Kawasaki Vulcan S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Kawasaki Vulcan S
Kawasaki'nin 2015 te dunya pazarina sokacagi yeni motoru Vulcan S simdiden cok heyecanlandirdi...
Teknik bilgileri:
Makine Tipi----------------------4-zamanlı,su soğutmalı, çift sıralı paralel
Silindir Hacimi------------------649 cc
Silindir,Çap x Strok-------------83 x 60 mm
Sıkıştırma Oranı-----------------10.8:1
Sübap Sistemi--------------------DOHC,8 Sübap
Maksimum Güç/Tork----------------61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Karbüratör-----------------------61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Ateşleme-------------------------Dijital
Marş Sistemi---------------------Elektrik
Şanjman--------------------------6 - vites
Şasi Tipi------------------------Perimeter yüksek gerilimli çelik
Kaster/Trail---------------------31o / 120 mm
Süspansiyon,Ön/Arka--------------41 mm teleskopik çatal / 7 kademe ön yükleme ayarlı bağlantı donanımlı Yatık Tek
Amortisör
Lastik,Ön/Arka-------------------120/70R18M/C 59H/ - 160/60R17M/C 69H
Fren,Ön/Arka---------------------300 mm tek disk, çift piston kaliper / Tek Disk 250 mm, Tek piston kaliper
Tekerlek Çalışması,Ön/Arka-------130 / 80 mm
U x G x Y------------------------2,310 x 880 x 1,100 mm
Aks Açıklığı---------------------1575 mm
Sele Yüksekliği------------------705 mm
Yakıt Kapasitesi-----------------14 Lt
Ağırlık--------------------------225 Kg / 228kg ABS
Fiyat:---------------------------8400 Euro
8850Euro ABS li olani.
Reklamlar
-
Bu motor çok satar buralar da değerlenir
-
Muthis bir motor ama biraz tuzlu. Yurtdisi fiyati ile arasinda vergilerimiz sagolsun 1500 eurocuk farki var.
-
10 numara yakışıklı makine walla.. şehir içi için biçilmiş kaftan, gücü de yerinde... misss...
-
aynen dostum bayıldım bende bu motora...
-
muhteşem bir şeymiş bu yahu....
-
Türkiye ye geldimi bu fıstık aşık oldum buna valla:-)
-
tam bir başlangıç cruiser'i.... ( bana göre )
-
Çok çok çok hoşuma gitti çizgileri,dizayn tam benim hoşuma giden xv950 tarzı ama vergide ve sanırım yakıtta daha avantajlı.Tek sorun er 6n motoru ile aynı olduğundan bahsedilmiş forumlarda dolayısı ile benim için fazla seri ve hızlı gibi zira ben hızdan hoşlanmam.Birde eksoz nasıl olur sanırım cruiser sesinden çok race sesi alınır...
Ben yok satacağını özelliklede naked hızını ve seriliğini cruiser çizgilerinde arayıp bulamayanlar için en iyi seçim olacağını düşünüyorum
-
650 cc motor hacmine sahip şu anda piyasada rakibi yok bildiğim kadarıyla. Yeni üretimlerden bahsediyorum tabii. Bir tek Hyosung GV650 var sanırım ama o da bu seneden itibaren piyasada olmayacak büyük ihtimalle. ST7'yi (700cc) daha çok satma planları var galiba S&T Motors'un. ST7'nin bu seneki satış fiyatı ise çok yüksek: 34.469 TL. Yamaha'nın 1300 cc'lik XVS1300A Midnightstar'ı bile 33.700 TL iken hem de! 8850 € bugünkü kurla 2,81 * 8850 = 24868 TL ediyor. Bence oldukça makul bir fiyat. Plaka, ruhsat ve trafik sigortası gibi masraflarıyla 25600 TL'ye ABS'li sıfırını alabilmek ben dahil pek çok kişiyi bu motosiklete yönlendirecektir diye düşünüyorum.
Youtube'da birkaç yabancı videoda sürüşünün spor bir motora daha yakın ama oturuşunun tam bir cruiser olduğundan bahsediyorlardı. Kolaylıkla ayarlanabilen ayaklıkları fren ve vites hakimiyetini oldukça artırıyor. Bir sonraki motosikletim olma ihtimalini en yüksek bu motosiklete verdiğimden bu seneki fuara getirilirse etrafında çok uzun süre geçireceğime eminim. Mor rengi şu anda favorim.
Su soğutmalı olduğundan şehir içinde oldukça uygun bir kullanıma sahip olduğunu düşünüyorum. Bu aletteki 61 beygirlik yüksek güç ve 6600 devirde gelen yüksek tork kulağa oldukça yeterli geliyor. Benim canımı tek sıkan dijital gösterge. Cruiser'ların hiçbirine yakıştıramıyorum ama bu motosikletin bir spor-cruiser olduğunu düşünürsek ona uygun tasarlandığını düşünebiliriz. Bir de esas can sıkıcı nokta Kawasaki'nin servis ve yedek parçada müşteri ciddi biçimde düdüklemesi. Alacak olan buna göz yummalı.
Üzerinde fabrika çıkışı DUNLOP Sportmax lastiklerle geliyor ki aslen spor bir lastik olduğundan kolay hakimiyet sağlar ama ülkemizdeki yollarda performansı nasıl olur bilemem.
Kısacası sabırsızlıkla bekliyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
aramızdan keske biri alsada bizde yakından tanısak...
-
Ben cidii olarak düşünmeye başladım bu motoru,Fuarda kısmetse inceliyor olacağım.
