Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #621

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

    + ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
    +Görünüm farlar falan çok daha şık.
    +Ekran zaten yakıyor.
    +Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
    +Sele çok daha rahat
    +Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
    +10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
    +egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

    -kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
    -Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
    -Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
    -Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

    Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Yansıtma ekran olduğunda devir, km gibi göstergeler kaybolacağı için koyacaklarını sanmam. Anca önemli olan göstergeler farklı bi alanda gösterildiğinde olabilir. Çift ekran vs olsaydı bence olurdu

  3. #623

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    olur canım neden olmasın zaten ekran oranı tutmadığından kenarlarda boşluk olacaktır km dir yakıttır ekle oraya işe ekran içinde ekran yap ona yansıt yazılımsal şeyler bunlar.Şöyle diyim apple tv maliyeti 150 tl ise yap koy ,aynı, kimse 150tl için laf etmez.

  4. #624

    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı volcano2K adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

    + ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
    +Görünüm farlar falan çok daha şık.
    +Ekran zaten yakıyor.
    +Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
    +Sele çok daha rahat
    +Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
    +10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
    +egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

    -kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
    -Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
    -Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
    -Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

    Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.
    Hayırlı olsun güle güle kullanın.Bende satın aldım bir tane henüz 20 km ancak tamamladım ki ben aldığımda 10 km si yapılmıştı(?) .Saat sıfırlaması benim de başıma geldi. Hatta tereddüt ettim ayarlı değil miydi diye sizin yazınızdan sonra emin oldum.
    Servisten aldığım dosyanın içinden kullanma kılavuzu çıkmadı sizde var mı ?

  5. #625
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Hayvan herifler ne güzel km paneli yapmışlar ,o ekranı yerrrim yerrim ıstırırım

  6. #626

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    servis kitapçığı ingilizce pdf bile yokki bizimkiler verebilsin Kitapçık için şurayı takip edin derim ilk buraya düşer http://www.ktm.com/tr/service/manuals/ .
    Alanlara önerim hemen ekran üstüne film kaplatsınlar. Sonra canınız çok acır... ufak tefer çizilen varsa film kaplatmadan inte bir pasta cila sürsünler onlarda gider. Tam şeffaf değil bir ton koyu öneririm.
    Archidraw bunu beğendi.

  7. #627

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    gösterge paneli efsane ötesi. ama o fiyat nedir ya. 25 bin lirayı yazarken utanmıyolar mı acaba.

    2. el duke bakıyorum. adamlar halen 19 a koyuyor ilanlara.

    zaten motorun piyasası yok. 6 aydır ilanda olanlar var. mt25 in yarısı kadar ilgi görmedi. çok ilginç

  8. #628

    Üyelik
    31 Mayıs 2017
    Merhaba arkadaşlar, 2016 8500km 390'ımı aldım aranıza katılmış bulunuyorum herkese selamlar

  9. #629

    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Güle güle kullanın .

  10. #630

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    https://www.youtube.com/watch?v=S8g-fFrcw6M

    burda incelemesi var. duke 390 , rc 390dan daha başarılı 2017 modelleri için bilginiz olsun. sadece tasarım değişmemiş.

  11. #631
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    herkese merhabalar 2.el temiz duke 250 almaya niyetim vardı araştırdım , test sürüşünde yeni kasayıda sürdüm ama bana gücü yetersiz geldiğinden 390'a yöneldim.
    2.el temiz 2015-2016 model duke250 14.000-15.000 tl bende bütceyi biraz arttırıp 15.000-15.500 tl'ye 2013-2014 duke 390 alayım diyorum.
    Sizce doğru bir karar mı ? Tek eksiği sanırım kaydıymalı debriyaj yok eski duke390 larda.
    Duke 390'ı test edemedim 250'den barız bir şekilde güçlü ve atikmi ?
    Diğer bir sorum yakıt olarak çok yakıyormu ne kadar fark eder duke250'den ?

  12. #632
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    Kesinlikle 390 al. yakit 1.5 lt fark eder 100 km de
    130'u_gördüm bunu beğendi.

  13. #633

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    2014-2016 tüm duke'lere uyumlu Shad topcase demirini, sw-motech depo üstü çantayı ve yeni duke 390 dan çıkan aküyü (2 hafta kullanıldı) satıyorum arkadaşlar..
    Bit Pazarı

  14. #634

    Üyelik
    05 Haziran 2017
    Alıntı volcano2K adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet 2017 duke 390 için yazdım.. Ama dedğim gibi bu stop etme durumu ile sadece 1 gün karşılaştım. Örneğin bugün saat/tarih hiç resetlenmedi.

    + ları yazıyım. Eski kasaya göre daha ufak dursada bindiğinizde üzerinde eskisinden daha büyük kalıyorsunuz.
    +Görünüm farlar falan çok daha şık.
    +Ekran zaten yakıyor.
    +Telefonda arayanı falan ekranda görmek müzik değiştirmek falan güzel olmuş.
    +Sele çok daha rahat
    +Titreşim daha az diyebilirim fakat ben daha önceki duke 390 ıma metal pegler takmıştım onun etkisini bilemeyeceğim.
    +10kg ağırlaşmış ama ıslak 163kg ile hale baya bir hafif. O 10 kiloyuda bir lityum akü takıp egzosu değiştirip atabilirsiniz rahatlıkla.
    +egsoz altayken kafanızı şişiriyordu arka tarafta sizi daha az rahatsız ediyor.

