Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    15 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, seleye zamanla alisiyorsunuz,aslinda SS motosikletlere kiyas ile seleye rahat bile diyebiliriz fakat 60 kg ve uzeri artçı ile uzun yol (dur kalk var ise) sıkıntı olabilir. Ben 48 kilo artçım ile sorun yaşamiyorum fakat kilolu biri olursa sizi yorar.

    Her naked gibi yuksek hizda ruzgar rahatsiz ediyor.(120 km ve sonrasinda) ben one biraz buyuk cam taktim ve rahat ettim.
    merhaba cevabınız ıcın teşekkürler ben bıraz kılolu bırıyım tek kullanıcam artçı almıyorum zaten bu arada uzun cam ısınızı gordumu ruzgar engellemsı ıyımı eger motoru almaya karar verırısek uzun cam taktırabılırım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı murat koksal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba cevabınız ıcın teşekkürler ben bıraz kılolu bırıyım tek kullanıcam artçı almıyorum zaten bu arada uzun cam ısınızı gordumu ruzgar engellemsı ıyımı eger motoru almaya karar verırısek uzun cam taktırabılırım.
    Rica ederim, elimden geldigince yardimci olmak beni de mutlu eder. Cam baya iş gordü. Açikçası inanmayarak aldim ve pek umudum yoktu.. KTM nin sanirim guzel gorunmesi açısından koydugu 3 parmak camdan sonra ilk bakışta goze buyuk gelse de zamanla alistim. Hatta bazi gorenlerin orjinal cam sanmasi, bazilarinin da KTM power parts sanmasi hosuma gitti

    Bana oldukca geniş geliyor sele, yilbasinda bir ameliyat oldum ve sonrasinda diyet yapmaya basladim. 83 kilo fapandim suan 73 lerdeyim ve spor ile destekliyorum bence bir 390 bulup test surusu yapin kesin net karar vermenize yardimci olacaktir.
    murat koksal bunu beğendi.

  3. #63

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    gitti 200 geldi 390

  4. #64
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ArdaAras adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gitti 200 geldi 390

    Hayirli olsun kazasiz belasiz kullan inşallah. Resimleri bekliyoruz

  5. #65
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    arkadaşlar merhaba ktm duke 390 hakkında tavsiyelerinizi isteyeceğim
    öncelikle ben sırasıyla virago 250,dragstar 650 ve son olarakta shadow 750 kullanan tipik bir choper sürücüsüyüm 5 yıldır kullanıyorum shadow dan cok memnunum ama şehir içinde çok fazla hırpalanıyorum motorda öyle..
    yollar bozuk trafık yoğun yakıt yakıyor gitmiyor artık sıkıldım anlayacağınız.
    seytan diyor bunu sat 0 km bir duke al mt07 de aklımda ama duke daha albenısı var gözümde
    duke 390 ı tavsiye edermisiniz + ları - leri nelerdir top speed nedir lastık ebatları vs vs bana güzel bir teknik özet ve sürüş kalitesini açıklarsanız çok sevinirim saygılar..

  6. #66
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba ktm duke 390 hakkında tavsiyelerinizi isteyeceğim
    öncelikle ben sırasıyla virago 250,dragstar 650 ve son olarakta shadow 750 kullanan tipik bir choper sürücüsüyüm 5 yıldır kullanıyorum shadow dan cok memnunum ama şehir içinde çok fazla hırpalanıyorum motorda öyle..
    yollar bozuk trafık yoğun yakıt yakıyor gitmiyor artık sıkıldım anlayacağınız.
    seytan diyor bunu sat 0 km bir duke al mt07 de aklımda ama duke daha albenısı var gözümde
    duke 390 ı tavsiye edermisiniz + ları - leri nelerdir top speed nedir lastık ebatları vs vs bana güzel bir teknik özet ve sürüş kalitesini açıklarsanız çok sevinirim saygılar..

    Buyrun

    https://youtu.be/Lj0fbxpPD5Y

  7. #67
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    ilginiz için teşekkür ederim ama izledim yeterli değil bilgiler:(
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  8. #68
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    390 daha once kullandiginiz motosikletlere gore cok seri,torklu.. gaz dozajlamasini oturtmaniz zaman alabilir. Ayrica onlar kadar rahat degil, hele artci icin? Eyvah diyorum

    Geri kalan hersey cok guzel. Frenlerine inanamayacaksiniz,viraji? Mukemmel otesi.. trafikte kıvrakligi aklinizi basinizdan alacak.. bu kadar hafif ve yetenekli bir motosiklet aldiginiz icin yuzunuzu heo guldurecektir
    waffenSS bunu beğendi.

  9. #69
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
    artçı için rahatlık maalesef bendede yok örnek şekil (a)
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  10. #70
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
    artçı için rahatlık maalesef bendede yok örnek şekil (a)
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...ea5d68d14091bd
    Rica ederim herzaman

