KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Nisan 2021, 19:57
#781
merhaba arkadaşlar,2016 Duke 250 ABS sahibiyim, uzun yolu sevsemde pek fırsatım olmuyor bu sebep ile son sürat ile de işin yok. makinayı her gün işe gelip giderken kullanıyorum ve bana lazım olan ivmelenmesi,atikliği olduğu için başka bir modele geçme niyetim yok fakat aklımı halen 390' geçip geçmemek çeliyor.. şayet 390 kullanmış olsaydım bu sorumun cevabını kendim verebilirdim ama denk gelmedi hiç.
250 ve 390'ı tecrübe etmiş(5 10dk değil )arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.. son sürat haricinde ivmelenme de ataklık da öyle uçurum fark var mı? bu değişikliği yapmaya değer mi? görüşleriniz,fikirleriniz ne olur.
teşekkürler.
Reklamlar
-
26 Nisan 2021, 20:41
#782
Zonguldaktayim yolun duserse buyur dene bendeki 390 i...duke 250 kullandim arada fark var.ama viraj performansi aynidir.sasi frenler amortisor ve arka lastik olcusu ayni.ara ivmede fark oldugunu dusunuyorum.siz binip surerseniz daha iyi karar verirsiniz.bodrumdan forum kullanicisi varsa yardim eder belki
-
26 Nisan 2021, 21:30
#783
sayın @Atincozkan sağolun teklifiniz için, burada bir tane vardı birkaç kez gördüm Park halinde ana sahibine denk gelmedi sonrasında da satıldığını duydum. Başkada görmedim burada 390. 125 ve 200 var 390 yok :(
evet blok haricinde şasi ve birçok parça aynı biliyorum da işte o ivmelenme farkı nasıl elimdeki satmaya değecek vaaayy dedirtecek fark var mı onu bilmiyorum.. bakalım başka arkadaşlar yorum yapacak mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
birde şöyle bir durum var tabi; kendi motorumun ne olduğunu biliyorum derdi tasası var mı bakımı ihtiyacı vs derdim yok yaşam yok yani.. ama satıp da doğru düzgün bir 390'a denk gelir miyim başına dert açarmiyim onu da düşünüyorum.
-
26 Nisan 2021, 23:14
#784
ben de ikinci el aldım.kafamda soru kalmasın diye ön arka dişli,zincir,hava filtresi,ön amortisör keçesi wp repair kit,amortisör yağı,benzin filtresi buji,su devirdaim keçesi,ön balata,ön arka fren hidroliği,yağ basınç sensörü değiştirdim.şu an kafam rahat geziyorum 2500 lira civarı masrafı oldu.390 a geçip kendi motorum olsun diyosanız gene buna benzer bir parça değişimi tavsiye ederim...onun dışında geri kalan şey alacağınız 390 ın şase sağlamlığı ve blok yorulmamışlığı olur.onu da nasıl bulursunuz hiç bir fikrim yok.en garantisi sanırım duke 390 kullanan bir arkadaştan almak.
sonucta ben de risk aldım 2. el alarak.şuaana kadar su devirdaim keçesi patlattı ve ve yağ basoınc sensoru arıza verdi o da kronik olağan birşey...
siz bence önce duke 390 kullanın.karar verirseniz tanıdık birinden 390 alma yoluna giderseniz çok korkuyorsanız
-
26 Nisan 2021, 23:25
#785
iskampavya adlı üyeden alıntı
sayın @Atincozkan sağolun teklifiniz için, burada bir tane vardı birkaç kez gördüm Park halinde ana sahibine denk gelmedi sonrasında da satıldığını duydum. Başkada görmedim burada 390. 125 ve 200 var 390 yok :(
evet blok haricinde şasi ve birçok parça aynı biliyorum da işte o ivmelenme farkı nasıl elimdeki satmaya değecek vaaayy dedirtecek fark var mı onu bilmiyorum.. bakalım başka arkadaşlar yorum yapacak mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
birde şöyle bir durum var tabi; kendi motorumun ne olduğunu biliyorum derdi tasası var mı bakımı ihtiyacı vs derdim yok yaşam yok yani.. ama satıp da doğru düzgün bir 390'a denk gelir miyim başına dert açarmiyim onu da düşünüyorum.
İkisini de kullandım fakat arkadaşlarımın motoruydu. Viraj performansı dediğiniz gibi çok yakın / aynı gibiydi fakat gidişinde kesinlikle fark var. Hem de hatrı sayılır derecede fark var. Geçmeyi düşünüyorsanız performans olarak tatmin edecektir. Ama bence bütçe elveriyorsa CB500leri düşünebilirsiniz.
