Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Temmuz 2016, 15:10
#741
Hocam mt-07 de kullandim heralde ondan daha uysal bi motor olacaktir diye dusunuyorum yanlis biliyorsam duzeltin. Onumuzdeki hfta icinde kendi motorumla hem kapali alan hem de yol egitimi alacagim. Bir baska yerden takoz icin haber bekliyorum olumsuz olursa necat motor ile
gorusurum. İlginiz icin tesekkur ederim
Reklamlar
-
14 Temmuz 2016, 18:00
#742
velo adlı üyeden alıntı
Hocam mt-07 de kullandim heralde ondan daha uysal bi motor olacaktir diye dusunuyorum yanlis biliyorsam duzeltin. Onumuzdeki hfta icinde kendi motorumla hem kapali alan hem de yol egitimi alacagim. Bir baska yerden takoz icin haber bekliyorum olumsuz olursa necat motor ile
gorusurum. İlginiz icin tesekkur ederim
Rica ederim doğru düşünmüşsün.Mt07 den tabiki çok daha uysal ama 0 100 hızlanmada aradaki fark sadece 3 saniye civarı.Motor çok hafif üstüne oturduğunda tam hakimiyet ve güven hissini sana sağlıyor,yol tutuşu dengesi frenleri insanın gözünü korkutmuyor yani bu güven ve torkla 100 km hıza geldiğinin çoğu zaman farkına varmayacaksın buda şehir içinde acemi için çok tehlikeli. İlk motorum ama daha önce birçok motor kullanmıştım inan insan başkasının motoru olunca daha temkinli daha usturuplu kullanıyormuş. Kazada haklıda olsamda 125 lik bir motor olsa o mesefade okadar yüksek hıza çıkamazdım ve o sinyalsiz diğer şeritten önüme kırarak dönmeye çalışan arkadaşa çarpmazdım. İlk motorum diyosun lütfen ciddiye al bu motoru 250 cc diyerek hafife alma.Boydan yana şikayetin yoksa sürüş keyfi kaza yapma riskinin olduğunu unutturuyor.Nasihat gibi düşünme o hızla yaptığım kazada apandisim patladı zannettim motorun yapısı gereğimidir yoksa her motorda sonuç aynımı oluyor bilmem ama direk kasıklarım depoya bindi yerde kıvrandım dakikalarca birdünya röntngen ıvır zıvır muhabbeti. O kadar hasara birde dünyanın masrafı.Aynısı sizleride üzmesin.
-
14 Temmuz 2016, 20:50
#743
redmap adlı üyeden alıntı
Rica ederim doğru düşünmüşsün.Mt07 den tabiki çok daha uysal ama 0 100 hızlanmada aradaki fark sadece 3 saniye civarı.Motor çok hafif üstüne oturduğunda tam hakimiyet ve güven hissini sana sağlıyor,yol tutuşu dengesi frenleri insanın gözünü korkutmuyor yani bu güven ve torkla 100 km hıza geldiğinin çoğu zaman farkına varmayacaksın buda şehir içinde acemi için çok tehlikeli. İlk motorum ama daha önce birçok motor kullanmıştım inan insan başkasının motoru olunca daha temkinli daha usturuplu kullanıyormuş. Kazada haklıda olsamda 125 lik bir motor olsa o mesefade okadar yüksek hıza çıkamazdım ve o sinyalsiz diğer şeritten önüme kırarak dönmeye çalışan arkadaşa çarpmazdım. İlk motorum diyosun lütfen ciddiye al bu motoru 250 cc diyerek hafife alma.Boydan yana şikayetin yoksa sürüş keyfi kaza yapma riskinin olduğunu unutturuyor.Nasihat gibi düşünme o hızla yaptığım kazada apandisim patladı zannettim motorun yapısı gereğimidir yoksa her motorda sonuç aynımı oluyor bilmem ama direk kasıklarım depoya bindi yerde kıvrandım dakikalarca birdünya röntngen ıvır zıvır muhabbeti. O kadar hasara birde dünyanın masrafı.Aynısı sizleride üzmesin.
Oncelikle gecmis olsun. İnsallah bir daha boyle bir olay yasamazsiniz.
Ben zaten arabayla bile yuksek hizlara cikmiyorum. Motorla da pek cikacagimi sanmam ama dedikleriniz aklimin bir kosesinde duracak, tesekkur ederim. Ozellikle sehir icinde dikkatli olmakta fayda var. Bisikletle bile neler yasiyoruz. Motosiklet ondan daha hizli ve daha agir daha temkinli olmak lazim.
