Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z250SL Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361

    Üyelik
    01 Haziran 2015
    Arkadaşımın Ducati Monster 696 sı var, onda çok rahat ediyorum. Bu motor ducati den çok mu küçük acaba, kurtköy de oturuyorum, pendik - tuzla taraflarında motoru inceleyebileceğim bir bayi bulamadım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Alıntı erginsen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın Ducati Monster 696 sı var, ondan çok rahat ediyorum. Bu motor ducati den çok mu küçük acaba, kurtköy de oturuyorum, pendik - tuzla taraflarında motoru inceleyebileceğim bir bayi bulamadım.
    M696 motor hacmine göre ufak olsa ve oturma pozisyonu Z 250 SL ile çok benzese de 250 SL'e göre epey büyük (Aks açıklığı 12cm daha fazla). gidip deneyin isterseniz ama rahat edebileceğinizi sanmam. 176 cm boy ile ancak depo ile aramda gerekli boşluğu bırakıp düzgün oturtabiliyorum. 1.80 üstüne gideceğini hiç sanmam.

  3. #363
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Benim de bir sorum olacak. Malum motoru alınca uzun sayılabilecek bir rodaj mesafesi var ve 4000 devri geçmemek 6. viteste bile düşük hızlarda seyahat etmek demek. Bu azami hızı artırıp yollarda nispeten daha güvenli sürebilmek için arka dişli küçültme veya ön dişli büyütme uygulaması yapmak mantıklı gibi geliyor.

    Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bu dişlileri nerede bulabilir veya yaptırabilirim?

  4. #364

    Üyelik
    01 Haziran 2015
    12 cm çokmuş gerçekten

  5. #365
    cemustungun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKI Z250SL
    Alıntı şengür adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 15 günlük z250 sl kullanıcısıyım, motorumu teslim almadan önce kızıltoprak taki motorun üzerine bende oturmuştum oradakinin arka yayı yüksek konumda bende zorlandım boyum 1,71. Ancak kendi motorumun kılavuzundaki bilgiler sayesinde alçalttım. Motorun yanında verilen takım çantasının içinden bir yükseltmek birde alçaltmak için anahtar çıkıyor yayın altında bir dişli var basamaklı yapıda, saat yönünün tersine çevirerek 5 kademe ayarlayabiliyorsunuz. En alçakta iken en yumuşak oluyor en üstteyken de en sert oluyor. Benim ki şu an en alçakta ve iki ayağım tapuğum dahil yere tam değiyor ve motor çukurlarda vs oldukça konforlu. Şimdiden hayırlı olsun.
    Motorun kullanımına etkisini bilmiyorum ancak koltuk daha alçak ama direksiyon nispeten aynı yükseklikte kaldığı için bir parça daha dik oturuyorsunuz.

    Cevap için çoook teşekkürler. Bunu öğrenmek harika oldu gerçekten. Şuan kullanmakta olduğum yamaha ybr sele yüksekliği 780mm iken z250sl ise 785mm. 5mm fark nasıl bukadar ayaklarımın yere değmemesine neden olur diye düşünürken sayenizde nedenini öğrenmiş oldum. Yetkili satıcı özel bir aparattan bahsettiği için motorun dengesini bozar mı diye aklıma takılmıştı fakat üzerinden yapılan böyle bir ayar imkanı tanınmış olduğunu göre sorun kalmadı demektir. Yarın gidip işlemlere başlayabilirim.

    Tüm z250sl kullanıcılarının yolu açık olsun...

  6. #366
    Safety First - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Arkadaşlar amortisör ayarı en yumuşakta gezerken dikkat edin kullanıcılarından duyduğuma göre eski ninja250r amortisör keçeleri sızıntı-patlama yapabiliyormuş özellikle iki kişi binildiğinde. Rodaj süresince yumuşak amortisör ile artçısız gezin hem de motora alışın ondan sonra tekrar normal seviyesine çekin bence. Parmak ucu ile de gayet rahat dengede tutabilirsiniz motoru.
    şengür ve Selçuk Keleş bunu beğendiler.

