisinden keyid aldiginizi bulun sonra karar verin.Ktm alt devirlerde ninja ust devirlerde maximum tork veren bir alettir .Duke ile sehrin altini ustune getirirsiniz.Ninja da yarim saatten sonra kivranmalar baslar.Duke te dik oturdugunuz icin butun trafigi gozlemleyebilirsiniz.Ninja da boyle bir sansiniz yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    2015 duke teki desiklikleri video olarak izlemek isterseniz sizi soyle alalim.

    https://www.youtube.com/watch?v=sveMXnLUVb0

  12. #272

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Beyler spormoto sayfasında fiyat listesinde 390 ın fiyatı 18900 olmuş ama model bilgisi yok acaba 2014 model mi 2015 mi ? Bilgisi olan var mı?

  13. #273
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler spormoto sayfasında fiyat listesinde 390 ın fiyatı 18900 olmuş ama model bilgisi yok acaba 2014 model mi 2015 mi ? Bilgisi olan var mı?
    2015, bende geçen hafta gidip sormuştum

  14. #274
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Duke 390 ABS; kaydırbalı debriyaj, ABS, pirelli diablo rosso 2 lastik, WP Süspansiyon, BYBRE fren sistemi, içinde bi senin olmadığın gösterge paneli muhakkak alinabilecek motor kesinlikle. Ozellikle daha cok sehirici kullancaksaniz ki uzun yolda olabilir on numara bi tercih olur cok super olur iyice dusunun derim ��
    He bi de unutmadan yakiti on numara az yakiyor ��
    Açıkçası tek kafamı kurcalayan titreşim konusuydu RC250 denemiştim.Tarz olarak baktığımızda açıkçası kesinlikle şu demiyorum beğendiğim motosikletlere binerim
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja 300 ve duke390 hem oturus pozisyonu hemde surus karakteri olarak birbiri ile alakasiz motorlar.Once hangisinden keyid aldiginizi bulun sonra karar verin.Ktm alt devirlerde ninja ust devirlerde maximum tork veren bir alettir .Duke ile sehrin altini ustune getirirsiniz.Ninja da yarim saatten sonra kivranmalar baslar.Duke te dik oturdugunuz icin butun trafigi gozlemleyebilirsiniz.Ninja da boyle bir sansiniz yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    2015 duke teki desiklikleri video olarak izlemek isterseniz sizi soyle alalim.

    https://www.youtube.com/watch?v=sveMXnLUVb0
    Teşekkür ederim faydalı olacaktır,izleyeceğim birazdan.
    ''HER şey gelip Geçici ey Gönül,Bak az ÖNCE aldığın NeFeS bile geldi Geçti...

  15. #275

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015, bende geçen hafta gidip sormuştum
    Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.

  16. #276
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.
    Şu motorum satılana kadar yukarı çekmezlerse tekrar inşallah.

  17. #277
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper fiyat o zaman ;) 21000'den 18900'e çekmişler fiyatı. Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + bacakları pişirmeyen fan + rc elcikleri. Süper.
    Önceki modellerde bacağı pişiren fan değildiki. Yüksek şıkıştırma oranı sebebiyle motorun kendi ısısıydı. Motor gene aynı, yeni modelde fanın etrafını kapadılar. Bu iyi mi kötü mü bilemedim; çünkü fanın hava üflemesi için bir diğer taraftan hava çekmesi lazım ki yeni modelde de kapalı olduğundan hava çekecek yer yok.
    O yüzden hararet sorunları olmaz umarım.

    Ha fiyat, hakikaten de €7000'den TL.18900'a inmesi güzel; ama gene de çok gibi.

  18. #278

    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Arkadaşlar, herkese iyi forumlar. Ben de duke 390 ile ilgileniyorum. Bugün spormoto da görme imkanım oldu. 2015 model için 18900 fiyat nasıldır. Bazı geliştirmeler eklendiği söyleniyor fakat 2015 kullananlar memnun mu acaba sıkıntı oluşturacak bir durum var mıdır acaba. 2013 modelin test sürüşünü yapmıştım ve test motoru haşat durumdaydı 390 hakkında hiç iyi izlenim bırakmadı. Gidişi torku hoştu fakat sallanan manetler, gevşek, gürültülü zincir ve egzoz derken motordan hiçbirşey anlamadım. Bir de selenin duke 125 ile aynı olduğunu söyledi oradaki görevli bu bilgi doğru olabilir mi. Zira duke 125 in selesi ilk oturmamda beni rahatsız etti msx kullanan birisi olarak sele direk gözüme çarptı. Konuyu da komple okudum az çok bilgi sahibi oldum motorla ilgili. Özellikle bu fiyat iyi bir fırsat mıdır sizce.

  19. #279

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ncang05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, herkese iyi forumlar. Ben de duke 390 ile ilgileniyorum. Bugün spormoto da görme imkanım oldu. 2015 model için 18900 fiyat nasıldır. Bazı geliştirmeler eklendiği söyleniyor fakat 2015 kullananlar memnun mu acaba sıkıntı oluşturacak bir durum var mıdır acaba. 2013 modelin test sürüşünü yapmıştım ve test motoru haşat durumdaydı 390 hakkında hiç iyi izlenim bırakmadı. Gidişi torku hoştu fakat sallanan manetler, gevşek, gürültülü zincir ve egzoz derken motordan hiçbirşey anlamadım. Bir de selenin duke 125 ile aynı olduğunu söyledi oradaki görevli bu bilgi doğru olabilir mi. Zira duke 125 in selesi ilk oturmamda beni rahatsız etti msx kullanan birisi olarak sele direk gözüme çarptı. Konuyu da komple okudum az çok bilgi sahibi oldum motorla ilgili. Özellikle bu fiyat iyi bir fırsat mıdır sizce.
    Yukarıdaki mesajımda da yazdığım gibi fiyatı 7000€'dan 18900'e çektiler süper, Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + rc elcikleri gibi 2013-2014 modellerden farklı iyileştirmeler var. Bence sıkıntı olacak birşey olmaz. Bu paraya gözü kapalı alınır ;)

  20. #280
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıdaki mesajımda da yazdığım gibi fiyatı 7000€'dan 18900'e çektiler süper, Rosso II lastik + kaydırmalı debriyaj + rc elcikleri gibi 2013-2014 modellerden farklı iyileştirmeler var. Bence sıkıntı olacak birşey olmaz. Bu paraya gözü kapalı alınır ;)
    2016 modeller gelicek haziranda falan. Fuarda yaklaştı klasik spormoto indirimine hoşgeldiniz

    Fuarı bekleyin belki biraz daha indirirler.

    Her sene başında fuara yaklaşırken bunu yaparlar çünkü ellerindeki stoğu bitirmeye çalışıyorlar


14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)