-
14 Temmuz 2016, 21:34
#744
velo adlı üyeden alıntı
Hocam mt-07 de kullandim heralde ondan daha uysal bi motor olacaktir diye dusunuyorum yanlis biliyorsam duzeltin. Onumuzdeki hfta icinde kendi motorumla hem kapali alan hem de yol egitimi alacagim. Bir baska yerden takoz icin haber bekliyorum olumsuz olursa necat motor ile
gorusurum. İlginiz icin tesekkur ederim
Merhaba. Z250sl icin aldigim fakat motoru sattigim icin hic motor uzerine takmadigim takozu satiyorum. Bildigim kadariyla necat motor da ayni takozu satiyor. Ilgili site ilan no : 298644936
-
15 Temmuz 2016, 19:14
#745
Kocaeli İl Temsilcisi
redmap adlı üyeden alıntı
Ezio uzun zamandır senden bu satma muhabbetini duyuyorum.=) Motoramı kıyamıyorsun yoksa alıcı bulmaktamı zorlanıyorsun?[COLOR="Silver"]
İkisi de mevcut hocam , hem kıyamıyorum hem alıcı çıkmıyor. Gerçi daha ilan açmadım onun da etkisi var. İlan açacağım bu yakınlarda, 10.500'e bırakacam alıcı çıkarsa.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
18 Temmuz 2016, 23:51
#746
Ezio41 adlı üyeden alıntı
İkisi de mevcut hocam , hem kıyamıyorum hem alıcı çıkmıyor.
Gerçi daha ilan açmadım onun da etkisi var. İlan açacağım bu yakınlarda, 10.500'e bırakacam alıcı çıkarsa.
Hocam abs'li mi motorunuz acaba?
-
19 Temmuz 2016, 00:11
#747
Kocaeli İl Temsilcisi
cemtover adlı üyeden alıntı
Hocam abs'li mi motorunuz acaba?
Normal hocam abs yok. Ama frenleri çok iyidir abs olmamasına rağmen. Bu zamana kadar abs'ye kolay kolay ihtiyaç duymadım. Abs'nin en büyük faydası yağmurlu ve ıslak yolda frenleme yaparken etkisi olur. Yağmurlu havada zaten motoru dışarı çıkartmıyorum.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
19 Temmuz 2016, 00:52
#748
Su siralar motor almak istedigimden sordum sizin ki bana uyar mi diyerekten de. Abs'siz de gayet iyi tutacagina eminim fakat ben kendime guvenemiyorum ozellikle arka frende
-
19 Temmuz 2016, 01:07
#749
Kocaeli İl Temsilcisi
cemtover adlı üyeden alıntı
Su siralar motor almak istedigimden sordum sizin ki bana uyar mi diyerekten de. Abs'siz de gayet iyi tutacagina eminim fakat ben kendime guvenemiyorum ozellikle arka frende
Arka fren kolay kolay kitlenmiyor hocam merak etmeyin , arka freni biraz yumuşak yapmışlar. Ne kadar sert bassanızda kolay kolay kitlenmiyor. Motoru asıl durduran ön frendir. Arka fren sadece motoru yavaşlatır.
İlgilenirseniz eğer motorum için , özelden pm atın. İyi bir ikram yaparım fiyatta. Forum üyesi olduğunuz için.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
20 Temmuz 2016, 00:51
#750
cemtover adlı üyeden alıntı
Su siralar motor almak istedigimden sordum sizin ki bana uyar mi diyerekten de. Abs'siz de gayet iyi tutacagina eminim fakat ben kendime guvenemiyorum ozellikle arka frende
Abs modelini kullanıyorum.Arka fren ve abs konusunda şüphelerim var. Sonuna kadarda bassam ne kitleme oluyor nede abs devreye giriyor.Arka frende abs olmadığını bile düşündüm.Motoruma binen bütün arkdaşlar arka frende problem var diyor. Banada hissiz geldiğinden ustaya götürdüm hiçbir problem yok dendi.Yanlız ön fren kazık gibi. Elin hassas değilse,reflekslerini kontrol edemezsen sert sıktığın anda atar üstünden.
-
20 Temmuz 2016, 17:24
#751
su siralar bu motora odaklandim. Boydan dolayi kafamda sorular var. İstanbul tekirdag ve yakin cevrelerinde z250 sl kullanip bana herhangi bir zaman trafige kapali bir alanda denememe izin verecek bir arkadasimiz var midir?
-
20 Temmuz 2016, 18:33
#752
redmap adlı üyeden alıntı
Abs modelini kullanıyorum.Arka fren ve abs konusunda şüphelerim var. Sonuna kadarda bassam ne kitleme oluyor nede abs devreye giriyor.Arka frende abs olmadığını bile düşündüm.Motoruma binen bütün arkdaşlar arka frende problem var diyor. Banada hissiz geldiğinden ustaya götürdüm hiçbir problem yok dendi.Yanlız ön fren kazık gibi. Elin hassas değilse,reflekslerini kontrol edemezsen sert sıktığın anda atar üstünden.
