Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Honda Integra NC750D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #41
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2017
    Şehir
    Antakya / HATAY
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Alıntı ali gur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    2016 integra kullanıcısı olarak 19500km ye geldim. yaz-kış İstanbul asfaltında kullanıyorum. orjinal bridgestone lastiklerin orta dişleri 3-4mm ye düştü. Sanırım lastik sertleştiğinden olsa gerek, ön lastikten gelen uğultu bu yıl epeyce arttı.... Yaz kış kullanıma uygun, iyi tutunan, yol sesi yapmayan, sessiz bir lastik almak istiyorum. Seçeneklerim *Michelin Pilot POWER ve *Pilot ROAD 4. Hangisini tercih etmeliyim veya başka öneriler. Özellikle tecrübeleriniz ışığında tavsiyelerinizi bekliyorum.?
    asfalt kalitesi iyi olan yerlerde pilot power iyidir ama ülkemiz yolları malum o yüzden ben pilot road 4 tavsiye ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Nisan 2015
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı ikaragozlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asfalt kalitesi iyi olan yerlerde pilot power iyidir ama ülkemiz yolları malum o yüzden ben pilot road 4 tavsiye ederim
    öneriniz için teşekkürler. Her iki üründen birini denediniz mi?

  3. #43
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2017
    Şehir
    Antakya / HATAY
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Alıntı ali gur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öneriniz için teşekkürler. Her iki üründen birini denediniz mi?
    rica ederim
    2014 nc750d integra motosikletimi ikinci el almıştım
    o motosikletin üstünde pilot power vardı
    lastik üzerindeki kanallar road 4 teki kadar fazla değil
    bu durum da daha çok pist şartları için uygun oluyor
    zaten lastik kategorilerine bakıldığında da
    pilot road serisi sport touring
    pilot power serisi sport kategorisindedir

  4. #44

    Üyelik
    27 Nisan 2015
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı ikaragozlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rica ederim
    2014 nc750d integra motosikletimi ikinci el almıştım
    o motosikletin üstünde pilot power vardı
    lastik üzerindeki kanallar road 4 teki kadar fazla değil
    bu durum da daha çok pist şartları için uygun oluyor
    zaten lastik kategorilerine bakıldığında da
    pilot road serisi sport touring
    pilot power serisi sport kategorisindedir
    Alacağım lastikten beklentilerim;

    İntegranın orjinal stok lastiği olan bridgestone'a göre daha sessiz ve yol tutuşunun daha iyi olmasıdır.

    Bu durumda Michelin Pilot Road 4'ü önerirmisiniz?

  5. #45
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Çok yakında 2016 model İntegra ile aranızdayım.

    Şimdilik bir fotoğraf.....sürdükçe görüşlerimi paylaşmaya devam edeceğim.

    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  6. #46

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    2021 itibariyle integranın ipini çektiler arkadaşlar

  7. #47

    Üyelik
    21 Nisan 2020
    Motosikleti
    X-Max 300
    yerine Forza 750 geldi

  8. #48

    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Arkadaşlar selamlar,

    2014 NC750D Integra (49.000 km'de) alarak aranıza katıldım.

    Ön diskimi değiştireceğim bir sonraki bakımda. İnternette gezinirken bir İngiliz sitesinde Brembo marka ön disk buldum :
    https://www.nc700shop.com/en/braking...rake-disk.html

    Bunu alırsam standart kaliperle ilgili bir sorun yaşar mıyım? Daha önce alan var mı? Direk Türkiye'den alabileceğim biri, bir firma vs var mı? Bunu alırsam balataları da Brembo alayım diyorum : https://www.hepsiburada.com/brembo-brembo-nc-750-s-abs-honda-fren-balatasi-on-2014-ve-sonra-07ho41sa-pm-HB00000SQSTE

    Hanımla beraber biniyoruz genelde ve tek disk olduğu için zayıf geliyor bana frenler. Bir geliştirme olur en azından.

