KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Ağustos 2015, 01:01
#81
ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı
Bursalı ktm seviciler olarak, bir gün toplanalım ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Merhaba motorum da bir sorun mu var tam anlayamadım, aşağıda yazdığım durumla karşılaşan bir arkadaşımız oldu mu?
Bu akşam eve dönerken 4 den 5 e attım bir saniye sonra motorda bir silkelenme oldu, hemen debriyaja bastım panelde vites göstergesi boştu.
Sanırım 5 e tam geçmedi, neyse 4 e alıp normal kullanmaya devam ettim. 2 3 km sonra 4 de giderken yine sanki hafif silkeleme oldu. Emin değilim.
Sürüşüm son derece sakindi, baya şehir içi trafikteyim.
Durum normal mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Motorun yağ seviyesine bir bakarmisin?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 01:15
#82
Serk21 adlı üyeden alıntı
Motorun yağ seviyesine bir bakarmisin?
Şimdi inip baktım motor halen ılık, 20 dk dan fazla park halinde.
Dik konumda yağ camının yarısını hafif geçiyor. Yan ayağa bırakınca camda görülmüyor.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
01 Ağustos 2015, 01:23
#83
Ozaman ara bosluga denk gelmis olabilir. Çok nadir de olsa vitesler arasindaki bosluk yakalanabiliyor. Ben 390 da bir kere yakalamistim sanirim 5 ile 6 arasinda. Debriyaja guzel basip vitesi kararli atmak gerek. Yarin dene eger sorun devam ederse spormoto yeni şanzuman yapiversin gerci sorun olacagini da sanmiyorum.
-
01 Ağustos 2015, 01:28
#84
Serk21 adlı üyeden alıntı
Ozaman ara bosluga denk gelmis olabilir. Çok nadir de olsa vitesler arasindaki bosluk yakalanabiliyor. Ben 390 da bir kere yakalamistim sanirim 5 ile 6 arasinda. Debriyaja guzel basip vitesi kararli atmak gerek. Yarin dene eger sorun devam ederse spormoto yeni şanzuman yapiversin
gerci sorun olacagini da sanmiyorum.
Aynen yarın biraz gazlayarak deneyeceğim Garanti kapsamından çıkarırlarsa diye debriyaj fiyatlarına bile baktım :D
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
01 Ağustos 2015, 01:36
#85
Lanet fakink spormoto yan cizebilir ama tuketici hakem heyeti vs gibi yerlerden zorlayinca el mecbur yeni şanzumanı takarlar. Honda kaç tane 2008 1000rr a garantiden sandık kırma motor takti.. koskoca KTM ye bi şanzuman koymaz tabi spormotoya koyarmi koymaz mi bilemem
-
01 Ağustos 2015, 01:45
#86
Degerli ktmci abilerim bu yeni kaydirmali debriyajli duke 390 rc390 ne zaman gelecek bilginiz var mi bide 250 kullanicilari da yazmis kaydirmali debriyajli diye aldik falan sahi 250 cc dede var mi
-
05 Ağustos 2015, 22:37
#87
Merhaba arkadaslar;
Aranıza yeni katıldım duke 390 ile.zincir öneriniz varmı ?
-
05 Ağustos 2015, 23:13
#88
maskex adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar;
Aranıza yeni katıldım duke 390 ile.zincir öneriniz varmı ?
Merhaba hoşgeldin, DiD marka X-ring zincir alabilirsin. Yaglamak icinde motul C5 oneririm.
Vespacı , KTM Spormotoyu arayarak sorularinin cevabini ogrenebilirsin. Bir arkadasim da sifir km alacakti fakat vazgecirdim..
Mantikli dusunursek, kaydirmali debriyaj ve sele en buyuk farklar.. aradaki paraya deymeyecegini dusunduk. Zaten konfor sele almak şart gibi, 2015 selesi one kaymayi engellese de uzun yolda rahatlik olayini cozmus degil. Kaydirmali debriyaja gelince; debriyaji bitince kaydirmali komple yurt disindan getirtip taktiracak ;) yani hepimiz bir gun debriyaj almayacakmiyiz zaten? Bu arada kaydirmasiz debriyajlisini da kullanmis olacak, bol action yaşayacak..
