Beyler dun z250 nin uzerine oturdum sagina soluna baktim alet gayet hosuma gitti. Boyum 1.87 kilo 95. Bana boydan cok ufak gelmedi. Zaten sele yuksekligi de 78 cm yaziyor. Enden de cok cok ince bi motor degil gibi. İkici ellerden abs li bir tane ariyorum su aralar. Daha once motor gecmisim yok. Motto akademide egitimimi aldim.
Bu motoru salliyorum 11bine aldim ikinci elden. Bana ne tavsiye edersiniz motora yaptirmam icin. Burda gordugume gore gidon yukseltmem kullanan cok. Yana dusmede vb motoru korumak icin celik bar taktirmak istiyorum. Tavsiyeleriniz var ise lutfen yazin tesekkur ederim.
Bana kalırsa üzerine oturmakla anlayamazsınız sürmeniz gerek. boyunuz uzun olduğu için sığamayabilirsiniz bence. başlangıç motoru olarakta bence baya agresif.
Çabuk bıraktın CR1'i . ER6N'e falan geçecek olursan bunu da bu taraflara yolla
Fotoğrafların devamını ve arada, uzun yola falan çıkarsan yorumlarını bekliyoruz.
Cevabını okudum; hızlanma konusunda 100'den 145'lere hızla gelmesi çok güzel...
80-90'la öndeki kamyonun arkasına takılmış durumdayken tek şeritli süregiden virajlı bir yolda, fırsatını bulduğunda bir sonraki viraja gelmeden çıkıp sollayabilirsin demektir bu; bi 200-300 metre içinde... (Sollama yasağının olmadığı ve sair tüm diğer şartların uygun olduğunu farz edersek).
Biz daha bu durumlarda, 60-70 lere düşüp, kamyonun bizimle arayı açmasını bekliyoruz; arkalı önlü fıtı fıtı gitmeyelim diye ...
CR1 den üzülerek ayrıldım baya da vakit geçirdim onunla yaklaşık 19 000 km. Seviyordum cr1'i de ama dediğin gibi sollamalarda sıkıntı çıkarıyor güçsüz kalıyor yok artık bunun üzerine çıkmayı düşünmüyorum. Bu ondan sonra baya güçlü geldi ve cr1 de yaptığım hataları bu bazen affetmiyor 250 lik arasında en atik olanı bu çok seri alet. bundan dolayıda ya tekere geliyor yada arkayı savuruyor seri kalkışlarda :D
Ercan çok güzel fotoğraflar yakalamışsın hakkını veriyosun bence. Bende bunun üsütünde bir motor düşünmüyorum son sahibi olmak için aldım fazlasına gerek yok . Motorunla bütünleşip rahatlığı yakalarsan sorunsuzca istediğin yeri yıllarca gezersin. Bu motor piyasada tuttumu tutmadımı bilmem ama hepsini sürmüş biri olarak 250 naked sınıfta keyifli ve seri sürüş olarak tek geçerim . Tekere gelme ve arkanın savrulmasından hiç bahsetme yanlamaktan bir hal oldum lastik kalmadı.Kazadan sonra içim gitmişti ama saolsun ustam çok güzel toparladı.
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
0 100 6.7 7.2 saniye arasında ,100 km'den 130'a 8 saniyeden aşağı düşmüyor sonrasında motor kendini yırtmaya başlıyor ve devir kesiciye girip 162 oluncaya kadar 130 üstüne 15 saniye civarı geçmiş oluyor. Çok fazla 120 üzerine çıkmadım birkaç kez böyle kabataslak deneme yaptım.Motor 2000 km civarıydı belkide milletin bu motor açılmamış muhabbeti gerçektir.Bu aralar canını alıyorum makinenin bi fark olursa efsane doğruymuş derim
Hayırlı olsun Redmap. Kazasız belasız sürüşler. Fotoların devamı ara ara gelecek hafta sonları gezilerimden biriken fotolar var. Evt motoru pek bilen yok o yüzden çok ilgi çekici de geliyor millete, bakan iyice bir süzüyor burada da.
biraz gecikmeli de olsa z-moto benim throttle body parçasını garantiden değiştirmeye onay verip, parçayı gönderebildi. Parça takıldı, bütün rölantide devir artış/düşüş, motor sıcak iken rölantide stop etme sorunları çözülmüş görünüyor.
