Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
39. sayfa BirinciBirinci ... 293738394041 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #761

    Üyelik
    25 Ocak 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ER6 F
    Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #762
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı tifosired adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)
    Rüzgara karşı 160 gördüm 162 den sonra bayır aşşağıda olsa gitmiyor sen nasıl 167 gördün? Sırt kısmındaki ağrıya gelince sele eğimli olduğu için depoyu kavrayamamışsın muhtemelen, öne kaydığın için o ağrı olur. Stompgrimp kullan geride otur çok daha rahat ettiğini göreceksin.

  3. #763
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı tifosired adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bende motosikletimi alalı yaklaşık bir ay oluyor. Alır almaz antalyadan trabzona yola çıktım. Aldığımdan beri yaklaşık 2500 km yol yaptım. motosiklet hakkında ilk izlenimlerin iyi, gaz tepkisi güzel, torklu ve hafif olması motoru zevkli kılmış. Yalnız motoru alırken tahmin ettiğim üzere rahatlık açısından oturuş pozisyonu dolayısıyla uzun yola pek uygun değil. 3-4 saat sürüşden sonra sırt kısmınızda ağrılar başlıyor. Son hız açısından değerlendirirsek ise düz yolda normal bir rüzgarda 140 km civarı hızlarda gidiyor. motosikletin üstüne kapanıp rampa aşşağı yolda 160 km hız yapmak mümkün. Ben en fazla 167 gördüm. Lastikler ise standart sürüş için iyi fakat virajlara normalin üstünde bir hızla girdiğimizde sanki yolu tam kavrayamıyor. virajdan çıkana kadar arka taraf dans ediyor. (Ama bu durum arkanın hafif kalmasından da kaynaklanabilir)
    Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  4. #764
    simurgg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
    Her mekanik (ve hatta elektronik) cihazda oldugu gibi motosiklet ve otomobil hiz gostergelerinde yanilma payi vardir. Hic bir zaman gercek hizdan dusuk gostermez ama yuzde 5-10 farklilik her hiz gostergesinde vardir. 160 km/s gibi hizlarda bir gosterge baska birinden 5 km/s fazla gosterebilir. En guveniliri GPS kullanan bir aygitla hiz olcmek.

  5. #765
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Ercan resimler yine süper, Harcanıyorsun buralarda kardeşim

    ercan_48 bunu beğendi.

  6. #766
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ercan resimler yine süper, Harcanıyorsun buralarda kardeşim
    Ne demek tşkler kendi çapımda amatörce çekimler işte seninde benden kalır yanın yok yani baya iyi foto ;)
    bu arada ön camın faydasını görüyor musun keşke motor gibi onun görümünü de biraz agresif yapsalarmış keşke başka seçeneği yok maalesef. :(

  7. #767
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Ön cam uzun yolda çok işe yarıyor. Rüzgar direncini oldukça kırıyor .Belli bir hızın üstüne çıkıp ,iyice öne yattığında rüzgarın kaskın üzerine çarpıp sektiğini anlıyorsun. Fakat şehir içi kullanan biri için gerekmeyebilir

    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne demek tşkler kendi çapımda amatörce çekimler işte seninde benden kalır yanın yok yani baya iyi foto ;)
    bu arada ön camın faydasını görüyor musun keşke motor gibi onun görümünü de biraz agresif yapsalarmış keşke başka seçeneği yok maalesef. :(
    güzel bakan , güzel görür.

  8. #768

    Üyelik
    18 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul - Avrupa
    Motosikleti
    Z250SL abs
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim sıcak stop etme sorunu, throttle body'nin komple garantiden değişimi ile giderilecek. keihin diye bir japon markası kullanmışlar o parçayı bazı 250sl lerde mevcut genel bir sorunmuş. garanti olmasa neredeyse 2000tl lik bir parça, motosikletinizde rölantide stop etme problemi varsa, gidin garantiden yaptırın aksatmadan. sonra problem büyürse maliyeti çok can yakar.
    Bu sıcakken stop etme sürekli mi oluyordu? Motorun bende olduğu 4 ayda 4-5 kez olması da aynı problemin olduğunu gösterir mi?

  9. #769

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Bende bu makinadan dusunuyorum ama kucuk kalır diye dusunuyorum
    Boy:1.75
    Kilo:90

    Kucuk dururmu acaba

  10. #770
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    175 cm boy üst sınır diyebiliriz. Yakın birinden imkanınız var ise üzerine oturun bence .

    Alıntı zekican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bu makinadan dusunuyorum ama kucuk kalır diye dusunuyorum
    Boy:1.75
    Kilo:90

    Kucuk dururmu acaba
    güzel bakan , güzel görür.

