Bu motosikletle ilgileniyorum,daystar 250 mi önerirsiniz yoksa bu modelimi? malzeme kalitesiniden biraz şüphem var açıkcası uzun süre kullanan arkadaşlar aydınlatabılır mı ? Malzeme kalitesi hariç cok begeniyorum özellikle v motoru sportif tarzını.
Motosiklet yeni olduğu için uzun süre kullanan maalesef yok ama bayide bizzat inceledim ben çıt kırıldı parçalara sahip değil zaten RKS markası bir kaç yıldır Çinli'nin üst segmenti olarak nitelendiriliyor kullanıcıları arasında v motora sahip birçok marka ve model var ama fiyat olarak tabi ki blackster daha bir uygun geliyor
Owlcruiser'ı daha motor almadan önce izliyordum ama abone olmamışım, iyi oldu hatırlattığın. Owl ne yapmış ya? Kaskın arkasına doğru bağlayıp mı o açıyı yakalamış?
EDIT: Owl'un yanlış videoya bakmışım ben. Cruiser kullandığındaki açı evet güzel, o da maskenin altına mı takmış yoksa body mount mudur?
Mutlaka haber ederim.
Hocam Shark Raw modelinde olduğu gibi kaskıma maske aldımda(bir önceki sayfada görseli mevcut), kamerayı açı denemesi yapmak için maskenin çenesine bağlamıştım muhabbet o yani.
Merhabalar, 1 yıllık superlight 200 kullanıcısıyım ve bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Daha kimse almamışken bile Blackster ı beklemesini tavsiye ettiğim bir çok kişi olmuştu ve şuan kendimde düşünüyorum. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Çalışmadaki ve sürüşteki stop etme tekleme problemleri superlightta NGK buji ile giderilmişti, bunda da değiştirmiş olan arkadaş muhtmelen aynı sonuca ulaşacak, bilgilendirmeleri takip ediyorum Son olarak, RPM motovlog kanalının sahibiyim ve şuanda Superlight ım ile Kütahyadayım. Gaziantepte yaşıyorum ve giderken rotama uyacak Blackster sahibi arkadaşlarla görüşmek isterim. Mersin varmış okumuştum, RPM facebook sayfamızdan iletişime geçebilecek olursa Mersindeki arkadaşla konuşmak tanışmak isterim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
Bir de şunu sormayı unuttum, Superlight 200 de lastikler eski tip şambrellilerdendi. Blackster 250 de bu durum yenilenmiş mi? Tubeless lastik gelmiş mi?
bay mechanic arkadaşım tanışmayı bende çok isterim seninle bu buji meselesi biraz karışık oldu aslında bende, bujimarket.com dan rks cruiser250 kitapçığına göre buji aldım fakat bugün fark ettim ki yanlış bujiymiş bizimkisi NGK CR6HSA. Motorun üzerinden NKG buji çıkınca yüzümde bir gülümseme oldu buji değiştirmek için ustaya götürmüştüm adam dediki orjinal NGK bujilerin üzerindeki yazı mavi renk olur, siyah yazıları varsa bursada yada gaziantepte yapılmıştır dedi ve ardından motorun bujisini çıkardı bizimkinde mavi renkti velhasıl bujiyi değiştiremedim. Usta dediki daha 800km deki motorun bujisini neden değiştiriyorsun? bende motorun gaz vermeden çalışmamasını ve bazen rölantideyken stop ettiğini söyledim. Ustada senkron ayarı yapılması gerekiyor dedi. Nedir bu senkron ayarı ne işe yarıyor dedim. silindirlerden bir tanesi diğerine göre daha fazla çalışıyor dedi. Rölantideyken hiç bir sorun yok fakat gaz verdiğinde pistonlardan birisi çalışıyor belli bir devre ulaşınca diğeri devreye giriyor dedi bu şekilde hem yakıt sarfiyatın fazla olur hemde motorun olması gerektiği gibi çalışmaz dedi. Daha önce böyle birşey duyan oldu mu nedir bu senkron ayarı yaptıran var mı? sizce yaptırmama değer mi? fikirlerinizi almak istiyorum.
kask için ne gibi işlem yaptın? güzelmiş
bir ara gv250 ile aralarında 1000 tl fark vardı, olacak iş değil yani, daelim ve regal altında bir rakam olması lazım ki çok satsın, millet direk o motorun 2.eli yok diyor, firmanın satış politikası yanlış, çok satsa illa ki çok da yedek parça satar, 2.eli olan güzel görünen motor neden alınmasın, herkes gv250 derken neden diyorlar firmanın araştırması lazım, araştırsa 1000 tl gibi komik bir rakamla fark yaratıp çıkmazdı...
