Ön farında çizikler ve çatlaklar meydana gelen varsa fotolarını çekip atabilir mi?
Ön farında çizikler ve çatlaklar meydana gelen varsa fotolarını çekip atabilir mi?
Ankarada 20 plakalı siyah Z250 gördüm. Grenajlarının, sinyallerin kırık olması, uyduruk manetler takılması, kimin park ettiğinin belli olmaması çalıntı şüphesi uyandırdı. Konuyla ilgili mesaj atabilirsiniz.
arkadaşlar herkese tekrardan merhaba.
hem konu hareketlensin hem de biraz muhabbet olsun diye yazıyorum. konuya geçen sene motoru yeni aldığıma dair mesajlar yazmıştım. motoru almadan önce sadece bir ihtimal olan yurt dışı muhabbeti gerçek oldu ve 6 aydır ayrıyız. 4 ay daha ayrı kalacağız. garajda uyuyor şimdi. dönüşte aküyü doldurmam lazım. eğer varsa tavsiyeleriniz, şunu da yap dediğiniz şeyler önerilere açığım. motor kapalı mekanda üstü örtülü şekilde duruyor. döndüğümde 10 aydır duran bir araç olacak.
herkese mutlu akşamlar.
Arkadaşlar, gidon yükseltme aparatı kullananlar kablo boylarında sıkıntı yaşadı mı ? 3.5 cm ve 5 cm lik iki seçenek mevcut, gönül istiyor 5 cm yükselteyim ama elimde patlamasın istiyorum.
halen kullanan var mı aranızda motoru, 45 yaşındayım ilk motorum olacak? fikir verir misiniz?
Şu alttakinı buraya 2017 eylulde de yazmışım ilk fikirler olarak;
''Merhaba arkadaşlar,yeni almış olduğum z250sl ile ilgili olarak (diğer motosiklet de duruyor) kıyaslama demeyeyim de belki ilerde motosiklet degistirecek olanlar icin yada direkt z250sl alacaklar icin karar aşamasında faydası olur diye bikac kelam etmek istiyorum. .Henuz 270 kmde, ilk aldığım depo bitmedi ışığı yandi, sanırım böyle giderse 300 km gidecek 11 litre depo...
Rodajdayim fakat iyi kötü kullanici fikrim oluştu z250sl ile ilgili..Büyük commuter gibi değil motosiklet..
En once belirteyim, hırsız korkusuyla uyku tutmuyor..Biraz bosuna mi pimpirikleniyorum bilmiyorum.
Sesi az ve uzun ya da kısa yolculuk farketmeksizin sesten kaynaklı yorgunluk olmaz gibime geliyor, şimdilik zincir motor sesini duyuyorum gibi bi şey sadece..
Tahtadan belki biraz daha yumuşak bir selesi var ve tahminimden de sert, 100 km kullanınca uyuşma yapiyor Bununla bir gunde 500km yol yaparsam perte cikarim gibime geliyor..Alışılır belki fakat commuter deki rahatlık kesinlikle yok..Mesela bazen bundan inip titanigi kullaniyorum, ooo muthis geliyor cruiser motor gibi gidon, tv koltugu rahatligi, aynalardan arka taraf canlı yayin (ybr aynasi), yanlislikla botlari asfalta falan surtuyorum.
Amortisorleriyle ilgili şunu gördüm, tahtada oturuyor gibi gidiyorsunuz fakat kot farkı bulunan asfalt, mazgal, tümsek geçişlerinde adeta darbeyi sonumluyor ve ekstra rahatsızlık olmuyor ve titanicteki hafif yalpalama olmadan, hiçbir denge kaybı olmadan ip gibi dengeli bir şekilde yolunda gidiyor mazgal tumsek falan yokmus gibi bir hisle.Vites göstergesi olmamasina zor alışırım sanıyordum sadece bir iki kez karıştırdım, şimdi ışıklara yaklaşırken boşa bile alıyorum, göstergeyi sorun ediyorsanız eger ilersi icin, belli bi tecrübeniz varsa etmeyin derim..Daha stop etmipliği ya da stop ettirmisligim yok..
Yine teknik olarak selesi 78,5 cm olsa da benim hafifligimden mi amortisör ayarlarinin kademesi ilgili bilmiyorum selesi yüksekçe, nasil 78,5 anlamadim duke 80cm benim motorun selesi ondan yüksek sanki.. ve öne doğru kayıyorsunuz seleden, stomp grip almayı düşünüyorum fakat tam yapistiracagim yeri için oturus pozisyonunu biraz daha kontrol etmeyi düşünüyorum bari yarım rodaj ilk 800 km geçsin..
Devirli kullanamadık henüz ama, boşta degilken seyir halinde ayna(boşta çok hafif var), ellerde ve peglerde hiçbir titresim yok, devirli kullanınca titresim olur mu bilmiyorum.
Gidonu oldukça alçak ve hafif eğilerek kullanıldığından dolayi bileklerime basınç ve rahatsizlik yaptı depoyu sikmaya calissamda, stomp griple bu da biraz çözülür diye umuyorum..
Hızlanması diğerine göre çok iyi, 6 viteste bile 3000 devirden 5500 devire çekildiğinde rahat bi şekilde hızlanıyor. .Gördüğüm anlık o da, en yuksek hız 80 km henuz 800 km 4000 devir geçilmeyecekmis bikac kez 5000 geçtim. Süper rodaj yapıyorum devir 4000 dedi mi elim gitmiyor daha, benim gibi sele üstünde yarı apaciye gazla diyor, gazlayamiyorum. Devir vermeme işi viraj çıkışlarında kötü oluyor.. Bir de 2500-3000lerde sarsiliyor hafif, bari ust limiti 5000 olaydi iyiydi.....Gerçekten çok kıvrak diğerine kıyasla hemen baktıginız yere daliyor aralarda, yolda..Gitmem demiyecek bi havasi var gaz kolunun.. Fakat gidon turu da daha dar ve dönüş için daha geniş alan gerekiyor..
