KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2016, 20:56
#481
skyrunner adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün 390 nın bakımını yaptım.Motul 5100 15*50 yağ, yağ filtre, buji değiştirdim.Hava filtresini temizledim.Öncelikle fiyatları vereyim
Motul 5100 yağ 2 litre 55 TL
Yağ filtresi 15 TL
NGK İridyum Buji 45 TL
Toplam 115 TL.Tamirhane bizden işçilik yok.20 tl yemek parası.On numara oldu.420 TL yetkil servisten yırttık.Motorum bu arada 7500 kmde.Şunu fark ettim bujiyi değiştirmeden önce daha evvelden konuştuğumuz düşük devirlerde silkeleme problemi vardı ya iridyum bujiyi takınca geçti.Ateşlemedenmiş demek ki.
normalde bakımlarımı bizzat yaparım fakat garanti dışı kalmasın diye mecbur servıse verıyorum:s
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
Reklamlar
-
31 Temmuz 2016, 03:39
#482
CanlıKaporta adlı üyeden alıntı
Biran önce kesin bilgiyi verseler herles rahatlasa. Gidip alıcam korkuyorum yeni modeli gelir diye.
2017 de degisecek bu alet. 125 lik yeni versiyon kameralara yakalanmis bu kasanin 390 icinde kullanilmasi bekleniyor. bence cok sexy olmus.
https://www.otopark.com/wp-content/u...3-1900x940.jpg
https://www.otopark.com/wp-content/u...001.jpg?da2661
-
31 Temmuz 2016, 13:08
#483
Alp Er Timur adlı üyeden alıntı
Seneye yazın gelirse vuracağim kirbaci. Hele birde 390 enduro gelirse of of.
-
31 Temmuz 2016, 15:09
#484
Mexico adlı üyeden alıntı
Seneye yazın gelirse vuracağim kirbaci. Hele birde 390 enduro gelirse of of.
Eıcmada belli olur herşey
-
31 Temmuz 2016, 18:10
#485
375 cc makine neden tek silindir hocamya 2 li yapiyonda ikinci motor olarak alalim sunu ya
-
31 Temmuz 2016, 18:54
#486
SessizGezgin adlı üyeden alıntı
375 cc makine neden tek silindir hocamya 2 li yapiyonda ikinci motor olarak alalim sunu ya
ktmnin yanlışım yoksa tüm motorları 1 silindir. Adamların pro üstünlüğü üzerine yoğunlaştığı konu bu zaten. Örn: KTM Süperduke 1290R 1300 cc ama tek silindir nasıl olcak? nerdeyse tüm ssleri tokatlıyo :D
-
31 Temmuz 2016, 19:04
#487
ssCi adlı üyeden alıntı
ktmnin yanlışım yoksa tüm motorları 1 silindir. Adamların pro üstünlüğü üzerine yoğunlaştığı konu bu zaten. Örn: KTM Süperduke 1290R 1300 cc ama tek silindir nasıl olcak? nerdeyse tüm ssleri tokatlıyo :D
KTM 1290 super duke cift silindir.
-
31 Temmuz 2016, 20:23
#488
Mexico adlı üyeden alıntı
KTM 1290 super duke cift silindir.
Vay anasını fotoğraflar aldatıyor demek ki tek gözüküyor da
-
31 Temmuz 2016, 21:39
#489
hoca resimdeki motoru geçtim kadrana takıldım.valla renki ekran billa renkli ekranlı geliyor.yeni 690daki ekran sanırım olur.telefon koymuşlar sanmıştım öyle afilliydi ekran.
-
03 Ağustos 2016, 10:43
#490
Değişip değişmeyeceği eıcmada belli olur diye düşünüyorum. Fikri olan var mı?
-
06 Ağustos 2016, 01:59
#491
Arkadaşlar merhaba herkese oncelikle.su an R25 sahibiyim ve bu yil satip gelecek yıl ne alayim araştırması yapıyorum. Aslinda endrou istiyorum ama bütçe ve kalite devreye girince başka arayışlara giriyorum.yani 2005 2006 v strom veya kle alacağıma 2016 abs li mis gibi duke 390 alayim diyorum ama iste 1 2 mevzu kafama takiliyor.her ne kadar sehir icinde daha cok kullanacak olsam da yilda 1 2 defa 1 2 haftalik turlara da cikmak istiyorum.soyle cadiri esyayi yükleyip..konuyu yaydim iyice direk sorularimi sorayim ben ve simdiden cevaplayan, okuyan herkese tesekkur ediyorum;
1 canta ve demir takiliyormu takiliyorsa uzun yolculuklar icin yeterli mi ?
2 uzun yolda beni üzer mi? Gunde 500 600 km yaptiktan sonra eşekten düşmüşe donermiyim ?
3 cevap her ne kadar belli olsada belki deneyimlemis arkadaşlarin farkli dusunceleri vardir diye soruyorum; artçılı uzun yol yapılır mi?
