Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    z250 sl
    1,5 cm farkla motor daha büyük gözükmez. z250sl'nin küçük durmasının sebebi diğer modellere göre daha ince lastik kullanılması, boy değil genişliğinin daha az olması ve ön far kısmında karenaj olmamasıdır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    selamlar, ben de bugün Z 250 SL ABS aldım. Siyah yokmuş beklememek adına yeşilini edindim, herhalde hafta içinde plaka sigorta vb işleri halledip perşembe gibi eve alırım motoru.

    aslında Versys alacaktım ama motoru görüp üstüne oturunca anladım ki benim biraz daha tecrübe edinmem lazım. Şeker gibi Z 250'ler gelmiş, dükkana dizmişlerdi, oraya kaydı direkt gözüm aldım bi tane

    motoru henüz kullnamadım tabi ama görünüş olarak beğenmediğim yanı soba borusu kılıklı egzozu oldu. Düzgün bir markadan güzel bir egzoz duyan bilen, takan var mı acaba?
    nemesis-83 bunu beğendi.

  3. #223

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar, ben de bugün Z 250 SL ABS aldım. Siyah yokmuş beklememek adına yeşilini edindim, herhalde hafta içinde plaka sigorta vb işleri halledip perşembe gibi eve alırım motoru.

    aslında Versys alacaktım ama motoru görüp üstüne oturunca anladım ki benim biraz daha tecrübe edinmem lazım. Şeker gibi Z 250'ler gelmiş, dükkana dizmişlerdi, oraya kaydı direkt gözüm aldım bi tane

    motoru henüz kullnamadım tabi ama görünüş olarak beğenmediğim yanı soba borusu kılıklı egzozu oldu. Düzgün bir markadan güzel bir egzoz duyan bilen, takan var mı acaba?
    Valla henüz model yeni olduğu için zaman alır sanırım , yurtdışında tabi çok takan var ama model daha erken çıktı diğer ülkelerde bize göre.

  4. #224
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı Ertugyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olması gerekiyor evet ama bence ingilizce olması daha sağlıklı en azından yanlış çeviriye kötü çeviriye kurban gitmez. Biraz zorlar başlarda ama Türkçe kılavuzdan daha sağlamdır sağlıklıdır diye düşünüyorum.
    Yine de Türkçesi olsaydı iyidi. Kitapçıkta rodaj ikiye ayrılmış; 0-800 ve 800-1600 diye, ilk aralık için 4000 ikinci aralık için 6000 devir üstü önerilmiyor. Hem o kadar süre nasıl geçecek, hem de bu kadar km yalnız bu devir aralıklarında motorun geleceği açısından sorun olmaz mı? Bir de ilk bakım 1000 km de galiba ve sonrası 6,12,18,24 bin diye gidiyor. Bu durumda yağ 800 civarında değişecekken, genel bakım (1000 km de) ayrı mı yapılacak?

  5. #225

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de Türkçesi olsaydı iyidi. Kitapçıkta rodaj ikiye ayrılmış; 0-800 ve 800-1600 diye, ilk aralık için 4000 ikinci aralık için 6000 devir üstü önerilmiyor. Hem o kadar süre nasıl geçecek, hem de bu kadar km yalnız bu devir aralıklarında motorun geleceği açısından sorun olmaz mı? Bir de ilk bakım 1000 km de galiba ve sonrası 6,12,18,24 bin diye gidiyor. Bu durumda yağ 800 civarında değişecekken, genel bakım (1000 km de) ayrı mı yapılacak?
    Valla en iyisi kitapçığa uymak tabi ama zinciri 2-3 depoda bir yağlamak en iyisi evet , bakımı beklemeyin siz Yağsız olduğunu hissettiğiniz zaman yağlayın bi sorun çıkarmaz heralde :D
    Ha pardon siz motor yağı demişsiniz , onu en iyisi yetkili servise sormak lazım ya.