bu arada geçen regalciler itiraf ediyorlardı, şanzıman yüzünden 10000-15000 km'de motorlarını satıp sıfırları ile değişiyorlarmış, şanzıman arızasından çok korkuyorlar, bizde de enjeksiyonlu olduğu için bir takım arıza ışıkları yandı ama çoğu söndürüldü
arkadaşlar motorum 1000km ye ulaştı şu gaz kolunu maximum seviyesine ulaştırayım dedim 120km ye çıktı 5 sn kadar 120 de kaldım sonrasında kestim gazı. ayak ve elcikte, rahatsız etmeyen ancak hissedilir bir titresim oldu.superlight200 de bildiğim kadarıyla 120 filan yapıyor. nerede bu 50cc?nerede v-twin çift silindir? cruiser250 kullanan arkadaşlar sizlerin maksimum hız kaç?
Aradaki fark en başta torkta hissedilir. İkincisi de 120 ile giderken Superlight redline'a giriyorsa bu bir şey ifade etmiyor çünkü redline'da motor sürülmez. Ayrıca Blackster Superlight'tan daha kaliteli, V motorlu ve enjeksiyonu var. Her yönden üstün bir motor, hız her şey değil.
teşekkür ederim.zaten hız her şey ise böyle bir motor tercih etmek bence yanlış. blackster gelmeden önce superlightı bayağı araştırmıştım fiyatta dahil olmak üzere her yönden üstün benim sorum daha çok mekanik anlamda aslında,dediğin gibi tork bunlarda biri olabilir
Hız her şey değildir superlight'te 120 yapabilirsin ama titreşim blacksterden fazladır ve 120'ye kaç saniyede ulaştın bu gibi farklar önemli 1000 km'de motor tam açılmamıştır bence biraz daha zaman lazım birde zorlaman lazım motoru biraz daha 120'den fazlasını yapması gerekir.
Arkadaşlar öncelikle her iki teker dostuna selam olsun. Foruma bu gün katıldım daha doğrusu Blackster ile ilgili sıkıntıları paylaşmak için üye olma gereği hissettim. Bu alt konuyu neredeyse baştan aşağı okudum birkaç sorusu olup cevap bulamayan arkadaşlar olmuş elimden geldiğince hepsini cevaplayacam. Önceklikle hem rks cruiser 250 hem de blackster 250 kullanıcısıyım. Cruiser 250 yi 15.000 km civarında kullanıp satmıştım. Blacksterin çıkacağı günü iple çeken biriydim. Çıkar çıkmaz da aldım. Motorum şu an 3200 km de ve yazdığınız tüm hataların hepsini halen yaşamaktayım. Birincisi motorsikletin başta tekleyip sonra elektrik kesme problemi kronik bir hata ve rodajla falan düzelmiyor bilginize. Bu problemi çözebilmek için sırasıyla önce beyini değiştirdim servisinde garantiden olmadı. Sonra konjektörü değiştirdim belki ısındığı içindir diye olmadı. Sonra en son seçenek olan statörü değiştirdim nihayetinde problem ortadan kalktı. Rks Blackster 250 lerde kronik statör hatası vardır bilginize. Daha sonrasında geçen hafta 800km lik bir uzun yol sürüşüne çıktım son 400 km sini resmen eziyet etti bana çünkü aynı hata yine nüksetti. Yarın servisine götürüp bu durumu iletecem zaten. Ispartada yaşıyorum şu aralar akşamları yeterince soğuk buralar. Motor ısınmadığı için midir bilmem yolda giderken devri biraz zorladığımda stop ediyor. Gerçi bunu motor sıcakken de yapıyor. Çözüleceğine inanmadığım birkaç probleminden bazıları bunlar. Dahasına gelirsek yukarda bi yerde yazmışlar evet depo sola çekik duruyor bu benim de sinirimi bozdu :D ama yalnız değilsiniz merak etmeyin cruiser 250 lerin de deposu sola çekik :D Sanırım RKS firmasının bir imzası gibi birşey bu :D Dahasına gelecek olursak zincirin üst koruma kapağını uzun kestikleri için artçı bindiğinde yük artıyor ve zincir koruma demiri zincir dişli kapağına çarpıyor tümseklerde falan. Ben çözümü ucundan azcık kestirerek buldum. Tavsiyemdir rodaj bittikten sonra motorda ne kadar