Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
44. sayfa BirinciBirinci ... 344243444546 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #861
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z250 kullanıcıları merhabalar; galiba cok yakında ben de kullanıcı olacağım

    Uygun fiyatlı manet arıyorum memnun oldugunuz, tavsiye verebilir misiniz satıcılardan.
    Bir de sesinin trafikte görülebilirlik açısından zayıf olduğu söyleniyor, egzoz meraklisi olmasam da değiştiren ve oneren varsa o da olabilir ilk etapta olmasa da..

    Ayrıca motosikletin ozellikle şurasına burasına dikkat et iyi olur diyeceğiniz bişey olursa bakim ve kullanimi acisindan keyifle okuyabilirim, muhakkak konu başlığında atladigimiz şeyler olmuştur..
    S.a öncelikle bayramın mübarek olsun. manet alacaksan eğer spor katlanabilir ve ayarlanabilir manet alabilirsin. çakma rizoma olabilir mesela örneği benim motor üzerinde var. İkinci el motor alırken nelere dikkat edilmesi gerekiyorsa onlara dikkat et ek olarak onca motorun içinde birkaçında stop etme gibi sorun var onlara denk gelme başka kronik bir sorunu yok gönül rahatlığı ile alabilirsin. uzun zamandır kullanıyorum düzenli bakımlarla hiçbir sorun yaşamadım.
    motor takozu olarak ta puıg e onca para vermeye gerek yok universal bir koruma takozunu iyi bir usta ile uyarlayabilirsin. önceki sayfalara bakarsan benim motor üzerinde var gayet sağlam ve çok sert malzeme olmayan bir ürün var ve memnunum. görüntü olarak ta çok abes durmuyor.
    şimdiden hayırlı olsun diyelim ;)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Aleykümselam Ercan48. Tesekkurler..Seninde bayramin mubarek olsun.Benelli, Mt25, Duke, Z250 araştırmalarım sonucunda Z250 ye karar verdim, -hatta Turkiyeye ilk gelince bayide uzerine izinsiz ziplamistim motosikletin-ve son zamlardan sonra seneye ne olur ne olmaz diyerek sıfır km aldım. Bayram trafiğine sokmuyorum İnşallah bi inceleme yazısı da yazacağım ilerde devirini artirdiktan sonra ayrıntılı. .

    Stop sorunu yok gibi, fakat forumda bir parçadan dolayı ısınınca olduğu ve debriyaj gevsekliginden oldugu yönünde mesajlar vardı, bakacağım artık. .Alarm, abus, sehpa,takoz daha çok işimiz var..Hemen bakıyorum kullandığın ürünlere. .Bu arada alarm garantiden çıkarıyor muydu makineyi, eski motorlarımda bile bile çıkarttirmistim da buna olmaz..

  3. #863
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aleykümselam Ercan48. Tesekkurler..Seninde bayramin mubarek olsun.Benelli, Mt25, Duke, Z250 araştırmalarım sonucunda Z250 ye karar verdim, -hatta Turkiyeye ilk gelince bayide uzerine izinsiz ziplamistim motosikletin-ve son zamlardan sonra seneye ne olur ne olmaz diyerek sıfır km aldım. Bayram trafiğine sokmuyorum İnşallah bi inceleme yazısı da yazacağım ilerde devirini artirdiktan sonra ayrıntılı. .

    Stop sorunu yok gibi, fakat forumda bir parçadan dolayı ısınınca olduğu ve debriyaj gevsekliginden oldugu yönünde mesajlar vardı, bakacağım artık. .Alarm, abus, sehpa,takoz daha çok işimiz var..Hemen bakıyorum kullandığın ürünlere. .Bu arada alarm garantiden çıkarıyor muydu makineyi, eski motorlarımda bile bile çıkarttirmistim da buna olmaz..
    Garantiden çıkıp çıkmama konusu birazda sizin servisinizle olan ilişkinize bağlı. isteseler çıkarmazlar ama elektrik aksama müdahale edilmiş diye çıkartabilir de, orası onların birazda keyfine kalmış anlayacağın.