    -kaydırmalı debriyaj bana kullanışlı gelmedi.Öle şıkır şıkır değil (Bu motora geçmeden 1,5 ay kadar s1000xr kullandığımdan da öyle hissetmiş olabilirim)
    -Elektronik gaz kolu olayı güzel ama bozuk asfaltta fazla hassas gibi.
    -Devir saati biraz daha akıcı olabilirdi
    -Koca ekranı koymuşsun bir androidden ios dan ekran yansıtma koysan bir navigasyon olayına falan girilebilse süper olurmuş.

    Bu arada lcd ekranda dikkatimi çeken yandan dikkatli bir şekilde bakınca TC yazısı ve üstünde bir logo var ekranın sol alt kısmında ilerde bir çekiş kontrolde eklenebilir gibi.
    öncelikle hayırlı olsun, daha sonra stop etme ve ekran kapanma sorunu yaşadınız mı acaba? Ayrıca, motorun titreşim durumu nasıl? günlük 50 km civarı kullanmayı düşünüyorum ancak haftasonları uzun yol yapabilirim. 50 km de titreşim pek bir sorun yaratmaz ama 100 km üstünü pek kestiremiyorum.

  15. #635

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    stop etme birdaha olmadı...Yakıtla ilgili olabilir diye düşünüyorum stop etme olayını yaşamadan 2dk önce depoyu fullemiştim..
    Ekran kapanmada da şuan sorunum yok.Saat olayınıda normalde UK ayarlıydı USA yaptım resetleme olmadı.Bu haftada böyle deneyip gene UK e dönicem bakalım olay orda mı bitiyor..
    Titreşim var şehir içinde hiç rahatsız etmiyor çünkü siz o sırada trafikte oyuncağınızla oynuyor oluyorsunuz. Ama uzun yolda bence sıkıntı verir. Motorcuabi youtuberı ankaradan alıp gelmiş istanbula sorun yaşamamış ama bir test edip öyle karar verin derim.

    Genellikle gündüz kullandığımdan dikkatimi hiç çekmemişti ama geçen gün gece çıktım. 30 km civarı kullandım. 2 kez far söndü.DRL açık oluyor ama kısa far sönüyor.1.sinde selektör yapma tuşuna basıp bırakınca açıldı. 2.sinde lan gene gitti bu dedim tam selektöre elim gitti. çat geldi kendiğinden. 800'e dayandım 200 kaldı rodaj bitimine motor yağı olarak motul v300 15w50 koydırıyım diyorum baya met etmişler yurt dışı forumlarda . Bu arada hava filtreside şuan uygun model çıkmamış hiçbirinde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

    Yazılım güncelelemesi çıkmış far ve saat sıfırlanması ile ilgili sorunlarıda gideriyor dediler bakalım...

  16. #636

    Üyelik
    21 Nisan 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda msx 125 abs
    Merhaba arkadaşlar,

    Şuan anda 2017 model honda msx 125 kullanıyorum abs'li bi motor, şehiriçi bi sıkıntım yok ama e5'e çıkınca maksimum 110 basıyor ve hızlanmasıda beni tatmin etmiyor naked tarz olarak abs'li modellerde ktm duke 390 modelinin özelliklerini çok beğeniyorum size göre şuanki motoru satıp duke 390'a geçsem nasıl olur çok masraf çıkarır mı ? hafta içi hergün 70 km yol yapıyorum ayda 2000 km'i geçiyorum.

    Bu arada spormoto'yu dün aradım istanbuldaki bayilerde 390 duke modeli tükenmiş temmuzun sonunda gelicek diyorlar.

  17. #637

    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Bende sıfır almayı düşünüyorum. My ride özelliği standart mıdır. Birde Myride tam olarak ne gibi özellikler sağlıyor.

  18. #638
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    arkadaşlar merhaba,

    duke 200 kullanıcısı olarak hepinize selamlarımı sunuyorum.

    ben de şu sıralar duke390 a geçiş aşamasındayım.

    14-17 bin lira, 2013-2016 model arası ilanlara bakıyorum.

    sizin model yılı için özel bir tavsiyeniz var mı?
    örneğin duke 200lerde 2013 öncesi abs yoktur. duke 390larda da 2015te kaydırmalı debriyaj gibi bir takım yenilikler gelmiş.
    bu yenilikler ne kadar tercih sebebi olur? daha düşük km., daha iyi bakılmış bir 2014'e mesela tercih ettirir mi?

    ya da sizin şu model yıl iyidir f/p açısından ikinci elde cazip diyebileceğiniz bir yıl var mı?

    başka nelere dikkat etmeli, ne tavsiyeler verirsiniz?
    sevgiler, saygılar

  19. #639
    MotoRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2017
    Şehir
    Kırşehir
    Motosikleti
    -YOK-
    Kafamı çok karıştırdı namussuz dukeler ktm mi alsam yoksa japon mu diye gidip geliyorum

  20. #640

    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Bazı yerlerini karbon görünüm kaplattım çok şık oldu..





















    Phoenixs bunu beğendi.


32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)