  7. #367
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Bugün Necat Motor'a gittim ve motora baktım. Yasin ile tanıştık ve sağolsun çok yardımcı oldu. Burada herkes hafif, küçük filan deyince MSX kadar olmasa da tıfıl hayal etmiştim, hiç de öyle küçük ve hafif sayılmaz. Tabi hemen öte tarafta duran Z1000'le kıyaslarsak hap gibi tabi

    78.5 cm sele yüksekliği ile sadece parmak uçlarım yere değiyor. Ama dengelemekte sorun yok. Tek sıkıntı benim gibi boyu 173 cm kadar olup da 120+ kg ağırlığa sahip birinin o hımbıl bacağını anormal yüksek artçı selesi üzerinden aşırtıp binip inmek. Binerken ayağımı artçı selesine sürttüm ve kirlettim, Yasin'e de temizlik işi çıkardım. Fena kilo almışım haberim yok. Haliyle o ağırlık ve şişkolukla depo ile arada boşluk bırakmak diye bir şey mümkün olmuyor, araya cup diye düşüp kaldım Hafif öne kaykılmalı bir oturuş tarzı var, gösterge paneli fotoğrafta görülenlerden daha küçük duruyor. Giderken okumak zor olabilir, okumayın da zaten.

    Yasin arka tarafı alçaltmak için kitler olduğunu, aynı şekilde ön tarafı da 2cm kadar alçaltabileceklerini söyledi. Orjinal koruma takozu yerine 160 küsür liraya kendi alternatifleri varmış, 5 dakikada takıyoruz dedi. Bir mevzu da ABS'li istediğimi söylediğimde oldu, ABS'li sadece siyah var dediler, ellerinde yokmuş ama isteyince yeşil de getirebiliyorlarmış. ABS isteyen varsa erkenden sipariş geçsin. Bir de Anadolubank Kawasaki'ler için epey düşük faizli kredi veriyormuş. 10000'e 250tl kadar dedi Yasin, doğrulamış değilim. İyi rakam.

  8. #368
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Merhaba arkadaşlar. Sayfada kesin ve net bilgiler bulunması açısından da faydalı olabilecek sorularımı cevaplayabilirmisiniz ;
    1-) Hızlanma ve son hız olarak cbr250r ile kıyaslarsak performansı nasıl ? cbr250r çok tanınan bir motor olduğu için onunla yapılan kıyaslama z250sl yi kolay tanıyabilmemizi sağlar.
    2-) Titreşim var diyenler oluyor ama ne kadar bir titreşim var ? Yani 250 cc tek silindirli rakiplerinden daha mı çok titriyor ? Eger diger 250 cc ler kadar titriyorsa hiç sorun yok bence.
    Cevaplayacak olan arkadaşlar olursa şimdiden teşekkür ederim.

  9. #369
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı erginsen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın Ducati Monster 696 sı var, onda çok rahat ediyorum. Bu motor ducati den çok mu küçük acaba, kurtköy de oturuyorum, pendik - tuzla taraflarında motoru inceleyebileceğim bir bayi bulamadım.
    Soğanlık'ta Z-Moto var zaten ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Necat Motor'a gittim ve motora baktım. Yasin ile tanıştık ve sağolsun çok yardımcı oldu. Burada herkes hafif, küçük filan deyince MSX kadar olmasa da tıfıl hayal etmiştim, hiç de öyle küçük ve hafif sayılmaz. Tabi hemen öte tarafta duran Z1000'le kıyaslarsak hap gibi tabi

    78.5 cm sele yüksekliği ile sadece parmak uçlarım yere değiyor. Ama dengelemekte sorun yok. Tek sıkıntı benim gibi boyu 173 cm kadar olup da 120+ kg ağırlığa sahip birinin o hımbıl bacağını anormal yüksek artçı selesi üzerinden aşırtıp binip inmek. Binerken ayağımı artçı selesine sürttüm ve kirlettim, Yasin'e de temizlik işi çıkardım. Fena kilo almışım haberim yok. Haliyle o ağırlık ve şişkolukla depo ile arada boşluk bırakmak diye bir şey mümkün olmuyor, araya cup diye düşüp kaldım Hafif öne kaykılmalı bir oturuş tarzı var, gösterge paneli fotoğrafta görülenlerden daha küçük duruyor. Giderken okumak zor olabilir, okumayın da zaten.