    Ustam arka tork damperini de değiştirelim bir sonraki bakıma dedi. Türkiye'de internette bir türlü bulamadım. Bunun adı bazı yerlerde dişli takozu diye geçiyor ama bizim makineler için olanını bulamadım bir türlü :
    https://www.nc700shop.com/en/honda-o...amper-set.html

    Üzerinde 45 litrelik Honda orjinal çanta var. Ben Shad SH58X almayı düşünüyorum. Shad plate benim çanta demirine uyum sağlar mı? Yoksa bir de çanta taşıyıcı mı almak zorunda kalacağım?

    Aldıktan sonra yaptığımız yağ değişiminde Top 1 10W30 Full sentetik yağ kullandık. Ancak benim makine bu yağı pek sevmedi gibi. Vites değişimleri sarsıntılı ve arasıra viteste takılıp kalma sorunları başladı. Normalden daha erken bir değişim yapmayı düşünüyorum. Motul 7100 10W30 alayım diyorum. Başka bir öneriniz var mı?

    İnternette 750D Integra olarak yaptığım aramalarda çok fazla seçenek çıkmıyor parçalarda. NC750'lerin özellikle mekanik parçaları birbirine tam uyumlu mudur?

    Bir de aslında direk Integra konusu ama seleyi değiştirmeyi düşünüyorum. Hem ben hem de eşim çok rahat edemedik. Shad'ın bir konfor selesi var ama ısıtmalı vs derken fiyatı yüksek epeyce. Önerebileceğiniz bir sele imalatçısı vs. var mıdır (tercihen Ankara'da)?
    Diğer konu daha hareketli olduğu için (NC750 konusu) sorularımı oraya sormuştum ama burada da sorayım belki ilgilenen olur.

  9. #49

    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Eveeeet motosikleti bakıma verdim. Bayağı iş var, kabarık bir fatura çıkacak.

    Ön fren disk + balata değişimi
    Yurt dışından Brembo disk ve balata getirttim. Onları takacağız. Çok umutluyum fren performansı konusunda.

    Yağ ve yağ filtresi değişimi
    2021 Motul 7100 10w30 aldım 4 litre. Filtreleri falan usta takacak.

    Far ampulü değişimi
    Sisler olduğu ve akşamları çok kullanmadığım için fark etmemişim, kısalar yanmıyormuş benim. Daha doğrusu içindeki led ampul ısınınca kısalar sönüyor. Aslında çok memnundum, sellektörü falan çok iyiydi ama, ustamın elinde varmış yine led ampül, onlardan takacak.

    Korna değişimi
    Bunun için çok heyecanlıyım. Amerika'dan Denali SoundBomb Mini getirttim. Videolardaki sesi çok iyiydi ama bakalım gerçekte nasıl?

    Koltuk amortisörü değişimi
    Integra'da kronik sorunlardanmış bu. Anahtarla koltuk altı bagaju açınca ön taraftaki bir hidrolik amortisör koltuğu yukarı kaldırıyor. Bu genelde bozuluyor. O yüzden koltuk altı bagajı elle açmak zorunda oluyorsunuz. İki el gerektiren bir iş haline geliyor. Benzin doldurulurken koltuğu tutmanız gerekiyor. Böyle bir şeyle uğraşırken, elim de dolu olduğu için anahtarı üzerinde bıraktım ve o yüzden anahtar kırıldı. N11'de daha kuvvetli olduğu söylenen ve çok iyi yorumlar almış bir ürün var. Ondan aldım bir tane bakalım, takacaklar.

    Ön teker balans
    Pirelli Angel GT'leri aldığımda yapılan balansta ufak bir sorun vardı. 70 civarı bir sallama yapıyordu. Disk değişirken ona da bakacaklar.

