Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Temmuz 2015, 19:38
#521
Kocaeli İl Temsilcisi
ataykaan adlı üyeden alıntı
160 ı rahat görüyor düz yolda.rodajda fazla mı gazladınız motorda bir sıkıntı var demekki.yetkili servise gösterin bence.
2. el aldım 2.050 km'de iken. Şuan 3.300 km'deyim . Bayır aşağı 155 km'yi gördüm. Youtube'da videolarda da düz yolda 6. viteste tapa gazda 147 km'yi görüyorlar . 162 km'de kesiciye giriyor daha hızlanmıyor zaten . Sanırım rüzgardan etkileniyor hızı motorun naked olduğu için .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
-
20 Temmuz 2015, 19:48
#522
rodajı güzel yapamamışlar demek,zamanla açılabilir. evet 160 km civarı top speed .rüzgar en önemli faktörlerden tabi.120 km den sonra rüzgar yormaya başlıyor sonuçta naked motor.
-
20 Temmuz 2015, 20:04
#523
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Beyler z250sl motorum da düz yolda 6. viteste tapa gazda son hızım 145 km civarı . Siz ne yapıyorsunuz düz yolda son hız ? Motor 250'lik ama sanki 200'lük gibi gidiyor . Biraz moralim bozuldu .
Youtube'da videolarda da düzlükte tapa gazda son hızın 147 km olduğunu söylüyorlar .
Son sürat denerken depoya iyice kapanıyorsunuz, değil mi? Kafa bile yukarda olunca hız kesiyor ve küçük motorlar bundan çok etkileniyor. Boyunuz da, ağırlığınız da önemli bir faktör. Ama 145 yine çok düşük bir rakam. Sanki 6'ya atmamışsınız gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Bu arada, Z250SL kullanıp da Nolan N86 veya N44 kask kullananlar varsa yorum atabilirler mi? Genel olarak rüzgar sesi alıyor denmiş ama vatandaş maşallah 200+ hızlardan bahsediyor. Beni ilgilendiren 120 civarı.
-
20 Temmuz 2015, 21:05
#524
Arkadaşlar siyah z250sl için tank pad ve stomp grip pad ne önerebilirsiniz? Bir de stomp grip pad'ler neden pahalı bu kadar?
-
20 Temmuz 2015, 21:26
#525
Kocaeli İl Temsilcisi
ataykaan adlı üyeden alıntı
rodajı güzel yapamamışlar demek,zamanla açılabilir. evet 160 km civarı top speed .rüzgar en önemli faktörlerden tabi.120 km den sonra rüzgar yormaya başlıyor sonuçta naked motor.
Artık rodajdan mı yoksa motorun kendi yapısından mı zamanla göreceğiz . Zaten motor dediğiniz gibi 120-130 dan sonra çok rahatsız hale geliyor rüzgardan dolayı .
xtrabit adlı üyeden alıntı
Son sürat denerken depoya iyice kapanıyorsunuz, değil mi? Kafa bile yukarda olunca hız kesiyor ve küçük motorlar bundan çok etkileniyor. Boyunuz da, ağırlığınız da önemli bir faktör. Ama 145 yine çok düşük bir rakam. Sanki 6'ya atmamışsınız gibi.[COLOR="Silver"]
Depoya tamamen kapanıp denedim evet . Boy 1.73 kilo 65 . Lastiklerin havası tam , zincirin gerginliği tam . 5. viteste son 10.500 devirde 140 km civarına çıkıyor hız sonra 6. vitese attığımda yine aynı hızlarda kalıyor aşağı yukarı . 5'ten 6'ya atarken güç kaybının yaşandığını hissediyorum gaz kolunda . Youtube'da videoda var düz yolda adam 147 km'yi görüyor 9.500 devirlerde . Daha motor bin devir daha çevirmesi gerekirken çevirmiyor o deviri .
Bu da 2. video top speed denemesi , bayır aşağı 162 görüyor .
https://youtu.be/TwmEFuLoKUU
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
20 Temmuz 2015, 21:59
#526
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Depoya tamamen kapanıp denedim evet . Boy 1.73 kilo 65 . Lastiklerin havası tam , zincirin gerginliği tam . 5. viteste son 10.500 devirde 140 km civarına çıkıyor hız sonra 6. vitese attığımda yine aynı hızlarda kalıyor aşağı yukarı . 5'ten 6'ya atarken güç kaybının yaşandığını hissediyorum gaz kolunda . Youtube'da videoda var düz yolda adam 147 km'yi görüyor 9.500 devirlerde . Daha motor bin devir daha çevirmesi gerekirken çevirmiyor o deviri .
