Ee ne yani, bunlar sırf üç kağıdına üzerindeki metzelleri söküp mrf mi taktılar?
Ee ne yani, bunlar sırf üç kağıdına üzerindeki metzelleri söküp mrf mi taktılar?
Bence bir spor moto ile görüşün. Benim bildiğim hiç bir 390 mrf lastikler ile gelmedi. Zaten mrf ile o gucteki bir motor çok riskli olur.
Bilemedim, 2013 model 2. el buldum gibi, onu alacağım muhtemelen. Hafta sonu motora bi bakayım da, artık kısmet.
2015 duke 7.000 euro + 500 tl ruhsat + 120 tl sigorta + 6 aylık vergi 115 tl = 23.900 tl o da sıfır aksesuar ile
ön arka takoz,motor koruma demiri,elcik koruma ve givi taşıyıcı ile + 1300 tl yani toplamda ortalama 25.000 tl'lik bir rakama ulaşıyor
yani parası olan böyle bir motoru alacak yada 2013-2014 yine full olanı 19.000-20.000 tl arasında 2. el olarak alacak
lastikler fena değil,çok zorlamaya gerek yok,düz yolda bas, çok fanteziye girme ne gerek var?
yakıt çok iyi basmaz isen 3.2 görüyorsun, 5. viteste 90 ile gidersen, 6. viteste yavaş gideyim dedin mi 3.4 yakıyor
genel olarak çok iyi bir motosiklet
kış için kuşkularım var,bazı soketleri silikon ile kapatacağım su girebilir diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
böyle bir çamurluk uzatmayı nerede buluruz?
Gariban motoru tabirini yanlış anlama, halk arasındaki tabiri bu oldu wolflerin. "Az yakiyor,az yakıyor" dan baska birsey soylemiyor sahipleri.. birde 7.000 tl.lere 2. Eli alinabiliyor.. ben kullandim ama pek hoşuma gitmedi.. sahibi arkadaşim da zaten ayni seyleri soyledi ; 7 liram vardi, borcumda var.. bi sure bunla idare edicem zaten hiç bişey yakmiyor dedi..
Yani asla ezme,yerme amacli kullanmadim,once bunu belirteyim.
Ben sabah işe giderken yanlış hatirlamiyorsam 3.1 e kadar dusurmustum ama şehirler arasi yolda biraz zor oluyor.. sağ şeritte arkadan hayvan gibi yapışan otobusler olabiliyor.. 390 ın doğasinda agresiflik oldugundan binen insaninda gazlayasi geliyor.. bu yuzden benim ortalamam 4.1 idi.. bazen kudurdugumda 5.1 leri de gordum.. ama bence 390 4 litre yakar.. rahat yakar hemde.
Artçıyı düşünüyorsan bu motordan uzak dur arkadaşım arkamdayken floryadan kadıkoye gıt gel yaptık cocuk tovbe daha bu motorun arkasına bınersem dedı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
şaka gibi ya :D zırıltımı varmış vay be 1000km oldu ben daha duymadım :D 0-100 4.7 sanıye top speed 180km/h peki şehiriçinde 600cc ıle 260 km/h yaparak nerelere gıdeceksınız merak edıyorum zaten bunun vergısı yok benzın farkı yok 600cc aynı duke390 gıbı 3,5lt yakıyor unutmusum agırlık desen aamaaan nolcak 100kg farkın lafımı olur canın sagolsun dogru dıyorsun nınja300 r3 r25 z300 rc390 zaten bu motorlar gereksız arasegment tamamen para tuzagı dımı para verdıyse basacak o motor aga ahh ahh zaten herşey hız
Bi kız arkadaşım vardı, 2013 gt250R ım varken gezerdik, dağ bayır çayır giderdik.. sonra ayrıldık ve ben duke390 aldım.. derken nostalji olsun diye bir gün buluştuk.. duke ün arkasina bindi ve isyan etti öbürü çok rahatti diyor ) öbürü dediği de 2013 GT250R
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Caglar48 oyle deme, bu arkadaşlar mahalle arasinda 300 le gidiyor. Bayır aşşa 500 yapıyorlar... ben bizzat kendim gördüm, bunlar kayseri otobüsünde uçuyorlardi
Ama ne hikmetse, bizim 390 lar 180 i geçemediği halde, bu site otoparkında bile 280 ile gezen arkadaşlar beni yakalayamiyorlar sanirim amerika ve arkasindaki israilin oyunlari bunlar.
Selam arkadaslar,
bu hafta yolda giderken ortalama yağmur yağdı ve artcı koltuğu sırılsıklam oldu. biraz dahga yağmurlu bir günde ceketin rezil olmusluğu var.
bunun icin pulsar camurluğu deniyordu. yaptıran bilgisi olan???
