Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 11:19
#761
Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 18:00
#762
tifosired adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)
Rüzgara karşı 160 gördüm 162 den sonra bayır aşşağıda olsa gitmiyor sen nasıl 167 gördün? Sırt kısmındaki ağrıya gelince sele eğimli olduğu için depoyu kavrayamamışsın muhtemelen, öne kaydığın için o ağrı olur. Stompgrimp kullan geride otur çok daha rahat ettiğini göreceksin.
-
05 Ağustos 2016, 19:12
#763
Kocaeli İl Temsilcisi
tifosired adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
06 Ağustos 2016, 11:31
#764
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
Her mekanik (ve hatta elektronik) cihazda oldugu gibi motosiklet ve otomobil hiz gostergelerinde yanilma payi vardir. Hic bir zaman gercek hizdan dusuk gostermez ama yuzde 5-10 farklilik her hiz gostergesinde vardir. 160 km/s gibi hizlarda bir gosterge baska birinden 5 km/s fazla gosterebilir. En guveniliri GPS kullanan bir aygitla hiz olcmek.
-
06 Ağustos 2016, 13:19
#765
Ercan resimler yine süper, Harcanıyorsun buralarda kardeşim
-
06 Ağustos 2016, 21:37
#766
fedos adlı üyeden alıntı
Ercan resimler yine süper, Harcanıyorsun buralarda kardeşim
Ne demek tşkler kendi çapımda amatörce çekimler işte seninde benden kalır yanın yok yani baya iyi foto ;)
bu arada ön camın faydasını görüyor musun keşke motor gibi onun görümünü de biraz agresif yapsalarmış keşke başka seçeneği yok maalesef. :(
-
08 Ağustos 2016, 10:24
#767
Ön cam uzun yolda çok işe yarıyor. Rüzgar direncini oldukça kırıyor .Belli bir hızın üstüne çıkıp ,iyice öne yattığında rüzgarın kaskın üzerine çarpıp sektiğini anlıyorsun. Fakat şehir içi kullanan biri için gerekmeyebilir
ercan_48 adlı üyeden alıntı
Ne demek tşkler kendi çapımda amatörce çekimler işte seninde benden kalır yanın yok yani baya iyi foto ;)
bu arada ön camın faydasını görüyor musun keşke motor gibi onun görümünü de biraz agresif yapsalarmış keşke başka seçeneği yok maalesef. :(
güzel bakan , güzel görür.
-
08 Ağustos 2016, 13:19
#768
mithrelios adlı üyeden alıntı
benim sıcak stop etme sorunu, throttle body'nin komple garantiden değişimi ile giderilecek. keihin diye bir japon markası kullanmışlar o parçayı bazı 250sl lerde mevcut genel bir sorunmuş. garanti olmasa neredeyse 2000tl lik bir parça, motosikletinizde rölantide stop etme problemi varsa, gidin garantiden yaptırın aksatmadan. sonra problem büyürse maliyeti çok can yakar.
Bu sıcakken stop etme sürekli mi oluyordu? Motorun bende olduğu 4 ayda 4-5 kez olması da aynı problemin olduğunu gösterir mi?
-
08 Ağustos 2016, 15:02
#769
Bende bu makinadan dusunuyorum ama kucuk kalır diye dusunuyorum
Boy:1.75
Kilo:90
Kucuk dururmu acaba
-
08 Ağustos 2016, 15:28
#770
175 cm boy üst sınır diyebiliriz. Yakın birinden imkanınız var ise üzerine oturun bence .
zekican adlı üyeden alıntı
Bende bu makinadan dusunuyorum ama kucuk kalır diye dusunuyorum
Boy:1.75
Kilo:90
Kucuk dururmu acaba
güzel bakan , güzel görür.
