insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
malesef ampul için kolay yol yok. kaliteli bir far alırsa sık deyiştirmek zorunda kalmazsın. onlarında uzun kısa uçları ters bir kereliyine yerlerını deyiştirirsen başka zaman cok ugraştırmaz.
bende bir ara bir motor alıyım dedim ayağımı yerden kessin zat mat alıcağıma senatör alıyım dedim senatöre niyetlendim işin komik yanı istanbulda senatör yok hepsi ege akdeniz ankara civarı şu motorun kasası yeter zaten..
evet bende kasasına vurulmuştum zaten. yamaha majestıkle aynı kasa ya gönlümü çalmıştı kerata.
bende 2 yıldır bisan senatör var park lambasını mavi yaptırdım onde yanlarınada mavi 3 led lamba taktırdım ön camına 2 tane kanat yatırdım 10 numara oldu bakan donup bır daha bakıyor ben motorumdan çok memnunum 11.500 km deyım suanda
latif allah kaza bela vermesın aman birde nazar boncugu tak. nazara gelırsın benım mtorlarım hep nazara geliyordu. biri şöle bir baksın olmadık yerde olmadık arıza verıyorsu.
fikir olması açısından acaba fotosunu koyabilirmisin
evet arkadaşlar senatörümle 1560kmyi devirdik bugün itibariyle zamanım olursa yarın olmazsa salı günü bakım varsa arzıa onarım yağ değişimi buji değişimi gibi işlemlerini yapıcam hazır o kadar sökmüşken kaliteli bir far takmayıda planlıyorum.
birde kısmetse yakın zamanda led stop ve sinyal çalışması yapacağım kafamda tasarımı bitirdim kağıt üzerinde çizimlerinide yaptım şimdi uygun zamanda uygulaması kaldı işlem bitince resimleri atarım.
şunuda belirtmeliyimki senatör aldığıma çok memnunum zira herkes yolda saygı gösteriyor kalıbına en azından yanımdan geçenler bisan yazısını görene kadar bakıyorlar ve bana göre zattan daha iyi.
tek sorunu km saati fazla gösteriyor 50 ile giderken 60 60la giderden 70-80 arası 80le giderken 100 100le giderken 120 110la giderken 130-135kmyi gösteriyor işin garip tarafı ise km sayaçlarının doğru çalışıyor olması saat olayını çözdümmü işlem tamamdır
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
bence bisan stickerlarını armalarını sök orjinal yamaha majesty armasını tak motor özüne dönsün neticede gerçekde o bir majesty çakma değil yani..
zamanında bir tane ankarada vardı senatör bende silverwing vardı o zamanlar arkadaşa alıcakdık senatörü fiyatta anlaşamamışdık çok istiyordu çocuk
ama çokda uğraşmışdı motorla
selenin yüzünü değiştirmişdi farlarını xenon yapmışdı bagaja çakmak çıkışı yaptırmışdı michellin lastikleri takmışdı yuasa akü arka stopu ledli yaptırmışdı kornasına kadar stebel değiştirmişdi çocuk motora donanım olarak epey bir şeyler yapmışdı çok temiz sade duruyordu o zamanlar 2500tl istemişdi bize çok fazla gelmişdi motor çok iyiydi ama..
cakmak girişi şart benımkinin ön torbidosunda vardı. araç şarj cıhazı sayesınde hiz telefonsuz kalmadım. ayrıca seyyar lamba içinde cok kullanışlı oluyor .
kesinlikle sökeceğim yamaha arması yakılacak ve yanında majesty yazacak gerçi majestyden birazcık kısa ve yüksek ama yinede o majestyi.
yapacaklarım arasında alt ve arka bagaja ışıklandırmada var.
birde elimde fazladan bir akü var acaba onuda diğer aküye paralel bağlarsam şarjda problem yaşanırmı
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
o zaman öncelikle ölçmem gerekiyor.
bu arada içinden kayış kötü çıkar denilmişti bende değiştireyim diye hataya düştüm çıkan kayış herkesin övdüğü bando kayış çıktı boşu boşuna contayı parçaladık:D inat ettim değiştim keşke değişmeseydim diğer kayış yolda nasıl olmuşssa ters dönmüş zar zor eve geldim gece 2 saat motorla uğraştım bandoyu tekrar taktım ama contadan olduk
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
benim motoru kardeşime sattım hala ustubdeki kayışı kullanıyor. motorum 2006 model di 4 yıldır kayıştan şikayet olmadı hiç.