    Tabi çalınırsa garantili motorun olsa neye yarar işin orası da var :D

  4. #864
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Merhaba arkadaşlar,yeni almış olduğum z250sl ile ilgili olarak (diğer motosiklet de duruyor) kıyaslama demeyeyim de belki ilerde motosiklet degistirecek olanlar icin yada direkt z250sl alacaklar icin karar aşamasında faydası olur diye bikac kelam etmek istiyorum. .Henuz 270 kmde, ilk aldığım depo bitmedi ışığı yandi, sanırım böyle giderse 300 km gidecek 11 litre depo...

    Rodajdayim fakat iyi kötü kullanici fikrim oluştu z250sl ile ilgili..Büyük commuter gibi değil motosiklet..
    En once belirteyim, hırsız korkusuyla uyku tutmuyor..Biraz bosuna mi pimpirikleniyorum bilmiyorum.
    Sesi az ve uzun ya da kısa yolculuk farketmeksizin sesten kaynaklı yorgunluk olmaz gibime geliyor, şimdilik zincir motor sesini duyuyorum gibi bi şey sadece..

    Tahtadan belki biraz daha yumuşak bir selesi var ve tahminimden de sert, 100 km kullanınca uyuşma yapiyor Bununla bir gunde 500km yol yaparsam perte cikarim gibime geliyor..Alışılır belki fakat commuter deki rahatlık kesinlikle yok..Mesela bazen bundan inip titanigi kullaniyorum, ooo muthis geliyor cruiser motor gibi gidon, tv koltugu rahatligi, aynalardan arka taraf canlı yayin (ybr aynasi), yanlislikla botlari asfalta falan surtuyorum.
    Amortisorleriyle ilgili şunu gördüm, tahtada oturuyor gibi gidiyorsunuz fakat kot farkı bulunan asfalt, mazgal, tümsek geçişlerinde adeta darbeyi sonumluyor ve ekstra rahatsızlık olmuyor ve titanicteki hafif yalpalama olmadan, hiçbir denge kaybı olmadan ip gibi dengeli bir şekilde yolunda gidiyor mazgal tumsek falan yokmus gibi bir hisle.Vites göstergesi olmamasina zor alışırım sanıyordum sadece bir iki kez karıştırdım, şimdi ışıklara yaklaşırken boşa bile alıyorum, göstergeyi sorun ediyorsanız eger ilersi icin, belli bi tecrübeniz varsa etmeyin derim..Daha stop etmipliği ya da stop ettirmisligim yok..

    Yine teknik olarak selesi 78,5 cm olsa da benim hafifligimden mi amortisör ayarlarinin kademesi ilgili bilmiyorum selesi yüksekçe, nasil 78,5 anlamadim duke 80cm benim motorun selesi ondan yüksek sanki.. ve öne doğru kayıyorsunuz seleden, stomp grip almayı düşünüyorum fakat tam yapistiracagim yeri için oturus pozisyonunu biraz daha kontrol etmeyi düşünüyorum bari yarım rodaj ilk 800 km geçsin..
    Devirli kullanamadık henüz ama, boşta degilken seyir halinde ayna(boşta çok hafif var), ellerde ve peglerde hiçbir titresim yok, devirli kullanınca titresim olur mu bilmiyorum.
    Gidonu oldukça alçak ve hafif eğilerek kullanıldığından dolayi bileklerime basınç ve rahatsizlik yaptı depoyu sikmaya calissamda, stomp griple bu da biraz çözülür diye umuyorum..
    Hızlanması diğerine göre çok iyi, 6 viteste bile 3000 devirden 5500 devire çekildiğinde rahat bi şekilde hızlanıyor. .Gördüğüm anlık o da, en yuksek hız 80 km henuz 800 km 4000 devir geçilmeyecekmis bikac kez 5000 geçtim. Süper rodaj yapıyorum devir 4000 dedi mi elim gitmiyor daha, benim gibi sele üstünde yarı apaciye gazla diyor, gazlayamiyorum. Devir vermeme işi viraj çıkışlarında kötü oluyor.. Bir de 2500-3000lerde sarsiliyor hafif, bari ust limiti 5000 olaydi iyiydi.....Gerçekten çok kıvrak diğerine kıyasla hemen baktıginız yere daliyor aralarda, yolda..Gitmem demiyecek bi havasi var gaz kolunun.. Fakat gidon turu da daha dar ve dönüş için daha geniş alan gerekiyor..
    Titanic te arkaya iki küçük tüp, karpuz fln taşıdığım bile oldu, buna belki bi spor çanta anca bağlanır, artçisiz 5km için düşünürüm, gerçi artcıyla isim yok pek, riskli geliyor bana..Belki 45 kg olursa anca, motosiklet dolayısıyla 45kg arayacak değiliz. .
    Frenler, on fren süper gibi, gerçi tam limitini bulmadım kizaklatamadim belki limon sıkar gibi alıştığımdan fakat hemen duruyor, arka biraz hissiz gibi geldi kizaklamadi belki yeni diyedir..
    Tespit olarak belirteyim motorcu selamları da arttı kesinlikle yanlış bulduğum bişey bu tabii, yeni bi model olmamasına karşın neredeyse motosikleti sormayan ilgilenmeyen yok gibi bişey. ..biraz da 'araba alirdin' cilar var 'tamam' deyip geçiyorum onlara..

