Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #521
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ataykaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160 ı rahat görüyor düz yolda.rodajda fazla mı gazladınız motorda bir sıkıntı var demekki.yetkili servise gösterin bence.
    2. el aldım 2.050 km'de iken. Şuan 3.300 km'deyim . Bayır aşağı 155 km'yi gördüm. Youtube'da videolarda da düz yolda 6. viteste tapa gazda 147 km'yi görüyorlar . 162 km'de kesiciye giriyor daha hızlanmıyor zaten . Sanırım rüzgardan etkileniyor hızı motorun naked olduğu için .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522
    ataykaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    rodajı güzel yapamamışlar demek,zamanla açılabilir. evet 160 km civarı top speed .rüzgar en önemli faktörlerden tabi.120 km den sonra rüzgar yormaya başlıyor sonuçta naked motor.

  3. #523
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler z250sl motorum da düz yolda 6. viteste tapa gazda son hızım 145 km civarı . Siz ne yapıyorsunuz düz yolda son hız ? Motor 250'lik ama sanki 200'lük gibi gidiyor . Biraz moralim bozuldu . Youtube'da videolarda da düzlükte tapa gazda son hızın 147 km olduğunu söylüyorlar .
    Son sürat denerken depoya iyice kapanıyorsunuz, değil mi? Kafa bile yukarda olunca hız kesiyor ve küçük motorlar bundan çok etkileniyor. Boyunuz da, ağırlığınız da önemli bir faktör. Ama 145 yine çok düşük bir rakam. Sanki 6'ya atmamışsınız gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    Bu arada, Z250SL kullanıp da Nolan N86 veya N44 kask kullananlar varsa yorum atabilirler mi? Genel olarak rüzgar sesi alıyor denmiş ama vatandaş maşallah 200+ hızlardan bahsediyor. Beni ilgilendiren 120 civarı.

  4. #524
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Arkadaşlar siyah z250sl için tank pad ve stomp grip pad ne önerebilirsiniz? Bir de stomp grip pad'ler neden pahalı bu kadar?

  5. #525
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ataykaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodajı güzel yapamamışlar demek,zamanla açılabilir. evet 160 km civarı top speed .rüzgar en önemli faktörlerden tabi.120 km den sonra rüzgar yormaya başlıyor sonuçta naked motor.
    Artık rodajdan mı yoksa motorun kendi yapısından mı zamanla göreceğiz . Zaten motor dediğiniz gibi 120-130 dan sonra çok rahatsız hale geliyor rüzgardan dolayı .


    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son sürat denerken depoya iyice kapanıyorsunuz, değil mi? Kafa bile yukarda olunca hız kesiyor ve küçük motorlar bundan çok etkileniyor. Boyunuz da, ağırlığınız da önemli bir faktör. Ama 145 yine çok düşük bir rakam. Sanki 6'ya atmamışsınız gibi.[COLOR="Silver"]

    Depoya tamamen kapanıp denedim evet . Boy 1.73 kilo 65 . Lastiklerin havası tam , zincirin gerginliği tam . 5. viteste son 10.500 devirde 140 km civarına çıkıyor hız sonra 6. vitese attığımda yine aynı hızlarda kalıyor aşağı yukarı . 5'ten 6'ya atarken güç kaybının yaşandığını hissediyorum gaz kolunda . Youtube'da videoda var düz yolda adam 147 km'yi görüyor 9.500 devirlerde . Daha motor bin devir daha çevirmesi gerekirken çevirmiyor o deviri .




    Bu da 2. video top speed denemesi , bayır aşağı 162 görüyor .

    https://youtu.be/TwmEFuLoKUU
    ilkadam bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  6. #526
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoya tamamen kapanıp denedim evet . Boy 1.73 kilo 65 . Lastiklerin havası tam , zincirin gerginliği tam . 5. viteste son 10.500 devirde 140 km civarına çıkıyor hız sonra 6. vitese attığımda yine aynı hızlarda kalıyor aşağı yukarı . 5'ten 6'ya atarken güç kaybının yaşandığını hissediyorum gaz kolunda . Youtube'da videoda var düz yolda adam 147 km'yi görüyor 9.500 devirlerde . Daha motor bin devir daha çevirmesi gerekirken çevirmiyor o deviri .
    6'ya atarken elbette güç bitecek, son vitesin oranı büyük olur her zaman. Uygun hızda az yakmak için. Videoları izledim de, ilk videoda senin anlattığın olmuş. Hızın oralarda kalması normal. Çünkü devir redline'a yaklaşınca tork düşüyor. Motor en yüksek torkunu 8200'de veriyor, sonra bu düşmeye başlıyor. Yüksek devir demek yüksek güç demek değildir. Vites aralıklarını torkun en yüksek olduğu yerde tutmak gerekir. Tam detaylı rakamlı tork eğrisini bulursan anlarsın. Öyle bir vites atacaksın ki, devir torkun zirve yapmaya başlayacağı yere düşecek. Anladığım kadarıyla Z250SL şehir motoru olarak tasarlanmış ve max hızdan ziyade hızlanma üzerinde durulmuş. Arka dişliyi 2-3 diş küçültürsen 150 sonrasını torkun başladığı yere alırsın, bu da daha yüksek hızlara çıkabilmen demek.