    Bu arada sisibar da var, çekyat gibi artçi koltugu var, daha ne olsun

  11. #71

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    motorumu 5.000 km de ikinci el aldım. 2013 model 2014 haziran çıkışlı. ilk izlenimlerim;
    *200 ile 390 arasında dağlar kadar fark var. 200 düşük hızlarda 390nı aratmayacak bir performansa sahip olmasına rağmen 120 km üzerinde 390 160a kadar inanılmaz güzel bir hızlanmayla sürüşün kalitesini arttırıyor.
    *390nın yanında gelen metzeller lastikler.. FENA değiller, 2015 modellerdeki pirelli diablor rossolar kesinlikle çok daha iyi Türkiye şartlarında. Ben 200'de Scorpion Trial model Pirelli marka lastik kullanıyordum ve inanılmaz mutluydum. şimdi de bir asfalt lastiği yerine şehir endurosu lastik tercih edeceğim ve Pirelli mt60 rs corsa sipariş edeceğim hafta başında. bu lastikleri de ihtiyacı olan bir arkadaşıma sembolik bir rakama satacağım.
    *bir eksisi var, o da motorun karakteridir ve ben alışılabileceğini düşünüyorum herkes tarafından. İNANILMAZ ısınıyor. yoğun trafikte eriyormuş hissine kapılıyorum.
    *selesi bir duke klasiği çok rahatsız. bugün sürücü ve artçı için orjinal komforlu sele taktırdım. ve işte o oyunu tamamen değiştirdi. artçım 200de uzun yol yapmış birisi olarak 390a ilk selesiyle beraber bindi ve çok rahat olduğunu söyledi. kesinlikle ve kesinlikle orjinal parça beni çok tatmin etti. kaplamacıda yaptırdığınız bu rahatlıkta olmayacaktır yaptıran arkadaşlarımın selelerini de denedim..
    "en kısa zamanda zincir değiştireceğim yine çöp zincir takmışlar namussuzlar farketmedim değil.

    şimdilik bu kadar. daha sonra deneyimlerimi paylaşırım buradan. herkese iyi hafta sonları
    MimTolga ve E-TEKİN bunu beğendiler.

  12. #72
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
    artçı için rahatlık maalesef bendede yok örnek şekil (a)
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...ea5d68d14091bd
    Şu motoru verip 390 alırsanız hayatınızın pişmanlığını yaşarsınız MT07 hadi bir derece. Ben de Shadow kullandım. Sonrasında çok motor değiştirdim hala ararım Shadow'umu. 390 size hafif gelir her ama her yönden...
    waffenSS bunu beğendi.

  13. #73
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    Arkadaşlar Ktm 390 ile kawasaki z300 arasındayım daha önce arkadaşımın 390 ını kullandım inanılmaz keyifli bir makine ama bana nedense tek kişilik gibi geldi arkasına artçıda oldum 6-7 km lik yol bitse diye hayıflanıyordum.
    Bu bakımdan z300 dahamı iyi.Eşim arada artçım olabilir.
    Teşekkürler.

  14. #74
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı free13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Ktm 390 ile kawasaki z300 arasındayım daha önce arkadaşımın 390 ını kullandım inanılmaz keyifli bir makine ama bana nedense tek kişilik gibi geldi arkasına artçıda oldum 6-7 km lik yol bitse diye hayıflanıyordum.
    Bu bakımdan z300 dahamı iyi.Eşim arada artçım olabilir.
    Teşekkürler.
    Eger eşiniz 60 kilo üzeriyse size sıkıntı olabilir,sürüş keyfinizden epey odun verirsiniz. Eski kız arkadasim 65 kilo idi. Kendisi hic rahatsiz olmuyordu ama beni yoruyordu. Suanki kiz arkadasim 50 kilo bile degil ve ikimizde mutlu,mesut, huzurluyuz
    ozgurdegi ve vanesy bunu beğendiler.

  15. #75
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    Serk21 cevabın için teşekkürler eşim 58-60 kg arası olması lazım 2 motorada artçılı binerek kendisininde düşüncesini almak daha sağlıklı sanırım.

  16. #76
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı vladimir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu motoru verip 390 alırsanız hayatınızın pişmanlığını yaşarsınız MT07 hadi bir derece. Ben de Shadow kullandım. Sonrasında çok motor değiştirdim hala ararım Shadow'umu. 390 size hafif gelir her ama her yönden...
    dostum tavsiyen için sağol zaten vazgeçtim shadow ile devam
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  17. #77

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Cekmekoy
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Bu motorun rundown yığılmasını merak ediyorum. CBR250R kullanıyorum bu konudan çok şikayetçiyim.

  18. #78

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı akteni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun rundown yığılmasını merak ediyorum. CBR250R kullanıyorum bu konudan çok şikayetçiyim.
    Rundown yığılmadan kasıt gazı kapattığındaki compression mıdır acaba ? Eğer doğru şeyi anladıysam 375cc tek silindir ve hayvani pistonu olan bir motor teknolojisinde mecburen olan birşey bu. Bundan şikayetçi isen 2 silindir bir makina almalısın. Duke serisinin zaten en önemli özelliği bu deli bozuk gaz tepkileri Özellikle bayır aşağı gaz kestiğinde selede fena şekilde öne doğru kayıyorsun ve bileklere ağırlık biniyor ama sanırım bu da grip ile çözülebilir.

  19. #79
    koran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XSR 700
    gaz kontrolü ve fites düşürürken fren çalışınca geçiyo. kaydırmalı depriaj yerine o becerileri kazanmak daha değerli bence

  20. #80
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Bursalı ktm seviciler olarak, bir gün toplanalım ne dersiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

    Merhaba motorum da bir sorun mu var tam anlayamadım, aşağıda yazdığım durumla karşılaşan bir arkadaşımız oldu mu?

    Bu akşam eve dönerken 4 den 5 e attım bir saniye sonra motorda bir silkelenme oldu, hemen debriyaja bastım panelde vites göstergesi boştu.
    Sanırım 5 e tam geçmedi, neyse 4 e alıp normal kullanmaya devam ettim. 2 3 km sonra 4 de giderken yine sanki hafif silkeleme oldu. Emin değilim.

    Sürüşüm son derece sakindi, baya şehir içi trafikteyim.

    Durum normal mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)