    Cc yükseltecekler için ya da yeni başlayacaklar için rahatlık aramiyorlarsa ve tek kisi binecekse tabii,(aynı zamanda sik seyahat edene de pek gelmez, biraz da ayaklarım la motosikleti geri almakta zorlaniyorum), fakat ayak uçları pegdeyken (daha doğrusu yerde degilken) çok hoş bir hissi olan bir alternatif olarak görüyorum şimdilik ve memnunum. Rodajini bitince belki tekrar bişeyler yazarım. .

    Sağlıkla. .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Yukarıda belirttiğim gibi öne kayma sorunum şimdilik, belki kas hafızasından da olabilir hafif bilek yorgunluğu oluyor.

    Aliekspreste fln stomp grip bulamadım, sizler ne kullanıyorsunuz yok mu buna uygun ürün? İdare etmekteyim şimdilik konfor olarak, stomp griple süper olacak gibime geliyor,lutfen tavsiye!

  5. #865
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,yeni almış olduğum z250sl ile ilgili olarak (diğer motosiklet de duruyor) kıyaslama demeyeyim de belki ilerde motosiklet degistirecek olanlar icin yada direkt z250sl alacaklar icin karar aşamasında faydası olur diye bikac kelam etmek istiyorum. .Henuz 270 kmde, ilk aldığım depo bitmedi ışığı yandi, sanırım böyle giderse 300 km gidecek 11 litre depo...

    Rodajdayim fakat iyi kötü kullanici fikrim oluştu z250sl ile ilgili..Büyük commuter gibi değil motosiklet..
    En once belirteyim, hırsız korkusuyla uyku tutmuyor..Biraz bosuna mi pimpirikleniyorum bilmiyorum.
    Sesi az ve uzun ya da kısa yolculuk farketmeksizin sesten kaynaklı yorgunluk olmaz gibime geliyor, şimdilik zincir motor sesini duyuyorum gibi bi şey sadece..

    Tahtadan belki biraz daha yumuşak bir selesi var ve tahminimden de sert, 100 km kullanınca uyuşma yapiyor Bununla bir gunde 500km yol yaparsam perte cikarim gibime geliyor..Alışılır belki fakat commuter deki rahatlık kesinlikle yok..Mesela bazen bundan inip titanigi kullaniyorum, ooo muthis geliyor cruiser motor gibi gidon, tv koltugu rahatligi, aynalardan arka taraf canlı yayin (ybr aynasi), yanlislikla botlari asfalta falan surtuyorum.
    Amortisorleriyle ilgili şunu gördüm, tahtada oturuyor gibi gidiyorsunuz fakat kot farkı bulunan asfalt, mazgal, tümsek geçişlerinde adeta darbeyi sonumluyor ve ekstra rahatsızlık olmuyor ve titanicteki hafif yalpalama olmadan, hiçbir denge kaybı olmadan ip gibi dengeli bir şekilde yolunda gidiyor mazgal tumsek falan yokmus gibi bir hisle.Vites göstergesi olmamasina zor alışırım sanıyordum sadece bir iki kez karıştırdım, şimdi ışıklara yaklaşırken boşa bile alıyorum, göstergeyi sorun ediyorsanız eger ilersi icin, belli bi tecrübeniz varsa etmeyin derim..Daha stop etmipliği ya da stop ettirmisligim yok..