Geriye fan sicakligini bacaklara vurma sorunu kaliyor onu da yazin 3 ay çekip kalan 8-9 ay kalorifer niyetine kullanirim diye ikna oldu :D
-
07 Ağustos 2015, 07:46
#89
Merhaba Serkan bey;
Did marka zincir ile orjinal arasında ne gibi fark var ? Ayrıca benim motoruma özeldir bilmiyorum ama motor sıcak yada soğuk farketmez sizin eğer motoru kontak çevirmeden anı depraj bırakarak stop yaparsam.motor çalışmıyor yani kolay çalışmıyor 5-6 marş tan sonra çalışıyor. Sıcakken de aynı sorun tabi.bunu yaşayan yada çözümü olan varmı şimdiden değerli fikirleriniz icin tesekurler
Serk21 adlı üyeden alıntı
Merhaba hoşgeldin, DiD marka X-ring zincir alabilirsin. Yaglamak icinde motul C5 oneririm.
Vespacı , KTM Spormotoyu arayarak sorularinin cevabini ogrenebilirsin. Bir arkadasim da sifir km alacakti fakat vazgecirdim..
Mantikli dusunursek, kaydirmali debriyaj ve sele en buyuk farklar.. aradaki paraya deymeyecegini dusunduk. Zaten konfor sele almak şart gibi, 2015 selesi one kaymayi engellese de uzun yolda rahatlik olayini cozmus degil. Kaydirmali debriyaja gelince; debriyaji bitince kaydirmali komple yurt disindan getirtip taktiracak ;) yani hepimiz bir gun debriyaj almayacakmiyiz zaten? Bu arada kaydirmasiz debriyajlisini da kullanmis olacak, bol action yaşayacak..
Geriye fan sicakligini bacaklara vurma sorunu kaliyor
onu da yazin 3 ay çekip kalan 8-9 ay kalorifer niyetine kullanirim diye ikna oldu :D
-
07 Ağustos 2015, 11:09
#90
maskex adlı üyeden alıntı
Merhaba Serkan bey;
Did marka zincir ile orjinal arasında ne gibi fark var ? Ayrıca benim motoruma özeldir bilmiyorum ama motor sıcak yada soğuk farketmez sizin eğer motoru kontak çevirmeden anı depraj bırakarak stop yaparsam.motor çalışmıyor yani kolay çalışmıyor 5-6 marş tan sonra çalışıyor. Sıcakken de aynı sorun tabi.bunu yaşayan yada çözümü olan varmı şimdiden değerli fikirleriniz icin tesekurler
DiD zincir cok kalitelidir, x-ring olanlar daha az guç kaybi saglar.. Bakimina dikkat edersen uzun km ler kullanabilirsin.
Zor calisma sorunu tum 2013 390 larda var. 2014 lerde var mi bilmiyorum? Calistirirken hiç gaza dokunmaman gerekiyor, gaz ile oynarsan sanirim boguluyor ve calistirmak epey zor Bu durum subap ayari ile hallediliyor-muş. Karakoy servisi Atamoto bole soyledi. Garantin devam ediyorsa servise gidip yaptirmayi dene. Gerci spormoto çok iyi niyetsiz ama yinede yaptirabileceginizi dusunuyorum. Ben ilk hafta alistim ve birdaha da sorun yasamadim
-
09 Ağustos 2015, 10:36
#91
Bilgiler için teşekkür ederim Serkan bey.
Orjinal zincir ile did arasında bariz ses farkı oluyormu? Ayrıca did zincir ktm 390 yazınca sonuç bulamıyorum 125 ve 200 icin çıkıyor hepsi aynı zincirimi kullanıyor ?
Bana alabileceğim zincirin linkini paylasirmisiniz
-
09 Ağustos 2015, 13:50
#92
maskex adlı üyeden alıntı
Bilgiler için teşekkür ederim Serkan bey.
Orjinal zincir ile did arasında bariz ses farkı oluyormu? Ayrıca did zincir ktm 390 yazınca sonuç bulamıyorum 125 ve 200 icin çıkıyor hepsi aynı zincirimi kullanıyor ?
Bana alabileceğim zincirin linkini paylasirmisiniz
Rica ederim. Piyasada çok fazla sahte DID zincir var, bu yuzden guvenilir yerden almak gerek. DID i Turkiyeye getiren KMA motorlu araclar firmasidir. KMA dan bayileri ogrenebilirsiniz. Kocaeli ana bayisi başerler motor dur. Ben oradan alisveris yapiyorum.