  6. #226

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    [/COLOR]
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorumu sağ salim Otobüsle İzmit'ten getirdim��. Foto atacağım,benzer şekilde Taşıma yapacaklarsa yardımcı olsun diye.Şimdi kullanma Kılavuzu'nu bir inceleyeyim dedim,Türkçe yok kullanma kılavuzu!olması gerekmiyor mu?
    motosikletiniz hayırlı olsun öncelikle, kazasız belasız binmenizi diliyorum.Otomobil kullanmaktan sıkıldığım için, en azından yaz geldiğinde sıcak havalarda motosiklet kullanmaya karar verdim.ben de kawasaki z 250sl almayı düşünüyorum.Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.İzmitten otobüsle nereye götürdünüz motoru? Uzaktan alışverişle motosiklet gönderimi yapılabiliyor mu? yapılabiliyorsa neden bu yolu tercih etmediniz? Bir de hangi bayiden ne kadar aldınız, aldığınız model absli mi?Ben niğde de yaşıyorum.Bulunduğum yerde bayii yok.Çevre illerden almayı düşünüyorum ama transfer konusu kafamı kurcalıyor.

  7. #227
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    Egzoz halledilir,yurtdisinda cok guzel egzoz takiyorlar guzel ses veriyor

  8. #228
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı dentorium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]
    motosikletiniz hayırlı olsun öncelikle, kazasız belasız binmenizi diliyorum.Otomobil kullanmaktan sıkıldığım için, en azından yaz geldiğinde sıcak havalarda motosiklet kullanmaya karar verdim.ben de kawasaki z 250sl almayı düşünüyorum.Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.İzmitten otobüsle nereye götürdünüz motoru? Uzaktan alışverişle motosiklet gönderimi yapılabiliyor mu? yapılabiliyorsa neden bu yolu tercih etmediniz? Bir de hangi bayiden ne kadar aldınız, aldığınız model absli mi?Ben niğde de yaşıyorum.Bulunduğum yerde bayii yok.Çevre illerden almayı düşünüyorum ama transfer konusu kafamı kurcalıyor.
    Ben otobusle tasimayi tercih ettim cunku kargolar urunu kutulu tasiyabiliyor ve oldukca pahali.birtek ptt kargo iyi fiyat verdi telf da bilgi aldim(300 civari) onlarda eve teslim degil,bulundugunuz yerdeki posta isleme nmerkezine gonderiyorlar.bulundugunuz yerde ya da yakin ilde kawasaki var ise istediginiz yerden oraya teslim yapabiliyorlar.ben sivasa getirdim,pazar gunu oldugu icin ptt kapali idi otobuse 150 tl vererek bagajda getirebildim.burada kawasaki yok cok yakinlarda da yok bu nedenle bu yolu tercih ettim.fiyat abs siz 4200 eur,liste fiyati.tesekkur ederim...ins hedefe ulasirsin.bence motora mersinden bakin orada var,ama ellerinde su an var mi bilmiyorum.ben onlarla motoru aldiktan sonra gorusmustum,biz motoru ucretsiz tasiriz demislerdi.nigdeye haydi haydi tasirlar��

  9. #229

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben otobusle tasimayi tercih ettim cunku kargolar urunu kutulu tasiyabiliyor ve oldukca pahali.birtek ptt kargo iyi fiyat verdi telf da bilgi aldim(300 civari) onlarda eve teslim degil,bulundugunuz yerdeki posta isleme nmerkezine gonderiyorlar.bulundugunuz yerde ya da yakin ilde kawasaki var ise istediginiz yerden oraya teslim yapabiliyorlar.ben sivasa getirdim,pazar gunu oldugu icin ptt kapali idi otobuse 150 tl vererek bagajda getirebildim.burada kawasaki yok cok yakinlarda da yok bu nedenle bu yolu tercih ettim.fiyat abs siz 4200 eur,liste fiyati.tesekkur ederim...ins hedefe ulasirsin.bence motora mersinden bakin orada var,ama ellerinde su an var mi bilmiyorum.ben onlarla motoru aldiktan sonra gorusmustum,biz motoru ucretsiz tasiriz demislerdi.nigdeye haydi haydi tasirlar��
    peki servis bakımları konusunda fikriniz nedir? geregkli parçaları dışardan getiritip burada herhangi bir ustaya işlemi yaptırmam mantıklı olur mu? Aksesuar olarak koruma topuzu ya da demiri takılıyor mu buna? gerçi motorun tipine uyar mı bilmiyorum.