  11. #771

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    düşük hızlarda uzun süre kullanımda motorun stop etmesi sorunuyla karşılaşan var mı? geçen hafta motosiklet eğitimi alırken iki saat kullandıktan sonra motor hatası ışığı yanıp söndü ve motor bir anda kendini kapattı. sonra tekrar çalıştığında 7000 rpm'i geçmedi. tabi bu süreçte motor devri sürekli dalgalanıyordu. motor soğuyunca her şey normale döndü. ardından yine aynı sorun oldu. servise bin bir zorlukla gidebildim (usta motorun servise çekilmesi gerektiğini söyledi).

    orada sorunun soketteki bir kablonun temassızlığından olduğunu söylendi. yol eğitimi boyunca en ufak bir sorun çıkmadı. ama bana bunun kablo sorunu olacağı mantıklı gelmedi. motorun ısınmasıyla kablo temassızlığı arasında bir bağlantı var mıdır?

  12. #772

    Üyelik
    18 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul - Avrupa
    Motosikleti
    Z250SL abs
    serviste her şeyin kontrol edildiğinden emin olman lazım, ısrarcı olmanı tavsiye ederim.

    Dün İstanbul Uçmakdere arası yolda mt07'yle keyifli bir yolculuk yaptık. Uzun yolda sadece ben yoruldum sandım ama mt07'de titreşim ve oturuş pozisyonundan şikayetçiydi. Ayrıca mt07 motorun sıcağını doğrudan diz ve altına verirken bizde öyle bir sıkıntı olmadı hatta bir kere bile fan açmadı. Bu durumda şunu anlamış olduk naked motorla uzun yola gidilir ama z250sl yahut mt07 fark etmiyor her ikisi de uzun yolda yorucu oluyor. bunu dün bizzat test etmiş oldum. Mt'nin yüksek gücü de çok bir şey değiştirmiyor çünkü gazlayınca rüzgar savurmaya haşlıyor, ayrıca yakıt tüketimi de bir mercedes'le yarışacak seviyeye çıkıyor : ) onun için 120km'de bir mola vermek şartıyla uzun yola gitmek hiç de kötü bir fikir olmayacaktır kanaatindeyim. Tabi bir africa twin, v-strom, versys gibi olmayacağı da aşikar : )

    Eve sağsalim dönüp şükredebilmek temennisiyle..

  13. #773

    Üyelik
    25 Ocak 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ER6 F
    Alıntı redmap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rüzgara karşı 160 gördüm 162 den sonra bayır aşşağıda olsa gitmiyor sen nasıl 167 gördün? Sırt kısmındaki ağrıya gelince sele eğimli olduğu için depoyu kavrayamamışsın muhtemelen, öne kaydığın için o ağrı olur. Stompgrimp kullan geride otur çok daha rahat ettiğini göreceksin.
    Yanılmış olabilirim ama ekranda gördüğüm hız buydu. Eğim baya fazlaydı, zaten br daha da öyle bir hıza ulaşamadım daha doğrusu öyle uygun bir yol ve hava şartı yakalayamadım. Motosikletin üstünde öne kaydığım doğrudur, Stomp grimp olayını şimdi senden öğrendim motosikletlerin üstünde görüyordum ama bu işe yaradığını bilmiyordum. Deneyeceğim umarım faydalı olur. Tavsiyen için teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. 167 görmenizin imkanı yok çünkü 162'de motor kesiciye giriyor. Ayrıca motoru sıfır mı aldınız yoksa 2. el mi ? Motor , konforu hariç gayet yeterli bir motosiklet.
    Hoşbulduk. Motosikleti 10.750 TL ye 2. el aldım. Aldığımda 8000 Km deydi. Hız konusu ile ilgili yukarıda dediğim gibi yanılıyor olabilirim ayrıca ben motosikleti son viteste kesiciye hiç sokamadım. Dişlilerde bi değişiklik yapmadım. Benden önceki sahibinin dişlilerde oynama yaptığını tahmin etmiyorum.
    Bu arada 167 olmasa da 160 yaptığım bi video var. https://www.youtube.com/watch?v=anf_YvS_23E

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

    Son olarak, bu resimde benden olsun
    [IMG][/IMG]
    illaki YBR

  14. #774
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Alıntı velo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük hızlarda uzun süre kullanımda motorun stop etmesi sorunuyla karşılaşan var mı? geçen hafta motosiklet eğitimi alırken iki saat kullandıktan sonra motor hatası ışığı yanıp söndü ve motor bir anda kendini kapattı. sonra tekrar çalıştığında 7000 rpm'i geçmedi. tabi bu süreçte motor devri sürekli dalgalanıyordu. motor soğuyunca her şey normale döndü. ardından yine aynı sorun oldu. servise bin bir zorlukla gidebildim (usta motorun servise çekilmesi gerektiğini söyledi).

    orada sorunun soketteki bir kablonun temassızlığından olduğunu söylendi. yol eğitimi boyunca en ufak bir sorun çıkmadı. ama bana bunun kablo sorunu olacağı mantıklı gelmedi. motorun ısınmasıyla kablo temassızlığı arasında bir bağlantı var mıdır?
    Motorun sıcakken stop etmesi meselesi kronik bir sorun olarak var, Ankara'daki iki Kawasaki yetkili servisi de bu problemle z250'lerde karşılaştıklarını söyledi ve internette de benzer sorunlar yaşayanların yazdıkları var. Garantiden parça değiştiriliyor iş çözülüyor. Garanti süresi bitmeden yetkili servise gidin yoksa masraf çıkaracak önemli bir parça (motora yakıt/hava karışımını gönderen parça, "throttle body").