    Yine teknik olarak selesi 78,5 cm olsa da benim hafifligimden mi amortisör ayarlarinin kademesi ilgili bilmiyorum selesi yüksekçe, nasil 78,5 anlamadim duke 80cm benim motorun selesi ondan yüksek sanki.. ve öne doğru kayıyorsunuz seleden, stomp grip almayı düşünüyorum fakat tam yapistiracagim yeri için oturus pozisyonunu biraz daha kontrol etmeyi düşünüyorum bari yarım rodaj ilk 800 km geçsin..
    Devirli kullanamadık henüz ama, boşta degilken seyir halinde ayna(boşta çok hafif var), ellerde ve peglerde hiçbir titresim yok, devirli kullanınca titresim olur mu bilmiyorum.
    Gidonu oldukça alçak ve hafif eğilerek kullanıldığından dolayi bileklerime basınç ve rahatsizlik yaptı depoyu sikmaya calissamda, stomp griple bu da biraz çözülür diye umuyorum..
    Hızlanması diğerine göre çok iyi, 6 viteste bile 3000 devirden 5500 devire çekildiğinde rahat bi şekilde hızlanıyor. .Gördüğüm anlık o da, en yuksek hız 80 km henuz 800 km 4000 devir geçilmeyecekmis bikac kez 5000 geçtim. Süper rodaj yapıyorum devir 4000 dedi mi elim gitmiyor daha, benim gibi sele üstünde yarı apaciye gazla diyor, gazlayamiyorum. Devir vermeme işi viraj çıkışlarında kötü oluyor.. Bir de 2500-3000lerde sarsiliyor hafif, bari ust limiti 5000 olaydi iyiydi.....Gerçekten çok kıvrak diğerine kıyasla hemen baktıginız yere daliyor aralarda, yolda..Gitmem demiyecek bi havasi var gaz kolunun.. Fakat gidon turu da daha dar ve dönüş için daha geniş alan gerekiyor..
    Titanic te arkaya iki küçük tüp, karpuz fln taşıdığım bile oldu, buna belki bi spor çanta anca bağlanır, artçisiz 5km için düşünürüm, gerçi artcıyla isim yok pek, riskli geliyor bana..Belki 45 kg olursa anca, motosiklet dolayısıyla 45kg arayacak değiliz. .
    Frenler, on fren süper gibi, gerçi tam limitini bulmadım kizaklatamadim belki limon sıkar gibi alıştığımdan fakat hemen duruyor, arka biraz hissiz gibi geldi kizaklamadi belki yeni diyedir..
    Tespit olarak belirteyim motorcu selamları da arttı kesinlikle yanlış bulduğum bişey bu tabii, yeni bi model olmamasına karşın neredeyse motosikleti sormayan ilgilenmeyen yok gibi bişey. ..biraz da 'araba alirdin' cilar var 'tamam' deyip geçiyorum onlara..

    Cc yükseltecekler için ya da yeni başlayacaklar için rahatlık aramiyorlarsa ve tek kisi binecekse tabii,(aynı zamanda sik seyahat edene de pek gelmez, biraz da ayaklarım la motosikleti geri almakta zorlaniyorum), fakat ayak uçları pegdeyken (daha doğrusu yerde degilken) çok hoş bir hissi olan bir alternatif olarak görüyorum şimdilik ve memnunum. Rodajini bitince belki tekrar bişeyler yazarım. .

    Sağlıkla. .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Yukarıda belirttiğim gibi öne kayma sorunum şimdilik, belki kas hafızasından da olabilir hafif bilek yorgunluğu oluyor.