  10. #230
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de Türkçesi olsaydı iyidi. Kitapçıkta rodaj ikiye ayrılmış; 0-800 ve 800-1600 diye, ilk aralık için 4000 ikinci aralık için 6000 devir üstü önerilmiyor. Hem o kadar süre nasıl geçecek, hem de bu kadar km yalnız bu devir aralıklarında motorun geleceği açısından sorun olmaz mı? Bir de ilk bakım 1000 km de galiba ve sonrası 6,12,18,24 bin diye gidiyor. Bu durumda yağ 800 civarında değişecekken, genel bakım (1000 km de) ayrı mı yapılacak?
    Rodaj bakımı 800'de. Sonra 6000'de.
    Hız yapamayacaksın, ben klx'de ilk 600 km'de 60'ı geçemiyordum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

    Alıntı dentorium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki servis bakımları konusunda fikriniz nedir? geregkli parçaları dışardan getiritip burada herhangi bir ustaya işlemi yaptırmam mantıklı olur mu? Aksesuar olarak koruma topuzu ya da demiri takılıyor mu buna? gerçi motorun tipine uyar mı bilmiyorum.
    Periyodik bakım 140-160 TL civarında. Yağ olarak motul kullanıyorlar ondan biraz yüksek fiyatı. Rutin değişen parçalar sanıldığı gibi çok pahalı değil. Seçim sana kalmış, çin motoru parçası takarsan ucuz tabii

    Z-Moto'da KLX'imin bakım ve parça fiyatları şu şekildeydi, Z250SL'de pek farkedeceğini sanmıyorum, bakıma götürenler paylaşırlar umarım :

    Gidon 185 TL.
    Manet (debriyaj) 12 TL.
    Manet (fren) 30 TL.
    Ayna 75 TL.
    Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
    Yağ filtresi 20 TL.
    İşçilik 100 TL.
    CengoCenk, Ertugyigit ve turkmath bunu beğendiler.
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
    Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/

  11. #231

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    bugün mersindeki bayii ile konuştum.Koruma takozu 15 güne kadar gelecekmiş.ilk motorum olacağından tedirginim biraz koruma olmadan binme konusunda.

  12. #232

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de Türkçesi olsaydı iyidi. Kitapçıkta rodaj ikiye ayrılmış; 0-800 ve 800-1600 diye, ilk aralık için 4000 ikinci aralık için 6000 devir üstü önerilmiyor. Hem o kadar süre nasıl geçecek, hem de bu kadar km yalnız bu devir aralıklarında motorun geleceği açısından sorun olmaz mı? Bir de ilk bakım 1000 km de galiba ve sonrası 6,12,18,24 bin diye gidiyor. Bu durumda yağ 800 civarında değişecekken, genel bakım (1000 km de) ayrı mı yapılacak?
    4000 devir ve 800 km çok değil mi ya?

  13. #233
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı dentorium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün mersindeki bayii ile konuştum.Koruma takozu 15 güne kadar gelecekmiş.ilk motorum olacağından tedirginim biraz koruma olmadan binme konusunda.
    Ninja 250sl için koruma takozları buna da oluyor galiba. Çin alışveriş sitelerinde görmüştüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

    Alıntı bunnyonride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4000 devir ve 800 km çok değil mi ya?
    Çok ama kitapçıkta yazan bu

  14. #234

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de Türkçesi olsaydı iyidi. Kitapçıkta rodaj ikiye ayrılmış; 0-800 ve 800-1600 diye, ilk aralık için 4000 ikinci aralık için 6000 devir üstü önerilmiyor. Hem o kadar süre nasıl geçecek, hem de bu kadar km yalnız bu devir aralıklarında motorun geleceği açısından sorun olmaz mı? Bir de ilk bakım 1000 km de galiba ve sonrası 6,12,18,24 bin diye gidiyor. Bu durumda yağ 800 civarında değişecekken, genel bakım (1000 km de) ayrı mı yapılacak?
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja 250sl için koruma takozları buna da oluyor galiba. Çin alışveriş sitelerinde görmüştüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------



    Çok ama kitapçıkta yazan bu
    Zor haftalar beni bekliyor 6. Vites 4000 devir tahmini 60 70 km ye tekabül eder. Fıtı fıtı

  15. #235

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şu an yapayalnız :(
    Uzun süre de aynı devirde kullanmamak lazım. Onu gözardı etmeyin. Sürekli vites değiştirin.