    Şanzıman sensör kovanı temizliği ve şanzıman yağ filtresi değişimi
    Bu da DCT'lerin bilinen sorunlarından. Yapılacak işlemin adını yanlış yazmış olabilirim. Arada sırada vites takılma yapıyor ve vites göstergesinde tire işareti yanıp sönmeye başlıyor. Durup motoru stop edip, tekrar kontağı açınca hangi viteste kaldıysa tek tek vitesleri düşüyor ve devam ediyorum. Bazen de düşmüyor vitesleri sürekli tekrarlayan bir aktüatör sesi gibi bir şey oluyor. Çok az tekeri döndürünce vitesleri düşüyor. Nadir yapıyordu ama son bir kaç gündür her gün bir kere yapmaya başladı. Geçen gün 5'den 6'ya geçerken yaptı. Bununla ilgili servisle görüştüm. Ama yoğunluktan dolayı bir türlü randevu alamadım. Hatta getirip bıraksan bile uzun süre kalabilir falan dendi, o yüzden yine ustama döndüm bununla ilgili. Geçen sefer yağ değişiminde bu tarz hassasiyetlerden haberim de yokken Top-1 10w30 tam sentetik yağ koydurmuştum. Ustamın elinde vardı, biraz eski tarihliydi ama çok üzerine düşmemiştim. Ama bu yağ yüzünden bu sorunlarımız arttı bence. Hatta şöyle söyleyeyim sıcak günlerde ve biraz agresif kullandığım zamanlarda motosiklet çok sorunsuz olmaya başlıyor. Şanzıman yağ gibi akıyor. Bakalım, hem o temizlenmesi gereken yer temizlenecek hem de yağ değişecek. Umarım sorunlarım hallolur.

    Buji değişimi
    NGK Iridium almıştım 2 tane. Onları da takacağız. 55.000 km oldu motor.

    Hava filtresi temizlik ve yağlama
    Geçen açıp kontrol ettim. Benden önceki sahibi K&N filtre takmış. Onu bir temizleyecek ve yağlayacaklar.

    Telefon tutucu montajı
    KNMASTER X series şarjlı telefon tutucu almıştım. Onu da takacaklar.

    Ben şimdi karaborsa ya gidip bi böbrek satıp geliyorum

    Şakası bir yana, işler bitip fatura belli olunca buraya yazarım, değerlendiririz.

  10. #50

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS 2019
    Merhaba arkadaşlar,

    Sizce devamı gelmeyeceğinden dolayı bu saatten sonra NC750D almak mantıklı mı? Fikir ve tavsiyelerinizi merak ediyorum. (Xmax 250 kullanıcısı olarak daha büyük ve konforlu scooter arayışı içerisindeyim)

  11. #51
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Her yaştaki İntegra 750 D alınabilir, kolaylıkla da satılabilir. Forza 750 nin arka tekerlek çapını küçültmüşler, eski heybeti gitmiş bana göre. Param olsa bile 2020 alırdım. Tabi bu beni şahsi fikrim.

    Şu an 2014 integra 750 kullanıcısıyım. İlk motorum Nmax 155 idi. Sonra Sym Cruism 250 ve Forza 300 kullandım. 6 ay önce İntegraya geçtim.

    Heybeti, motor sesi on numara. Daha önce scooter harici kullanmamıştım. Arkadaşlar büyük tekerin büyük fark yarattığını anlatırlardı. Evet gerçekten çok fark ediyor. Virajlarım daha güvenli, kasis ve çukurlarda maxi scooterlardan daha stabil ve güvenli. Hatta Forza 300 ü sattığım arkadaş geçen ay beni ziyarete geldi. İntegra ve Forzayı gideceğimiz yere kadar değiştik. İnanın kendi kullandığım ve alışık olduğum Forza 300 basit bir virajda bile güvensiz geldi. Sürekli motoru dikeltme ihtiyacı hissettim. O zaman büyük tekerin farkı daha iyi anlaşılıyor. Sakın Forza 300 ü kötülediğim anlaşılmasın. Scooterlar içinde efsanedir. Hatta tekrar scooter alacak olsam Xmax ve Forza 250 kullanan birisi olarak teknoloji vs dinlemem yine Forza 300 alırdım. Anlatmak istediğim İntegra 750 farklı bir kulvar. Gücü tartışılmaz . Ş. İçi yakıt ortalamam 3,7-4,1 arası. Sakin kullanımda ortalama 3,7 lerde.750 cc 55 Hp için kokluyor desek yeridir. Allah kaza bela vermesin bundan sonra da İntegranın 2017-2018 modelini alabilsem daha ne isterim.

