Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Eylül 2016, 10:11
#261
Cruiser 250 ile performans, yakıt tüketimi, son hız, sorunsuzluk vb kriterler ile yorum da alsak iyi olurdu, sizin gibi tecrübeli çok yol yapmış cruiser 250 kullanıcısı az ayrıca fabrika motoru geri alsa cruiser 250'ye dönermiydiniz?
Reklamlar
-
24 Eylül 2016, 12:07
#262
Cruiser 250 ye göre arasındaki farklar şöyle;
Yakıt aynı hiçbir fark yok. Cruiser 250 17.5 bg blackster 250 20 bg arada çok az bi gelişme var. Bu beygir artışı da motor bloğundan değil beyinle çözmüşler motor aynı motor şase aynı şase depo aynı depo. Değişen şeyler renk, gidon, koltuk, km sayacı ve aksesuarsızlık.
Sorunsuzluk olarak cruiser 250 daha iyiydi abi çünkü ben de sadece şöyle bir problem olmuştu. 2013 bir cruiser 250 im vardı. Fabrika çıkışlı arka tekerdeki rulmanların arasındaki pim 1 mm kısa kesilmiş. 500 km den sonra arka teker 8 çizmeye başladı ve beni malesef uzun yolda yakaladı. Her ne kadar sıksam da 100 mt sonra tekrar gevşediği için çekiciye 250 lira bayılmıştım o zamanlar. Sonra sanayide tornadan yeni pim kestirdim. Garantiye göndermedim çünkü isteyeceğim ürün 1 haftadan aşağı gelmeyecek. Aynı gün içerisinde 15 liraya çözmüştüm işimi. Daha sonra bir kere problem çıkarmadı. Her hafta uzun yola gittim gitmeyecem demedi.
Performansta blackster daha iyi abi 3. Vites 110 diyor makina. Cruiser 250 de 3. Vites 85i hadi 90 ı geçmez. Torku derin hissedebiliyorsun 250 lik bir makineye göre gayet iyi çekişi.
Açık konuşmak gerekirse fabrika paramı geri iade ederse bu sene motor almayı düşünmüyorum. Artık çin motorlarının çözülemeyen sorunlarından biraz yoruldum. İki teker üzerinde 50bin km ye yakın yolum var bunun tamamı çin motorlarla yapıldı ve yorgunluk arıza gibi sebeplerden dolayı artık çin düşünmüyorum. Ne alacaksın dersen seneye kadar sabredip bi rks parası daha koyabilirsem üstüne 883xl ya da 883r almayı düşünüyorum abi. (Cep telefonundan cevap yazdım. Bir yanlış aktarım ya da yazım hatası olduysa affola.)
-
24 Eylül 2016, 12:45
#263
Demek ki blackster 250 ecu alıp denemek lazım, ne kadara sen değiştirmiştin?
-
24 Eylül 2016, 14:05
#264
Boreassix adlı üyeden alıntı
Cruiser 250 ye göre arasındaki farklar şöyle;
Yakıt aynı hiçbir fark yok. Cruiser 250 17.5 bg blackster 250 20 bg arada çok az bi gelişme var. Bu beygir artışı da motor bloğundan değil beyinle çözmüşler motor aynı motor şase aynı şase depo aynı depo. Değişen şeyler renk, gidon, koltuk, km sayacı ve aksesuarsızlık.
Sorunsuzluk olarak cruiser 250 daha iyiydi abi çünkü ben de sadece şöyle bir problem olmuştu. 2013 bir cruiser 250 im vardı. Fabrika çıkışlı arka tekerdeki rulmanların arasındaki pim 1 mm kısa kesilmiş. 500 km den sonra arka teker 8 çizmeye başladı ve beni malesef uzun yolda yakaladı. Her ne kadar sıksam da 100 mt sonra tekrar gevşediği için çekiciye 250 lira bayılmıştım o zamanlar. Sonra sanayide tornadan yeni pim kestirdim. Garantiye göndermedim çünkü isteyeceğim ürün 1 haftadan aşağı gelmeyecek. Aynı gün içerisinde 15 liraya çözmüştüm işimi. Daha sonra bir kere problem çıkarmadı. Her hafta uzun yola gittim gitmeyecem demedi.