vida somun civata görüyorsanız hepsini sıkın. Uzun yolda giderken benim tedbirsizliğimden yandaki krom motor bloğu süsü kapağı düşüyordu az daha. Titreşimden bütün vidalar gevşiyor. Rodaj bittikten sonra ne titreşim kalıyor ne de vida sorunu. Motorun üzerindeki tekerler inanılmaz kötü. 50 km de zor ısıttım tekeri ama ısındıktan sonra da çok güzel yatıyor hakkını yememek lazım. (O kadar güzel yatıyor ki şu kardeşiniz 60 km hızda racing yatırır gibi yatırıp ayaklığı yere sürttürdü gram kıpırdamadı motor dengesine hayran kaldım.) Haricinde gördüğüm sıkıntılar olarak benzin almama problemim var şu aralar. Bu ne demek derseniz motor çalışırken gaz yemiyor. 4 sn marş a basıp gazı ver çek yaparak her seferinde motoru bağırttırarak çalıştırıyorum ve bu da motorun afedersiniz ebesini atlıyor. Diyeceksiniz çok gömdün blacksteri hiç mi iyi yanı yok hemen onları da sıralıyorum :D Bir kere en sevdiğim yanı sesi abi cruiser 250 ye göre efsane ses yapmışlar fabrikasyon da olsa. Onun haricinde km de 11-12 krş şehir içi 9-10 krş şehirler arası yakıyor. Full depoyla 580 km ye yakın yol yaptım sonra inip ayakta alkışladım motoru. Basarsanız da aynı bu arada çok oynamıyo rakam bunlarda hemen hemen aynı yakıyor. Bir diğer özelliği uzun, düz ve karşı rüzgarsız bir yolda artçısız 150 yi gördüm makine 100-120 arası kaymak gibi gidiyor. Zorlamadan 135-140 net görüyor. Bir de motoru hiç küçük değil görmeyen arkadaşlar varsa gidip bakma fırsatları yoksa tarif edeyim az çok. Motor o kadar yeterli bir boyutta ki ben gibi bir adamın altında bile küçük kalmıyor. (Boy:192 Kilo:108) Kol mesafesi oturuş duruş efsane titreşim sıfıra yakın hiç rahatsız etmedi. Cruiser 250 ye göre koltuğu mükemmel. Cruiser 250 ye oturan bilir öne kaykılıp depoya kerkinme mevzusu bitmiş hakikaten çok rahat bir selesi var. Gösterge paneli de öyle keza görünüş ve şıklık olarak gayet iyi tek sorun km sıfırlanmıyor abi. (Ya da ben beceremedim) Biraz uzun oldu farkındayım resmen içimi döktüm size Son olarak tavsiye eder misin derseniz. Ben motoru 10.550 ye aldım Antalya bayisinden. Ben bu fiyata almamış 11 lerde bir rakama almış olsaydım kesinlikle tavsiye etmezdim az daha sıkın kendinizi gv250 nin yeni kasasını alın derdim. (Bu fiyat aralığında) ama benim aldığım rakamlar düzeyinde bi regalle bi zealsunla ya da çin olan herhangi bir markayla kıyas dahi edilemez çünkü cidden bastın mı giden durdu mu duran yakışıklı mı yakışıklı küçük harley fatboy tadında güzel bir motor olmuş. Size motoru sürmeyi de öğretir tamirini de öğretir. Statördür benzin pompasıdır elektriktir bujidir gibi hataları çözdüğünüz zaman ömürlük bi motor :D Ama onun haricinde almayın abi. Şaka bi yana cidden almayın paranıza yazık etmeyin.Ben çok pişmanım çünkü onun beni taşıdığından daha çok ben onu taşıdım. Antalya dan motoru aldım Ispartaya 6.5 saatte geldim. Antalya Isparta arası 120 km. Sırf bu elektrik kesme problemi yüzünden ve bu problemi servise ilettiğimde sadece şu dendi "Abi yapmaması lazım yaaa, Abi niye yapıyo yaaa" şaka gibi :D Motorumu yarın servise götürüp bütün problemleri tekrar çözdürtmeye çalışacağım. Eğer hala aynı sorunlarla karşılaşıyor olursam tüketici haklarına gidip fabrikanın motorumu değiştirmesini ya da paramı iade etmesini talep edecem. Çok uzun oldu yazı kusura bakmayın arkadaşlar. Sorusu olan olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım. İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)