    Aliekspreste fln stomp grip bulamadım, sizler ne kullanıyorsunuz yok mu buna uygun ürün? İdare etmekteyim şimdilik konfor olarak, stomp griple süper olacak gibime geliyor,lutfen tavsiye!
    http://www.hepsiburada.com/ara?q=kay...ama=artanfiyat

  6. #866
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Stomp grip almadım hala, fakat stomp grip ihtiyacı kesinlikle var bence ve frenleme esnasinda zaten alcakca olan gidona baski yapiyorsunuz istemsizce guvenli bulmuyorum bu acidan, gidona baski yapmasan depo sıkıştıracak v.s. Bu arada motosiklet 460 km'ye geldi pek kullanamadım işten güçten. . Fakat km az olsa da, rodaj icin saatlerce kullaninca uzun yol yapilmaz fikrim degisti, tek marş molasiz ikiyuz km yapabilirim gibime geliyor şimdi, seleye alisiliyor..

    Aliekspres de dahil z250sl yada ninja250sl için üretilmiş stomp grip bulamadım. Z250 için bolca var fakat z250 deposu 17 litre ve dizayni biraz farklı, uymayabilir diye düşünüyorum. .

    Deneme amaçlı, yukaridaki videoda bulunan yapışmayanlardan alacagim sağlıklı olmayacağına inandığımdan düşer falan diye (viper17 onerin için teşekkurler).Fakat depoya değilde altındaki plastiklere uygulayacağım sadece.Olmazsa z250 için olanlardan alıp deneyeceğim. .Yakıt tüketimi beklediğimin altında, net değerleri depo bitiminde paylaşacağım.Keşke konu başligi daha canlı olsa;)

  7. #867
    Aspava38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2017
    Motosikleti
    kawasaki Z250SL
    Arkadaşlar bizim motorların orjinal dişli zincir ölçüleri nedir?

    Şunuda buraya bırakayım
    Ezio41 bunu beğendi.

  8. #868

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stomp grip almadım hala, fakat stomp grip ihtiyacı kesinlikle var bence ve frenleme esnasinda zaten alcakca olan gidona baski yapiyorsunuz istemsizce guvenli bulmuyorum bu acidan, gidona baski yapmasan depo sıkıştıracak v.s. Bu arada motosiklet 460 km'ye geldi pek kullanamadım işten güçten. . Fakat km az olsa da, rodaj icin saatlerce kullaninca uzun yol yapilmaz fikrim degisti, tek marş molasiz ikiyuz km yapabilirim gibime geliyor şimdi, seleye alisiliyor..

    Aliekspres de dahil z250sl yada ninja250sl için üretilmiş stomp grip bulamadım. Z250 için bolca var fakat z250 deposu 17 litre ve dizayni biraz farklı, uymayabilir diye düşünüyorum. .

    Deneme amaçlı, yukaridaki videoda bulunan yapışmayanlardan alacagim sağlıklı olmayacağına inandığımdan düşer falan diye (viper17 onerin için teşekkurler).Fakat depoya değilde altındaki plastiklere uygulayacağım sadece.Olmazsa z250 için olanlardan alıp deneyeceğim. .Yakıt tüketimi beklediğimin altında, net değerleri depo bitiminde paylaşacağım.Keşke konu başligi daha canlı olsa;)
    https://www.eazi-grip.com/shop/eazi-grip/eazi-grip-kawasaki/eazi-grip-kawasaki-ninja-250slz250sl-tank-grips-2014-2015-black-2/

    ben buradaki silikon olandan almıştım. fena değil. iki haftada mı ne gelmişti.

  9. #869
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı Aspava38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorların orjinal dişli zincir ölçüleri nedir?
    42 diş zincirle birlikte değiştirirsen daha sağlıklı olacaktır. zincir için ölçüleri bilmiyorum kitapçığa bakmak lazım baktığımda bildiririm.

  10. #870
    Aspava38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2017
    Motosikleti
    kawasaki Z250SL
    Kitapçığında yazmıyor. netten sipariş vereceğim ama tam ölçüleri bulamadım. Zincir dişli set degistircem.