-
27 Nisan 2021, 00:09
#786
Atincozkan adlı üyeden alıntı
ben de ikinci el aldım.kafamda soru kalmasın diye ön arka dişli,zincir,hava filtresi,ön amortisör keçesi wp repair kit,amortisör yağı,benzin filtresi buji,su devirdaim keçesi,ön balata,ön arka fren hidroliği,yağ basınç sensörü değiştirdim.şu an kafam rahat geziyorum
2500 lira civarı masrafı oldu.390 a geçip kendi motorum olsun diyosanız gene buna benzer bir parça değişimi tavsiye ederim...onun dışında geri kalan şey alacağınız 390 ın şase sağlamlığı ve blok yorulmamışlığı olur.onu da nasıl bulursunuz hiç bir fikrim yok.en garantisi sanırım duke 390 kullanan bir arkadaştan almak.
sonucta ben de risk aldım 2. el alarak.şuaana kadar su devirdaim keçesi patlattı ve ve yağ basoınc sensoru arıza verdi o da kronik olağan birşey...
siz bence önce duke 390 kullanın.karar verirseniz tanıdık birinden 390 alma yoluna giderseniz çok korkuyorsanız
tam olarak asıl çekincemden bahsetmişsiniz aslında. yukarıdaki yazım hatalarını düzeltemediğim için anlatmaya çalıştığım şey tuhaf olmuş.. kendi motorumu tanıdığım ve özenle baktığım için derdi tasası ihtiyacı var mı biliyorum yola çıktığım zaman herhangi bir korkum olmuyor çünkü hep en iyi malzemeyi alıyorum, yağı filtresi vs.. daha yeni baltasını değiştirdim,hidrolik sıvılarını değiştirdim,dişli zincir setini değiştirdim mesela.. hep en iyisini edinmeye çalışmanın sebebi üstünde can taşıyor olmam, kafamın rahat olma isteği. ama malesef ki gelecek olanın ne olduğunu bilmiyoruz bu da bir çekince uyandırıyor ister istemez, ha dediğiniz gibi tanıdık biri olsa zaten düşünmem o da benim gibi bakıyor motoruna der alırım ama arkadaşlarımın arasında kimsede yok illaki tanımadık birinden alınacak ve dediğiniz gibi elden geçirmek için ekstra bütçe ayrılacak ki üstüne bindiğimde kafam rahat olsun..
zaten henüz ilan açmışlığım yok denk düşürüp bir kullansam olay kafada bitecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
"gidişinle kesinlikle fark var" diyerek duymak istediğimi söylemişsiniz aslında. gönül o tarafta ya destek arıyor bünye ;) teşekkür ederim cevabınız için.
peki genel olarak bir soru sormak istiyorum, motorum 2016 model ABS li 23k km civarı tabi ki görmek lazım ama kabaca ne kadar fark vermeli 390cc takasında sizce?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
sayın @RideForLife hocam CB500 önerinize cevap yazmayı atlamışım, o da güzel motor da bünye KTM sevdalısı ;))
-
27 Nisan 2021, 00:10
#787
iskampavya adlı üyeden alıntı
"gidişinle kesinlikle fark var" diyerek duymak istediğimi söylemişsiniz aslında. gönül o tarafta ya destek arıyor bünye ;) teşekkür ederim cevabınız için.
peki genel olarak bir soru sormak istiyorum, motorum 2016 model ABS li 23k km civarı tabi ki görmek lazım ama kabaca ne kadar fark vermeli 390cc takasında sizce?
Açıkçası bu konuda pek yorum yapmasam daha iyi. Çünkü piyasaları hakkında pek bilgim yok. Ama ben takas teklifi ettiğim motorların fiyatına göre biraz kırparak teklif ediyorum. Mesela benimki 15bin ediyor. Onunki 25bin yazmış. 8K teklif ediyorum. Bunun gibi düşünebilirsiniz.
-
27 Nisan 2021, 00:10
#788
sizin yıl kmde sahibindende ortalama 27bin tl ediyo.2014-2016 model 20-30k km eski kasa duke 390 da ortalama 33-35bin ediyor.iki kategoraiyede bakarsanzı az çok bu fiyatlar çıkıyor.sanırım duke 250 üstüne 7-10bin tl civarı verirseniz uygun olur.
-
27 Nisan 2021, 00:28
#789
Sayın @RideForLife ve @Atincozkan hocam 7 ile 10bin arasında bu iş çözülüyor öyleyse, motorun durumuna göre lastik vs ler içinde 2-3bin arasında ekstra bir harcama gerekecek.
verdiğiniz bilgiler ayırdığınız vakit için çok teşekkür ederim. şimdi iş bir 390 bulup denemeye kaldı. tekrar teşekkürler sağolun.
-
01 Mayıs 2021, 17:47
#790
tekrar selam arkadaşlar, dün ilan açtım benim motora belki böyle bir takas teklifi gelir diye, durumu hakkında detaylıca bilgi vermeye çalıştım, değişen vs ne aklıma geldiyse yazdım. fiyatı sizin önerinizden biraz yukarıda tuttum malum fiyat kıracaklar vs.
ilan numarası #923088621
selamlar.