Benim gibi motoru düşünenler var ise Fiyat konusunda konuşabilirizi.Pek bu konularda bilgim yok ancak bir alım listesi oluşturulursa belki ek bir indirim alnabilir,Varsa bu konularda fikri ve bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
Müthiş güzel bir alet...Hem modern hem klasik, albenisi çok yüksek. Üstüne üstlük % 100 Japon Kawasaki!
-
Alan arkadaş olursa merakla yorumlarını bekliyoruz ....
-
Muhtemelen bu yaz sonu yeni motorum olacak kendisi. Aldığımda daha evvel yazan olmazsa bir inceleme yazısı yazarım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
UCANLAZ adlı üyeden alıntı
Ben cidii olarak düşünmeye başladım bu motoru,Fuarda kısmetse inceliyor olacağım.
Benim gibi motoru düşünenler var ise Fiyat konusunda konuşabilirizi.Pek bu konularda bilgim yok ancak bir alım listesi oluşturulursa belki ek bir indirim alnabilir,Varsa bu konularda fikri ve bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..
Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..
-
UCANLAZ adlı üyeden alıntı
Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..
O XVS 950A değildi, XVS1300A idi. Müdnightstar'ın artık 950'liği üretilmiyor. Onun yerine XV950 Bolt üretiliyor.
Bu arada Kawasaki bana da en sıcak davrananlar oldu fuardayken. Vulcan S'i almaya karar verdim ama şimdi alsanız Mays'taki partiye yazabiliriz sizi dediler. Suzuki C800 ise tam bir hüsran oldu renk açısından ve gidonu sola fazla çevirdiğinizde eliniz gidonla depo arasında sıkışıyor. Çinliler yapsa yerden yere vururlar. Suzuki'nin VZR1800 Intruder'ı ise spor cruiser'ların şahı gibiydi, oturuş pozisyonuna bayıldım. Ama hem fiyatı, hem benzin sarfiyatı, hem ağırlığı, hem de vergisi ile sahip olanı çok zorlayacak bir motosiklet. Kırmızı siyah çok şık olmuş ama sarı-siyah olanı sanki daha bir çekiciydi. Her iki rengini de Allah sahibine bağışlasın : )
Konuya dönecek olursak yurtdışında entry level olmasına rağmen Türkiye için tam bir geçiş motoru Vulcan S. 650 cc klasmanında yeni üretim yapmayan diğer markaların cruiser boşluğunu doğru fiyatla tam yerinden vurmuş. Bu sene çok tercih edilir. VN900 ise tam kükremek üzere olan bir canavar gibiydi cidden. Bütçe meselesi dolayısıyla kendisine sahip olamıycam. Benim gözüm fuarda Voyager'ları çok aradı. Görmek isterdim cidden.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
UCANLAZ adlı üyeden alıntı
Gittim gördüm ama 900 customın yanına koydukları için nane şekeri şeklinde kalmıştı.900 custom varken 5.000 tl için vulcan s kusura bakmayacak artık..
Başka bir alana koysalardı belki gözüme daha çekici gelebilirdi.Biliyorum tarzları biraz farklı ama..Er-6n ile kıyasladım amortisör ve motor bloğu birebir aynı.Ayrıca Kawasaki çalışanlarında genel bir soğukluk hissettik arkadaşlarımla..Fiyat konusunda çok düşük kar marjı olduğu için değişmeyeceğini ilettiler.900 custom şuan için en ideal motorum oldu.Suzukinin C800 ünde ise tek renk var gri bu da çok garip bir durum bana göre..Yamaha bolt uzaktan hoş yakından ve üstüne binince çok boş geldi.XVS950 A ise çok hoş ama şehir içi için pek kullanışlı değil gibi.Ön tarafı çok uzun ama allah var çok oturaklı kalite bir motor..
baslangic motoru olarak dizayn ettiklerini soylediklerinden ufak tefek bir motor . benim cok hosuma gitti tr ye bu yaz dondugumde kesin bir tane almayi dusunuyorum.
-
1300 olduğunu hic farketmedim,binebilnek için sira bekledim malum. Yanlız xvs 950 a gelmiyecegine eminmisin zira fiyati açıklandı forumda ve bu linkte ayrıca alanda sohbeti yapılıyordu ki fiyatını oradan öğrendim,vulcan s geçiş motoru olması mantıklı tabii ben oraları biraz geçtim artık ondan gözüme küçük geldi sanirim ama hız ve tork konusuna dikkat edilmeli,o kısmı pek geçiş motoruna uygun değil gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
UCANLAZ adlı üyeden alıntı
1300 olduğunu hic farketmedim,binebilnek için sira bekledim malum
. Yanlız xvs 950 a gelmiyecegine eminmisin zira fiyati açıklandı forumda ve bu linkte ayrıca alanda sohbeti yapılıyordu ki fiyatını oradan öğrendim,vulcan s geçiş motoru olması mantıklı tabii ben oraları biraz geçtim artık ondan gözüme küçük geldi sanirim ama hız ve tork konusuna dikkat edilmeli,o kısmı pek geçiş motoruna uygun değil gibi..
Şu iki linkte iki ayrı yeni listede xvs950a var ama Yamahanın sitesinde yok,enteresan işler..
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/141715-2015-yamaha-motosiklet-fiyatlari-aciklandi.html
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/141715-2015-yamaha-motosiklet-fiyatlari-aciklandi-4.html
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
XVS 950 üretilmiyor, tekrar bakın o fiyatlara. XV950 ve XV950A var. Daha net anlaşılabilmesi için;
XVS 950A Midnightstar Görseli
XV 950 Bolt Görseli
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler