Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Sacma gelen kısım:
Motoru fabrikaya teslim ediyorsunuz, ve fabrikadakiler sizin motorla islerini hallediyorlar, geziyorlar, 1000km yol yapiyorlar, siz de bunu normal karsiliyorsunuz.
Mesela bu adamlar etrafta sizin motorla geziniren birine carpip öldürseler , sizi yakalayip gotururler.
Reklamlar
-
Fabrikanın 500 km motoru sürdük demesi şaşırtmış arkadaşı, bana da çok iyimser gelmişti ama km saati kanıt olarak var diyorsun, susuyoruz
-
fazil adlı üyeden alıntı
Sacma gelen kısım:
Motoru fabrikaya teslim ediyorsunuz, ve fabrikadakiler sizin motorla islerini hallediyorlar, geziyorlar, 1000km yol yapiyorlar, siz de bunu normal karsiliyorsunuz.
Mesela bu adamlar etrafta sizin motorla geziniren birine carpip öldürseler , sizi yakalayip gotururler.
O konuda haklısın ama öyle ya da böyle tamir ettikten sonra bi kontrol etmek zorunda değil mi makinayı? Evet makinayla 1000 km işini görmüş haklısız ama nedense bundan rahatsız değilim ben.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
Fabrikanın 500 km motoru sürdük demesi şaşırtmış arkadaşı, bana da çok iyimser gelmişti ama km saati kanıt olarak var diyorsun, susuyoruz
Başta fabrika 500 bindik dediğinde bende inanmamıştım motor geldi baya artmış km sayacı.
-
Motorun elektrik aksamini kontrol etmesi icin gezmeye gerek yok, bir voltmetre bu is icin yeterli olur, hele ki bu olcumu yapan fabrikaysa hic gerek olmaz.
Bu arada kac km yapsa rahatsiz olurdunuz merak ettim.
-
fazil adlı üyeden alıntı
Motorun elektrik aksamini kontrol etmesi icin gezmeye gerek yok, bir voltmetre bu is icin yeterli olur, hele ki bu olcumu yapan fabrikaysa hic gerek olmaz.
Bu arada kac km yapsa rahatsiz olurdunuz merak ettim.
Şimdi şöyle söyliyim size, ben makinayı geri isterken bütün garantide olan biten ne varsa onşarın yazılı dökümanlarıyla beraber istedim. Haliyle fabrika da mahkemeye verecek bu adam bizi düşüncesiyle km sayacını değiştirmedi. (Bu teklifi başta sunmuşlardı bana ben evrakları isteyince değiştirmemişler bilir kişi bakacak niye değişti bunun kmsi diyecek diye.) Rahatsız olacağım ve olduğum burda benim motorumla 1000 km yapılması değil. Motorumu denek olarak kullanmaları. Yani sadece elektrik aksamı değil motorun ıvır zıvır herşeyini kontrol etmek zorunda kaldılar motorun arızasını bilmedikleri için. Bi japon makinasında dediğiniz gibi makinaya bağlanır hata ortaya çıkar orayı yaparlar tekrar bi kontrol ederler hata yoksa gönderirler Cruiser 250 ye uyan bi cihaz var bu test için ama blackster e uymuyor bu cihaz. Diyorım ya denek yaptılar makinamı ve bunun üzerine değiştirmediler benim rahatsız olduğum konu bu. Km si artmış olması değil beni rahatsız eden. Bilmiyorum anlatabildim mi kendimi size.
-
Bu motorun nasil calistigini iyi biliyorum.(16 senedir Virago 250 (sizin motorun aynisi) kullaniyorum ve her yerini kurcalamisligim vardir. TEk karburatorklu basit bir motordur, ariza yapacak karmasik bir motor degil. Ariza verme ihtimali olan yerleri de bellidir. Karburator-konjektor-bobinler-stator. Bunlarin disinda kolay kolay ariza cikaracak bir yeri yok, olsa da tespit etmesi zor olmaz. Ama enjeksiyonluysa biraz daha karmasik olabilir. (Bu arada benim motorum Japon malı ama oyle baglayip da hatayi tespit edebilecegimiz bir duzenek yok, enjeksiyonlu motorlarda oluyordur herhalde o)
Yani anladigim kadariyla biraz kotu niyet var durumda. Burayi takip ediyorlar yazmissiniz daha once, eger takip ediyorlarsa yazsinlar neden motoru cikartip 1000 km yol yaptiklarini. Benim tahminim, bunlar sizin motorla sehirler arasi yol yapip gezmisler epey.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------
Motorun arizalariyla iligli bir video yayinlayacaginizdan bahsetmissiniz, onu yayinlarsaniz, belki buradan tespit edebiliriz motorun sorununu, fabrika ve servisle ilgili yazilarinizin bir kismini okudum, anladigim kadariyla sizi epey oyalamislar ve teknik olarak pek haberleri yok motordan falan. Bugun git yarin gel usulu.