-
06 Ağustos 2016, 09:12
#492
peacemaker_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba herkese oncelikle.su an R25 sahibiyim ve bu yil satip gelecek yıl ne alayim araştırması yapıyorum. Aslinda endrou istiyorum ama bütçe ve kalite devreye girince başka arayışlara giriyorum.yani 2005 2006 v strom veya kle alacağıma 2016 abs li mis gibi duke 390 alayim diyorum ama iste 1 2 mevzu kafama takiliyor.her ne kadar sehir icinde daha cok kullanacak olsam da yilda 1 2 defa 1 2 haftalik turlara da cikmak istiyorum.soyle cadiri esyayi yükleyip..konuyu yaydim iyice direk sorularimi sorayim ben ve simdiden cevaplayan, okuyan herkese tesekkur ediyorum;
1 canta ve demir takiliyormu takiliyorsa uzun yolculuklar icin yeterli mi ?
2 uzun yolda beni üzer mi? Gunde 500 600 km yaptiktan sonra eşekten düşmüşe donermiyim ?
3 cevap her ne kadar belli olsada belki deneyimlemis arkadaşlarin farkli dusunceleri vardir diye soruyorum; artçılı uzun yol yapılır mi?
1- çanta demiri takılıyor, face grubunda 3lü çanta seti takan arkadaşımız var
2- cevap: kesinlikle evet
3- cevap: kesinlikle hayır.
Şahsi düşünceme göre duke serisi şehir içi ve solo kullanım için tasarlanmış makinalar. Artçılı binişe ve uzun yola pek gelmiyor. İstanbulda 15 kmlik yolda bile insanın totosu ağrıyor. Hem uzun yol hem şehir içi için benim gördüğüm uygun ve konforlu makinalar nc750 x/s artık hangiine boyunuz yetiyorsa.
-
06 Ağustos 2016, 12:35
#493
2016 model 2200 km de olan duke 390 ımda fena bir sorun ile karşı karşıya kaldım..
eve geldigimde motoru garaja koymadan önce silindirin üst kapak contasından yag sızdıgını farkettim!!!
serviste bana ; korkma abi bu motor devirli kullanımı sever rahat ol hiç bir şey olmaz,demelerine ragmen 10 k rpm i en fazla 2 3 kere görmüş yani devirli kullanan birisi olarak bu durum canımı fena sıktı..
servis ile konustum haftaiçi gelin bakalım dediler ama garnti konusunu konuşmadık umarım kullanıcı hatası veyada abi çok sorun olmaz demezler.
cünkü üst kapaktan yag atması,sübabların basınç kaybettigini ve bu basıncında üst kapaga birikerek üst kapagın contasını zorlaması neticesinde yag sızmasına sebeb oluyor.
yani bilmiyorum ama fena migdem bulandı..
-
06 Ağustos 2016, 12:49
#494
waffenSS adlı üyeden alıntı
2016 model 2200 km de olan duke 390 ımda fena bir sorun ile karşı karşıya kaldım..
eve geldigimde motoru garaja koymadan önce silindirin üst kapak contasından yag sızdıgını farkettim!!!
serviste bana ; korkma abi bu motor devirli kullanımı sever rahat ol hiç bir şey olmaz,demelerine ragmen 10 k rpm i en fazla 2 3 kere görmüş yani devirli kullanan birisi olarak bu durum canımı fena sıktı..
servis ile konustum haftaiçi gelin bakalım dediler ama garnti konusunu konuşmadık umarım kullanıcı hatası veyada abi çok sorun olmaz demezler.
cünkü üst kapaktan yag atması,sübabların basınç kaybettigini ve bu basıncında üst kapaga birikerek üst kapagın contasını zorlaması neticesinde yag sızmasına sebeb oluyor.
yani bilmiyorum ama fena migdem bulandı..
Hocam aynı sorun bende de var. Götürdüm servise. Vidalar gevşekmiş sıktım tekrar olursa 2 gün kalcak motor dedi. Şuan tekrar oldu. Önceki kadar sızdırmasada yine terleme yaptı. Hafta içi bırakıcam. 3500km de şuan. 2 aylık motor. Çok garip. 7bin deviri çok aşırı nadir geçerim. Zorlama falanda olcağını sanmıyorum.
Bu arada motor için bilgi isteyen arkadaşlara gayet konforlu. Şehir içi çok iyi. Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası. İzmir istanbul yaptım daha yeni ve haftaya tekrar yapıcam. 1200km 2 gün içinde artçılı. Hiç sorun yok. Gayet keyifli
-
06 Ağustos 2016, 12:54
#495
Artçı oturma pozisyonu nasıl rahat mı?
-
06 Ağustos 2016, 13:24
#496
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Hocam aynı sorun bende de var. Götürdüm servise. Vidalar gevşekmiş sıktım tekrar olursa 2 gün kalcak motor dedi. Şuan tekrar oldu. Önceki kadar sızdırmasada yine terleme yaptı. Hafta içi bırakıcam. 3500km de şuan. 2 aylık motor. Çok garip. 7bin deviri çok aşırı nadir geçerim. Zorlama falanda olcağını sanmıyorum.