Titanic te arkaya iki küçük tüp, karpuz fln taşıdığım bile oldu, buna belki bi spor çanta anca bağlanır, artçisiz 5km için düşünürüm, gerçi artcıyla isim yok pek, riskli geliyor bana..Belki 45 kg olursa anca, motosiklet dolayısıyla 45kg arayacak değiliz. .
Frenler, on fren süper gibi, gerçi tam limitini bulmadım kizaklatamadim belki limon sıkar gibi alıştığımdan fakat hemen duruyor, arka biraz hissiz gibi geldi kizaklamadi belki yeni diyedir..
Tespit olarak belirteyim motorcu selamları da arttı kesinlikle yanlış bulduğum bişey bu tabii, yeni bi model olmamasına karşın neredeyse motosikleti sormayan ilgilenmeyen yok gibi bişey. ..biraz da 'araba alirdin' cilar var 'tamam' deyip geçiyorum onlara..
Cc yükseltecekler için ya da yeni başlayacaklar için rahatlık aramiyorlarsa ve tek kisi binecekse tabii,(aynı zamanda sik seyahat edene de pek gelmez, biraz da ayaklarım la motosikleti geri almakta zorlaniyorum), fakat ayak uçları pegdeyken (daha doğrusu yerde degilken) çok hoş bir hissi olan bir alternatif olarak görüyorum şimdilik ve memnunum. Rodajini bitince belki tekrar bişeyler yazarım. .
Sağlıkla. .''
Şimdi rodaj falan yok tabii, spesifik olarak sormak istediğiniz bişey varsa cevaplayabilirim bildigimce, insan hissettiği yastadır, yaşlarımiz da yakın bu arada...Genel olarak sağda solda sorup almayi dusunuyorum diyen moped v.s. kullanıcılarına tavsiye etmiyorum dışarda, bikaç ekleme yapayım yukarıdaki yazıya ilaveten..
-Motor topspeedten ziyade tork odaklı. Az yakıyor. Alt devirleri güçlü.Motor hacmine göre 0-100' u en iyi denilebilir..Gitsin diye tapagaz yapmaya gerek yok yani..
- Sert karakterli bi motor, daha önce kullanmamişsiniz bu açıdan beklentinizin ne olduğunu belirlemek zor olabilir sizin için.Çok rahatsız edebilir yani başlangıç olarak.. .Alıp beğenmezsen ikinci elde hızlı değildir. .
- Acemilikten kaynaklı ufak bi yatirmanizda aklınıza gelmeyecek seviyede masraf çıkarabilir. .
-Spor bi hissiyatı var, yol tutuş iyi..
Demek istediğim bana artı gelen özellik size eksi gelebilir..
- Bazı kullanıcıların yukarda gördüğünüz gibi far kaynaklı sıkıntıları olmuş v.s.
Son olarak şuan motoru daha iyi tanidim, sıkıntı yok, bin km günde yapabilirim
Yazması uzun sürer forumda genel bilgi de mevcuttur, şahsi fikrim, bir çok sebepten dolayi başlangıç motoru olacak bir motor olmadığı yönündedir. Aklınıza bişey takılırsa buralardayız. .
Arkadaşlar selam debriyaj balatası değiştiren var mı aranızda. kaç binde değiştirdiniz ve fiyatını söyleyebilir misiniz.
Merhaba Sevgili Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Tüm Dostlarımızı Davet Ediyorum. Kanalıma Abone olmayı unutmayın..
Selamlar abs li 2015 model Z 250SL bakıyorum. Hiç bilgim yok ama motoru beğendim yakın zamanda gidip bakacağım. Artı eksi olarak ne önerirsiniz? Genel kullanım şehir içi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
Bu arada belirteyim ki bir kaç sayfayı okudum buradan. Şu an 2020 diye gerek güncel parça fiyatları gerek piyasasının durumu diye tekrardan sormak istedim.
http://www.motosiklet.net/forum/tebr...ol-fotolu.html
Yıllar önce bir inceleme yazısı hazırlamıştım, buradan bakabilirsiniz.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Arkadaşlar herkese merhaba,
Satılık z250SL mevcuttur. Pazarlık vardır.
Lastiğinize taş değmesin..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-absli-full-bakimli-sikintisiz-771227576/detay
Selamlar, İstanbul içinde bakıma hangi servise götürüyorsunuz? Güncel bakım fiyatları nedir bilgisi olan paylaşabilir mi? Yeni motosiklet kullanıcısıyım ve bakım standartı nedir aydınlatabilen olursa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Merhaba arkadaşlar z250sl için sağ sol granaj ve eksoz lazım önceliğim sağ sol granaj renk yeşil yardımcı olabilecek biri var mı Ankaradayım
Yakın zamanda almayı düşünüyorum, kullanıcılarından bir tavsiyeniz olur mu? Piyasası biraz az sanırım, acele etmeyeceğim almak için.
Herkese merhabalar, motorla ilgili bir kaç sorum olacak.
Üretimi bitti ama 10 yıl daha dolmadığı için kawasaki parça tedariği yapıyordur diye düşünüyorum. Servislerden herhangi bir şekilde parça sıkıntısı çektiniz mi?
Bir de satarken ne kadar zorlanıyorsunuz? İlan verdiyseniz kaç gündür satmaya çalışıyorsunuz, sattıysanız kaç günde sattınız?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Ha bir de yazmayı unutmuşum servis bakım ücretleri yaklaşık nedir?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)