Eğitim içinde geleceğim kısmetse. Bende hafif motorla başlamak istiyorum. Sonuçta duke alacaksam dediğiniz gibi, şasi aynı daha güçsüzünü almak daha mantıklı gibi. Önümde kötü bir örnek var ondan dolayı biraz büyük hacimli seçim yaptım. Abimin ilk motoru Bmw f650 gs ama o bmw rider'da eğitim almıştı.Sonra K 1200 r'a geçti. Dediğiniz gibi tecrübe eksiğini eğitimlerle kapatmak gerekecek. Gelince motorları daha detaylı inceleyip karar vermem gerekecek sanırım. İlginiz için teşekkürler.
merhabalar bir duke 390 sahibi olaraktan
motorumun ufak tefek işlerini yapsın diye bir bajaj servisine götürüyorum sağ olsun abi de para filan almıyor zincir sıkmaydı yağ değişimiydi filan
onun demesine gör pulsarın hava ve yağ filtresiniin 390 a uyacağını söyledi var mı böyle bir olay bajaj parçaları duke serisi motorlara uyma ihtimalleri var mı yada yapan var mı ?
Arkadaşlar merhaba, 14 sayfayı baştan aşağıya okudum ve aklımda kalan bir kaç soru var.
Öncelikle kendimden bahsedeyim, Ducati Hypermotard 796 kullanıyorum, ancak şehir içinde bana aşırı torklu geliyor.Aynaların gidon sonunda açılıyor olması nedeniyle aralara girmek neredeyse imkansız.
2014 model KTM390 takas teklifi geldi ve benim çok beğendiğim bir motor olduğu için hemen detaylı bi araştırma yapmaya başladım.
2014 modellerde debriyaj çok sert diye şikayetler var,kaydırmalı debriyaj yok ve sele sıkıntısı var.
Sizce 2015 'i almaya değer mi bu nedenlerden dolayı? Seleyi kaplatarak çözebilirim diye düşünüyorum.
Bu sorunun cevabi alacaginiz motorun ne kadar uygun fiyatli oldugu ile alakali
2015 model in birkac artisi var
Kaydirmali debriyaj ve daha yumusak debriyaj
Capi 0.8 den 1.0 a arttilan buji.bu sayede yakit ekonomisi ve daha stabil gidis saglandigi soyleniyor.
Daha etli sivri olmayan kisa elcikler
Su anki 390 lar gibi motorun isisini bacagin sag tarafina vermemesi.ozellikle yazin cok farkedilir diye dusunuyorum.
Uzerinde gelen rosso ii lastikler.Onceden metzeller m5 kullaniliyordu ve avrupa sartlarina gore yapilmis sert hamurlu bir lastik oldugu icin bizimn ulkenin cam gibi asfaltinda arada bir kayiyor.
Yine zincir korumasinda amortisor korumalarinda birkac minor deigisiklik dahaa var ama temel olarak bunlar.
Ayrica seleyi kaplatarak cozemezsiniz.Onu unutun.Tek ve en guzel yolu ergo sele almak.Fiyati tuzlu olsa da kesinlikle buna deger.
0 almaya butceniz yetiyor ise dusunmeyin bana kalirsa.Ktm surekli eksikleri ggorup duzeltmeye calisan bir firma.2015 te yapilmis butun degisiklikleri suradan okuyabilirsiniz.
http://www.indiancarsbikes.in/motorcycles/2015-ktm-duke-390-list-20-explained-114607/
Arkadaşlar kusura bakmayin ingilizcem yok; ancak google çeviri ile 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasindaki farki yani 2015 te gelen özellikleri okuduğum yazinin cevirisini ekliyorum, gayet anlaşılıyor 😀
-Buji aralığı 2015 modele 1 mm, birinci kuşak modeli 0.8 mm çıkarılmıştır. Buji boşluğu bir artış zamanlamasını geciktirir. Bir engelli zamanlama pek çok faydaları vardır. Bu eleştiri / prematüre ateşlemeyi ortadan kaldıracaktır. Diğer yararı bir soğutucu çalışan motorudur. Ancak, engelli zamanlaması da bisiklet ivme daha az çılgınca yapacaktır. Bu motorun uzun ömürlü ve güvenilirliği çıkarları yapmak için küçük bir uzlaşmadır.
-Radyatör fan düzeneği artık şekilde takılmıştır ziyade bisikletçinin bacaklarını kavurma daha bisikletin altına doğru sıcak hava yeniden yönlendirir.
Arka amortisör toz kapağı eklenmesi ile daha iyi toz / kir toleransı alır.
Amortisör arka yay artan kir / toz koruması için bir kapak koruyucusu alır.
Orijinal Duke 390 koltuk hava filtresi konut karşı ovmak kullandı. Güncellenmiş modelde, KTM ön koltuk kasıldı ve o ve hava filtresi muhafazası arasındaki açıklığı artmıştır.
El kulpları RC200 / 390 üniteleri ile değiştirilmiştir.