-
fazil adlı üyeden alıntı
Bu motorun nasil calistigini iyi biliyorum.(16 senedir Virago 250 (sizin motorun aynisi) kullaniyorum ve her yerini kurcalamisligim vardir. TEk karburatorklu basit bir motordur, ariza yapacak karmasik bir motor degil. Ariza verme ihtimali olan yerleri de bellidir. Karburator-konjektor-bobinler-stator. Bunlarin disinda kolay kolay ariza cikaracak bir yeri yok, olsa da tespit etmesi zor olmaz.
Yani anladigim kadariyla biraz kotu niyet var durumda. Burayi takip ediyorlar yazmissiniz daha once, eger takip ediyorlarsa yazsinlar neden motoru cikartip 1000 km yol yaptiklarini. Benim tahminim, bunlar sizin motorla sehirler arasi yol yapip gezmisler epey.
Benim de en büyük pişmanlığım oldu zaten enjeksiyonlu makina almak. Dediğiniz gibi karbüratörlü makinada basit sistem var arıza yapacak yerler net. Ben her an aha burası mı gitti aha şurası mı arızalı diye kafayı yemek üzereyim. O site okuma muhabbetleri de şöyle gelişti.
Aradılar beni, konuşmamız aynen şuydu;
+Merhaba,
-Merhaba,
+Fabrikamızın sosyal medya sorumlu sizin bi forumda yazdıklarınızı okumuş,
-Evet,
+Hakkımızda çok iyi şeyler yazmamışsınız,
-Evet ne yazmamı bekliyordunuz iyi birşey mi yaşadım motorla,
+Haklısınız ama sizden ricam motorunuzun durumu sonuçlanasıya kadar birşey paylaşmamanız,
-Size açık söyleyeyim, motorun videosunu çektim kurgusundaydım başıma gelen ne kadar sıkıntı varsa tek tek anlatacam orda onu da yayınlayacam,
+Anlıyorum ama sizden rica ediyorum şu motorun bizde kalacağı 10 günlük süre zarfında birşey paylaşmayın sonucunda vereceğimiz cevap sizi tatmin etmezse yine yapın paylaşımlarınızı,
-Peki .... bey siz rica ettiğiniz için 10 gün boyunca birşey yazmayacam (sebebi de adamın gerçekten ilgilendiğini hissettiğim için)
+teşekkürler
-iyi günler
Aramızda geçen muhabbet aynen bu eksiği var fazlası yok. Ki ben gizli hesaptan aramızda olduklarını düşünüyorum. Bazen birileri bi yazıyor sanırsın fabrika onun Buraya açık hesaptan yazmaz adamlar gururlarına yediremezler bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
[/COLOR]Motorun arizalariyla iligli bir video yayinlayacaginizdan bahsetmissiniz, onu yayinlarsaniz, belki buradan tespit edebiliriz motorun sorununu, fabrika ve servisle ilgili yazilarinizin bir kismini okudum, anladigim kadariyla sizi epey oyalamislar ve teknik olarak pek haberleri yok motordan falan. Bugun git yarin gel usulu.[/QUOTE]
Video hazırlama işi kurgu eksikliğimden gecikti. Birazda iş yoğunluğum arttı o yüzden oturamadım başına. Ama bildiğim değişen parçalar, hataların videoları hatta kaydetmiş olmam lazım canıma kast ettiği video vs hepsini koyacam o video içine. Dediğim gibi başım biraz hafiflesin hemen oturup başına bitirecem videoyu.
-
Sosyal medya boyle durumlarda etkili oluyor demek ki. Bu iyi.
Ama sorunlari örtbas etmeye calismak iyi degil.
Bu arada, siz bu motora bir virago 250 karburatoru alip takabilirsiniz aslinda. Fazla bir parca degisecegini sanmiyorum.
Sadece jikle eklenecek o kadar. O karburatorlerin Cin mali muadilleri 500TL'den satiliyor.