  11. #871
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı Aspava38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kitapçığında yazmıyor. netten sipariş vereceğim ama tam ölçüleri bulamadım. Zincir dişli set degistircem.
    evet baktım kitapçıkta maalesef yok. 18.000 km dayanabileceği söyleniyor düzgün kullanımda senin motor kaç km de?

  12. #872
    Aspava38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2017
    Motosikleti
    kawasaki Z250SL
    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet baktım kitapçıkta maalesef yok. 18.000 km dayanabileceği söyleniyor düzgün kullanımda senin motor kaç km de?
    21000 de. z250sl için hiç bir döküman bulamadım maalesef. services manuel bulmaya çalıştım kawasaki global a mail attım oradan da bir sonuç çıkmadı. yurtiçin de z250sl için zincir dişli set satan da bulamadım. ninja 250 için bir kaç yer var onlar bile farklı birbirinden.

  13. #873

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki
    İyi Günler Kawasaki Servisi Olarak Kawasaki Kullanıcıları İle Daha Yakından Görüşmek Sıkıntıları Çözmek Tamir Parça Sorularını Daha Hızlı Yanıtlamak İçin Facebook Üzerinden Yaptıgımız Gibi Forumlarda Kendimizi Gösterecegiz Bundan Sonra Kullanıcılar Servis Servis Dolasmak Yerine İnternet Üzerinden Biz Sizin Ayagınıza Gelecegiz Herhangi Bir Sıkıntıda Parça Ve Servis Hizmetleri İçin Lütfen 0531 367 46 51 Numarasını Arayınız.
    Alfa Motoral Kawasaki Yetkili Servisi

  14. #874
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Merhaba;
    Motosikletle bin km'nin ustundeyim şuan.Vites gecisleri kemikli ve 1-2 viteslerde epey ses yapiyor.Normal mi acaba problem mi var diyorum bazen..

    Bu arada alt devirlerde vuruntulu çalisma benzeri şey azaldi km yaptikca daha guzelleşti kullanimi.Fakat gaz hassasiyetinin yuksekligi bazen rahatsiz ediyor, mesela 4500 devirlerde bir milim gazi kapayinca sanki daha cok kapanmiş gibi duraksama ve acinca da hareketlenme halinde...6000 devir ustune cok cikmadigimdan yukarida nasildir bilmiyorum.Fakat insan gazla oynama ihtiyaci hissediyor çokça, memnun muyum evet.Bir de amortisör ayarini sona dayamadan yumuşattım, daha iyi oldu sanırım.

    Stomp grip sorununu önceleri fikre çok sıcak bakmasam da kaydirmaz pedle çözdüm şimdilik öneriler doğrultusunda.Kimisi daha küçüktü pedlerin autokid marka iyi oldu, plastik aksama yapıştırdım. Kaydırmıyor ve yüz km üstü hızda da açılmıyor. Tek kusuru stomp gripten daha ince haliyle fakat bekledigimden de daha iyi oldu şimdilik işimi görmekte.

    Sirada ise bakım sehpası var, üniversal diye satılan sehpalar iş görür mü, bu konuda onereceğiniz uyumlu ürünler var mıdır?

  15. #875
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba;
    Motosikletle bin km'nin ustundeyim şuan.Vites gecisleri kemikli ve 1-2 viteslerde epey ses yapiyor.Normal mi acaba problem mi var diyorum bazen..

    Bu arada alt devirlerde vuruntulu çalisma benzeri şey azaldi km yaptikca daha guzelleşti kullanimi.Fakat gaz hassasiyetinin yuksekligi bazen rahatsiz ediyor, mesela 4500 devirlerde bir milim gazi kapayinca sanki daha cok kapanmiş gibi duraksama ve acinca da hareketlenme halinde...6000 devir ustune cok cikmadigimdan yukarida nasildir bilmiyorum.Fakat insan gazla oynama ihtiyaci hissediyor çokça, memnun muyum evet.Bir de amortisör ayarini sona dayamadan yumuşattım, daha iyi oldu sanırım.