  16. #236
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Bu başlıkla Ninja 250 SL başlığı birleştirilse iyi olmaz mı? neticede gidon ve karenaj dışında fark yok, takip etmesi kolaylaşır?

  17. #237

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlıkla Ninja 250 SL başlığı birleştirilse iyi olmaz mı? neticede gidon ve karenaj dışında fark yok, takip etmesi kolaylaşır?
    Birleştirilse iyi olmaz çünkü ninja sl nakeddan daha önce geldi , her motor her bayiye farklı sayıda farklı tarihlerde geliyor vs vs. Diğer markalarda böyle birşey olmadığına göre bu markada da olamaz , eğer olursa çok fazla bilgi kirliliği olur. Sadece karenaj farklı diye böyle bişey yapmak sağlıklı değil yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

    Örnek olarak ktm duke 200 ve ktm rc 200 başlıklarının farklı başlıklar olmasını verebilirim. Diğer markalarda da buna benzer bir sürü örnek çıkar.

  18. #238
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Alıntı Ertugyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birleştirilse iyi olmaz çünkü ninja sl nakeddan daha önce geldi , her motor her bayiye farklı sayıda farklı tarihlerde geliyor vs vs. Diğer markalarda böyle birşey olmadığına göre bu markada da olamaz , eğer olursa çok fazla bilgi kirliliği olur. Sadece karenaj farklı diye böyle bişey yapmak sağlıklı değil yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

    Örnek olarak ktm duke 200 ve ktm rc 200 başlıklarının farklı başlıklar olmasını verebilirim. Diğer markalarda da buna benzer bir sürü örnek çıkar.
    motorların önce veya sonra gelmesiyle başlıkların ayrı tutulması gerektiğinin birbirleriyle bağlantısını çözemedim? hangi bayide hangi motordan var başlığı mı bunlar? örneğin egzoz bakıyorum ben, e iki modele de aynısı oluyor, veya kronik bir arıza var, e iki modelin de aynı vb.

    bu arada, Er-6 N ve F, NC 700/750 X ve S, XJ-6 ve XJ-6 Diversion ve başlıkları da aynı mantık gözetilerek aynı tutulmuş durumda.

  19. #239

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorların önce veya sonra gelmesiyle başlıkların ayrı tutulması gerektiğinin birbirleriyle bağlantısını çözemedim? hangi bayide hangi motordan var başlığı mı bunlar? örneğin egzoz bakıyorum ben, e iki modele de aynısı oluyor, veya kronik bir arıza var, e iki modelin de aynı vb.

    bu arada, Er-6 N ve F, NC 700/750 X ve S, XJ-6 ve XJ-6 Diversion ve başlıkları da aynı mantık gözetilerek aynı tutulmuş durumda.
    Tamam ama iki motor birbirinden farklı ki. Yani ninja kullanıcıları geçen sene mi ne aldılar motoru birleştirilse sürekli onlar yazacak biz bu motora dair birşey bulup okuyamayacağız. Zaten forumda binlerce başlık açılıp siliniyor hergün ayrı kalmasının bir zararı olmaz yararı olur diye düşünüyorum ben. Ninja için bilgi arayanlar sayfa sayfa bütün entryleri okuyacaklarına kendi başlıklarına gidip sadece onların motoru için yazılmış girileri okurlar , keza aynı şey bizim için de geçerli. Bayilere farklı zamanlarda geldi dememin sebebi kullanıcı sayısı bilgi fazlalığı gibi faktörleri hesaba katmak içindi.

  20. #240

    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 SL ABS
    Aktif olarak olmasa da bende bu başlığı takip ediyorum yakında z250sl almayı düşünüyorum ancak merak ettiğim birşey var.Ninja 250 sl nin süspansiyonları sert diyorlardı, AEA son 250 lik karşılaştırmasında da ninja sert demişlerdi.Acaba z250 sl nin süspansiyonları da ninja gibi sert midir? İki motor arasındaki fark sadece grenaj ve direksiyonlarla mı sınırlı, yoksa naked olarak z250 cadde kullanımına uygun süspansiyon, ninja da ss olduğu için pist kullanımına uygun süspansiyonlamı geliyor?


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)