Belki bir de cdi (beyin) degisimi gerekebilir simdi aklima geldi.
-
500 km test dedikleri şey, birisi motoru alıyordur günlük işe gidip gelmek için kullanıyordur. Uzakta oturan birine vermişlerdir, o denemiştir. Senin sık yaşadığın ve şikayetçi olduğun sorunu 500 km veya 1000 km (her neyse) yaşamamaları benim aklıma yatmadı.
Adamlar motoru tanımıyorlar ve çözümü nerede arayacaklarını bilmiyorlar. Amatörlükten başka bir şey değil.
Motorun arızası mekanik olsa herkes çözer ama enjeksiyonlu motorda bir sapıtma durumu varsa ne olacağını kimse tahmin edemez. Onun için diagnostik cihazı diye bir şey var. Böyle bir motoru ithal edecek veya üretecekseniz ilk yapacağınız şey her servise bir adet diagnostik cihazı temin etmek olmalı. 100 yıllık usta da olsan ölçmeden ne olduğunu anlayamazsın.
-
fazil adlı üyeden alıntı
Sosyal medya boyle durumlarda etkili oluyor demek ki. Bu iyi.
Ama sorunlari örtbas etmeye calismak iyi degil.
Bu arada, siz bu motora bir virago 250 karburatoru alip takabilirsiniz aslinda. Fazla bir parca degisecegini sanmiyorum.
Sadece jikle eklenecek o kadar. O karburatorlerin Cin mali muadilleri 500TL'den satiliyor.
Belki bir de cdi (beyin) degisimi gerekebilir simdi aklima geldi.
Enjeksiyonlu motoru karbüratörlüye çevirmek için çok sağlam bi usta gerekir diye düşünüyorum, bunu da ıspartada yaptırmak zor antalyada iyi paralar harcayarak çözeriz muhtemelen. Bir de beyin değişimi de problemli cruiser 250 nin beynini bile kabul etmedi makina... Enjeksiyonlu binmek en mantıklısı sabırım, zaten bi sonraki motorum kesinlikle karbüratörlü olacak.
-
Birçok soru yağmuruna tutulmuşsun Motosiklete yapıldığını söylenen işlemleri hesaba kattığında zaman 500 km + 500 km yol yapmaları bence çok doğal beyin dahil olmak üzere birçok aksam değişmiş motorun satıldığı fiyatın yarısı kadar parça değişmiş bu değişimlerin her birinde 10 km yol yapmış olsalar e bideı tamamlama testi dersen çok değil ki kış ayında motor fabrikadaydı adamların kışın işi pek fazla olmadığını düşünürsek boş vakitlerini senin motoru test ederek geçirmişler. Uzun yol yapıp test etmeni bende dahil olmak üzere galiba birçok arkadaş bekliyor.
-
Boreassix adlı üyeden alıntı
Enjeksiyonlu motoru karbüratörlüye çevirmek için çok sağlam bi usta gerekir diye düşünüyorum, bunu da ıspartada yaptırmak zor antalyada iyi paralar harcayarak çözeriz muhtemelen. Bir de beyin değişimi de problemli cruiser 250 nin beynini bile kabul etmedi makina... Enjeksiyonlu binmek en mantıklısı sabırım, zaten bi sonraki motorum kesinlikle karbüratörlü olacak.
Seninki tofaş kuş serisine geri dönelim kafası oluyor
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
polo34 adlı üyeden alıntı
Seninki tofaş kuş serisine geri dönelim kafası oluyor
Sen Ne düşünüyosun abi uzun yıllardır rks kullanıcısın ki eminim birçok serviste senin kadar anlamıyor blackster konusu ilk açıldığında epeiy bi yorum yapmıştın motoru kullanabildin mi ? Test imkanı bulursam bakacam demiştin.
-
-
polo34 adlı üyeden alıntı
Benimki cruiser 250, fabrika deseki al sana indirimli olarak verelim, çok reklamımızı yapmışsın, birazda bunun üzerinde çalış, alırım hemen diyemem, ön cam bana lazım mesela
bendekinin aksesuarlarını krom olarak seviyorum, çin malı alınca ucuza mal etmezsen arız çıkarsa ağlar durursun
adam ederim havasında olmak lazım, beklenti çok yüksek olmamalı, bunlar sonuçta çok az titreyen, az vida dökülme riski olan iyi kalite kopya çinli
Yani diyorsunki arkadaşlar verdiğiniz paraya oranla arıza çıkartır Değişim yapsalar para istemeseler alır mısın ?