    Bir şeyi daha söyleyeyim, memlekette kazalı bir ZZR600 aldık ve toplattım. Ben karenaj filan sevmediğimden bir süre sonra karenajı söküp yerine yuvarlak far taktım öyle kullanmaya başladım. Eskiden kadranda 260-265 rahat görürken karenajı sökünce 230'u zor geçmeye başladı motor. Yediğim rüzgarı zaten bana sor, olacak iş değildi. Ninja'nın daha hızlı gidebilmesi normal kabul edilebilir, ama cıbıldak motorda bu çok zor. Bir hızdan sonra artık motor rüzgarı itemiyor.
    Ezio41 bunu beğendi.

  7. #527
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6'ya atarken elbette güç bitecek, son vitesin oranı büyük olur her zaman. Uygun hızda az yakmak için. Videoları izledim de, ilk videoda senin anlattığın olmuş. Hızın oralarda kalması normal. Çünkü devir redline'a yaklaşınca tork düşüyor. Motor en yüksek torkunu 8200'de veriyor, sonra bu düşmeye başlıyor. Yüksek devir demek yüksek güç demek değildir. Vites aralıklarını torkun en yüksek olduğu yerde tutmak gerekir. Tam detaylı rakamlı tork eğrisini bulursan anlarsın. Öyle bir vites atacaksın ki, devir torkun zirve yapmaya başlayacağı yere düşecek. Anladığım kadarıyla Z250SL şehir motoru olarak tasarlanmış ve max hızdan ziyade hızlanma üzerinde durulmuş. Arka dişliyi 2-3 diş küçültürsen 150 sonrasını torkun başladığı yere alırsın, bu da daha yüksek hızlara çıkabilmen demek.

    Bir şeyi daha söyleyeyim, memlekette kazalı bir ZZR600 aldık ve toplattım. Ben karenaj filan sevmediğimden bir süre sonra karenajı söküp yerine yuvarlak far taktım öyle kullanmaya başladım. Eskiden kadranda 260-265 rahat görürken karenajı sökünce 230'u zor geçmeye başladı motor. Yediğim rüzgarı zaten bana sor, olacak iş değildi. Ninja'nın daha hızlı gidebilmesi normal kabul edilebilir, ama cıbıldak motorda bu çok zor. Bir hızdan sonra artık motor rüzgarı itemiyor.

    Motorun maksimum torku 8.200 olduğu için ve naked olduğu için , o zaman hızın böyle olması normal diyebiliriz . Maksimum süratten çok ara hızlanması çok iyi bir motor o konuda şikayetim yok zaten . Gazı iyi açınca kalkışta çok güzel ivmeleniyor . Youtube'da yine topspeed hız videolarından birisinde orjinal ön dişli yerine 1 diş daha büyütmüş . Ninja 250sl'in top speed'i 164 civari iken motor 181 km'yi görüyor . Ama tabi hız artacağı için doğru orantılı olarak torkta bir miktar düşer . Ama ne kadar düşer işte orasını bilemiyorum . Gerekirse bende 14 ön dişiliyi 15'e yükselteceğim .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  8. #528
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun maksimum torku 8.200 olduğu için ve naked olduğu için , o zaman hızın böyle olması normal diyebiliriz . Maksimum süratten çok ara hızlanması çok iyi bir motor o konuda şikayetim yok zaten . Gazı iyi açınca kalkışta çok güzel ivmeleniyor . Youtube'da yine topspeed hız videolarından birisinde orjinal ön dişli yerine 1 diş daha büyütmüş . Ninja 250sl'in top speed'i 164 civari iken motor 181 km'yi görüyor . Ama tabi hız artacağı için doğru orantılı olarak torkta bir miktar düşer . Ama ne kadar düşer işte orasını bilemiyorum . Gerekirse bende 14 ön dişiliyi 15'e yükselteceğim .
    Ön dişliyi büyütmeni çok tavsiye etmem. Çünkü orası dar bir yer ve çark büyüyünce zincir birşeylere sürtebilir. Arkayı 2-3 diş küçültmek aynı etkiyi yapar. Ebay'de farklı dişlileri satılıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