6'ya atarken elbette güç bitecek, son vitesin oranı büyük olur her zaman. Uygun hızda az yakmak için. Videoları izledim de, ilk videoda senin anlattığın olmuş. Hızın oralarda kalması normal. Çünkü devir redline'a yaklaşınca tork düşüyor. Motor en yüksek torkunu 8200'de veriyor, sonra bu düşmeye başlıyor. Yüksek devir demek yüksek güç demek değildir. Vites aralıklarını torkun en yüksek olduğu yerde tutmak gerekir. Tam detaylı rakamlı tork eğrisini bulursan anlarsın. Öyle bir vites atacaksın ki, devir torkun zirve yapmaya başlayacağı yere düşecek. Anladığım kadarıyla Z250SL şehir motoru olarak tasarlanmış ve max hızdan ziyade hızlanma üzerinde durulmuş. Arka dişliyi 2-3 diş küçültürsen 150 sonrasını torkun başladığı yere alırsın, bu da daha yüksek hızlara çıkabilmen demek.
Bir şeyi daha söyleyeyim, memlekette kazalı bir ZZR600 aldık ve toplattım. Ben karenaj filan sevmediğimden bir süre sonra karenajı söküp yerine yuvarlak far taktım öyle kullanmaya başladım. Eskiden kadranda 260-265 rahat görürken karenajı sökünce 230'u zor geçmeye başladı motor. Yediğim rüzgarı zaten bana sor, olacak iş değildi. Ninja'nın daha hızlı gidebilmesi normal kabul edilebilir, ama cıbıldak motorda bu çok zor. Bir hızdan sonra artık motor rüzgarı itemiyor.
-
20 Temmuz 2015, 22:23
#527
Kocaeli İl Temsilcisi
xtrabit adlı üyeden alıntı
6'ya atarken elbette güç bitecek, son vitesin oranı büyük olur her zaman. Uygun hızda az yakmak için. Videoları izledim de, ilk videoda senin anlattığın olmuş. Hızın oralarda kalması normal. Çünkü devir redline'a yaklaşınca tork düşüyor. Motor en yüksek torkunu 8200'de veriyor, sonra bu düşmeye başlıyor. Yüksek devir demek yüksek güç demek değildir. Vites aralıklarını torkun en yüksek olduğu yerde tutmak gerekir. Tam detaylı rakamlı tork eğrisini bulursan anlarsın. Öyle bir vites atacaksın ki, devir torkun zirve yapmaya başlayacağı yere düşecek. Anladığım kadarıyla Z250SL şehir motoru olarak tasarlanmış ve max hızdan ziyade hızlanma üzerinde durulmuş. Arka dişliyi 2-3 diş küçültürsen 150 sonrasını torkun başladığı yere alırsın, bu da daha yüksek hızlara çıkabilmen demek.
Bir şeyi daha söyleyeyim, memlekette kazalı bir ZZR600 aldık ve toplattım. Ben karenaj filan sevmediğimden bir süre sonra karenajı söküp yerine yuvarlak far taktım öyle kullanmaya başladım. Eskiden kadranda 260-265 rahat görürken karenajı sökünce 230'u zor geçmeye başladı motor. Yediğim rüzgarı zaten bana sor, olacak iş değildi. Ninja'nın daha hızlı gidebilmesi normal kabul edilebilir, ama cıbıldak motorda bu çok zor. Bir hızdan sonra artık motor rüzgarı itemiyor.
Motorun maksimum torku 8.200 olduğu için ve naked olduğu için , o zaman hızın böyle olması normal diyebiliriz . Maksimum süratten çok ara hızlanması çok iyi bir motor o konuda şikayetim yok zaten . Gazı iyi açınca kalkışta çok güzel ivmeleniyor . Youtube'da yine topspeed hız videolarından birisinde orjinal ön dişli yerine 1 diş daha büyütmüş . Ninja 250sl'in top speed'i 164 civari iken motor 181 km'yi görüyor . Ama tabi hız artacağı için doğru orantılı olarak torkta bir miktar düşer . Ama ne kadar düşer işte orasını bilemiyorum . Gerekirse bende 14 ön dişiliyi 15'e yükselteceğim .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
21 Temmuz 2015, 10:00
#528
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Motorun maksimum torku 8.200 olduğu için ve naked olduğu için , o zaman hızın böyle olması normal diyebiliriz . Maksimum süratten çok ara hızlanması çok iyi bir motor o konuda şikayetim yok zaten . Gazı iyi açınca kalkışta çok güzel ivmeleniyor . Youtube'da yine topspeed hız videolarından birisinde orjinal ön dişli yerine 1 diş daha büyütmüş . Ninja 250sl'in top speed'i 164 civari iken motor 181 km'yi görüyor .
Ama tabi hız artacağı için doğru orantılı olarak torkta bir miktar düşer . Ama ne kadar düşer işte orasını bilemiyorum . Gerekirse bende 14 ön dişiliyi 15'e yükselteceğim .