Arkadaşa çok güldüm ama ben dediği gibi ducati monster 696 almayı planlarken bu motoru aldım ve aklımdan hıcbır zaman keske 696 alsaydım gibi bi fikir geçmedi motorları yaptıkları hıza gore yargılıyorlar arkas mt125 suruyor ve burda 45hp 130kıloluk bı sehırıcı motorunu kotuluyolar anlamıyorum gaz actıgında ya teke kalkıyor ıstemsızce yada arkayı salıyor zaten 1 2 3 hep arka taraf sala sala gıdıyor istanbuldaysa bi kere denetelim arkadasa belkı 600cc sehırıcınde gereksız oldugunu anlar
bizim motorun kullanma kılavuzu yada motorla verilen bir kitapçığı var mı türkçe olan ? bulamadım nette de bulamadım ben 2. el aldım da aldığım kişi de vermedi ?
ooo gençler - abiler nasılsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
neyin kafasını yaşıyosun sen ? yıllarca ktm duke kullandım. sana bu duke serilerinin 7 sülalesini anlatırım.kötülüklerinide iyiliklerinide fakat gelipte mt serisi ile duke kıyaslama. bak şuan yamaha tenere 660 kullanıyorum ve evet memnunumda taş gibi motor ki ben japon çok seven bir insan değilimdir tenere bana yamahayı sevdirdi. ama şunuda sölüyorum paramı ayarladığım anda ktm adventure 1190 yada 1050 alıcam.
mt 125 - duke 125
mt 07 - duke 690 istersen bunları bir kıyaslamaya alalım. olay birisinin son hızı bu kadar diğerinin son hızı bu kadar değildir. sen dandik ön süspansiyon kullanırken ktm duke wp süspansiyonu koyuyor o motora. sen demir yada metal parça kullanırken ktm alüminyüm parçayı takıyo. senin övdüğün mtlerin şasileri yamulduğu için yamaha buna engel olmak için ek parça satarken ktm sana diyorki gel bende eğilmeyeni var hemde en hafif şasi bende diyor. sonra vay anam neden 7000 euro diyorsunuz dimi bak ufaktan saydım. ne kadar ekmek o kadar köfte. mt 07 şuan 21-22 bin tl iken hiç sorguladın mı acaba neden duke 690 14 bin euro ?? üzerine bin anlarsın zaten neden olduğunu tabi motordan anlıyorsan.
bak dyorum şuan yamaha tenere660 gram şikayetimde yok tam tersi süper bir motor ve bana yamahayı sevdiren motordur. ama ne zaman mt lerin üzerine tekrar binsem yamahadan soğuyorum. mt09 a lafım yoktur o çünkü çok yerinde çok güzel bir motor zaten fiyatındanda anlıyosun.ayrıca tenereninde son hızı 180 ee nasıl olcak şimdi. birisi 660 cc diğeri 390 ? olay son hızda bitiyor dimi ? gelipde bilmeden etmeden bu motor böle böle diye bilmeden yazma. motorları kıyaslıcağın kriterler son hızları olmasın. son hız istiyorsan git ss motor al sabaha kadar son hızda gezin.
tekerin düz bassın.
Duke sahibi degilim ama duke hic bir motora benzemiyor. Sirf o sekli bile insani cezbediyor. Son hiz ise gereksiz bir ayrinti. Bu tek silindirli sehir motoru, sehir disi ise gezinti olur. Motora binmenin zevki ceviklik ve kivrakliktan geciyor. Son hizi, yarismalarda kullaniyoruz, sehirde degil. Sehir icinde seri bir sekilde 60-70e cikan motora trafikte kimse kafa tutamaz. Motorun ozu, zevk almak. Alalim
tekere geliyormuş zuahahahah
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:35 ----------
Arkadaşım sende idrak enfeksiyonumu var.
Göster bi tane yaptığım mt - duke kıyaslamasını?
Bu kadar agresif olmayın.Mt hayranı değilim mt üzerinden bana saldırıp durmayın.dikkatli okuyun.Duke 125-200-250 serilerine tek laf söylemedim.duke 390 ı test ettim hoşuma gitmeyen kısımlarını yazdım eleştirdim.Traktör kullanıyormuşum hissi verdi.Atak ve seri bir motor ama hissiz.Bana göre öyle.Belkide kullandığım makina öyleydi.Yaw beğenmedim be kardeşim beğenmek zorundamıyım?Sahibi olanlar kazasız belasız iyi günlerde kullansın.
Ben 390 ın eksi yönlerini eleştirdim motorculuğuma kadar laf attınız.Yaşınız kadar motor yaşınızın 2 katı hayat tecrübem var.Hadi dağılın...
Geçenlerde bir Duke 390 ilanı vardı.Açıklama aynen şöyleydi:
GARAJ MOTORU !! Motorum kazasız fakat sağ tarafta motoru garaja sokarken sürtmeden dolayı çizikler var
Yahu arkadaş o kadar titreşimden uyuşmuşki motoru garaja sokamıyor.Aman dikkat edin sizde bir yerinizi sürtmeyesiniz.