Performansta blackster daha iyi abi 3. Vites 110 diyor makina. Cruiser 250 de 3. Vites 85i hadi 90 ı geçmez. Torku derin hissedebiliyorsun 250 lik bir makineye göre gayet iyi çekişi.
Açık konuşmak gerekirse fabrika paramı geri iade ederse bu sene motor almayı düşünmüyorum. Artık çin motorlarının çözülemeyen sorunlarından biraz yoruldum. İki teker üzerinde 50bin km ye yakın yolum var bunun tamamı çin motorlarla yapıldı ve yorgunluk arıza gibi sebeplerden dolayı artık çin düşünmüyorum. Ne alacaksın dersen seneye kadar sabredip bi rks parası daha koyabilirsem üstüne 883xl ya da 883r almayı düşünüyorum abi. (Cep telefonundan cevap yazdım. Bir yanlış aktarım ya da yazım hatası olduysa affola.)
Güzel bir yazı beygir artışı beyin ile çözülmüş ama sadece onun için değişmeye gerek var mı bilemedim
-
24 Eylül 2016, 15:12
#265
polo34 adlı üyeden alıntı
Demek ki blackster 250 ecu alıp denemek lazım, ne kadara sen değiştirmiştin?
"Ne kadara sen değiştirmiştin?" Sorunuzu tam olarak anlayamadım? Kusura bakmayın. Açıklayabilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
EpiC adlı üyeden alıntı
Güzel bir yazı beygir artışı beyin ile çözülmüş ama sadece onun için değişmeye gerek var mı bilemedim
Bence yanaşmayın derim. Cruiser 250 nin kıymetini bilememişim resmen. Fabrikaya hataları açıklayan destansı bir mail attım. Geri dönüş yaparlarsa sizlerle paylaşırım.
-
24 Eylül 2016, 16:10
#266
Boreassix adlı üyeden alıntı
"Ne kadara sen değiştirmiştin?" Sorunuzu tam olarak anlayamadım? Kusura bakmayın. Açıklayabilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
Bence yanaşmayın derim. Cruiser 250 nin kıymetini bilememişim resmen. Fabrikaya hataları açıklayan destansı bir mail attım. Geri dönüş yaparlarsa sizlerle paylaşırım.
İki yorumunuda okudum motoru kötülüyor musun iyi mi diyorsun anlamadım. Blackster tasarım olarak Cruiserden güzel tabi tasarım göreceli bi kavramdır. Hızlanma senin dediğine göre daha iyi cruiser'e göre parça kalitesinde bir fark olduğunu da şahsen sanmıyorum. ama 2. yorumda cruiserin kıymetini bilmedim diyorsun ayrıca rodaj sürecin bitti mi bitmemişse ufak tefek sıkıntıları olur motorun oda parçalar yerinde oturdukça kendiliğinden düzelir zaten.
-
24 Eylül 2016, 18:40
#267
SeCReTBoY adlı üyeden alıntı
Regal'i yakın bi arkadaşım kullanıyor hepsinde mi aynı arızayı veriyor 10.000 15.000 km'de. Superlıght ile gv 250 arasında 2.000 tl fiyat farkı var şuan için gv 250 tabiki daha iyidir blacksterle arasında ne fark var bilen var mı ?
Regali regalcilere soracaksın, regalraptor.net
Ben o sitede yaptığım yorumu okudum. Hepsi arızalı diye bir şey illa ki olamaz ama ortada o sorunu yaşayanlar var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Boreassix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size
Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
Bu yazıda beyini değiştirdim demişsiniz, ben de ne kadar verdiniz dedim?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
24 Eylül 2016, 19:46
#268
polo34 adlı üyeden alıntı
Regali regalcilere soracaksın, regalraptor.net
Ben o sitede yaptığım yorumu okudum. Hepsi arızalı diye bir şey illa ki olamaz ama ortada o sorunu yaşayanlar var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Bu yazıda beyini değiştirdim demişsiniz, ben de ne kadar verdiniz dedim?
