Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Temmuz 2015, 20:40
#501
Gidon yükseltme mi var? Ben mi yanlış görüyorum?
Eğer varsa; hangisi ve daha da yükseltmek için pay var mı?
Reklamlar
-
18 Temmuz 2015, 20:42
#502
Kocaeli İl Temsilcisi
xtrabit adlı üyeden alıntı
Gidon yükseltme mi var? Ben mi yanlış görüyorum?
Eğer varsa; hangisi ve daha da yükseltmek için pay var mı?
Gidon yükseltme yok orjinal hali o . Ama ilerleyen zamanlarda düşünüyorum gidon yükseltme daha rahat bir sürüş için .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
18 Temmuz 2015, 20:50
#503
Motorun parasını hazırladım, yuro olarak şu an cebimde. Motor ehliyetini bekliyorum, gelince gidip alacağım. Alınca ilk yapacağım şeylerden birisi gidon yükseltme olacak sanırım. Fazla öne yatık geldi bana. Bir yandan da 200 yuro daha verip Ninjasını alıp onun gidonu değiştirip yükseltmek de aklımı kurcalıyor ama heralde Z alacağım.
Ek olarak da yandaki, kuyruktaki ve kafadaki siyah parçaları Z1000 special edition grisine boyamayı düşünüyorum. Nasıl olur bilmiyorum.
Bu arada, geçen Ninja 250sl ile CBR 125R'yi karşılaştırdım, Ninja ondan bile küçükmüş. Boşuna Kawa'nın 125'i demiyorlar bu makinaya. Yanlışlıkla 250cc takmışlar :D
-
18 Temmuz 2015, 21:03
#504
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
18 Temmuz 2015, 21:35
#505
Aldım zaten. Elim yuro gördü :D Ehliyeti bekliyorum. Önümüzdeki hafta direksiyon sınavı var. Tır tır motor sürecem
-
18 Temmuz 2015, 22:25
#506
Hayırlı olsun güle güle kullan.
-
19 Temmuz 2015, 02:39
#507
Bizim motorun ingilizce kullanma kılavuzu pdf olarak var mı acaba? Aradım nette bulamadım. Türkçesi zaten yok bildiğim kadarıyla.
-
19 Temmuz 2015, 10:27
#508
turkmath adlı üyeden alıntı
Bizim motorun ingilizce kullanma kılavuzu pdf olarak var mı acaba? Aradım nette bulamadım. Türkçesi zaten yok bildiğim kadarıyla.
http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM_nv.php?view_lang=EN&spec=OC&category=MC&boo k_no=99986-1830&lang_code=EN&code=&nickname=&modelyear=
Üstteki linkin doğrudan açması lazım. Farklı kaydetle indirebilirsin. Açmazsa alttaki link üzerinden gidersin.
http://www.kawasaki.com.au/owner-info/download-owners-manuals
-
19 Temmuz 2015, 12:25
#509
xtrabit adlı üyeden alıntı
http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM_nv.php?view_lang=EN&spec=OC&category=MC&boo k_no=99986-1830&lang_code=EN&code=&nickname=&modelyear=
Üstteki linkin doğrudan açması lazım. Farklı kaydetle indirebilirsin. Açmazsa alttaki link üzerinden gidersin.
http://www.kawasaki.com.au/owner-info/download-owners-manuals
Teşekkürler. İndirdim.
-
19 Temmuz 2015, 15:36
#510
xtrabit adlı üyeden alıntı
Motorun parasını hazırladım, yuro olarak şu an cebimde. Motor ehliyetini bekliyorum, gelince gidip alacağım. Alınca ilk yapacağım şeylerden birisi gidon yükseltme olacak sanırım. Fazla öne yatık geldi bana. Bir yandan da 200 yuro daha verip Ninjasını alıp onun gidonu değiştirip yükseltmek de aklımı kurcalıyor ama heralde Z alacağım.
Ek olarak da yandaki, kuyruktaki ve kafadaki siyah parçaları Z1000 special edition grisine boyamayı düşünüyorum. Nasıl olur bilmiyorum.
