100km hız için 6. Vitesde kaç bin devir çeviriyor motor acaba ?
100km hız için 6. Vitesde kaç bin devir çeviriyor motor acaba ?
Merhabalar,
KTM Duke 390 la ilgili merak ettiğiniz videoda anlatmadığım sorularınızı yanıtlayabilirim.
İyi Seyirler..
http://youtu.be/Nj6p1ZhvvKI
herkese selam.
duke 200 için aldığım ve kullandığım yan çantalarımı motor değiştirdiğim için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-250-390-yan-canta-seti-231677050/detay
çamurluk için bajaj discover 125 st arka çamurluğu sipariş ettim bugün adamların yanına gittim ellerinde yokmuş
bende sipariş verdim gelince resimlerle paylaşırım inş.
bir de bir arkadaş vardı cam için çözüm bulmuştu siparişi nereden verdi ona göre bende vereyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
üst üste yazıyorum ama
motoru ilk çalıştırdıktan sonra ön freni sıktığım zaman sanki sürtünme sesi gibi bir ses geliyor garibime gitti normal mi
ısındaktan sonra dikkat etmedim geliyor mu diye ama gelse duyardım sanırım
" bajaj discover 125 st arka çamurluğu " evet bende onu hedefime aldım ama şöyle bir sorun var çamurluk var fakat montaj demiri yok,bükümleri çok farklı demirciye yaptırsak aslı astarını kurtarmaz,bende elimdeki pulsar 200 ün arka hugger'ı aldım yan plastik parçasını söktüm,sağına ve soluna 3mm demirden parça çizip lazerden kesip öyle koyacağım,hem daha güçlü olacak hemde tekerleğin her noktasına eşit uzaklıkta ayarlayacağım,çamurluk sonrası tabiki metal borular olacak,hugger çok sade ona kedi gözünden birşeyler takmayıda düşünüyorum,daha yağmurda kullanmadım ama kullananlar çok çamur ve su sıçrattığını söylüyor
Duke 250 almayı planlıyordum; ama stok sıkıntısı var diye "2014 model Duke 390 verelim" deyince bayii, motoru biraz yakın markaja aldım. Fakat bayideki motorda MRF diye bi lastik vardı. Farklı parti motorlarda lastikleri değiştirdiler mi? Bunu alsam, bi de lastik masrafına girmeyi gerektirecek kadar kötü müdür?
Test motoru bulma imkanım da olmadığından şu titreşim konusunda bi türlü fikir edinemedim. Biri diyor "gayet makul bir titreşim", öbürü diyor "taş düşürecektim"; bu kadar da göreceli olmamalı bu titreşim mevzusu?
Çamurluk işini ne yaptınız acaba?
Henüz parça elime geçmedi geçince monte edebilirsem görselli bir cevap atarım titreşim mevzuda bence düşük devirde biraz hissediliyor ama yüksek devirde öyle kolum koptu taş düşürüyordum gibi sözler abartılı bence eldivende kullanıyorum oda absorbe ediyor olabilir ama beni aşırı rahatsız esen bir durum hissettimedim
Arkadaşlar vazgeçin bu motordan yahu.max 175 km son sürati var onuda ıkına ıkına yapıyor.Kimse aksini iddia etmesin.O ne fiyat öle.Paranıza yazık.
Unutmadan motorda zırıltı çok.Yemişim dükünü.Yıllık Vergiside cabası
Zoruna nasılda gidiyor değil mi? Ben senin cc'ne laf etmiyorum. O paraya değer mi diyorum. İstiyırsunuz ki herkes tofaş zihniyetiyle japon alsın, satsın. Yok öyle bir dünya, 125 cc, 2 kişiyle yokuşlarda 60-70'le çıkan motor 13 bin tl ediyorsa bu motorda eder. Boşuna "mötörümü aşaliyöler" diye ajitasyon yapma. Hadi güle güle
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Yahu sende hata. Alsana tofaş, pardon japon.
2015 model liste fiyatı 7000 Euro arkadaşlar.
Türkiyedeki tüketiciyi keriz yerine koyuyorlar.Keriz yerine konmaya teşebbüse bile hayır.
Yuh ulan yuh elinizi vicdanınıza koyun be insafsızlar.O paraya 4 silindir 600 cc motor alınır.
Bu zihniyeti gerçekten çok seviyorum
Sen ve senin gibiler ben Hyundai de çalışırken de aynı senin gibiler vardı o fiyata 2.el bmw yık vw alırım
Bende bana böyle diyene diyorum ki
GİT AL ;)
He yada sen 4silindir 600 cc alacağın zamanda o paraya 1000cc alırsın uuww gsxr 1300 e kadar yolu var
Abi şu 2014 390'daki MRF lastiklere kimse bi şey demeyecek mi?
ABSli, kaydırmalı debriyajlı, üzerinde makul bir lastikle gelen, gayet kaliteli ve canavar sıfır km. 2014 modelini bayiler 17.500 TL. civarına bırakıyorlar.
Hem orta mesafe seyahatlerde (şehirler arası) hem de kentin içinde gayet atak, performanslı, hem de amortisörleri ve frenleri vs. gayet sağlam, şasesi son derece başarılı (hem hafif hem yol ergonomisi ve dayanıklılığı nefis) bir alet 44 beygir sunuyor. Torku da gayet yerinde. Şehir içinde ve geçişlerde canavar. Vites aralıkları makul. Vites göstergesi dahil monitörde "yok", yok..
Saçma sapan vergi sistemimiz nedeniyle (keşke silindir hacminden ziyade beygir gücü nazara alınıp daha hakkaniyetli vergilendirme yapılsa) 2015 modeli bilhassa çıldıran döviz düşünülünce fazla gelebilir. Ki 2015'ini alan da kesinlikle makul bir tercih yapıyordur. Sonuçta bu aletten çok daha boş gelen Z300'den 9 beygir daha güçlü, sürüş olarak bence daha konforlu. Selesi daha yüksek olduğundan uzun yola daha uygun geldi bana. Evet 2015 modellerde 3.000 TL. civarı daha pahalı ama daha cazip.
650'likleri falan düşünmeyen (biraz daha verir ABSsiz MT-07 alırımcı olmayan), fakat genel 250lik segmentinin daha üstünde güç, ivmelenme isteyenler için biçilmiş kaftan. Bence sınıfını kendisi tanımlamış bir alet.
Sürekli uzun yol (otoban) gidecekler tabi ki tercih etmemeli. Normal şehirler arası güzergahlarda 120-140 civarı gayet konforlu seyahat ediliyor. Şehir içinde vs. ise hakikaten inanılmaz eğlenceli oluyor bu alet. Kullandıktan sonra "böyle tek silindirin canını severim" diyor insan.
(Şehirler arası pek 140'ı geçmeyen 0-70 ivmelenmesini önemseyen biri olarak) motorların bence kaç basıp kaç basmadığı çok önemli değil. Gittiği hızda ne kadar güvende hissettirdiği, yol hakimiyetinin nasıl olduğu önemli motosikletlerde. Benim Pulsar 200 NS'le de 150 görmüşlüğüm var. İş değil öyle bir motoru o kadar limitlerde kullanmak. Kesinlikle yapılacak iş değil.)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)