    Stomp grip sorununu önceleri fikre çok sıcak bakmasam da kaydirmaz pedle çözdüm şimdilik öneriler doğrultusunda.Kimisi daha küçüktü pedlerin autokid marka iyi oldu, plastik aksama yapıştırdım. Kaydırmıyor ve yüz km üstü hızda da açılmıyor. Tek kusuru stomp gripten daha ince haliyle fakat bekledigimden de daha iyi oldu şimdilik işimi görmekte.

    Sirada ise bakım sehpası var, üniversal diye satılan sehpalar iş görür mü, bu konuda onereceğiniz uyumlu ürünler var mıdır?
    Anlaşılan rodaj dönemindesin hala o yüzden düşük devirler evet sert biraz verince şahlanır bırakınca öne yığılır ilerleyen zamanlarda biraz da olsa yumuşama oluyor üst devirler daha yumuşak ve titreşimsiz.
    üniversal arka sehpaların hepsi uyar ama arkaya onu oturtabileceğin arka sehpa takozu var onlardan takmalısın.

  16. #876
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlaşılan rodaj dönemindesin hala o yüzden düşük devirler evet sert biraz verince şahlanır bırakınca öne yığılır ilerleyen zamanlarda biraz da olsa yumuşama oluyor üst devirler daha yumuşak ve titreşimsiz.
    üniversal arka sehpaların hepsi uyar ama arkaya onu oturtabileceğin arka sehpa takozu var onlardan takmalısın.
    Bugün de 150km yaptım oldu 1250km. 800 km'den sonra hiç kasmadan kullanabildim 5000-6000 zaten rahat.On saniyeliğine fln 7-8 binlere çıktım. Cidden güzel gidiyor hatta sehiriçine fazla bile ve titreşim yok ben daha fazla titreşim bekliyordum açıkçası.Viraj, fren,gidon turuna alışma fln elim ayağım gibi olsun diye çalıyorum, her gün daha çok seviyorum desem yeridir motoru..O değilde z800-z900 fln nasıl gidiyor diye merak etmiyor da değilim alacağımdan değil tabii uzunca bir süre.
    Rastgele bi sehpa alayim o zaman teşekkür ederim.

  17. #877

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    Arkadaşlar bende yaklaşık 2 ay önce Z250SL ile aranıza katıldım. Acemilimiğizi atıyoruz hafta bir iki kullanarak. Şimdilerde iki tane düşündüğüm ve aradığım şey var. Bir: zincir yağlama için padok arıyorum uygun fiyatlı, mümkünse portatif. İki: kuyruk çantası arıyorum. internette var bir sürü ama ortalama 1500 lira civarı kuyruk çantaları. O yüzden kendim çözüm üretmeye çalışıyorum. Sırt çantamı kuyruğa bağlamak için sehpa benzeri bir şey bakıyorum. Tavsiyeleriniz ne olabilir. Resimdeki altlık gibi birşey arıyorum sert plastikden.

  18. #878

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Motosikleti
    Kawasaki Z250SL
    merhaba,

    orjinal dunlop lastiklerle bu motoru lastiğin sıfır çizgisine kadar yatırabilen var mı? ben ne kadar zorlarsam zorlayayım hala 1 parmak boşluk kalıyor lastikte. meraktan soruyorum. ek olarak beraber gezdiğimiz cb500f'in lastikleri neredeyse sonuna kadar gelmişti, virajlarda peşpeşe gittik hep. sanırım bizim lastiklerin sırt açısı da çok fazla, becerebilen virajlarda sürüngen gibi gider bu aletle. ben beceremedim.


  19. #879
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Merhaba;
    Japon olduğu için yatmiyor, Çinli olsa ohoo. Yaticam diye motoru yatirirsam yedek parça fiyatlari malum..

