Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321
    Jrspawn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2015
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Calibre 250rr - CRF250L - Duke 390
    Alıntı RyuujinJakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iridyum silver'ı kesiyorum da gold kaskın rengine gitmez gibi variant big game var bende. silver olmaz mı diyorsun geceli gündüzlü şehiriçi.
    Kullanılır silver da lakin gece gold daha rahat geldi bana karartması az olduğundan. Şehir içi ışıklandırma olduğundan şehir içinde hiçbir sıkıntı olmaz silver da. Dediğim gibi black gibi karartmıyor tamamen. İridyum camların dezavantajı çok hassas olması dikkatli kullanın temizlerken bile çizilebiliyor yüzündeki madde soyuluyor hemen ayrıca o zincirde gelen sesi hallettim ordaki demir motorun saplama vidasıymış somunu titreşimden gevşeyerek düşmüş Allah'tan o şekilde kullanmadım hiç direk müdehale ettik.
    Saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    RyuujinJakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı Jrspawn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanılır silver da lakin gece gold daha rahat geldi bana karartması az olduğundan. Şehir içi ışıklandırma olduğundan şehir içinde hiçbir sıkıntı olmaz silver da. Dediğim gibi black gibi karartmıyor tamamen. İridyum camların dezavantajı çok hassas olması dikkatli kullanın temizlerken bile çizilebiliyor yüzündeki madde soyuluyor hemen ayrıca o zincirde gelen sesi hallettim ordaki demir motorun saplama vidasıymış somunu titreşimden gevşeyerek düşmüş Allah'tan o şekilde kullanmadım hiç direk müdehale ettik.
    Saygılar
    ya kaskı aldım 3 kez kullandım şeffaf vizörün içindeki buğulanmayı önleyen tabaka kabartı soyuldu direk. aldığım yer de ilgilenmeyince black buldum onla idare ediyorum şimdilik yorumun için teşekkürler, yurtdışından bi silver alayım o zaman

  3. #323

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Arkadaşlar trafikte farkedilebilinirlik adına ve güzel bir ses için önerebileceğiniz egsozlar nelerdir. Egsoz taktıran varmı aramızda. Tek silindir olmasından mütevellit güzel bir ses alınamıyor gibi geldi izlediğim videolardan, bilgi verebilriseniz sevinirim.

  4. #324
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Beyler selamün aleyküm;
    Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum.Hemen konuyu açayım uzatmadan.

    Honda CBR250R motosikletim var. Yeni evlendim, satıp eşimle binebileceğim KTM 390 modeli aklıma yattı. Çok marka model baktım ama son kararım zannedersem 390 olacak. Bagajlı olması uzun cam ve elcik korumalar biraz enduro görünümü vermiş. Ne dersiniz sizce münasip mi? Eşiyle 390 kullananlar bir rahatsızlık yaşıyor mu? Bir arkadaşın sahibinden de motosikletini beğendim, kendimce uygun dedim.

    Sizde beni yönlendirirseniz memnun kalacağım. Teşekkürler...


  5. #325

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler selamün aleyküm;
    Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum.Hemen konuyu açayım uzatmadan.

    Honda CBR250R motosikletim var. Yeni evlendim, satıp eşimle binebileceğim KTM 390 modeli aklıma yattı. Çok marka model baktım ama son kararım zannedersem 390 olacak. Bagajlı olması uzun cam ve elcik korumalar biraz enduro görünümü vermiş. Ne dersiniz sizce münasip mi? Eşiyle 390 kullananlar bir rahatsızlık yaşıyor mu? Bir arkadaşın sahibinden de motosikletini beğendim, kendimce uygun dedim.

    Sizde beni yönlendirirseniz memnun kalacağım. Teşekkürler...

    http://www.yukleresim.com/images/201...5fcb963843.jpg
    Bana göre duke serisi tamamen solo sürülecek makinalar. Ne sele konforu ne amortisör eşinizi rahat ettirmez. Konfort sele, air hawk felan tabi çözümler ama ne kadar konforlu olur bilmiyorum. Ben açıkçası arka çantayı da bir türlü yakıştıramiyorum, depo üstü çanta aldım 20 lt. Tabi siz yüksek ihtimal artçı sırt dayama için istiyorsunuz. Hem şehiriçi hem artçılı şehirdışı bir motor arayışındasınız anladığım kadarıyla ancak duke uygun seçim olmayabilir.