Özellikle 2. el alacakların, bu soruna (rölantide stop etme, sadece soğukken değil motor sıcakken de bakın) dikkat etmelerini öneririm. İlk sahibi garantiden değiştirmediyse, maliyetli olabilir sonra değişmesi(2000tl demişlerdi fiyatına, garanti olmasa kaça olur diye sorduğumda).
Yabancı forumlarda da gördüğüm bir sorun bu, özellikle 2015 modellere daha bi dikkat etmek gerek gibi.
merhaba, bir aksilik olmazsa pazartesi günü siyah z250sl ile aranıza katılıyorum. motoruma koruma takozu almak istiyorum. nereden alabilirim? orijinal takoz için 900 tl gibi bir fiyat söylenince dışardan almak daha mantıklı geldi.
Mrhabalar Arkadaslar araniza bende yeni katiliyorum ikinci el kawa z250 sl aldim ve ilk seyatime ciktim istanbul izmir 500 kusur km yanliz bayram ustu oldugu icin yolculugum 12 saat surdu yolava cikisi bursa cikisina kadar muthis bi trafik vardi emniyet seridi dahi doluydu yeri geldi araba gibi dur kalk yaptim yaklasik bi 2 3 saat lik zaman kaybim oldu 3 saat molalar surdu ve 1 saate bmw gs ci bi agir abiyle karsilastim saolsun ondan cok hayati bilgiler aldim kendisi 50 kusur yasinda hayati motorda gecmis size tavsiyem bu tarz insanlarin tecrubelerinden faydalanin cok guzel bilgiler verdi ona birdan cok slm yolculuk ortalama 6 saat civari surdu sunu diyebilirim ki bu makine 250 lilik olmasina ragmen dehset verici muthis bir makine o kadar sicak da trafikde torkdan beygirden gram salmadi kendini defalarca fan acti ben yoruldum o yprulmadi iyi kide almisim dedim kawasaki farki buymus boyum 178 kilom 80 sele den dolayi sikinti yasamadim sadece yatirmak dan korktum virajlara yavas girdim hatta hic yatiramadim da diyebilirim bunun sebeinide coWmedim tekeri diger motorla gore daha mi buyu k acaba yada ? Bu motorlar yatmiyormu Bende mi sikinti var anlayamadim altimdan gidecek gibiydi yatairma hakkinda tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim lastikler kendi lastigi tskler
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Yani orjinal lastigi dunlop
hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Bu sıcak havalarda evet fan biraz fazla açıyor trafikte dur kalk yapıyorsan ama giderken pek açmaz. Lastiklere ısınınca güvenebilirsin çizgilerin bitişine kadar yatırdım ve hiç kayma olmadı oyle bir histe yaşatmadı bana sadece gaz kontrolune dikkkat etmelisin. sende ffarkına varmıssın zaten seri biraz alet huysuz yani atabilir üzerinden :D
Velo:
Şahsi görüşümdür; henüz değiştirme şansın falan varsa, almışken yeşilini al
Uzaktan baktıklarında kawa olduğu anlaşılır... benimki bile uzaktan bana öyle geliyo
Kawa yeşil olur ...
200 liradan fazla verme takoza. Necat motorun servisinde bile 160 liraya yan sanayi takoz takıyorlar gayet kaliteli. Olmadı necat motora telefon et belki kargo falan yaparlar onu alırsın.Ama ilk motor olarak iyi bir seçim olmamış.Parçaları çok pahalı birkaç kazada motor parası gider. Ayrıcaa gaz tepkileri gereksiz sert ve motor freninde çok fazla yığılma var.Debriyaj ve gaz ayarını çok hassas yapamayan adam bu motorda sürekli kafa atar içi dışına çıkar.Motor sürmeyi bu motorla keyifli birşekilde öğrenemezsiniz aksine pişman olursunuz.Önceden deneyim varsa o ayrı tabiki.Z250 kullananlar sert çıkışabilir bende öyle bir problem yok diyebilir ama bu motorun en büyük kusuru bence bu özelliği.Gaz bırakırken vites düşürürken amatör davranmamak gerekli yoksa kısa sürede midenizi bulandırır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
Ezio uzun zamandır senden bu satma muhabbetini duyuyorum.=) Motoramı kıyamıyorsun yoksa alıcı bulmaktamı zorlanıyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
Düşük devir kullanın fan açmadığını göreceksiniz. Hava çok sıcakca trafik yoğunsa rodaj sürüşüne geçiyorum. Fan falan açılmıyor. Ama sürekli 1 2 3 vitesde 7000 devir üstü vites atıp dur kalka giriyorsanız iki dakikada bir fan açar orada haklısınız.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)