    Şakası bi yana muhakkak sıfır yatıranlar vardır. Fakat tabana bakınca tabanın yatay hattı lastiği göre çok geniş ve düz görünüyor bana, sanki yatırmayı zorlaştırır gibisine.Fakat motorun yere yakın oluşu o yönden artı gibi duruyor. Yine de zorlamayı gözüm kesmiyor benim bu motordaki 1500 kilometrem ile.Ama ilerde bakıcam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

    Alıntı Gokmends adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende yaklaşık 2 ay önce Z250SL ile aranıza katıldım. Acemilimiğizi atıyoruz hafta bir iki kullanarak. Şimdilerde iki tane düşündüğüm ve aradığım şey var. Bir: zincir yağlama için padok arıyorum uygun fiyatlı, mümkünse portatif. İki: kuyruk çantası arıyorum. internette var bir sürü ama ortalama 1500 lira civarı kuyruk çantaları. O yüzden kendim çözüm üretmeye çalışıyorum. Sırt çantamı kuyruğa bağlamak için sehpa benzeri bir şey bakıyorum. Tavsiyeleriniz ne olabilir. Resimdeki altlık gibi birşey arıyorum sert plastikden. https://i.hizliresim.com/PlEYAv.jpg
    Merhaba Gökmends, hayırlı olsun.

    Şu altlikla ilgili konu başlığını da gördüm. Fakat 1500 demişşin cantalara, çok degil mi rakam.Uygun fiyatlı bir çok ürün gormustum aliekspreste alternatif olabilecek. Motor kısa ve çıplak olduğundan tecrübe ettiğim kadarıyla 120 üstü hızlarda ruzgardan etkileniyor gibime geldi, o yüzden yüksek ve büyük çantayi kuyruğa bağlamak şehirici yolculukta surusu etkileyebilir bence..İşine yarar mı bilmiyorum, almayı düşündüğüm kucuk kuyruk çantanın linki aşağıda. .60-90 lira civarı ortalama..Evrak, makine vs için sert malzemeden sırt çantası uygun olabilir..İlla çanta baglayacaksan buyuk boy kaydirmazlar bile yeterli olur direkt üstüne çantayi atıp baglarsin, kaydirmaz büyük nimetmiş meger;)

    https://tr.aliexpress.com/item/Motoc...201602_1_10152

  20. #880

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba;
    Japon olduğu için yatmiyor, Çinli olsa ohoo. Yaticam diye motoru yatirirsam yedek parça fiyatlari malum..

    Şakası bi yana muhakkak sıfır yatıranlar vardır. Fakat tabana bakınca tabanın yatay hattı lastiği göre çok geniş ve düz görünüyor bana, sanki yatırmayı zorlaştırır gibisine.Fakat motorun yere yakın oluşu o yönden artı gibi duruyor. Yine de zorlamayı gözüm kesmiyor benim bu motordaki 1500 kilometrem ile.Ama ilerde bakıcam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------



    Merhaba Gökmends, hayırlı olsun.

    Şu altlikla ilgili konu başlığını da gördüm. Fakat 1500 demişşin cantalara, çok degil mi rakam.Uygun fiyatlı bir çok ürün gormustum aliekspreste alternatif olabilecek. Motor kısa ve çıplak olduğundan tecrübe ettiğim kadarıyla 120 üstü hızlarda ruzgardan etkileniyor gibime geldi, o yüzden yüksek ve büyük çantayi kuyruğa bağlamak şehirici yolculukta surusu etkileyebilir bence..İşine yarar mı bilmiyorum, almayı düşündüğüm kucuk kuyruk çantanın linki aşağıda. .60-90 lira civarı ortalama..Evrak, makine vs için sert malzemeden sırt çantası uygun olabilir..İlla çanta baglayacaksan buyuk boy kaydirmazlar bile yeterli olur direkt üstüne çantayi atıp baglarsin, kaydirmaz büyük nimetmiş meger;)

    https://tr.aliexpress.com/item/Motoc...201602_1_10152
    eyvallah hocam. Evet baktım. sanki küçük gibi geldi bana. haklısın 120 üzeri belki sıkıntı olabilir ama bir taraftanda iyi aslında bahaneyle hız yapmamış oluruz. tepeleme dolduracak değilim ama yinede en azından motordan inince dizlikleri fotoğraf makinesi ve bir kaç küçük eşyayı koyabilecek büyüklükte olsa fena olmazdı.


44. sayfa BirinciBirinci ... 344243444546 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)