Kusura bakmayın anlamamıştım sorunuzu. Değişen ve yapılan tamiratın hiçbirine para ödemedim. Hepsi garanti kapsamında değişti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
İki yorumunuda okudum motoru kötülüyor musun iyi mi diyorsun anlamadım. Blackster tasarım olarak Cruiserden güzel tabi tasarım göreceli bi kavramdır. Hızlanma senin dediğine göre daha iyi cruiser'e göre parça kalitesinde bir fark olduğunu da şahsen sanmıyorum. ama 2. yorumda cruiserin kıymetini bilmedim diyorsun
ayrıca rodaj sürecin bitti mi bitmemişse ufak tefek sıkıntıları olur motorun oda parçalar yerinde oturdukça kendiliğinden düzelir zaten.
Şimdi ilk yorumda sıkıntılarından ve iyi yönlerinden bahsetmeye çalıştım. Herkes aynı problemden şikayetci olduğu için yazma gereği hissettim. Başlıca sıkıntısı şu, motosiklette statör problemi var ve bu gün öğrendiğim üzere de benzin kelebeğinde de problem var. Motorum benzin almıyor ve giderken stop ediyor. Cruiser 250 bu makinadan çok çok daha problemsiz bir makina. Her iki makinayı da kullandığım için arasında kıyaslama yapabiliyorum. Şöyle birşey var iki rks arasında parça kalite farkı yok o konuda haklısınız çünkü cruiser ın parçası blackstere uyuyor. Beyin gibi elektronik olanlar hariç. İşçiliği mi kötü yoksa fabrikada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ama yeni model daha kusursuz olması gerekirken eskisi daha pürüzsüz. Sanırım anlatabilmişimdir kendimi
-
24 Eylül 2016, 21:09
#269
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum
-
24 Eylül 2016, 22:49
#270
atik216 adlı üyeden alıntı
bay mechanic arkadaşım tanışmayı bende çok isterim seninle
bu buji meselesi biraz karışık oldu aslında bende, bujimarket.com dan rks cruiser250 kitapçığına göre buji aldım fakat bugün fark ettim ki yanlış bujiymiş bizimkisi NGK CR6HSA. Motorun üzerinden NKG buji çıkınca yüzümde bir gülümseme oldu
buji değiştirmek için ustaya götürmüştüm adam dediki orjinal NGK bujilerin üzerindeki yazı mavi renk olur, siyah yazıları varsa bursada yada gaziantepte yapılmıştır dedi ve ardından motorun bujisini çıkardı bizimkinde mavi renkti velhasıl bujiyi değiştiremedim. Usta dediki daha 800km deki motorun bujisini neden değiştiriyorsun? bende motorun gaz vermeden çalışmamasını ve bazen rölantideyken stop ettiğini söyledim. Ustada senkron ayarı yapılması gerekiyor dedi. Nedir bu senkron ayarı ne işe yarıyor dedim. silindirlerden bir tanesi diğerine göre daha fazla çalışıyor dedi. Rölantideyken hiç bir sorun yok fakat gaz verdiğinde pistonlardan birisi çalışıyor belli bir devre ulaşınca diğeri devreye giriyor dedi bu şekilde hem yakıt sarfiyatın fazla olur hemde motorun olması gerektiği gibi çalışmaz dedi. Daha önce böyle birşey duyan oldu mu nedir bu senkron ayarı yaptıran var mı? sizce yaptırmama değer mi? fikirlerinizi almak istiyorum.
Kardeş sorunun ondan olduğuna emin misin? Ben bu gün servisindeydim aynı sorun bende de var. Biz sorunun benzin kelebeğinden kaynaklandığını farkettik. Motor bloğuna yakıtı aktarmada sorun yaşıyor. Benzin kelebeğini devre dışı bırakınca stop etme falan kalmıyor. Tabi bu kelebeği sökük gezmeniz imkansız. Servisine gidip değiştirme talebinde bulunun. Ben bu çözüme gitmedim. Ben pazartesi günü aldığım yere gidip motoru yapabilirsem komple değiştirme taraftarıyım. Bu şekilde çözülmez ise Tüketici Haklarına başvurmayı planlıyorum. Denemenizi tavsiye ederim. Diğer sorunlarla ilgili de aşağıda baya destan yazdım :D umarım yardımcı olabilmişimdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi
özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana Her türlü sorunuza elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. Bu motorun sorunları ciddi mânâda bana çok şey öğretti. Motoru gözüm kapalı söker takar hale geldim :D orhan1412@yahoo.com dan bana ulaşabilirsiniz.