Ön dişliyi büyütmeni çok tavsiye etmem. Çünkü orası dar bir yer ve çark büyüyünce zincir birşeylere sürtebilir. Arkayı 2-3 diş küçültmek aynı etkiyi yapar. Ebay'de farklı dişlileri satılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
Bak dyno'da tork eğrisini buldum. Akrapoviç egzoz için test etmiş adamlar. Mavi çizgiler stok egzozla olan. 8200 devirde zirve yapıyor. Sonra nasıl düştüğünü görebilirsin.
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...e3f2720926.pdf
-
21 Temmuz 2015, 12:59
#529
Kocaeli İl Temsilcisi
xtrabit adlı üyeden alıntı
Ön dişliyi büyütmeni çok tavsiye etmem. Çünkü orası dar bir yer ve çark büyüyünce zincir birşeylere sürtebilir. Arkayı 2-3 diş küçültmek aynı etkiyi yapar. Ebay'de farklı dişlileri satılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
Bak dyno'da tork eğrisini buldum. Akrapoviç egzoz için test etmiş adamlar. Mavi çizgiler stok egzozla olan. 8200 devirde zirve yapıyor. Sonra nasıl düştüğünü görebilirsin.
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...e3f2720926.pdf
Dişli değişimine pek sıcak bakmıyorum zaten tork düşeceği için. Ama senin attığın dyno testine göre maksimum tork değerinden sonra ciddi bir güç kaybı var motorda. Top speed hızına pek takılmamak lazım sonuçta şehiriçi motoru daha çok.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
21 Temmuz 2015, 13:30
#530
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Dişli değişimine pek sıcak bakmıyorum zaten tork düşeceği için. Ama senin attığın dyno testine göre maksimum tork değerinden sonra ciddi bir güç kaybı var motorda. Top speed hızına pek takılmamak lazım sonuçta şehiriçi motoru daha çok.
Dişli değişimi ihtiyaç doğrultusunda yapılabilir. Araç default olarak şehiriçi ayarında geliyor Az yakmak için de torkun tavan yaptığı devirlerde gitmek gerekir. Performans sürüşü için de 9000 gibi vites atsan iyi hızlanırsın. Sadece son vites öncesinde kesiciye yaklaşmak gerekebilir. O işin matematiği biraz karışık.
-
21 Temmuz 2015, 19:14
#531
Kocaeli İl Temsilcisi
xtrabit adlı üyeden alıntı
Dişli değişimi ihtiyaç doğrultusunda yapılabilir. Araç default olarak şehiriçi ayarında geliyor
Az yakmak için de torkun tavan yaptığı devirlerde gitmek gerekir. Performans sürüşü için de 9000 gibi vites atsan iyi hızlanırsın. Sadece son vites öncesinde kesiciye yaklaşmak gerekebilir. O işin matematiği biraz karışık.
İlerleyen zamanlarda artık denemek için , dişli değişimi yapıp bakacağım aradaki farka .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Temmuz 2015, 09:54
#532
Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?
-
23 Temmuz 2015, 11:13
#533
gpac adlı üyeden alıntı
Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?
Bence yapılır. Ben İzmir'de birkaç yerden fiyat istedim en uygunu 2400TL idi ki 4000TL diyen de oldu.
-
23 Temmuz 2015, 15:20
#534
gpac adlı üyeden alıntı
Sizce 880 Tl'ye Anadolu Sigorta'dan kasko yapılır mı ?
Bu kaskonun detaylarını yazabilir misiniz?
-
24 Temmuz 2015, 09:39
#535
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ezio41 adlı üyeden alıntı
İlerleyen zamanlarda artık denemek için , dişli değişimi yapıp bakacağım aradaki farka .
Burak senin yazıyı yürütmüşler kardeşim
http://www.motortutkunlari.com/resim...ki-ninja-250sl
-
24 Temmuz 2015, 10:00
#536
Kocaeli İl Temsilcisi
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Adamlar emek hırsızı ne diyeyim ki Uğur.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
29 Temmuz 2015, 11:30
#537
Buralar yine sessizleşmiş. Bir video atayım da renklensin
Kawasaki Z250SL 0-100kmh 0-60mph
-
31 Temmuz 2015, 14:19
#538
Arkadaşlar motorumu nakit ihtiyacından dolayı satıyorum. Siyah absli modeldir. İlan no: 223856045.
-
05 Ağustos 2015, 09:04
#539
Arkadaşlar motoruna ön cam takan var mı ? Varsa nereden buldunuz uygun fiyatlı bi cam ve nereye takılıyor ? (tam tahminim göstergenin arkasında,farla aynı hizaya bakan iki tane vida var sanırım oraya ama emin değilim)
-
06 Ağustos 2015, 21:09
#540
Birşey sormak istiyorum;CBR250R Mı yoksa Kawasaki z250SL mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)