    Yasin arka tarafı alçaltmak için kitler olduğunu, aynı şekilde ön tarafı da 2cm kadar alçaltabileceklerini söyledi. Orjinal koruma takozu yerine 160 küsür liraya kendi alternatifleri varmış, 5 dakikada takıyoruz dedi. Bir mevzu da ABS'li istediğimi söylediğimde oldu, ABS'li sadece siyah var dediler, ellerinde yokmuş ama isteyince yeşil de getirebiliyorlarmış. ABS isteyen varsa erkenden sipariş geçsin. Bir de Anadolubank Kawasaki'ler için epey düşük faizli kredi veriyormuş. 10000'e 250tl kadar dedi Yasin, doğrulamış değilim. İyi rakam.
    Ayağımı atamıyorum diye motoru alçaltmayın, alışırsınız.
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
    Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/

  10. #370

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şu an yapayalnız :(
    Alıntı erginsen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam,
    1.87 boyundayım. 250 cc naked motorsiklet bakıyorum. Bu motorsiklet ilgimi çekti, kadıköy e gidip incelemeyi düşünüyorum fakat ön bilgi almak maksadıyla sizlere birşey danışmak istedim.

    Üzerinde nasıl görüneceğimden daha ziyade, motora oturduğumda rahat edebilir miyim? Altın elbiseli adamın incelemesinde selenin çok rahat olmadığından, oturduğumuz zaman arkasındaki çıkıntının bizi ileriye ittiğinden bahsetmiş. Bilmem anlatabildim mi.


    Konu hakkındaki görüşlerinizi alabilir miyim.
    Bende vardı. 1.93 boyundayım. Dizlerim önde, depo yanlarındaki karenajlara baskı yapmaktan çürüyüp duruyordu. Şu an satmış bulunuyorum ama bu yüzden satmamıştım. Yine de bir daha motosiklet alırsam Honda CRF250L alırım

  11. #371
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Alıntı Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soğanlık'ta Z-Moto var zaten ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------



    Ayağımı atamıyorum diye motoru alçaltmayın, alışırsınız.
    Teşekkürler. Umarım öyle olur. Zaten kıştan sonra zayıflamak için uğraşmaya başlayacağım. Motorun bloğu ve radyatörü epey yukarda olduğundan olsa gerek, üzerine çıkıp gidondan sağa sola sallamaya çalıştığımda oldukça ağırmış hissi verdi. CBF 150 ile kıyaslanabilecek gibi değil sanırım. Bakalım, ABS'li modeli alıp korktuğum istanbul trafiğinde neler yapacağım.
    Selçuk Keleş bunu beğendi.

  12. #372
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Dün akşam canlı olarak gördüm z250yi kafa karenajı filan ninja250sl'den daha güzel olmuş;)

  13. #373
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün akşam canlı olarak gördüm z250yi kafa karenajı filan ninja250sl'den daha güzel olmuş;)
    bence de rengi çok daha güzel. Z 250 SL parlak yeşil (candy green), Ninja 250 SL (lime green). Ninja'nınki pek de güzel durmuyor, mat ve soluk. Z 250 SL'inki acayip, sevmeyene bile kawasaki yeşilini sevdirir.

  14. #374
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı erginsen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam,
    1.87 boyundayım. 250 cc naked motorsiklet bakıyorum. Bu motorsiklet ilgimi çekti, kadıköy e gidip incelemeyi düşünüyorum fakat ön bilgi almak maksadıyla sizlere birşey danışmak istedim.

    Üzerinde nasıl görüneceğimden daha ziyade, motora oturduğumda rahat edebilir miyim? Altın elbiseli adamın incelemesinde selenin çok rahat olmadığından, oturduğumuz zaman arkasındaki çıkıntının bizi ileriye ittiğinden bahsetmiş. Bilmem anlatabildim mi.


    Konu hakkındaki görüşlerinizi alabilir miyim.
    Oturuş pozisyonu belki ben bu tarz bir motora alışkın olmadığımdan çok rahat değil. 182 cm 87 kg civarlarındayım, gidon aşağıda kalıyor. Hafif öne kaykılıyorsunuz bu durumda, depoyu bacaklarla hafif sıkınca ellere binen yük azalıyor fakat depo ile aranızda nerdeyse hiç boşluk kalmıyor. Gerçi gidon yükseltme deneyeceğim, aparatı aldım montaj bekliyor.Bir arkadaş yükseltmeyi denemiş, sürüşü oldukça rahatlattığını söylüyor. Ama şurası bir gerçek; motorun hafif, küçük ve tek silindir olmasının etkisiyle çok iyi hızlanması, vites geçişlerinin iyi olması, sağlıklı durması (abs'siz,özellikle ön fren güven veriyor, arka fren yumuşak)ve biraz da yakışıklı olması sözünü ettiğimiz oturuş pozisyonu sorununu güldeki diken yapıyor diyebiliriz

  15. #375
    ataykaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    gidon yükseltmeyi nereden kaç liraya aldınız ?