0545 533 3726 baserler motorun numarasi. Cok ozel markalar, profesyonel urunleri olan bir yer. Arayip 390 a uyumlu DID zinciri ogrenebilirsiniz. Gölcükten duke 390 ı olan Serkanın arkadaşiyim numaranizi o verdi derseniz fiyatta da indirim yaparlar.
Kendileri alpinestars,Motul,DID,EBC gibi bircok dunya markasinin Kocaeli ana bayiisi .
-
10 Ağustos 2015, 17:39
#93
Arkadaşlar selam herkese, motoruma daha geniş aynalar takmak istiyorum, bununla ilgili bir önerisi olan var mıdır?
-
10 Ağustos 2015, 17:47
#94
ozanghost adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam herkese, motoruma daha geniş aynalar takmak istiyorum, bununla ilgili bir önerisi olan var mıdır?
Geniş aynaya alternatif ayna uzatma-kaldirma aparatlari var tavsiye ederim. Araya taktigin bir parca sayesinde aynayi biraz yukari biraz da dışarı almış oluyorsun ve kollarini degil arkayi goruyorsun.
-
10 Ağustos 2015, 17:51
#95
O aparatlardan tasarlayıp üretme şansım da var aslında ama aynanın boyutları yetersiz geliyor bana o sebeple ayna lazım öncelikli olarak.
-
12 Ağustos 2015, 14:43
#96
Serk21 adlı üyeden alıntı
Geniş aynaya alternatif ayna uzatma-kaldirma aparatlari var tavsiye ederim. Araya taktigin bir parca sayesinde aynayi biraz yukari biraz da dışarı almış oluyorsun ve kollarini degil arkayi goruyorsun.
Hocam yanlış hatırlamıyorsam bir ara motosikletin satıştaydı otomobile geçmek isteği nedeniyle.
Forumda aktif olduğunuz için size de sorayım diyorum. Bazı konularda Duke 390 ve 200 serisinin kolayca kırılan arka pedal problemi (haha niyeyse komik geliyor bana kronik pedal kırar abi bu makineler diye ) Pulsar kullanıcılarının bazen yaşadığı stop etme olayı ile hiç karşılaştınız mı ?
Yokuş aşağı viteste inerken düşük devirde debriyajı çekince, veya ışıklara vites küçülterek yaklaşırken yaşayan arkadaşlar olmuştu.
Pulsar örneğini benzer sorunları yaşayan kullanıcılar olduğu için verdim, aynı fabrikada yapılıyormuş geyiğine getirmek için değil.
Selamlar
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
12 Ağustos 2015, 15:26
#97
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam yanlış hatırlamıyorsam bir ara motosikletin satıştaydı otomobile geçmek isteği nedeniyle.
Forumda aktif olduğunuz için size de sorayım diyorum. Bazı konularda Duke 390 ve 200 serisinin kolayca kırılan arka pedal problemi (haha niyeyse komik geliyor bana kronik pedal kırar abi bu makineler diye ) Pulsar kullanıcılarının bazen yaşadığı stop etme olayı ile hiç karşılaştınız mı ?
Yokuş aşağı viteste inerken düşük devirde debriyajı çekince, veya ışıklara vites küçülterek yaklaşırken yaşayan arkadaşlar olmuştu.
Pulsar örneğini benzer sorunları yaşayan kullanıcılar olduğu için verdim, aynı fabrikada yapılıyormuş geyiğine getirmek için değil.
Selamlar
Merhaba, evet benim o kişi =) motorumu forumdan bir arkadaşa sattım.
bu ayaklık,fren ve vites pedallarını kırma gerçekten kronik bir sorun. oldugu yerde ayaklığı açmadıgı için yavaşça yatıranların dahil hemen kırılıveriyor. Bunun sebebi gayet basit, aleminyum =) Hafif olsun diye yapmışlar.. Allahtan şasesini çelik yapmışlar =) bu sayede Tır'a kafa atsada hurdaya çıkmaz =)
Stop etme gibi bir sorun hiç yaşamadım. Sade motoru kullanmaya başladığım ilk hafta gaz vererek çalıştırdıgımda boğuyordum.. Elim alışınca unuttum gitti, birdaha yaşamadım. Bu kronik üretimden gelen bir sorunmuş, subap ayarı ile çözülüyormuş.. İlerki bakımlarda bu sorun ortadan kalakcak yani.
Duke 390 çok güzel bir motosiklet, tek sorunu spormotonun iyi niyetsiz,gözü kalkık ve saçma stratejilere sahip olması. Saçma sapan servis fiyatları da cabası..Aynaların kolları göstermesi var onu da yukarıda bahsettiğimiz aparatlar ile çözebiliyoruz.