-
01 Mayıs 2021, 22:56
#791
Valla 250 den guclu oldugu kesin ve o guc eglenceye donusuyor.ben sakin kullaniyorum ama elinizin altinda gucun oldugunu bilmek guzel.
Onun disinda duke 390 alirsaniz belirli parcalari benim yaptigim gibi degistirirsiniz motor yeni gibi olur.bu ara cok 390 ilani dusuyor...yakinda ktm servisi varsa test surusu rica edebilirsiniz.hayirlisi olsun
-
01 Mayıs 2021, 23:56
#792
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Valla 250 den guclu oldugu kesin ve o guc eglenceye donusuyor.ben sakin kullaniyorum ama elinizin altinda gucun oldugunu bilmek guzel.
Onun disinda duke 390 alirsaniz belirli parcalari benim yaptigim gibi degistirirsiniz motor yeni gibi olur.bu ara cok 390 ilani dusuyor...yakinda ktm servisi varsa test surusu rica edebilirsiniz.hayirlisi olsun
neleri değiştirdiniz?
-
02 Mayıs 2021, 00:34
#793
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Valla 250 den guclu oldugu kesin ve o guc eglenceye donusuyor.ben sakin kullaniyorum ama elinizin altinda gucun oldugunu bilmek guzel.
Onun disinda duke 390 alirsaniz belirli parcalari benim yaptigim gibi degistirirsiniz motor yeni gibi olur.bu ara cok 390 ilani dusuyor...yakinda ktm servisi varsa test surusu rica edebilirsiniz.hayirlisi olsun
teşekkür ederim, hayırlısı artık varsa nasipde olur, ben ilk adımı atmış oldum.burslarda yok malesef.
-
02 Mayıs 2021, 03:35
#794
rk zincir,ktm ön arka dişli,ktm benzin filtresi,hiflo hava filtresi,sbs ön balata,castrol ön arka fren yağı,wp repair kit olarak ön amortisör keçeleri,motorex 4w amortisör yağı,ngk buji...
devirdaim keçesi patladı ktm orjinalle değiştirdim,yağ basınç sensörü bozuldu orjinalle değiştirdim...
değişecek görünürdü eski birşey kalmadı...seneye lastikler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
rk zincir,ktm ön arka dişli,ktm benzin filtresi,hiflo hava filtresi,sbs ön balata,castrol ön arka fren yağı,wp repair kit olarak ön amortisör keçeleri,motorex 4w amortisör yağı,ngk buji...
devirdaim keçesi patladı ktm orjinalle değiştirdim,yağ basınç sensörü bozuldu orjinalle değiştirdim...
değişecek görünürdü eski birşey kalmadı...seneye lastikler... ulkerhann
-
05 Haziran 2021, 13:29
#795
Merhaba arkadaşlar,
En son 26 Nisan'da yazıp sormuştum Duke 250 den 390'a geçmeli mi diye ve aradan geçen zam içerisinde şartlar oluştu ve Duke 390 geçişinin ilk adımını attım. Şimdi önümüzdeki haftayı iple çekiyorum motorla buluşmak için.
-
07 Haziran 2021, 22:03
#796
Merhaba arkadaşlar, bugün itibariyle 390 ile kavuştuk ve ilk sürüşü yaptım.. gerçekten Deli fisekmiş bu makina. 250 ile alakası yok. Başka birşeymiş başka bir dünya..
-
07 Haziran 2021, 23:56
#797
Hahahahaaaa demiştim ben size Motor sizinse hayırlı uğurlu olsun.
-
08 Haziran 2021, 00:34
#798
Birde ayni kiloda duke 690 i hayal et 70 beygir
-
08 Haziran 2021, 00:43
#799
Evet nikahlandık bugün ) teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Birde ayni kiloda duke 690 i hayal et
70 beygir
Durun şimdi kana zehir bulaştırmayın biraz zaman geçsin ondan sonra
-
19 Temmuz 2021, 13:56
#800
Benim aklım Ktm 390 advanture'de, model başlıklarında bulamadım, varsa da paylaşırsanız sevinirim, ileride motoru küçültebilirim, küçültürsem aklımda en hoşuma giden seçenek 390 advanture gibi görünüyor, tek dezavantajı tek silindir olması, şehir içinde büyük sorun olmaz da uzun yolda nasıl olur o konuyu bilemiyorum, vibrasyon bilhassa, duke 390 ile motor nasıl aynı mı, ne gibi değişiklikler var, vibrasyon, arazi ve asfalt hissi nasıl bilen, kullanan arkadaşlar varsa beni aydınlatırsa sevinirim. Amacım arazili, asfaltlı uzun yollar yapmak, hem hafif hem altı yüksek hem de güçlü, elektronikleri işe yarar bir makina olarak çok başarılı buldum sizce nasıl?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)