Hafiflesin ve garaja falan sürtmesin diye kuyruğu kesilen fakat arkadan yediğin çamurla sürücüsünü ağırlaştıran aerodinamik bir yapısı nedeniyle arkadan çarpmalardada darbe emici özelliği övgüyü sonuna kadar hakediyor ----Power bike dergisinden Alıntı...
KTM o kuyruğu, millet kessin diye koymadı ki zaten. Sen diyon işte, malın teki kesmiş, çamuru yemiş sonra "bik bik bik".
Motosiklet eleştirmeyi anlarım; herkes her motoru sevecek değil tabiki de. RJ de Duke 690'ı sevmemiş, anlatıyodu geçen. Ama üstüne basa basa da söylüyo "that's MY opinion!".
KTM'deki mühendisler salak değil herhalde onlar da biliyor 2-3-4 silindir koyup titreşimi minimize etmeyi. Ama "biz böyleyiz, işinize gelirse, konfor düşkünleri bizim motorumuzu almasın. Bizim müşteri kitlemiz deli-depelek adamlar." dercesine 690'lık motora bile bile nerdeyse kafam kadar tek bi tane silindir koyuyo "bizim tarzımız bu!" dercesine.
Bir de, aga sen neden her fırsatta Duke'e saydırıyorsun? Nerde Duke'le alakalı bi konu var, senin mesajın varsa paso kötüleme içerikli.
Senin yaptığın eleştiri sınırlarını çoktan aştı.
Arkadaşlar lütfen şu adama cevap vermeyin. Son yazdıklarıyla zaten amacını iyice belli etti. Motosikletin m'sinden anlamayan birisi olduğunu da kanıtladı. MZ 251 sahibi olup, KTM titreşimine bok atması çok tuhaf. Farkındaysanız sorularımıza yanıt vermiyor, yalnızca bok atıyor. Bir yerden duymuş ktm titriyor diye, gelmiş burada zırlıyor. Birazcık üstün gidince de kendi sürdüğü motorun cc'si yüzünden, kendisini aşağıladığımızı iddia ediyor. Sanırım tofaşçı japon zihniyeti ktm almaya el vermedi, alanları kıskanıyor.
KTM ile hiç bir sorunum yok.Sadece 390 modelinin yüksek fiyatının karşılığında müşterisine sunduğu eksiler çok fazla olduğundan eleştiri getirmiştim fakat bana,kullandığım motora ve markaya saldırılar başladı bir kaç arkadaş üzerinden
Daha açık izah edip konuyu burada kapatacağım:
Duke serisi 125-200-250-390 modelleri ergonomi,dizayn,şasi yapısı ve 11 lt alan yakıt deposuna kadar temel özellikleri aynı olmasına rağmen 390 modeline uygulanan fiyat etiketinin 125-200-250 duke modellerini çok beğenen birisi olarak anlamsız derecede yüksek olduğunu düşünüyorum.
Bir aracın 2014 ile 2015 modeli arasında bir fark ve yenilik yok iken yaklaşık 4 bin lira fark olmasının mantığını birisi izah etsin ltf?
2014 modelleri eritmek amacıyla fiyatı düşük tutuyorlar derseniz o zaman 390 sunduğu özelliklere göre çok pahalı.Ha 2014 modeli vergi dezavantajına rağmen 18.000 lik fiyatı gayet uygun diyorsanız 2016 ya geliyoruz 2015 modeli yaklaşık 22 bin tl ediyor.Buradada akla gelen 2015 modelinde 2014 e göre extra yeniliklermi var?2016 modeller 25 bindenmi satılacak?
Tamam,atak,seri torku yüksek,kaliteli ve hafif bir makina ama tek silindir olması,dizaynının alt modelleriyle tıpatıp aynı olması sadece deposundaki rakamlardan aradaki model farkının anlaşılabilmesi,tüm markalarda motor hacmi yükseldikçe artan heybetin bunda olmaması,KTM nin renk konusunda bu modeldede aynı ve katı tutum sergilemesi,extra aksesuar ile donatılmaması(Daha sportif ve agresif bir görünüm için)digital dashboard ve depo hacmi bile kendisinden alt modeller ile tamamen aynı olması,sevmem ama 2015 model fiyatına çift silindir 700 cc bir MT 07 alınabilmesi vs.
Tüm eleştirilerim sundukları özelliklere rağmen maalesef bu modelin hakettiği ilgiyi bende dahil çoğu kişiden göremeyecek olmasıdır.
Yoksa bunun dışındaki söylediğim farklı birşey varsa ciddiye almayın ltf gırgırdan öteye geçmez.
Sağlıcakla kalınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Sen KTM sahibi olmadan önce tıpkı söylediğin gibi benim gibiydin yani,KTM sahibi olmamış herkes gibi.İtirafın için çok teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)