Son derece mutluyum ki dün yazdığım tespitlerim, bugün Altın Elbiseli Adam'ın söyledikleriyle aynı. Özetle:
1) Gaz tepkisi yumuşak, kontrolü kolay.
2) Dengeli, kullanımı konforlu.
3) Başlangıç motoru olmaya müsait.
4) Cruiser sınıfının klasik, çok gösterişli, rocker işi örnekleri gibi değil.
http://www.youtube.com/watch?v=RssXrvZD0MY
MERHABA ARKADAŞLAR. NİSAN 1 DE ALDIM BEN VULCANI. 6000 KMYİ GEÇTİ. KAFANIZA TAKILAN ÇOĞU SORUYU CEVAPLAYABİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM. AYRICA MOTOVLOG YAPIYORUM VULCANIMLA YOUTUBE DA. KANALIMIN ADI "MUSTAFA CAN". ( SIK SIK BAKMIYORUM BU SİTEYE , BİRAZ GEÇ CEVAP VEREBİLİRİM KUSURA BAKMAYIN )
Teşekkürler .. Neden hayal xvs950 ? Aynı fiyatlar nerdeyse .. Bakarsın daha güzel renkleri gelir onu alırsın. Olmadı ikinci el siyah renkli bakarsın..
Arkadaşlar merhaba,
Başlangıç cruiser için vulcan s hakkında fikir ve önerileriniz nedir..
Yaş: 32
Belli bir tecrübe varsa zerre zorluk yaşamazsınız. Kullanımı çok rahat, sert gaz tepkisi yok. Acayip dengeli ve sürüşü konforlu.
Yine de sırf acemilikten, yanlış frenlemeden vs. devrilirse, yatarsa çok yazık olur. Bence 2. el benzer oturuşu olan kozmetik problemleri vs. olsa bile eğitim sürecinde sizi alıştıracak bir GV 250 falan alın. GİS Akademi'den falan hakimiyet ve yol eğitimi ile yeterli pratik oldu mu 1.500 km. falan tamamlayınca rahatlıkla başlayabilirsiniz.
Doğrudan bunu alıp dikkatli ve boş alanda yeterli antreman ve eğitimle de hiç sorunsuz kullanılabilir aslında. Gerçekten kullanımı son derece rahat, sevk ve idaresi sorunsuz bir motosiklet.
Kawasaki Amerika sitesinde Vulcan S Café diye bir model olacakmış 2016'da. Açıkçası windshield, debriyaj kapağındaki Kawasaki logosu ve boya dışında normal Vulcan S'ten hiçbir farkı yok ve 400 $ daha pahalı : ) Buraya gelir mi bilinmez ama cam gelse yeter zaten. Aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz:
https://www.kawasaki.com/Products/20...can-S-ABS-Cafe
Bu da fotosu:
Ayrıca 2016'da siyah renk olacak mı bilinmez ama Turuncu renk olacakmış. Bu da ülkemize getirilir mi bilinmez. Yeşil rengi getirmemişlerdi hatırlarsanız.
Ayrıca şahsen vazgeçtim bu motordan. Bu fiyata ve aksesuarları da eklediğinizde değmez gibi geliyor.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Vulcan s'de eksoz hep gözüme takılıyor, lastiğe çok yakın.
motoru canlı bir kez gördüm gerçekten çok hoş ve agresif bir yapısı var. Crusier motor konusunda xv950 ( bolt )'a rakip olarak piyasaya sunulduğunu düşünüyorum her ne kadar crusierde büyük makineler hoşuma gitse de boy kilo orantısından pek bana uymuyor şuanda aklımda xv950 var üzerine oturmuşluğum 200m. falanda binmişliğim var hoşuma gitti.Kawasakinin de bana göre tek eksik yanı ses tek blok yerine standart V-Twin koysa daha iyi olurdu düşüncesindeyim nightrodun küçük cc versiyonu
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de vulcan s'imi yeni aldım. Fakat koruma demiri bulmakta zorluk çekiyorum. Orijinal koruma demiri yok. Aydın Kardeşler internet üzerinden satıyor, onu aldım. Fakat Ankara'daki yetkili servis koruma demirine baktı ve bunu takarsan motora daha çok zarar verir diyerek takmadı, ben de onlara güvendim ve geri iade ettim.
Şu an koruma demirim yok, motomağaza'nın sattığı bir koruma demiri var ama onlarda tedarikçi firmaya ulaşamadıkları için paramı geri iade ettiler.
Bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi olursa çok sevinirim.
Saygılar.
Bende de "koruma demiri" yok. Görüntüyü bozar diye düşünmedim.
Fakat ben de "ön cam" aradım, bulamadım. Kawasaki'ye mail attım, var mı diye. Cevap vermediler.
Aksesuar biraz sıkıntılı sanırım.
Merhabalar,
Aksesuar ve yedek parça konusunu İstanbul Maltepe Mototriple da 1000km bakımı yaptırırken konuşmuştum. Her hangi bir parça veya aksesuarı http://www.kawasaki.eu/ sitesinden parça numarası ile birlikte her hangi bir yetkili servise verirseniz Türkiye fiyatını size söyleyip sipariş alıyorlar. Onun dışında malesef direk aksesuarları Türkiye'ye getirmiyorlarmış sanırım motor yeni ve az satıldığı için.
Selamlar,
Hiç motor deneyimim yok bir kaç hafta scooter sürmüşlüğüm dışında, bunu gözüme kestirdim, muhtemelen alacağım. Yaşım 27. Eğitim ve ekipman da alacağım. 3-5 ay geceleri sakince sürerek alışacağımı düşünüyorum. Cesaretimi kırıp düşük cc ye mi yönelsem ? veya dikkatli ve bilinçli kullanırsan hiçbir sorun yaşamazsın kardeşim mi dersiniz ?
Selamlar,
Ehliyeti daha alamadım ama başlangıç için hyosung gt 250 aldım daha binenedim bile 1-2 bakım yaptırıuorum. Seneyede vulcan s almayı planlıyorum. Ben araştırınca ilk motor olarak fazla geleceğini net anladım. Hiç saçma sapan bi şekilde düşüp çizilmesini istemiyorum.. Tecrübem 0 dı şimdi kursta er6n ve arkadaşın mt07 sini kullanıyorum öğrenirken ne saçma ama veriolar potansiyel varmış . 700 cc mt 7 ile gazladım heyecandan feleğim şaştı gaz dediğim 40-100 arası ). Yani 650 cc vılcan s bence ilk için fazla riskli.
MERHABA. Hiç motor deneyimim olmamasına rağmen ilk motorum olan xmax 250 ile 1000 km den sonra 2016 fuarında vulcan s 650 ye aşık oldum ve hemen sipariş verdim. Nisan ayında Fatih Nejat Motordan teslim aldım. O gün güzergahımda dur kalklı yokuşlar olmasına rağmen hiç zorlanmadım. Xmax den daha kolay geldi kullanımı. Evet makine büyük ve ağır ama çok dengeli ve ağırlığını hiç hissettirmiyor. Bence motor deneyimi okey gerekli daha bilinçli kullanmak için ama yol okuma deneyimininde mutlaka olması gerekiyor eğer istanbulda kullanmak istiyorsan. Birde cam için yardımcı olabilirim ilgilenen olursa..
abiler, kardeşler motoruna aksesuar takan varsa veya sorun yaşayan veya öneride bulunmak isteyen hayır demeyiz aksesuarlı fotoğraflarınızı da bekleriz ayrıca, Saygılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)