  6. #326
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana göre duke serisi tamamen solo sürülecek makinalar. Ne sele konforu ne amortisör eşinizi rahat ettirmez. Konfort sele, air hawk felan tabi çözümler ama ne kadar konforlu olur bilmiyorum. Ben açıkçası arka çantayı da bir türlü yakıştıramiyorum, depo üstü çanta aldım 20 lt. Tabi siz yüksek ihtimal artçı sırt dayama için istiyorsunuz. Hem şehiriçi hem artçılı şehirdışı bir motor arayışındasınız anladığım kadarıyla ancak duke uygun seçim olmayabilir.
    Abi piyasada isteklerime cevap verecek bir motosiklet bulamıyorum. Bekarken bu kadar zorlanmamıştım. Şu olmazsa bu, bu olmazsa şu diyebiliyordum. heralde bi 600 e geçiş yapmak yolu görünüyor.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  7. #327

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi piyasada isteklerime cevap verecek bir motosiklet bulamıyorum. Bekarken bu kadar zorlanmamıştım. Şu olmazsa bu, bu olmazsa şu diyebiliyordum. heralde bi 600 e geçiş yapmak yolu görünüyor.
    Dostum boyun uzunsa senin motorun nc750x. Depo yerindeki bagaj gerçekten büyük kolaylık. Yarı scooter diyebiliriz
    SAZMAN ve RyuujinJakka bunu beğendiler.

  8. #328
    RyuujinJakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum boyun uzunsa senin motorun nc750x. Depo yerindeki bagaj gerçekten büyük kolaylık. Yarı scooter diyebiliriz
    katılmamak elde değil.

  9. #329
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Abi 16 bin bütçem var... Daha üstü sonra ki yıllarda. Para olsa zaten üst segmentlerde alınacak motor çok

  10. #330

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi 16 bin bütçem var... Daha üstü sonra ki yıllarda. Para olsa zaten üst segmentlerde alınacak motor çok
    Bütçeyi biraz daha zorlyabilirsen aksesuarlı nc700x var, bunların kilometresinden korkma araba motoru var bunlarda
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...83824742/detay

  11. #331

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi 16 bin bütçem var... Daha üstü sonra ki yıllarda. Para olsa zaten üst segmentlerde alınacak motor çok
    Duke 390 eşini bırak seni bile rahat ettiremez. 16 bin TL'ye iki kişi için en iyisi Inazuma almak olur.

  12. #332

    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Honda NC 750 X
    Bende eşimle beraber kullanıyorum 390 ı.arkada da çanta var.fakat öyle çok uzun uzun yollar hayal etme.yorucu oluyor.hem öndekine hem arkadakine.çantanın bu motora yakışmaması fikrine katılıyorum ancak ihtiyaç.bir de çanta zaten motorda 140 tan sonra dengeni bozuyor.kafadan sallamaya başlıyor.En güzeli çantasız bineceksin ama ondada ihtiyaçlarını koyacak bir yerin yok.gerçi eşim çantayı taktırdıktan sonra daha rahat oldu diyor.aslında hem sürücü hem de artçı için spor moto da konfor sele var ama ikisinin toplam fiyatı 1000 tl ye vuruyor.çok para.boyut olarak küçük makine olduğundan tek kişi daha rahat kullanılıyor.ama iki kişi 100-150 km yol yaparsın.üstü totoda ağrı yapıyor iki kişinin de.ama performans ve yakıt on numara.ben geçen izmir urla git gel eşimle 160 km yol yaptım.Ortalama hız 90-110 resmen kokladı.yol bilgisayarında 2,7 lt gördüm.
    yeniii bunu beğendi.
    HONDA NC 750 X

  13. #333
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya

    X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff

  14. #334

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya

    X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff
    çok haz verir dostum . Emin olabilirsin. Hatta sym nin maxisym 400 maxi si var. Gerçekten harika birşey. Çok rahat edersin Bütçen dahilinde de alabileceğin bir motor. 34 hp az da değil hani

  15. #335
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya

    X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff
    Şunu belirtmek isterim ki 2015 model duke 390 kullanan sayısı az ve eski sıkıntılarını bilerek yazan çok arkadaş var, kaydırmalı debraj olsun selesi olsun bir çok şey değişti internetten araştır 2015 model'den sonrasında baya bi değişilikler var bilgine....