-
15 Ağustos 2016, 11:26
#771
düşük hızlarda uzun süre kullanımda motorun stop etmesi sorunuyla karşılaşan var mı? geçen hafta motosiklet eğitimi alırken iki saat kullandıktan sonra motor hatası ışığı yanıp söndü ve motor bir anda kendini kapattı. sonra tekrar çalıştığında 7000 rpm'i geçmedi. tabi bu süreçte motor devri sürekli dalgalanıyordu. motor soğuyunca her şey normale döndü. ardından yine aynı sorun oldu. servise bin bir zorlukla gidebildim (usta motorun servise çekilmesi gerektiğini söyledi).
orada sorunun soketteki bir kablonun temassızlığından olduğunu söylendi. yol eğitimi boyunca en ufak bir sorun çıkmadı. ama bana bunun kablo sorunu olacağı mantıklı gelmedi. motorun ısınmasıyla kablo temassızlığı arasında bir bağlantı var mıdır?
-
15 Ağustos 2016, 13:48
#772
serviste her şeyin kontrol edildiğinden emin olman lazım, ısrarcı olmanı tavsiye ederim.
Dün İstanbul Uçmakdere arası yolda mt07'yle keyifli bir yolculuk yaptık. Uzun yolda sadece ben yoruldum sandım ama mt07'de titreşim ve oturuş pozisyonundan şikayetçiydi. Ayrıca mt07 motorun sıcağını doğrudan diz ve altına verirken bizde öyle bir sıkıntı olmadı hatta bir kere bile fan açmadı. Bu durumda şunu anlamış olduk naked motorla uzun yola gidilir ama z250sl yahut mt07 fark etmiyor her ikisi de uzun yolda yorucu oluyor. bunu dün bizzat test etmiş oldum. Mt'nin yüksek gücü de çok bir şey değiştirmiyor çünkü gazlayınca rüzgar savurmaya haşlıyor, ayrıca yakıt tüketimi de bir mercedes'le yarışacak seviyeye çıkıyor : ) onun için 120km'de bir mola vermek şartıyla uzun yola gitmek hiç de kötü bir fikir olmayacaktır kanaatindeyim. Tabi bir africa twin, v-strom, versys gibi olmayacağı da aşikar : )
Eve sağsalim dönüp şükredebilmek temennisiyle..
-
24 Ağustos 2016, 16:52
#773
redmap adlı üyeden alıntı
Rüzgara karşı 160 gördüm 162 den sonra bayır aşşağıda olsa gitmiyor sen nasıl 167 gördün? Sırt kısmındaki ağrıya gelince sele eğimli olduğu için depoyu kavrayamamışsın muhtemelen, öne kaydığın için o ağrı olur. Stompgrimp kullan geride otur çok daha rahat ettiğini göreceksin.
Yanılmış olabilirim ama ekranda gördüğüm hız buydu. Eğim baya fazlaydı, zaten br daha da öyle bir hıza ulaşamadım daha doğrusu öyle uygun bir yol ve hava şartı yakalayamadım. Motosikletin üstünde öne kaydığım doğrudur, Stomp grimp olayını şimdi senden öğrendim motosikletlerin üstünde görüyordum ama bu işe yaradığını bilmiyordum. Deneyeceğim umarım faydalı olur. Tavsiyen için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
Hoşbulduk. Motosikleti 10.750 TL ye 2. el aldım. Aldığımda 8000 Km deydi. Hız konusu ile ilgili yukarıda dediğim gibi yanılıyor olabilirim ayrıca ben motosikleti son viteste kesiciye hiç sokamadım. Dişlilerde bi değişiklik yapmadım. Benden önceki sahibinin dişlilerde oynama yaptığını tahmin etmiyorum.
Bu arada 167 olmasa da 160 yaptığım bi video var. https://www.youtube.com/watch?v=anf_YvS_23E
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
Son olarak, bu resimde benden olsun
[IMG][/IMG]
-
24 Ağustos 2016, 19:00
#774
velo adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda uzun süre kullanımda motorun stop etmesi sorunuyla karşılaşan var mı? geçen hafta motosiklet eğitimi alırken iki saat kullandıktan sonra motor hatası ışığı yanıp söndü ve motor bir anda kendini kapattı. sonra tekrar çalıştığında 7000 rpm'i geçmedi. tabi bu süreçte motor devri sürekli dalgalanıyordu. motor soğuyunca her şey normale döndü. ardından yine aynı sorun oldu. servise bin bir zorlukla gidebildim (usta motorun servise çekilmesi gerektiğini söyledi).
orada sorunun soketteki bir kablonun temassızlığından olduğunu söylendi. yol eğitimi boyunca en ufak bir sorun çıkmadı. ama bana bunun kablo sorunu olacağı mantıklı gelmedi. motorun ısınmasıyla kablo temassızlığı arasında bir bağlantı var mıdır?