  16. #376
    cemustungun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKI Z250SL
    Arkadaşlar z250sl kullanıcı el kitapçığına netten nasıl ulaşırım bilginiz varmı? Motoru almadan önce detaylı bir şekilde okumak faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Sahip olan arkadaşların yardımını bekliyorum

  17. #377
    xtrabit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    J300
    Oturma pozisyonu bana da fazla öne kaykılık geldi, boyum zaten 173. Gidon yükseltmeyi ben de uygulamak istiyorum. Nereden kaça aldığınızı ben de merak ediyorum.

    Zmoto'ya arka mono kapağı sordum, Hollanda'nın bile elinde yokmuş Orjinal koruma takozuna da 750TL çekiyorlar.

    Kitapçığını ben de çok aradım, bulamadım. Internette aynı model motora sahip denilebilecek KLX250'nin service manual'ı var. Z250SL ve Ninja 250SL yeni çıktığı için hiçbir yerde adı geçmiyor. Böyle birşeyler var.

  18. #378
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı xtrabit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oturma pozisyonu bana da fazla öne kaykılık geldi, boyum zaten 173. Gidon yükseltmeyi ben de uygulamak istiyorum. Nereden kaça aldığınızı ben de merak ediyorum.

    Zmoto'ya arka mono kapağı sordum, Hollanda'nın bile elinde yokmuş Orjinal koruma takozuna da 750TL çekiyorlar.

    Kitapçığını ben de çok aradım, bulamadım. Internette aynı model motora sahip denilebilecek KLX250'nin service manual'ı var. Z250SL ve Ninja 250SL yeni çıktığı için hiçbir yerde adı geçmiyor. Böyle birşeyler var.
    Gidon yükseltme aparatı bu:
    http://www.motoplus.com.tr/urun/9966...H-00-039-152-B
    Bu da uygulanmış hali;

    Face'de bir grubumuz var. Orada paylaşılıyor.
    https://www.facebook.com/groups/1425696284386916/
    Alternatif koruma takozu mevcut tabi orjinali gibi değil (150-200 tl civarında)onu da aldım fakat henüz takılmadı. Grupta o da paylaşıldı.

  19. #379

    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 SL ABS
    Alıntı turkmath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon yükseltme aparatı bu:
    http://www.motoplus.com.tr/urun/9966...H-00-039-152-B
    Bu da uygulanmış hali;

    Face'de bir grubumuz var. Orada paylaşılıyor.
    https://www.facebook.com/groups/1425696284386916/
    Alternatif koruma takozu mevcut tabi orjinali gibi değil (150-200 tl civarında)onu da aldım fakat henüz takılmadı. Grupta o da paylaşıldı.
    Bu gidon yükseltme aparatını taktığımızda kabloların kısa gelme ihtimali olabilir mi, örneğin ön fren hidroliği kaplosu direksiyonu tam döndürünce gergin oluyor sanki. Montaj yaptırdığınızda bilgi verirseniz çok iyi olur. Birde garantiyle ilgili bir sorun olur mu acaba?

  20. #380
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Alıntı şengür adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gidon yükseltme aparatını taktığımızda kabloların kısa gelme ihtimali olabilir mi, örneğin ön fren hidroliği kaplosu direksiyonu tam döndürünce gergin oluyor sanki. Montaj yaptırdığınızda bilgi verirseniz çok iyi olur. Birde garantiyle ilgili bir sorun olur mu acaba?
    Kablolarda yeterli boşluğun olduğu belirtilmişti taktıran arkadaş tarafından ve garanti de sorun çıkmıyormuş,motoru aldığı yere taktırmış. Aldığım bilgi bu.Ama ben serviste yaptırmayacam ve bunun için aldığım yere tekrar soracağım bu konuyu. Montaj yapar yapmazda buraya foto eklerim.
    şengür bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)