Kitlenmiyo iste daha ne istiyon
-
21 Temmuz 2016, 00:02
#753
Merhaba arkadaşlar bu gün aldım motorumu honda cbf 150 den z 250 ye geçtim bu motor hakkında neylere dikkat etmem gerekiyor ne gibi sorunlar yaşarım bu gün biraz sürdüm stop ettirdim bir kaç defa sanırım benim hatamdı cbf nin arka freni yok gibi bunu kullandıkdan sonra anladım bu motorda kendimi daha güvende hissediyorum sadece debriyaj biraz sert geldi birde gidon cbf ye göre aşırı yumuşak sadece koruma takozu taktırttim şimdilik ama ufacık bişi sadece bloğu korur grenaşda hiçbir işe yaramaz neyse cevap yazın bana şimdiden teşekkürler
-
21 Temmuz 2016, 12:01
#754
Merhaba ,hayırlı olsun .Çok etkileyici bir motor almışsın.
Lastikleri güvenli değil.Ön fren çok güçlü.Sıkarken dikkat et. Daha çok arka fren eğilimin olsun.
Zaten biliyorsundur: Parçaları pahalı.Dikkatli kullan.Anadolu yakasında GP KOMPOZİT diye bir yer var. Aksesuar yapıyor.Ön cam ve radyatör koruma takdırdım ben .Değerlendirebilirsin.
Motor çok iyi gidiyor.Patlama derecesinde ani hızlanmalar mevcut.Olabildiğince dikkatli kullan .
Sraosha adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bu gün aldım motorumu honda cbf 150 den z 250 ye geçtim bu motor hakkında neylere dikkat etmem gerekiyor ne gibi sorunlar yaşarım bu gün biraz sürdüm stop ettirdim bir kaç defa sanırım benim hatamdı
cbf nin arka freni yok gibi bunu kullandıkdan sonra anladım bu motorda kendimi daha güvende hissediyorum sadece debriyaj biraz sert geldi birde gidon cbf ye göre aşırı yumuşak sadece koruma takozu taktırttim şimdilik ama ufacık bişi sadece bloğu korur grenaşda hiçbir işe yaramaz neyse cevap yazın bana şimdiden teşekkürler
-
21 Temmuz 2016, 21:15
#755
teşekkür ederim cevabın için motorumu herkez çok beğendi bu beni mutlu etti ani hızlanması çok iyi bugün arkayı biraz badanajladım zaten arka freni çok beğendim çok iyi duruyor şu göstergedeki trip a trip b falan ney oluyor ?
-
22 Temmuz 2016, 01:01
#756
Sraosha adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim cevabın için motorumu herkez çok beğendi bu beni mutlu etti ani hızlanması çok iyi bugün arkayı biraz badanajladım zaten arka freni çok beğendim çok iyi duruyor şu göstergedeki trip a trip b falan ney oluyor ?
tripmetredir o yakıt aldığında sıfırlarsın ne kadar gittiğini görebilirsin diğerini de yağ değişimlerinde sıfırlar yağ değişim km sini oradan takip edebilirsin.
-
22 Temmuz 2016, 10:59
#757
Sraosha adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bu gün aldım motorumu honda cbf 150 den z 250 ye geçtim bu motor hakkında neylere dikkat etmem gerekiyor ne gibi sorunlar yaşarım bu gün biraz sürdüm stop ettirdim bir kaç defa sanırım benim hatamdı
cbf nin arka freni yok gibi bunu kullandıkdan sonra anladım bu motorda kendimi daha güvende hissediyorum sadece debriyaj biraz sert geldi birde gidon cbf ye göre aşırı yumuşak sadece koruma takozu taktırttim şimdilik ama ufacık bişi sadece bloğu korur grenaşda hiçbir işe yaramaz neyse cevap yazın bana şimdiden teşekkürler
Hayırlı olsun. İstanbul asfaltına göre söylüyorum lastikler yeterince güvenli.Patenaj çektirmen senin sürüşünle alakalı lastik kusuru değil.Bu motor hakkında özellikle dikkat etmen gereken birşey yok.Bakımları yapıldıysa yapıştır gitsin.Rutin olarak pencereden yağına bak zincirinin yağına bak aynalarını sürekli kontrol et gerisini düşünme.?Benim debriyajdada sertlik söz konusuydu buna rağmen yarıya kadar sıkmadan kavramıyordu, boşa alırken zorlanma ve durmaya yakın hızlarda stop etme sorunu oluyordu. Debriyajı ayarladıktan sonra hepsi çözüldü.
-
24 Temmuz 2016, 19:33
#758
ben de en sonunda hafta başında z250sl'me kavuştum. 250 küsür km yol yaptım. motosikleti çok beğendim. sürüşü rahat ve ktm duke 200 ve 250 'ye göre bence daha az titriyor. ilk uzun yol deneyimime göre böyle bir yorum yapıyorum. iyi ki bu motosikleti almışım diyorum. hepimize kazasız sürüşer
-
25 Temmuz 2016, 16:09
#759
velo hayırlı olsun.
Hafta sonu pendik karasu arasında yol yaptım .Toplamda 400 km. Harika gidiyor.Yolun bittiğine üzüldüm eve vardığımda.Süratli kullanmayan biri olarak sadece deneme amaçlı en yüksek hangi hızı görebilirim dedim :düz yolda 154 km .
-
01 Ağustos 2016, 20:36
#760
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)