Bu arada motor için bilgi isteyen arkadaşlara gayet konforlu. Şehir içi çok iyi. Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası. İzmir istanbul yaptım daha yeni ve haftaya tekrar yapıcam. 1200km 2 gün içinde artçılı. Hiç sorun yok. Gayet keyifli
dostum bu kadar kısa sürede bunu yapması normal değil yapılacak mınımum eylem kapak contasının değişmesi olmalıdır.pazartesi götürücem bakalım ne diyecekler işte..
sele kısmı ılk zamanlar sıkıntı versede artık alıstım selesı gayet rahat benzın sarfiyatı ise süper
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
06 Ağustos 2016, 18:48
#497
peacemaker_ adlı üyeden alıntı
Artçı oturma pozisyonu nasıl rahat mı?
Supersport a göre konforlu. Artçının da ehliyeti olduğundan uzun yolda değişmeli kullanıyoruz. Can sıkılmasın diye bi bmw f650gs rahatlığı bekleme. Sürüş zevki, teknolojisi, bu güce bu yakıt vb. Olunca çokta kıyaslamıyorsunuz zaten. Benim ilk motorum. 2 ay oldu alalı. Çok çabuk alıştım ve 4bin e yaklaştı km daha iyisini alamazdım sanırım.
-
06 Ağustos 2016, 20:22
#498
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Hocam aynı sorun bende de var. Götürdüm servise. Vidalar gevşekmiş sıktım tekrar olursa 2 gün kalcak motor dedi. Şuan tekrar oldu. Önceki kadar sızdırmasada yine terleme yaptı. Hafta içi bırakıcam. 3500km de şuan. 2 aylık motor. Çok garip. 7bin deviri çok aşırı nadir geçerim. Zorlama falanda olcağını sanmıyorum.
Bu arada motor için bilgi isteyen arkadaşlara gayet konforlu. Şehir içi çok iyi. Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası. İzmir istanbul yaptım daha yeni ve haftaya tekrar yapıcam. 1200km 2 gün içinde artçılı. Hiç sorun yok. Gayet keyifli
umtbrdk adlı üyeden alıntı
Supersport a göre konforlu. Artçının da ehliyeti olduğundan uzun yolda değişmeli kullanıyoruz. Can sıkılmasın diye
bi bmw f650gs rahatlığı bekleme. Sürüş zevki, teknolojisi, bu güce bu yakıt vb. Olunca çokta kıyaslamıyorsunuz zaten. Benim ilk motorum. 2 ay oldu alalı. Çok çabuk alıştım ve 4bin e yaklaştı km
daha iyisini alamazdım sanırım.
Daha ilk motorun alalı iki ay olmuş ve "Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası" diye cümle kuruyorsun.
-
06 Ağustos 2016, 21:43
#499
Benimkide 3700km ye yaklaştı. Tapa gaz, gaz kesmeden yarım saat sürmüşlüğüm var. devirli sürerim daha tık demedi cok sukur sadece ayaklıgın bi vidası düstü o kadar.
-
06 Ağustos 2016, 23:04
#500
Ya bende ilk zamanlar hic rahatsız olmuyordum artçılı artçısız , uzun mesafe kısa mesafe demeden sürüyordum.motor üstünde yorulduğunu hissetmiyor insan ama yoruluyor. Ilk heyecan gectikten sonra ise insan konfor arıyor açıkçası en azindan uzun yolda.... buradan ahkam kesecek değilim, benimde ilk motorum R25 ve 7000 km yol yaptım.hani usta motorcular ve eğitimciler derlerya yeni baslayanlar icin ; kendine güvendiğin an hata yaparsın diye... iste ben o sureci de gectigimi düşünürdüm, yeri geldiginde sakin yeri geldiginde biraz hizli suruyordum. Ama tecrübenin oyle 10.000 20.000 km ile olmayacağını şükür ki ufak bir kaza ile öğrendim. Dedigim gibi ahkam kesmeyecegim ; artçı alip almamak da sana kalmış, nasıl süreceğinde...ama yeni baslayan birinden yeni baslayan birine gördüğü, deneyimledigi birseyi aktarmak olarak say lutfen soylediklerimi ve bu bahsedilen surecte her ne kadar kendine güvensende farkındalığını ve dikkatini ve disiplini ilk sırada tut dostum. Hayır işin en kötü kısmı tam sezonda 3 4 hafta motordan uzak kalmak...en cok da bu koyuyo adama kle icin erken belki diye de dusunuyorum aslinda ama konfor ve dusuk cc bir arada oldugu bir seçenek de yok... ama gördüm ki yeni baslanildiginda abs li motor kullanmak gerek... hele bi ayaklanayim ondan sonra bakacağım sanirim onume. ( konu farkli yerlere gitmis olabilir. Tum gun evde yatmaktan icim şişti. Mazur görün ) bilgi ve tecrubesini paylasan herkese tesekkur ederim. Tekerimiz düz bassın;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)