Bu arada, geçen Ninja 250sl ile CBR 125R'yi karşılaştırdım, Ninja ondan bile küçükmüş. Boşuna Kawa'nın 125'i demiyorlar bu makinaya. Yanlışlıkla 250cc takmışlar :D
Şimdiden hayırlı olsun Motorunuz. Bende 1000 km dir z 250 kullanıyorum, gidon yükseltme düşüncem benim de vardı ama malesef mevcut kablolar ile mümkün değil, gidon yükseltme aparatını takmak için gidonu söktük ancak ön fren hidrolik kablosu çok kısa ve en küçük aparat için bile gerekli mesafe yok, direksiyonu sola çevirdiğinizde gerginleşiyor ve tam dönmüyor. O nedenle mevcut kablolarla gidonu yükseltemedik. Kablo değişimi maliyetini bilmiyorum, orjinal olarak ucuz olmayacağını düşünüyorum. Sonuç olarak ben alışmaya çalışıyorum oturuş pozisyonuna.
Birde sanıyorum sizin mesajınızdı xmax250 ile arasında kaldım demiştiniz. Daha önce scooter kullandığımı ve yine scooterla devam etmek istediğimi ancak z250 yi görür görmez vurulup aldığımı belirtmiştim forum da. Motorumu çok seviyorum, ancak gerek rahatlığı, gerek yükleme yapılabilmesi açısından scooterımı çok arıyorum bazen. O nedenle (bu tamamen benim kişisel tercihim tabi) bende bu sezon sonunda z250 mi satıp xmax almayı planlıyorum, o zamana kadar motoruma keyifle de binerim umarım. Kafanızı çok karıştırmadım umarım, sadece benzer karasızlık içinde kalmış ve kısa da olsa bir fikir edinmiş olmam nedeniyle bunları size yazmak istedim.
-
19 Temmuz 2015, 20:00
#511
şengür adlı üyeden alıntı
Şimdiden hayırlı olsun Motorunuz. Bende 1000 km dir z 250 kullanıyorum, gidon yükseltme düşüncem benim de vardı ama malesef mevcut kablolar ile mümkün değil, gidon yükseltme aparatını takmak için gidonu söktük ancak ön fren hidrolik kablosu çok kısa ve en küçük aparat için bile gerekli mesafe yok, direksiyonu sola çevirdiğinizde gerginleşiyor ve tam dönmüyor. O nedenle mevcut kablolarla gidonu yükseltemedik. Kablo değişimi maliyetini bilmiyorum, orjinal olarak ucuz olmayacağını düşünüyorum. Sonuç olarak ben alışmaya çalışıyorum oturuş pozisyonuna.
Birde sanıyorum sizin mesajınızdı xmax250 ile arasında kaldım demiştiniz. Daha önce scooter kullandığımı ve yine scooterla devam etmek istediğimi ancak z250 yi görür görmez vurulup aldığımı belirtmiştim forum da. Motorumu çok seviyorum, ancak gerek rahatlığı, gerek yükleme yapılabilmesi açısından scooterımı çok arıyorum bazen. O nedenle (bu tamamen benim kişisel tercihim tabi) bende bu sezon sonunda z250 mi satıp xmax almayı planlıyorum, o zamana kadar motoruma keyifle de binerim umarım. Kafanızı çok karıştırmadım umarım, sadece benzer karasızlık içinde kalmış ve kısa da olsa bir fikir edinmiş olmam nedeniyle bunları size yazmak istedim.
Teşekkürler. Sökmüşken kontrol ettiniz mi, sadece ön fren hortumu mu kısa geliyor? Yoksa kısa gelen diğer kablolar vs de var mı? Çelik hortum peşinde koşulmadığı sürece kauçuk fren hortumu çok pahalı bir şey değil diye biliyorum. Servise sormak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
Gruptan yaptığını gördüğüm bir arkadaşa sordum, verdiği cevap aynen aşağıda;
Merhaba fren hortumunu sabit tutan bi parça var ordan yukarı doğru aşağıdaki boşluğu gidonda yük yokken yukarı doğru çekin payı var hortumun bide gaz teli gidonu tam sol yaptığında kasıyosa deponun altında ayar yeri var ordan boşluğu alıp gerdinizmi yine düzeliyo
-
19 Temmuz 2015, 21:03
#512
xtrabit adlı üyeden alıntı
Teşekkürler. Sökmüşken kontrol ettiniz mi, sadece ön fren hortumu mu kısa geliyor? Yoksa kısa gelen diğer kablolar vs de var mı? Çelik hortum peşinde koşulmadığı sürece kauçuk fren hortumu çok pahalı bir şey değil diye biliyorum. Servise sormak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
Gruptan yaptığını gördüğüm bir arkadaşa sordum, verdiği cevap aynen aşağıda;
Şimdi sizin mesajınızdan sonra gidip baktım kablolara şöyleki; gaz elciğinin 2 adat kablosu kısa geliyor ancak dediğiniz gibi deponun altında boşluk var ordan öne getirilebiliyor, ancak ön fren kablosu biraz sıkıntılı. Diğer yükselten kişinin dediği gibi bir durumda değil, ön fren kauçUk kablosunu altta sabit tutan parça ile direksiyon arası mesafe gidon tam solken gergin duruyor direksiyon sökükken de gergin oynamıyor yukarı, kauçuk hortumu tutan demir aparattan sonrası zaten demirden sabit bir boru şeklinde orda bir mesafe, kıpırdama söz konusu değil.