Ya zaten bende eşeklik elim rahat durmuyorki yaramaz çocuk gibi illa oynayacam bi yerde okudum herhalde aklımda kalmış kayışı kötü diye salaklığa geldi hata yaptık hiç bujisi ngk iridyum buji piposu ngk alimunyum başlıklı olan bir motorun kayışı dandik olurmu hele aküsünün şuanki değeri 190tl lik yuasa akü.
bu senatörün tek eksiği km saati 70le giderken 90 göstermesiydi onuda açıp hallettim şimdi tam gösteriyor son süratinide öğrenmiş oldum tam olarak 130km/h ulaşıyor hafif eğimde.
dümdüz yolda 110 yapıyor ama ideal sakin şekilde gitmek ve uzun yol için ise 80-90 arası en ideal hızıdır.
kısmetse yakın zamanda uzun yol testi yapıcam heyecanlıyım şimdiden kendileriyle bursaya gidip ertesi gün geri geleceğim bakalım neler olacak neler görecğeim yada keyifli bir yolculuk yapıp evime döneceğim.
yolculuk gece olacağından şişme problemi olacağını sanmıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------
valla kardeşim dediğine katılıyorum senatörün kesinlikle farkı var asaletli motor trafikte saygı görüyor bakan bir daha bakıyor artı çok konforlu ve titreşim yok sıfır hele mctden sonra eksi 10 felan :D hehehe.
tek eksisi amortisörleri yok aslında varda çok sert ufacık çıkıntıyı hissettiriyor.
ben mctyi kış yüüznden sattım az kaldı zat alacaktım son anda sıfır senatör buldum ve hemen atladım aldım bir dahada satmayı planlamıyorum bunun üzerine bir tanede vitesli alıcam kısmetse yine mondial olacabilir rapido 400 veya kanuni tiger 250 yada yine choper keeway super shadow 250 bisan roadstar gibi bişeyler alıcam sıfır km tertemiz yazın vitesli kışın scooter takılacam
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31886588/detay
valla hocam şaka gibi bakarmısın adam 83 bin km yapmış varmı bu kadar yapan çin malı scooter
valla bende hsun marka 150 t2 çinli scooter vardı 26.000kmde almıştım 14.000km ben yaptım 40.000km de sattım değişeni ise karbüratör arka lastik gösterge paneli arkadaşım kırdığı için oda birde ön kafa contası değişmişti. Bana göre o motor senatörden daha kalitesiz eğer iyi bakılırsa senatör 50.000km rahat yapacaktır kasası gerçekten sağlam tek eskiği eklem yerlerindeki tırnaklar çok zayıf motoruda cidden çok kaliteli aktarma organları felan gayet iyi tek eksiği 9.5 beygir olması.
bugün motorla ankara elmadağ arası yaptım toplam 64 km yol hiç kontak kapanmadı.
elmadağdan ankaraya 23dk geldim yol 32km km gayet iyiydi yolculuk.
anladığım kadarıyla 7500-8000 devirlere geldiğinde kesiciuye giriyor o bir yerde kötü diğer yandan iyi motoru koruduğu için iyi.
bu kısa saılan güzergah senatöre olumlu not vermemi sağladı özellikle aero dinamiği çok iiy olduğundan rüzgardan etkilenmiyorsunuz nede olsa yarısı bir japon titreşim sıfır kesinlikle hiçbir devirde hissetmedim tahminime göre 70-80 km hızla 1.30 saat çok rahat gidilir 90la 1 saat gidersiniz düz yolda maksimum hızı 110km ibre sizi yanıltmasın o bakımdan sürekli 110la gitmeye çalışmayın motor şişer.
ayrıca bazılarının km saati hızlı gösteriyor kesinlikle test edin bende öyleydi 90 gösterirken 70le gittiğimi gördüm sonra söktüm ayarladım şimdi 5km fazla gösteriyor.
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
peki gerçek son hızı nedir gerçekden beygiride düşükmüş o kasaya iyi bir 250 cc yakışır 20 beygirlik bir şey çok güzel doyurur o kasayı
gene iyi aslında uzun yılda stabil bir 120 km gibi son hızı olsa şişmeden çok iyi daha ne olsun..
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)