    Bak dyno'da tork eğrisini buldum. Akrapoviç egzoz için test etmiş adamlar. Mavi çizgiler stok egzozla olan. 8200 devirde zirve yapıyor. Sonra nasıl düştüğünü görebilirsin.

    http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...e3f2720926.pdf

  9. #529
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön dişliyi büyütmeni çok tavsiye etmem. Çünkü orası dar bir yer ve çark büyüyünce zincir birşeylere sürtebilir. Arkayı 2-3 diş küçültmek aynı etkiyi yapar. Ebay'de farklı dişlileri satılıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

    Bak dyno'da tork eğrisini buldum. Akrapoviç egzoz için test etmiş adamlar. Mavi çizgiler stok egzozla olan. 8200 devirde zirve yapıyor. Sonra nasıl düştüğünü görebilirsin.

    http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...e3f2720926.pdf

    Dişli değişimine pek sıcak bakmıyorum zaten tork düşeceği için. Ama senin attığın dyno testine göre maksimum tork değerinden sonra ciddi bir güç kaybı var motorda. Top speed hızına pek takılmamak lazım sonuçta şehiriçi motoru daha çok.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  10. #530
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değişimine pek sıcak bakmıyorum zaten tork düşeceği için. Ama senin attığın dyno testine göre maksimum tork değerinden sonra ciddi bir güç kaybı var motorda. Top speed hızına pek takılmamak lazım sonuçta şehiriçi motoru daha çok.
    Dişli değişimi ihtiyaç doğrultusunda yapılabilir. Araç default olarak şehiriçi ayarında geliyor Az yakmak için de torkun tavan yaptığı devirlerde gitmek gerekir. Performans sürüşü için de 9000 gibi vites atsan iyi hızlanırsın. Sadece son vites öncesinde kesiciye yaklaşmak gerekebilir. O işin matematiği biraz karışık.

  11. #531
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değişimi ihtiyaç doğrultusunda yapılabilir. Araç default olarak şehiriçi ayarında geliyor Az yakmak için de torkun tavan yaptığı devirlerde gitmek gerekir. Performans sürüşü için de 9000 gibi vites atsan iyi hızlanırsın. Sadece son vites öncesinde kesiciye yaklaşmak gerekebilir. O işin matematiği biraz karışık.
    İlerleyen zamanlarda artık denemek için , dişli değişimi yapıp bakacağım aradaki farka .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  12. #532

    Üyelik
    21 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?

  13. #533

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şu an yapayalnız :(
    Alıntı gpac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?
    Bence yapılır. Ben İzmir'de birkaç yerden fiyat istedim en uygunu 2400TL idi ki 4000TL diyen de oldu.

  14. #534
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı gpac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?
    Bu kaskonun detaylarını yazabilir misiniz?

  15. #535
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlerleyen zamanlarda artık denemek için , dişli değişimi yapıp bakacağım aradaki farka .
    Burak senin yazıyı yürütmüşler kardeşim

    http://www.motortutkunlari.com/resim...ki-ninja-250sl
    Ezio41 bunu beğendi.

  16. #536
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Adamlar emek hırsızı ne diyeyim ki Uğur.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  17. #537
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Buralar yine sessizleşmiş. Bir video atayım da renklensin


    Kawasaki Z250SL 0-100kmh 0-60mph


    Ezio41 bunu beğendi.

  18. #538

    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    z250 sl
    Arkadaşlar motorumu nakit ihtiyacından dolayı satıyorum. Siyah absli modeldir. İlan no: 223856045.

  19. #539

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Arkadaşlar motoruna ön cam takan var mı ? Varsa nereden buldunuz uygun fiyatlı bi cam ve nereye takılıyor ? (tam tahminim göstergenin arkasında,farla aynı hizaya bakan iki tane vida var sanırım oraya ama emin değilim)

  20. #540

    Üyelik
    06 Ağustos 2015
    Birşey sormak istiyorum;CBR250R Mı yoksa Kawasaki z250SL mi ?


    REKLAM ALANI
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)