    Bu arada @motolawyer sormuş, benim motorda da ara ara stop etmeyle başlamıştı, hatta ilk aldığımdan beri arada oluyordu takmıyordum pek. Bu yaz başında (2015 Mart ayında aldım motoru) motor sıcakken her rolantiye düştüğünde (debriyajı çektiğinde veya boş viteste) stop etmeye başladı. Neyse çözümü kolay oldu.

  15. #775

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun sıcakken stop etmesi meselesi kronik bir sorun olarak var, Ankara'daki iki Kawasaki yetkili servisi de bu problemle z250'lerde karşılaştıklarını söyledi ve internette de benzer sorunlar yaşayanların yazdıkları var. Garantiden parça değiştiriliyor iş çözülüyor. Garanti süresi bitmeden yetkili servise gidin yoksa masraf çıkaracak önemli bir parça (motora yakıt/hava karışımını gönderen parça, "throttle body").

    Bu arada @motolawyer sormuş, benim motorda da ara ara stop etmeyle başlamıştı, hatta ilk aldığımdan beri arada oluyordu takmıyordum pek. Bu yaz başında (2015 Mart ayında aldım motoru) motor sıcakken her rolantiye düştüğünde (debriyajı çektiğinde veya boş viteste) stop etmeye başladı. Neyse çözümü kolay oldu.
    Hocam yanit icin tesekkur ederim. Peki bayiyi bu parca degisimi konusunda nasil ikna edecegim? Malum ara ara olan bir sorun.

  16. #776
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Küçük Dokunuşlar

    *rizoma ayna
    *rizoma katlanır manetler
    *koruma takozları









  17. #777

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Güzel fotoğraflar. Bu motorun tek olumsuz yönü boyutları malesef. Yoksa harika bir makine...
    ercan_48 bunu beğendi.

  18. #778

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Bu throttle body sorunu yüzünden, bir gün alacak olursam bu modelini

    0 alacak olsam bayiye "throttle body'i şimdiden değiştirin getirin öyle alayım" diyeceğim herhalde.

    2. el alırsam da, "kardeş, bunun throttle body'si değişti mi?" diye soracağım, servis değişim belgeli melgeli. Değişmediyse, ve garantisi devam ediyorsa, "hele bir servise gidelim, değiştirtelim, öyle alacağım" diyeceğim.

    2. elde garantisi bittiyse de, "servise götürelim, throttle body'i kaça değiştiriyorlarsa, o kadarını düş fiyattan, öyle alacağım" diyeceğim ...

    Yani, bu throttle body'nin maliyetini ister sıfır alırken, ister 2. el alırken, mutlaka dikkate almak gerekecek, anlaşılan ...

  19. #779

    Üyelik
    16 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC 750X 2015
    Selam arkadaşlar. 2015 model Z250 SL siyah motorumu Temmuz ayında aldım. 4300 kilometredeydi, şimdiyse 5700'de. Bahsi geçen stop etme olayları benim motorda da yeni başladı. Birinci viteste dururken, debriyajı tutar haldeyken motor stop ediyor. Çoğunlukla kalkış yapacakken oluyor. Boşta, rölantide stop ettiği olmadı. 6000 bakımına götürdüğüm vakit baktıracağım. Bir de vites düşürürken nadiren olan 'patırt' diye bir ses var ki onu da çözmüş değilim.

    Bunun dışında, 11 lt depoyla kaç kilometre gittiğinizi merak ediyorum. Bende genelde 180-200 km'deyken yakıt göstergesi yanıp sönmeye başlıyor. 3,5 lt civarı bu uyarıyı verdiğini düşünüyorum. Bu arada yakıt göstergesinin saçmaladığı da oldu, tam depo doldurmama rağmen yakıt göstergesinin ortalama bir yakıt varmış gibi gösterdiğine tanık oldum. Sonra düzeldi.

    Sizde de ABS ışığı ara sıra yanıyor mu? Bende özellikle motoru çalıştırdığımda ilk dakikalarda dikkatimi çekiyor. Ancak sonra sönüyor sanıyorum.

    Son olarak, motora koruma takozu taktırdım. İsim vermeyeyim, Bahçelievler'de bir yedek parçacıdan aldım. Renklerde de modellerde de sıkıntı vardı. Dükkan komple sıkıntıydı aslında. Aldığıma biraz pişman oldum ama nihayetinde işimi görecek bir ürün, rengi çok dert etmiyorum. Sarı stickler'ları sökersem daha iyi duracak. Belki. Bakalım





    Sevgiler saygılar.

  20. #780

    Üyelik
    02 Temmuz 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    kawasaki z250sl
    benzini opet'ten almaya başladığımdan beri bu stop etme sorunuyla karşılaşmadım. shell'den aldığımda oluyor. throttle body sorunlu mu yoksa sorun benzinden mi kaynaklı tam emin olamadım. arabaya shell'den benzin alıyorum. hiç sorun olmadı. nasıl iş anlamadım.


39. sayfa BirinciBirinci ... 293738394041 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)