sıfır alacağın da 2014 model olacak zaten. 2. el almanı tavsiye ederim özellikle kısa süreli kullanacaksan çünkü ilanlara da bakarsan 14000 civarı piyasası var. 17900+plaka masrafı 18500. 4500 tl kafadan zarar...
sıfır alacağın da 2014 model olacak zaten. 2. el almanı tavsiye ederim özellikle kısa süreli kullanacaksan çünkü ilanlara da bakarsan 14000 civarı piyasası var. 17900+plaka masrafı 18500. 4500 tl kafadan zarar...
Sıfır km ktm duke 390 herşeyinle toplamında 20.000 tl tutuyor,stock hali yani fabrika çıkışı bomboş ve savunmasız,aksesuarlı halde 2014 sonu almanı tavsiye ederim ama onların fiyatları farklı,2015 modelleri 22.000 tl olacak ve o çıktığında ikinci el piyasası fiyatları yükselecek,çok paraya ihtiyacı olan 10.000 e de satabilir ama geneli 17-18 bin hele de aksesuarlı ise 20.000 tl olacak,bu arada 2013 model 390 ı olupta 14.000 tl satan piyasayı düşürmeye çalıştığı için benim gözümde vatan hainidir,alıcı gözüyle değil aynı zamanda satıcı gözünlede bakmak lazım
ÖLÜCÜLERE ÖLÜM
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...21344670/detay bunu hemen alabilirsin dostum ;)
Spormotoya gecen hafta mail atmistim 2015 model 390 ne zaman gelecek diye sagolsunlar ayni gun geri donus yaptilar.2 hafta sonra 2015 modeller elimizde olacak dediler yani kaldi 1 hafta.almayi dusunen varsa yeni modeli beklesin bence
375cc hm xd ona bir egzoz.koyucan gum gum super olur ya
Yıl oldu 2016 spormoto hala 2015 390 duke getirecek bu nasıl iş anlamadım. Bugün alıp 2yıl sonra satmaya kalksan motor 3 sene önceki model diye fiyatı öldürecekler. Bir ay önce almaya karar verdim şu kaydırmalı debriyaj yüzünden 2015 i bekliyeyim dedim fakat o da gelmek bilmedi en iyi fuarı beklemek belki yeni bir özellik daha gelir
2015 model için euro 3,10043611 Türk Lirası (güncel) x 7.000 = 21.700 , 21.700 tl + 500 tl plaka masrafları + 115 tl vergi =22.315 tl hemde stock hali yani bomboş üzerinde hiçbirşey olmayan hali,koruma demiri, elcik koruma, top case taşıma demiri,1-2 ıvır zıvır aldın mı 2.000 tl de onlar hooop 24.315tl sonra satmaya kalk 18.000 e bakan yok
ktm demek külliyen zarar demek,şimdiki aklım olsa asla sıfır km duke almazdım,2. ellerde dolu dolu tertemiz makinalar var,kaydırmalı debriyaj çok büyük makinalarda işe yarıyor 373 cc lik bir makinada o kadar etkisi olmaz önemliyse şayet olursa bizim debriyaj balatamız bitmeyecek mi? değişim olurken tasıda değiştiririz ne olacak ,öteki parçalar ıvır zıvır zaten aliexpress'te hemen onlar çıkar alırız
ktm duke 390 artık Türkiye normlarına uymayacak,çok pahalı olmaya başladı ve bu politikayla en yakın rakibi mt 07'yi çok daha cazip hale getirmeye başladı...
O ilandaki motorun beyaz yerlerine dikkat edin, resmen bilgisayarda oynayarak beyazlatılmış gibi duruyor. Ayrıca stikerlerı sökülmüş sanırım. Stikerlerı sökülmüş her türlü motordan uzak durmak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------
KTM gerçekten hayal dünyasında yaşamaya başladı. İlanlara bakıyorum bir tane 2015 Duke 390 model ilanı yok, demek ki satmıyor. Benim için adamların şu motora bu parayı istemekteki tek dayanakları KTM markasının olması. Yoksa parasını geçtim, kaç defa test edip rahat edemediğim için beğenmediğim, bu sebepten kasası 690'a yaklaşmadıkça kaç para olursa olsun hiçbir zaman almak istemeyeceğim bir motordur. 2015'ine o paraları sakın vermeyin, yazıktır. Bir de bunların fiyat politikasında benim sinirimi bozan bazı şeyler var. 250 EXC-F Six Days modelinin Fransa satış fiyatı 8855 €, Duke 690'ın ise 8350 €. Aynı modellerin Türkiye fiyatlarına bakıyoruz Six Days 11550 €, Duke 690 ise 12900 €. Hadi vergisini falan geçtim, bu orantısızlık nedir ? Artık ben bu memleketteki insanların serbest piyasa ekonomisi zırvası altında söğüşlenmelerinden bıktım usandım. Bir malın talep gördüğü için fiyatının artmasından yoruldum. Memlekette bazı ürünlerdeki vergi oranlarının kar marjına bağlanması gerekiyor. Ne kadar çok kar yaparsa o kadar çok vergi versinler ki karı düşürüp satışlarını arttırmak zorunda kalsınlar. Bunları gördükçe öylesine öfkeleniyorum ki, elimde olsa bu kafayla ticaret yapamaya çalışan tüm firmaların cezalarla canına okurdum. Tümüne lanet olsun diyorum.