Motorun sıcakken stop etmesi meselesi kronik bir sorun olarak var, Ankara'daki iki Kawasaki yetkili servisi de bu problemle z250'lerde karşılaştıklarını söyledi ve internette de benzer sorunlar yaşayanların yazdıkları var. Garantiden parça değiştiriliyor iş çözülüyor. Garanti süresi bitmeden yetkili servise gidin yoksa masraf çıkaracak önemli bir parça (motora yakıt/hava karışımını gönderen parça, "throttle body").
Bu arada @motolawyer sormuş, benim motorda da ara ara stop etmeyle başlamıştı, hatta ilk aldığımdan beri arada oluyordu takmıyordum pek. Bu yaz başında (2015 Mart ayında aldım motoru) motor sıcakken her rolantiye düştüğünde (debriyajı çektiğinde veya boş viteste) stop etmeye başladı. Neyse çözümü kolay oldu.
-
25 Ağustos 2016, 11:19
#775
mithrelios adlı üyeden alıntı
Motorun sıcakken stop etmesi meselesi kronik bir sorun olarak var, Ankara'daki iki Kawasaki yetkili servisi de bu problemle z250'lerde karşılaştıklarını söyledi ve internette de benzer sorunlar yaşayanların yazdıkları var. Garantiden parça değiştiriliyor iş çözülüyor. Garanti süresi bitmeden yetkili servise gidin yoksa masraf çıkaracak önemli bir parça (motora yakıt/hava karışımını gönderen parça, "throttle body").
Bu arada @motolawyer sormuş, benim motorda da ara ara stop etmeyle başlamıştı, hatta ilk aldığımdan beri arada oluyordu takmıyordum pek. Bu yaz başında (2015 Mart ayında aldım motoru) motor sıcakken her rolantiye düştüğünde (debriyajı çektiğinde veya boş viteste) stop etmeye başladı. Neyse çözümü kolay oldu.
Hocam yanit icin tesekkur ederim. Peki bayiyi bu parca degisimi konusunda nasil ikna edecegim? Malum ara ara olan bir sorun.
-
29 Ağustos 2016, 00:25
#776
-
29 Ağustos 2016, 09:33
#777
ercan_48 adlı üyeden alıntı
Güzel fotoğraflar. Bu motorun tek olumsuz yönü boyutları malesef. Yoksa harika bir makine...
-
30 Ağustos 2016, 11:56
#778
Bu throttle body sorunu yüzünden, bir gün alacak olursam bu modelini
0 alacak olsam bayiye "throttle body'i şimdiden değiştirin getirin öyle alayım" diyeceğim herhalde.
2. el alırsam da, "kardeş, bunun throttle body'si değişti mi?" diye soracağım, servis değişim belgeli melgeli. Değişmediyse, ve garantisi devam ediyorsa, "hele bir servise gidelim, değiştirtelim, öyle alacağım" diyeceğim.
2. elde garantisi bittiyse de, "servise götürelim, throttle body'i kaça değiştiriyorlarsa, o kadarını düş fiyattan, öyle alacağım" diyeceğim ...
Yani, bu throttle body'nin maliyetini ister sıfır alırken, ister 2. el alırken, mutlaka dikkate almak gerekecek, anlaşılan ...
-
12 Eylül 2016, 03:15
#779
-
14 Eylül 2016, 15:47
#780
benzini opet'ten almaya başladığımdan beri bu stop etme sorunuyla karşılaşmadım. shell'den aldığımda oluyor. throttle body sorunlu mu yoksa sorun benzinden mi kaynaklı tam emin olamadım. arabaya shell'den benzin alıyorum. hiç sorun olmadı. nasıl iş anlamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)