KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Ağustos 2016, 00:37
#521
ozanghost adlı üyeden alıntı
Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten
Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?
Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..
Reklamlar
-
13 Ağustos 2016, 12:20
#522
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/
-
13 Ağustos 2016, 13:09
#523
mchi adlı üyeden alıntı
Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..
390 piyasası eskiden zayıftı, şimdi epey hızlandı. Çünkü ABS siz, yol bilgisayarsız, naylon lastikli, düz maşa 250cc motosikletleri 16.000 TL den 2. elini satmaya çalıştıkları için AKIL ister istemez 390 a kayıyor. Birde geniş kitleye hitap ediyor. 100cc ile yeni öğrenip 390 a geçen de var, 600cc 4 silindirini vs satıp küçük motor ile bayılmak istemeyip 390 alan da var.. Yani ne öldürür ne uçurur ama standartları yüksek olduğundan yüz güldürür =) Ah bide distributoru adam olsa =)
-
13 Ağustos 2016, 17:07
#524
ozanghost adlı üyeden alıntı
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/
590tl ye yaptırmıştım bende.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Arkadaşlar motoru sattığım arkadaş sürekli fan açmasından şüphelenip radyatörü sökmüş, radyatörden motor bloğuna varana kadar çamur çıktığını söyledi. 3900km de hiç su eklenmemiş motordan böyle pislik çıkmasına şaşırdık açıkçası. Daha sonra servisle görüştüğümde o şekilde motorların geldiğini belirtti. Garantiden yapardık falan dedi doğal olarak. Ben vakti zamanında servise abi bunun fanı hiç susmuyor dediğimde ufacık motora 44 beygir sıkıştırırsan normal demişlerdi. Sonuçta temizlenince fan açma işi normale döndü en azından yolda gidiyorken fan açmıyor. Sizinde fan sorununuz varsa en yakın servise acil gidip radyatör suyunu kontrol ettiriniz.
resim 1
resim 2
temizlik sonrası yerin hali
Not : satın alan arkadaşın gönderdiği resimlerdir.
-
13 Ağustos 2016, 17:37
#525
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.
(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.
(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.
-
14 Ağustos 2016, 10:36
#526
zaferce adlı üyeden alıntı
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.
(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.
(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.
ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.
250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.
-
18 Ağustos 2016, 19:48
#527
byanmaz adlı üyeden alıntı
ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.
250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.
zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
24 Ağustos 2016, 09:01
#528
2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299
-
24 Ağustos 2016, 09:15
#529
avarekasnak adlı üyeden alıntı
2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299
Mesela Kaç para üste? Bende duke seviyorum
-
24 Ağustos 2016, 11:03
#530
karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem
-
24 Ağustos 2016, 15:29
#531
avarekasnak adlı üyeden alıntı
karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem
Yok ben piyasayı öğrenmek için dedim. Benimde zaten 200 ns. Pulsarın 400ünü bekliyorum malum büyük ölçüda Duke 390 temmeli olacak. Fiyatı beklediğim gibi gelmezse aklımda Duke var.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
24 Ağustos 2016, 17:31
#532
waffenSS adlı üyeden alıntı
zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.
Montaj parçasını yaptırdınız mı ? Kaça ve nereden yaptırdınız ? Benim de yaptırmam gerekiyor. Hugger evde yatıyor
-
27 Ağustos 2016, 13:43
#533
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce 😂😂😂
-
27 Ağustos 2016, 14:27
#534
CanlıKaporta adlı üyeden alıntı
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce
helvan fıstıklı mı olsun cevizli mi diye sorulabilir. Ha gider kapalı alanda hakimiyet eğitimi, ac,l durum freni, viraj içinde frenleme, yolda sürüş eğitimi alır. O zaman güle güle bin dersin.
-
28 Ağustos 2016, 00:37
#535
Valla öyle bir anlattıki savundu kendini. Bnm bile gidip alasım geldi. Yazılımla kısıtlama mı ney koydurtmuş motora. Gaz tepkisi 48 hp ye düşmüş falan filan bi ton saydı
-
28 Ağustos 2016, 09:55
#536
CanlıKaporta adlı üyeden alıntı
5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce
1300 KM Pulsar RS 200'ü satıp mt - 07 aldım. Ehliyet kursunda da mt-07 ile eğitim almıştım. Pulsar RS 200 ile ADAC kapalı alan eğitimi aldım ehliyet eğitimine ek olarak.
-
28 Ağustos 2016, 12:36
#537
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
-
28 Ağustos 2016, 13:56
#538
RyuujinJakka adlı üyeden alıntı
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
Motor soğukken oluyorsa normal.
-
29 Ağustos 2016, 17:48
#539
RyuujinJakka adlı üyeden alıntı
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
Motoru rölantide 2-3 dk. yani aslında hararet göstergesindeki 1. çubuk yanıncaya kadar ısıtın, gaz hiç vermeyin, sonra yola çıkın, kışın bu süre biraz daha uzayacaktır. Size tavsiyem motorun başına gelince ilk iş marş yapın motoru, siz üstünüzü giyinene kadar o ısınır zaten ;)
-
30 Ağustos 2016, 20:33
#540
Eşimin 390 Duke'ü 15000 bakımına girdi. Arka lastiği artık düzleşmişti. Lastikleri Bridgstone S20 Evo'larla değiştirildi. Eşim geçen hafta sonu 400 km denedi, memnun kaldı. Ben de bugün 250 km sürdüm. Lastikler gayet güzel. Böylece önceki Duke'ü de sayarsak 390 Duke için olabilecek 3 alternatifi de denemiş olduk: Üzerinde gelen Metzeler, Pirelli Diablo Rosso II, Bridgestone S20 Evo. Ben aralarında pek bir fark görmedim. Hepsi de düzgünce işini yapıyor. Yol tutuşları ıslak veya kuruda tedirgin etmiyor. 390 Duke için bu üç lastikten hangisi daha ucuza geliyorsa alınabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)