-
20 Temmuz 2015, 10:36
#513
şengür adlı üyeden alıntı
Şimdiden hayırlı olsun Motorunuz. Bende 1000 km dir z 250 kullanıyorum, gidon yükseltme düşüncem benim de vardı ama malesef mevcut kablolar ile mümkün değil, gidon yükseltme aparatını takmak için gidonu söktük ancak ön fren hidrolik kablosu çok kısa ve en küçük aparat için bile gerekli mesafe yok, direksiyonu sola çevirdiğinizde gerginleşiyor ve tam dönmüyor. O nedenle mevcut kablolarla gidonu yükseltemedik. Kablo değişimi maliyetini bilmiyorum, orjinal olarak ucuz olmayacağını düşünüyorum. Sonuç olarak ben alışmaya çalışıyorum oturuş pozisyonuna.
Birde sanıyorum sizin mesajınızdı xmax250 ile arasında kaldım demiştiniz. Daha önce scooter kullandığımı ve yine scooterla devam etmek istediğimi ancak z250 yi görür görmez vurulup aldığımı belirtmiştim forum da. Motorumu çok seviyorum, ancak gerek rahatlığı, gerek yükleme yapılabilmesi açısından scooterımı çok arıyorum bazen. O nedenle (bu tamamen benim kişisel tercihim tabi) bende bu sezon sonunda z250 mi satıp xmax almayı planlıyorum, o zamana kadar motoruma keyifle de binerim umarım. Kafanızı çok karıştırmadım umarım, sadece benzer karasızlık içinde kalmış ve kısa da olsa bir fikir edinmiş olmam nedeniyle bunları size yazmak istedim.
Bende 1.86 boy 86 kg ile x city den z250sl alsam mi diye düşünüyorum. Sizce mantıksız mi olur.?
-
20 Temmuz 2015, 15:01
#514
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Bende 1.86 boy 86 kg ile x city den z250sl alsam mi diye düşünüyorum. Sizce mantıksız mi olur.?
z 2500 sl size ufak gelir. 181 80kg gibiyim biraz daha uzun yada kilolu olsam sıkıntı yaratacak gibi duruyor.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
-
20 Temmuz 2015, 15:03
#515
5cm uzatmayı takabilmemiz mümkün olmaz mı?
-
20 Temmuz 2015, 15:03
#516
gidon uzatma aparatı 2.5 cm motoplus tan aldım gayet güzel oldu .hem uzatma hemde yakınlaştırmalı olan takılırsa kablolar kısa kalıyor.sadece uzatma takın.
-
20 Temmuz 2015, 15:19
#517
ataykaan adlı üyeden alıntı
gidon uzatma aparatı 2.5 cm motoplus tan aldım gayet güzel oldu .hem uzatma hemde yakınlaştırmalı olan takılırsa kablolar kısa kalıyor.sadece uzatma takın.
Peki sadece uzatma takılınca sürüşe etkisi ne kadar oldu öne eğiklik konusunda rahat mısınız?
Bir de acaba ABS li ile olmayan arasında fark varmı kablolarda, sizin motor absli mi? benim orjinalde bile sol yapınca fren kablosu gergin :(
-
20 Temmuz 2015, 16:01
#518
ABS siz model benim motor , sizin kablolar farklı olabilir. uzatma gayet iyi oldu özellikle uzun yol yaparken oldukça rahat ettirdi, tavsiye ederim.
-
20 Temmuz 2015, 19:05
#519
Kocaeli İl Temsilcisi
Beyler z250sl motorum da düz yolda 6. viteste tapa gazda son hızım 145 km civarı . Siz ne yapıyorsunuz düz yolda son hız ? Motor 250'lik ama sanki 200'lük gibi gidiyor . Biraz moralim bozuldu . Youtube'da videolarda da düzlükte tapa gazda son hızın 147 km olduğunu söylüyorlar .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
20 Temmuz 2015, 19:33
#520
160 ı rahat görüyor düz yolda.rodajda fazla mı gazladınız motorda bir sıkıntı var demekki.yetkili servise gösterin bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)