Gaz kavrama ve sağ şalter düğmesi vites olarak birbirleri ile artık karışıklık sürtme kaçınmak için yeniden konumlandırılmış edilmiştir olacaktır.
Göbek pan gevşeme periyodik 2015 modelinde ilk nesil Duke 390 tarihinde titreşim önemli bir kaynağı oldu, KTM bölümü nedeniyle rezonans gevşetin olmadığından emin olmak için karın tencerenin bağlar değişti.
Zincir kapağı artık gevşek bir zincir ile temasını engellemek için yüksek oturur. Bu can sıkıcı zincir tokat sesi azaltacaktır.
Yaka dişli yeniden tasarlandı.
Gösterge paneli 7500 kilometrelik servis aralığını karşılamak için yeniden programlanan olmuştur. Ayrıca, hız mantığı istenmeyen sıfırlama önlemek için değiştirildi.
Egzoz lastik amortisör titreşimi azaltmak için revize edilmiştir monte.
Çıkış miline kadar lider yataklar artık petrol sızıntısını önlemek için mühürlenir.
Yağ keçesi çıkış milinin yeni yaka karşılamak için daha büyük bir çapa sahiptir.
-Bağlantı çubuğu küçük ucunda bir çalı ile dayanıklı hale getirilmiştir.
Bir büyük değişiklik terlik debriyaj eklenmesidir. Biz zaten terlik debriyaj faydalarını detaylı ettik.
Ön çamurluk tasarımı su ve kir sıçramasına en aza indirmek için değiştirildi.
Daha malzeme çatlama azaltmak için arka çamurluk kullanılmıştır.
Arka çamur bekçi bisiklet üzerine sıçramasına kir önlemek için daha geniştir.
Göstergeler su sızıntı, ilk nesil Duke 390 bir sorunu önlemek için mühürlü oylandı.
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Baya bir geliştirme ve iyleştirme yapılmış doğrusu duke 390 veya ninja 300 arasında kaldım
KTM Duke 390 ABS; kaydırbalı debriyaj, ABS, pirelli diablo rosso 2 lastik, WP Süspansiyon, BYBRE fren sistemi, içinde bi senin olmadığın gösterge paneli muhakkak alinabilecek motor kesinlikle. Ozellikle daha cok sehirici kullancaksaniz ki uzun yolda olabilir on numara bi tercih olur cok super olur iyice dusunun derim 😀
He bi de unutmadan yakiti on numara az yakiyor 😀
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
ninja 300 ve duke390 hem oturus pozisyonu hemde surus karakteri olarak birbiri ile alakasiz motorlar.Once hangisinden keyid aldiginizi bulun sonra karar verin.Ktm alt devirlerde ninja ust devirlerde maximum tork veren bir alettir .Duke ile sehrin altini ustune getirirsiniz.Ninja da yarim saatten sonra kivranmalar baslar.Duke te dik oturdugunuz icin butun trafigi gozlemleyebilirsiniz.Ninja da boyle bir sansiniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
2015 duke teki desiklikleri video olarak izlemek isterseniz sizi soyle alalim.
https://www.youtube.com/watch?v=sveMXnLUVb0
Beyler spormoto sayfasında fiyat listesinde 390 ın fiyatı 18900 olmuş ama model bilgisi yok acaba 2014 model mi 2015 mi ? Bilgisi olan var mı?
''HER şey gelip Geçici ey Gönül,Bak az ÖNCE aldığın NeFeS bile geldi Geçti...
Önceki modellerde bacağı pişiren fan değildiki. Yüksek şıkıştırma oranı sebebiyle motorun kendi ısısıydı. Motor gene aynı, yeni modelde fanın etrafını kapadılar. Bu iyi mi kötü mü bilemedim; çünkü fanın hava üflemesi için bir diğer taraftan hava çekmesi lazım ki yeni modelde de kapalı olduğundan hava çekecek yer yok.
O yüzden hararet sorunları olmaz umarım.
Ha fiyat, hakikaten de €7000'den TL.18900'a inmesi güzel; ama gene de çok gibi.
Arkadaşlar, herkese iyi forumlar. Ben de duke 390 ile ilgileniyorum. Bugün spormoto da görme imkanım oldu. 2015 model için 18900 fiyat nasıldır. Bazı geliştirmeler eklendiği söyleniyor fakat 2015 kullananlar memnun mu acaba sıkıntı oluşturacak bir durum var mıdır acaba. 2013 modelin test sürüşünü yapmıştım ve test motoru haşat durumdaydı 390 hakkında hiç iyi izlenim bırakmadı. Gidişi torku hoştu fakat sallanan manetler, gevşek, gürültülü zincir ve egzoz derken motordan hiçbirşey anlamadım. Bir de selenin duke 125 ile aynı olduğunu söyledi oradaki görevli bu bilgi doğru olabilir mi. Zira duke 125 in selesi ilk oturmamda beni rahatsız etti msx kullanan birisi olarak sele direk gözüme çarptı. Konuyu da komple okudum az çok bilgi sahibi oldum motorla ilgili. Özellikle bu fiyat iyi bir fırsat mıdır sizce.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)