-
24 Eylül 2016, 22:56
#271
bizim cruiser 250 ile en uzun kaç km yol yaptınız? sorun çıktı mı? ortalama ve max hangi süratleri yaptınız? min max tüketim ne oldu?
-
24 Eylül 2016, 23:31
#272
Aslında uyacağını tahmin ederek beyni blackster beyni ile değiştmek gerek. Risk doğru, ama tutarsa güç elde edeceğiz
-
25 Eylül 2016, 00:04
#273
Cruiser 250 yol konusunda başarılı. Her makinada japon ducati vs arıza var. 400 km durmadan yol gittim ben.
-
25 Eylül 2016, 00:04
#274
bunlarınki arabalarınkine benziyor, çok pahalı olma olasılığı yüksek, delphi marka bizimki ...
-
25 Eylül 2016, 00:41
#275
polo34 adlı üyeden alıntı
bizim cruiser 250 ile en uzun kaç km yol yaptınız? sorun çıktı mı? ortalama ve max hangi süratleri yaptınız? min max tüketim ne oldu?
Maksimum Antalya-İzmir yaptım. 2 sene boyunca her hafta cuma günü Antalya-Isparta pazar günü Isparta-Antalya yaptım. Hafta içlerinde en az 250 km yol yaptım. Tek sorunum daha önceden de bahsettiğim arka teker mil problemi oldu. Yağını suyunu eksik etmediğim sürece hiçbir problem yaşamamıştım. Ortalama hızım uzun yolda minimum 90 maksimum 130 oldu. (Zaten daha hızlı gitmiyor:D) Yakıta gelirsek bilmiyorum sizler karşılaştınız mı böyle bir yakıtla ama 120 km lik Ispartadan Antalyaya sürüşümün bir tanesinde 9.5 liraya gittiğimi iyi bilirim.( Genelde yokuş aşağı gidiyorsunuz ve hızım ortalama 90' dı.) Maksimum tüketimin de rodaj sürecinde gördüm o da 14 krş'tu km'de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
GökhanD adlı üyeden alıntı
Aslında uyacağını tahmin ederek beyni blackster beyni ile değiştmek gerek. Risk doğru, ama tutarsa güç elde edeceğiz
Bir arkadaşımda var Cruiser 250 şu an kullanıyor. Biz de düşündük aynısını. Blackster beyni getirtelim değiştirelim falan diye ama servise bunu sorduğumda uymayacağını ve elektrik sistemine ciddi zararlar verme ihtimalinin olduğunu söyledi. Açık söylemek gerekirse o lafı duyduktan sonra yemedi bunu yapmak :D
-
25 Eylül 2016, 04:08
#276
Merhabalar 14.000 km de regal raptor daytonam var.2013 model başta şanzıman olmak üzere hiçbir sıkıntı yaşamadım ve günü birlik 500 km yol da yaptığım oldu.Bakımını yap korkma.Gördüğüm kadarıyla aramızda casuslar varmış: )
-
25 Eylül 2016, 09:18
#277
ergunerbaş adlı üyeden alıntı
Merhabalar 14.000 km de regal raptor daytonam var.2013 model başta şanzıman olmak üzere hiçbir sıkıntı yaşamadım ve günü birlik 500 km yol da yaptığım oldu.Bakımını yap korkma.Gördüğüm kadarıyla aramızda casuslar varmış: )
raconu kesip atmıyorum, siteye yönlendiriyorum, orada yapılan aktiviteleri de çok beğeniyorum, devamı için de arkadaşları yönlendiriyorum, bu forumda regal hakkında konuşan pek kalmadı, tavsiye edilmiyor, hak etmediği lafları alsın istemem ama dediğim gibi şanzıman arızası olayı gerçek mi efsane mi kullanıcı olarak siz söyleyeceksiniz, mesela arızalı diyenler motoru hor kullananlar mı? 2012-2015 arası tüm modeller sorunlu yazan da var, gördüğüm kadarıyla en büyük sorun standart dışı rulman ürettirip iyi markaların takılamaması gibi geldi bana ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
25 Eylül 2016, 13:20
#278
polo34 adlı üyeden alıntı
raconu kesip atmıyorum, siteye yönlendiriyorum, orada yapılan aktiviteleri de çok beğeniyorum, devamı için de arkadaşları yönlendiriyorum, bu forumda regal hakkında konuşan pek kalmadı, tavsiye edilmiyor, hak etmediği lafları alsın istemem ama dediğim gibi şanzıman arızası olayı gerçek mi efsane mi kullanıcı olarak siz söyleyeceksiniz, mesela arızalı diyenler motoru hor kullananlar mı? 2012-2015 arası tüm modeller sorunlu yazan da var, gördüğüm kadarıyla en büyük sorun standart dışı rulman ürettirip iyi markaların takılamaması gibi geldi bana ...