Bir diğer sorun da, zincir temizliği yaparken zincir muhafaza plastiğini sökemedim, basağın uzantısı vidanın önünde duruyor! nasıl bir saçmalık anlayamadım... çok titiz olduğum için tek derdim buydu =)
-
14 Ağustos 2015, 23:11
#98
Serk21 adlı üyeden alıntı
Merhaba, evet benim o kişi =) motorumu forumdan bir arkadaşa sattım.
bu ayaklık,fren ve vites pedallarını kırma gerçekten kronik bir sorun. oldugu yerde ayaklığı açmadıgı için yavaşça yatıranların dahil hemen kırılıveriyor. Bunun sebebi gayet basit, aleminyum =) Hafif olsun diye yapmışlar.. Allahtan şasesini çelik yapmışlar =) bu sayede Tır'a kafa atsada hurdaya çıkmaz =)
Stop etme gibi bir sorun hiç yaşamadım. Sade motoru kullanmaya başladığım ilk hafta gaz vererek çalıştırdıgımda boğuyordum.. Elim alışınca unuttum gitti, birdaha yaşamadım. Bu kronik üretimden gelen bir sorunmuş, subap ayarı ile çözülüyormuş.. İlerki bakımlarda bu sorun ortadan kalakcak yani.
Duke 390 çok güzel bir motosiklet, tek sorunu spormotonun iyi niyetsiz,gözü kalkık ve saçma stratejilere sahip olması. Saçma sapan servis fiyatları da cabası..Aynaların kolları göstermesi var onu da yukarıda bahsettiğimiz aparatlar ile çözebiliyoruz.
Bir diğer sorun da, zincir temizliği yaparken zincir muhafaza plastiğini sökemedim, basağın uzantısı vidanın önünde duruyor! nasıl bir saçmalık anlayamadım... çok titiz olduğum için tek derdim buydu =)
Ayrıntılı ve objektif yorumunuz için teşekkürler.
Benim de ilgi alanıma girmişti performans, hafiflik ve abs aklımı çeliyordu, sizin ilanı görünce "aa bu Serkan abinin daha temizi yoktur " diye düşündüm ama hem param yoktu hem de karar vermemiştim tam, size de alan arkadaşa da hayırlı olsun.
Demek bir kaç yüz gramın hesabını yaparlarken aliminyüm pedal takmaya karar vermişler
Emin olun Türkiye'de tüm markalar ve servisler tanımınıza uyuyor, ben artık bunla ilgili yorum bile yazmak istemiyorum.
4 tekerden çabuk sıkılmazsınız umarım Müsait olup forumdan bir iki arkadaşla İzmit'e geldiğimiz bir vakit Burak ile görüşürken (Ezio41) sizinle de tanışmak isterim.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
15 Ağustos 2015, 00:18
#99
Sokollu adlı üyeden alıntı
Ayrıntılı ve objektif yorumunuz için teşekkürler.
Benim de ilgi alanıma girmişti performans, hafiflik ve abs aklımı çeliyordu, sizin ilanı görünce "aa bu Serkan abinin daha temizi yoktur " diye düşündüm ama hem param yoktu hem de karar vermemiştim tam, size de alan arkadaşa da hayırlı olsun.
Demek bir kaç yüz gramın hesabını yaparlarken aliminyüm pedal takmaya karar vermişler
Emin olun Türkiye'de tüm markalar ve servisler tanımınıza uyuyor, ben artık bunla ilgili yorum bile yazmak istemiyorum.
4 tekerden çabuk sıkılmazsınız umarım
Müsait olup forumdan bir iki arkadaşla İzmit'e geldiğimiz bir vakit Burak ile görüşürken (Ezio41) sizinle de tanışmak isterim.
Suan istanbul zekeriyaköydeyim,motoru sattigimdan beri burdayim. Yolun duserse beklerim. Henuz istedigim arabayi bulamadim, sirketin verdigi 4 çeker jipi kullaniyorum ama fena yaktigindan pek gezemiyorum yinede izmitr geldiginde haberleselim, ailemin yanina gelmiş fln olursam bende tanişmak isterim.
-
15 Ağustos 2015, 00:55
#100
Çok da yolun düşeceği bir istikamet değil ama Sarıyer tarafına sürmek istediğimiz bir gün haber ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)