-
braveman adlı üyeden alıntı
Yani diyorsunki arkadaşlar verdiğiniz paraya oranla arıza çıkartır
Değişim yapsalar para istemeseler alır mısın ?
Çin malı markalarda orjinal dizayn güven veren sorunsuz motor var mı? Japonların vs kopyasını çin olarak alıyoruz, onlar da bir nebze çöplerden daha iyiler.
Benimkinin üzerine 2000 deseler alırdım, model olarak yeni yenidir, aksesuar lastik ön cam çanta vs yenisine taşırdım.
Mesela lastik değişimi öncesi benimde feryatlarım vardı, michelin sonrası epey değişti. Bizim konuda detaylar var.
Sonuç olarak ucuza alabiliyorsan al, yoksa git ne al, var mı 250cc chopper japon
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Ne al diyince kalıyorsun çünkü alternatif az, hyosung, daelim, regal başka da yok altlarında falcon, lifan var, bunların aralarında dağlar kadar fark var mı, hepsini deneyen varsa yazsın, sl200de 40000 km mi daha mı fazla yapan arkadaş sl200 konusunda var, iyi bakıyor, çok memnun, yani bakarsanız düzgün sürerseniz sorun çıkmama ihtimali var
-
-
Boreassix adlı üyeden alıntı
Aynen öyle abi
ne varsa tofaşta var
)) şaka bi yana harbi bizim makinalar kusursuz çakma kasalarıyla alınabilcek en iyi makinalardan. Başıma gelen bana geldi, benim talihsizliğime geldi. Keşke diyorum gidip yine Cruiser 250 alsaydım. Kader artık...
Onda da senin kabahatin yok, firma yanlış stator takmış, kısmetsizlik, nazara geldin herkes abboovv diye bakmıştır motoruna
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
seyralem adlı üyeden alıntı
Birçok soru yağmuruna tutulmuşsun
Motosiklete yapıldığını söylenen işlemleri hesaba kattığında zaman 500 km + 500 km yol yapmaları bence çok doğal beyin dahil olmak üzere birçok aksam değişmiş motorun satıldığı fiyatın yarısı kadar parça değişmiş bu değişimlerin her birinde 10 km yol yapmış olsalar e bideı tamamlama testi dersen çok değil ki kış ayında motor fabrikadaydı adamların kışın işi pek fazla olmadığını düşünürsek boş vakitlerini senin motoru test ederek geçirmişler. Uzun yol yapıp test etmeni bende dahil olmak üzere galiba birçok arkadaş bekliyor.
Soru iyidir hocam, elimden geldiğince ne kadar bilgilendirebilirsem o kadar iyi benim gözümde Uzun yolu inanın ben de dört gözle bekliyorum. Hava biraz daha kendine gelsin diye beklerken gün geçtikce kötüye gitmesi beni daha da sinir etse de yapacak birşey yok Nisan sonu 900 km, mayıs sonu da 2100 km lik iki tane uzun sürüşüm var. Asıl test o zaman benim için... Tabi nisan sonuna kadar bi Antalya yapar gelirim diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
Onda da senin kabahatin yok, firma yanlış stator takmış, kısmetsizlik, nazara geldin
herkes abboovv diye bakmıştır motoruna
Ne geldiyse başıma bu "OOO YENİ Mİ? NE ZAMAN ISLATIYOZ??? ya da YAUV MOTOR BİRAZ YAMUK MU? BİZ DÜZELTELİM BUNU!" culardan geldi başıma :D
-
Boreassix adlı üyeden alıntı
Aynen öyle abi
ne varsa tofaşta var
)) şaka bi yana harbi bizim makinalar kusursuz çakma kasalarıyla alınabilcek en iyi makinalardan. Başıma gelen bana geldi, benim talihsizliğime geldi. Keşke diyorum gidip yine Cruiser 250 alsaydım. Kader artık...
Sana kötü bir kör talih vurdu cruiser'den daha yakışıklı bi motor ve sorunları giderilecektir cruiser'de ilk geldiğinde kronik sıkıntıları var idi her motorda da vardır. Sen bıkmadan motorundan soğumadan sorunların çözülürse senin için harika olur Tabi şuanda çözülmüş olma ihtimalide var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)