Merhaba abicim dikkat ettiysen sorunu yaşayanlar ilk sahibi olmuyor.Digeri rulman konusunu açan arkadaş yine makinanın ilk sahibi değildi ve sıfırdan blok dahil yeniledi yine aynı sorunla karşılaştı bence sıkıntı kendisinde..Özetlemek gerekirse bilinçli kullanırsanız 14.000 km hatta daha fazla sorunsuz gider kendimden biliyorum.'Itiraf ediyorlar' demek biraz yerinde bi laf olmamış sanki çünkü ortada gizli bi durum yok Anlayışınız için teşekkür ederim rüzgarınız bol olsun.
-
25 Eylül 2016, 15:38
#279
ergunerbaş adlı üyeden alıntı
Merhaba abicim dikkat ettiysen sorunu yaşayanlar ilk sahibi olmuyor.Digeri rulman konusunu açan arkadaş yine makinanın ilk sahibi değildi ve sıfırdan blok dahil yeniledi yine aynı sorunla karşılaştı bence sıkıntı kendisinde..Özetlemek gerekirse bilinçli kullanırsanız 14.000 km hatta daha fazla sorunsuz gider kendimden biliyorum.'Itiraf ediyorlar' demek biraz yerinde bi laf olmamış sanki çünkü ortada gizli bi durum yok
Anlayışınız için teşekkür ederim rüzgarınız bol olsun.
acele ile yanlış bir ifade kullanmışım diyelim ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
26 Eylül 2016, 00:52
#280
Boreassix adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size
Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
bro seni Allah gönderdi resmen 1100km deyim aynı problemim devam ediyor benim. Aldığım günden beri gaz vermeden çalıştıramıyorum motoru. gaz kesme gibi bir sorun olmuyor bende yada öyle yüksek hızlardayken stop etme olmuyor ama hani diyorsun ya 3.viteste 110 filan resmen şok oldum ben geçtiğimiz hafta düz yolda bastım maksimum 120 gördüm gaz kolu sondaydı yani sen 150-160 diyorsun bu nasıl iştir? Benim ilk motorum o yüzden farklı bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum fakat motor sesinin rölantideyken hep aynı ritimde çalışması gerektiğini biliyorum bende öyle değil abi bu durum,rölantideyken dinliyorum tık tık tık tık tık yapması gerekirken sanki o ritim bozuluyor. uzun süredir bu mevzunun peşindeyim dediğin parçaları araştıracağım nasıl değiştirmem gerektiğini anlatabilirsen değiştirmek istiyorum bende açıkçası benim rks servisim oldukça zayıf Tarsustaki rks bayisinde bu zamana kadar ne cruiser250 ne de blackster modeli satılmış adam motoru görünce gözleri faltaşı gibi olmuştu kendimin yapabileceği şeylerse yardım edermisin bu konuyla ilgili bana? gaz kelebeği çok illet birşey bu konuyla ilgili kendi problemimi çözebilirsem uzunca bir yazı yazacağım. servise götürdüğümde alacağım cevabı biliyorum ben şimdiden, abi birşeyi yok bu motorun saat gibi çalışıyor kendi branşım elektrik elektronik mühendisliği o yüzden biraz yatkınım bu tarz işlere, cevabın için şimdiden teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
burada atik216'da kıvranıp duruyor, anlattıkları bizde yok, rodaj deyip geçiyorduk, Allah sizi gönderdi
özelden de yazışmıştık, bir şey diyemiyordum
hemde ne kıvranma adeta saç yoldurtuyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)