Rica ederim, elimden geldigince yardimci olmak beni de mutlu eder. Cam baya iş gordü. Açikçası inanmayarak aldim ve pek umudum yoktu.. KTM nin sanirim guzel gorunmesi açısından koydugu 3 parmak camdan sonra ilk bakışta goze buyuk gelse de zamanla alistim. Hatta bazi gorenlerin orjinal cam sanmasi, bazilarinin da KTM power parts sanmasi hosuma gitti
Bana oldukca geniş geliyor sele, yilbasinda bir ameliyat oldum ve sonrasinda diyet yapmaya basladim. 83 kilo fapandim suan 73 lerdeyim ve spor ile destekliyorum bence bir 390 bulup test surusu yapin kesin net karar vermenize yardimci olacaktir.
gitti 200 geldi 390
arkadaşlar merhaba ktm duke 390 hakkında tavsiyelerinizi isteyeceğim
öncelikle ben sırasıyla virago 250,dragstar 650 ve son olarakta shadow 750 kullanan tipik bir choper sürücüsüyüm 5 yıldır kullanıyorum shadow dan cok memnunum ama şehir içinde çok fazla hırpalanıyorum motorda öyle..
yollar bozuk trafık yoğun yakıt yakıyor gitmiyor artık sıkıldım anlayacağınız.
seytan diyor bunu sat 0 km bir duke al mt07 de aklımda ama duke daha albenısı var gözümde
duke 390 ı tavsiye edermisiniz + ları - leri nelerdir top speed nedir lastık ebatları vs vs bana güzel bir teknik özet ve sürüş kalitesini açıklarsanız çok sevinirim saygılar..
Buyrun
https://youtu.be/Lj0fbxpPD5Y
ilginiz için teşekkür ederim ama izledim yeterli değil bilgiler:(
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
390 daha once kullandiginiz motosikletlere gore cok seri,torklu.. gaz dozajlamasini oturtmaniz zaman alabilir. Ayrica onlar kadar rahat degil, hele artci icin? Eyvah diyorum
Geri kalan hersey cok guzel. Frenlerine inanamayacaksiniz,viraji? Mukemmel otesi.. trafikte kıvrakligi aklinizi basinizdan alacak.. bu kadar hafif ve yetenekli bir motosiklet aldiginiz icin yuzunuzu heo guldurecektir
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
artçı için rahatlık maalesef bendede yok örnek şekil (a)
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
motorumu 5.000 km de ikinci el aldım. 2013 model 2014 haziran çıkışlı. ilk izlenimlerim;
*200 ile 390 arasında dağlar kadar fark var. 200 düşük hızlarda 390nı aratmayacak bir performansa sahip olmasına rağmen 120 km üzerinde 390 160a kadar inanılmaz güzel bir hızlanmayla sürüşün kalitesini arttırıyor.
*390nın yanında gelen metzeller lastikler.. FENA değiller, 2015 modellerdeki pirelli diablor rossolar kesinlikle çok daha iyi Türkiye şartlarında. Ben 200'de Scorpion Trial model Pirelli marka lastik kullanıyordum ve inanılmaz mutluydum. şimdi de bir asfalt lastiği yerine şehir endurosu lastik tercih edeceğim ve Pirelli mt60 rs corsa sipariş edeceğim hafta başında. bu lastikleri de ihtiyacı olan bir arkadaşıma sembolik bir rakama satacağım.
*bir eksisi var, o da motorun karakteridir ve ben alışılabileceğini düşünüyorum herkes tarafından. İNANILMAZ ısınıyor. yoğun trafikte eriyormuş hissine kapılıyorum.
*selesi bir duke klasiği çok rahatsız. bugün sürücü ve artçı için orjinal komforlu sele taktırdım. ve işte o oyunu tamamen değiştirdi. artçım 200de uzun yol yapmış birisi olarak 390a ilk selesiyle beraber bindi ve çok rahat olduğunu söyledi. kesinlikle ve kesinlikle orjinal parça beni çok tatmin etti. kaplamacıda yaptırdığınız bu rahatlıkta olmayacaktır yaptıran arkadaşlarımın selelerini de denedim..
"en kısa zamanda zincir değiştireceğim yine çöp zincir takmışlar namussuzlar farketmedim değil.
şimdilik bu kadar. daha sonra deneyimlerimi paylaşırım buradan. herkese iyi hafta sonları
Arkadaşlar Ktm 390 ile kawasaki z300 arasındayım daha önce arkadaşımın 390 ını kullandım inanılmaz keyifli bir makine ama bana nedense tek kişilik gibi geldi arkasına artçıda oldum 6-7 km lik yol bitse diye hayıflanıyordum.
Bu bakımdan z300 dahamı iyi.Eşim arada artçım olabilir.
Teşekkürler.
Serk21 cevabın için teşekkürler eşim 58-60 kg arası olması lazım 2 motorada artçılı binerek kendisininde düşüncesini almak daha sağlıklı sanırım.
Bu motorun rundown yığılmasını merak ediyorum. CBR250R kullanıyorum bu konudan çok şikayetçiyim.
Rundown yığılmadan kasıt gazı kapattığındaki compression mıdır acaba ? Eğer doğru şeyi anladıysam 375cc tek silindir ve hayvani pistonu olan bir motor teknolojisinde mecburen olan birşey bu. Bundan şikayetçi isen 2 silindir bir makina almalısın. Duke serisinin zaten en önemli özelliği bu deli bozuk gaz tepkileri Özellikle bayır aşağı gaz kestiğinde selede fena şekilde öne doğru kayıyorsun ve bileklere ağırlık biniyor ama sanırım bu da grip ile çözülebilir.
gaz kontrolü ve fites düşürürken fren çalışınca geçiyo. kaydırmalı depriaj yerine o becerileri kazanmak daha değerli bence
Bursalı ktm seviciler olarak, bir gün toplanalım ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Merhaba motorum da bir sorun mu var tam anlayamadım, aşağıda yazdığım durumla karşılaşan bir arkadaşımız oldu mu?
Bu akşam eve dönerken 4 den 5 e attım bir saniye sonra motorda bir silkelenme oldu, hemen debriyaja bastım panelde vites göstergesi boştu.
Sanırım 5 e tam geçmedi, neyse 4 e alıp normal kullanmaya devam ettim. 2 3 km sonra 4 de giderken yine sanki hafif silkeleme oldu. Emin değilim.
Sürüşüm son derece sakindi, baya şehir içi trafikteyim.
Durum normal mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)