  16. #336

    Üyelik
    18 Ağustos 2014

  17. #337
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    o selede kimse rahat edemez . eşiniz rezil olur bence siz bu motora biraz trafikte artçı olarak binin karar verirsiniz zaten .

  18. #338

    Üyelik
    13 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 390 Duke
    Arkadaşlar merhaba. 2015 model Duke 390 sahibiyim. Daha 520 km de. Çok zevkli bir motor gerçekten ama iki sorun baş gösterdi ve canımı sıkmaya başladı. Birincisi, rölantide iken stop etmesi. Soğukken bir sorun yok. Ancak ısındığında işler değişiyor. Daha önce servise bunun için gittiğimde hata kontrolünde lambda sensöründe sinyal düşüklüğü olduğu ortaya çıktı. Servisteki arkadaş hatayı hafızadan sildi ancak sensör değiştirilmedi. Stop etme durumu devam etti. Artık ışıklarda beklerken oldukça geriliyorum. Bu arada stop edip hemen çalıştığında fan devreye giriyor. Sanki fan devreye giremediği için motor stop etme yolunu seçiyor da bu şekilde fanı çalıştırabiliyor gibi geldi.

    İkinci ve bence daha önemli sorun, giderken motor birden güçten kesiliyor ve fren etkisi ile öne yığılıyor. Bu arada diagnoz lambası anlık olarak sarı renkte yanıp sönüyor. Bu durum rölantide stop etmesinden daha tehlikeli çünkü hareket halindeyim. Bunun için de servise gittim ancak beklemediğim şekilde hata kodu çıkmadı motoru bağladığımızda. Servis de anlamış değil.

    2015 modelleri öncesinde stop etme sorunu yaygın gördüğüm kadarıyla ancak bu modelde yaşanmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.

  19. #339
    RyuujinJakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı vostok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. 2015 model Duke 390 sahibiyim. Daha 520 km de. Çok zevkli bir motor gerçekten ama iki sorun baş gösterdi ve canımı sıkmaya başladı. Birincisi, rölantide iken stop etmesi. Soğukken bir sorun yok. Ancak ısındığında işler değişiyor. Daha önce servise bunun için gittiğimde hata kontrolünde lambda sensöründe sinyal düşüklüğü olduğu ortaya çıktı. Servisteki arkadaş hatayı hafızadan sildi ancak sensör değiştirilmedi. Stop etme durumu devam etti. Artık ışıklarda beklerken oldukça geriliyorum. Bu arada stop edip hemen çalıştığında fan devreye giriyor. Sanki fan devreye giremediği için motor stop etme yolunu seçiyor da bu şekilde fanı çalıştırabiliyor gibi geldi.

    İkinci ve bence daha önemli sorun, giderken motor birden güçten kesiliyor ve fren etkisi ile öne yığılıyor. Bu arada diagnoz lambası anlık olarak sarı renkte yanıp sönüyor. Bu durum rölantide stop etmesinden daha tehlikeli çünkü hareket halindeyim. Bunun için de servise gittim ancak beklemediğim şekilde hata kodu çıkmadı motoru bağladığımızda. Servis de anlamış değil.

    2015 modelleri öncesinde stop etme sorunu yaygın gördüğüm kadarıyla ancak bu modelde yaşanmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
    hayırlı olsun ben de daha yeniyim. çok yardımcı olamayacağım bi 200/250 başlığına da yaz bakalım.



    Ixilli bi arkadaş vardı fb sayfasında ondan çok daha iyi bi cevap alabilirsin.


    Uzun cam taktıran var mı? yurt dışı forumlarında çok güzel şeyler buldum fakat fiyatlar astronomik.

  20. #340

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Ben de uzun cam arayislarindayim ama genel olarak gorunumlerinin iyi oldugunu dusunmuyorum :/


    REKLAM ALANI
17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)