Selam arkadaşlar, ben foruma yeni üye oldum, yaşım 25, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, çok kısa bir süre önce bir iki ekstradan eğitim alarak A2 sürücü belgeme kavuştum (Allah kaza bela vermesin), boyum 183 cm ve kilo 87, 3-4 ay içerisinde Allah nasip ederse ilk motorumu alacağım, ancak öyle alayım yükselteyim 1-2 sene kullanayım başkasına geçeyim falan istemiyorum ve doğru düzgün eğitim alarak gerekirse motoru beklemeye alarak 300 cc üzeri bir motor istiyorum ki, yazın uzun yolda yani 2-3 saatlik yolda beni götürsün, şehiriçinde de işime yarasın istiyorum ve en az 5-6 sene götürsün istiyorum, bu yüzden aklımda kaç aydır KTM 390 Duke var ve beni gayet cezbediyor, ancak olumlu olumsuz herkesin yorumlarını okudum ki pek satılmayan bir motor olduğu açıkça 2.el satış sitelerinden belli, bu yüzden git gel içerisindeyim ve olumsuz yorumlardan da karakterim gereği çok çabuk etkilenirim :D mt07 istedim ama çok torklu olduğundan vazgeçtim ayrıca malum vergi dilimi sıkıntı, ama KTM Duke 390 ile Kawasaki Z300 arasında kaldım lütfen biriniz bana yardımcı olsun, aranıza katılıp uzun yıllar bu forumda sağlıklı bir şekilde yazmayı çok isterim... Öncelikle bu iki motor arasında boyuma ve kiloma göre bir yorumda da bulunursanız sevinirim... Teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Arkadaşlar şuana kadar cevap veren olmadı yine de teşekkürler, birşey daha ilave etmek istiyorum yaklaşık 1 senedir beklediği Yamaha MT-25 sonunda Yamaha Türkiye sitesinde yayınlandı, bu motor da kesinlikle ilgim alanında :D http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-25.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
KTM duke 390'ı Türkiye'de o kadar az kullanan var ki kendine ait başlıklı konusunda bile kimse girip cevap yazmıyor, bir de öğrenmek istediğiöm öncelikle şu boyum 183 cm bu motor bana olur mu, izmir'de satış bayisi bir tane var ve ellerinde genelde motor olmuyor o yüzden deneyemiyorum maalesef
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
hacım çok ani şeyler istiyorsun forum da türkiye gibi işler biraz yavaş işler
bir simülasyon sitesi var boyunu kilonu giriyorsun motoru seçiyorsun üstünde nasıl görüneceğini gösteriyor şu an aklıma gelmedi geçenlerde tekrar paylaşılmıştı forumda
kendimden örnek verirsem 173 boyum var tabanlarımı yere rahat basıyorum ama sen üzerinde belki leylek gibi gözükebilirsin forumda izmirde duke 390 kullananlar vardır eğer ki showroom da yoksa anlaşıp görebilirsin bence 250 cc ve üzeri 120 130 km yi rahat rahat görüp soğutma sistemi de sıvı ise uzun süre de kullanılabilir yolda iyi akşamlar saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
mccxcix
Ktm duke özellikleri itibariyle sınıfının lideridir,reverse amortisör,abs,kilogram beygir eğrisi,hafifliği,hız ve çevikliği ile tartışmasız en iyisidir,mesela mt 07 ile karşılaştıralım
182 kg --75 beygir-- 190 km top speed-- 591 tl yıllık vergi--22.750 (+500 plaka +591 vergi + 220 sigorta = 24.061 ve stock hali)
150 kg --44 beygir-- 172 km top speed-- 231 tl yıllık vergi--17.900 (+500 plaka +231 vergi + 120 sigorta = 18.751 ve stock hali)
şimdi sorarım hangisi kağıt üzerinde daha iyi? benzin az yakıyor,torku yüksek,çok hafif ,fren ve şasesi hiper durumda
sana tavsiyem eğer ki yıllarca kullanacaksan aksesuarlı az km'de 2. el bir duke 390 almandan yana,nedeni ise 2. el duke lerin fiyatları düşük sıfır alırsan biraz fazla ödüyorsun ve aksesuarları çok pahalı,duke seni her yere götürür,gezdirir dolaştırır,çok kıvrak ve güçlüdür,piyasadaki çoğu motoru 0-100 km de yersin,ve abs hayat kurtarır
mt 25 sele yüksekliği düşük bir motosiklet ve r25 lerde sağ biyel kolu arızaları boy göstermeye başladı,yani kronik rahatsızlık çıktı,en ama en kötü özelliği ise abs olmaması,naked motosikletlerde olmazsa olmazlardandır abs,
2. el aksesuarlı bir duke 390 ;)
mesela...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6219026/detay/
Arkadaşlar merhaba,
Öncelikle damdan düşer gibi konuya daldığım için özür dilerim.
Ehliyetimi yeni aldım tecrübem çok az ilk motorumu almak için niyetlendim ve düke 390 alma düşüncem var. Fiziksel konuda bilgi almam gerekiyor. Trabzonda Yaşadığım ve Burada olmadığı için binme fırsatım olmadı İstanbul'a gelip deneyeceğim ancak sizin tecrübelerinizden yararlanmayı isterim.
Boyum 1:93 ve 100 kg civarındayım bu düke benim için ne derece uygun olur düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
195.000 rupi = 8.500 TL fiyatıyla Hindistan'da rakipsiz ama Türkiye'de bu fiyatıyla... Ya gene Hindistanda üretilen Honda cbr250R'a ne demeli bu hint fakiri de sadece 162.000 rupi=7.000 TL Hindistan'da
Vergi sisteminden ,gümrük mevzuatına, ithalatçısından distribütörüne bir gariplikler ülkesi Türkiye.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)