    Ayrıca 2012 model 700 lük İntegralar bile rahatlıkla satılıyor. Bu nedenle 700 veya 750 bitmedi btemez. Tekerinize taş değmesin...
    BooZ bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı BooZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Sizce devamı gelmeyeceğinden dolayı bu saatten sonra NC750D almak mantıklı mı? Fikir ve tavsiyelerinizi merak ediyorum. (Xmax 250 kullanıcısı olarak daha büyük ve konforlu scooter arayışı içerisindeyim)
    bende 2020 nc750x dct aldım arkasından yeni kasa geldi,sizinle aynı tereddütleri bende yaşıyorum

  13. #53
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    100 bın km nın ustune cık gorelım satılıyormu satılmıyor mu
    www.erkakurye.com

  14. #54

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    geç gördüm ama baskalarıda yararlansın

    vitesin tire işaretine - yani takılı kalmasının ana sebebi temizlik yağ cart curt değil
    kimse size anlatmaz serviste bir güzel düdükler
    sol alt marşpiyel altında vitesi atmanıza yarayan bir vites motoru adı altında marş motoru bulunuyor
    40binde 50binde açılıp bakımının yapılması gerek eğer tire işaretine düşüyorsa motor 2 parçadan oluşuyor alt kısım mıknatısların bulunduğu üst kısımsa kömür yani fırçaların bulunduğu kısım bu bölüm motora soket yardımıyla bağlanılarak beyinden gelen vites düşür vites yükselt gibi adımları uyguluyor
    kömürün bulunduğu kısımda zamanla malesef tamamen dağılıyor kendi içinde parçalanmaya baslıyor buda vites sorununu ortaya cıkarıyor.
    türkiyede size bunu anlatmazlar çünkü düdüklemek her ustanın boynunun borcu...

    derler ki size vites pimi kırılmış ulan kırılan vites pimi nasıl vites atıcak arada sırada sorun cıkaracak ?
    servisteki orijinal fiyatı ürünün 2600 ila 3000 tl arasında
    çinde gümrük vergi vs 850 tl gibi bir rakam
    orijinal parça mitsuba marka olup japon menşei

    bu sorunu yaşayanlar daha büyük masraflar cıkmadan parçayı söktürüp bakımını yaptırsınlar
    kime yaptırıcaz dersenizde

    dinamoculara yaptırıcaksınız.

    benden size bir hayır dokunsun


    120bindeki integradan selamlar
    mamutsmoto ve Thesinner83 bunu beğendiler.

  15. #55

    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeeet motosikleti bakıma verdim. Bayağı iş var, kabarık bir fatura çıkacak.

    Ön fren disk + balata değişimi
    Yurt dışından Brembo disk ve balata getirttim. Onları takacağız. Çok umutluyum fren performansı konusunda.
    İlk bahsedeceğim konu bu. Diskten ve balatalardan çok memnunum. Tek disk motordaki etkisi cidden çok iyi oldu. Hatta bu motoru uzun süre elimde tutarsam bir sonraki adımım çelik fren hortumları getirtmek olacak. Motorumun ağırlığı benimle beraber 400 kg’ın üzerine çıkıyor ve eskisine göre oldukça dengeli ve güvenli duruyor. Eskisine göre kaçırma hissi ve manet baskısı bile azaldı. Çok memnunum. Tavsiye ederim.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ ve yağ filtresi değişimi
    2021 Motul 7100 10w30 aldım 4 litre. Filtreleri falan usta takacak.
    Tüm filtreler ve yağlar değişti. Diğer işlemlerle beraber yapıldığı için anlamam zor ancak 6.000 km oldu, hala herşey tıkırında çalışıyor. Memnunum ve yine aynı yağdan aldım.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far ampulü değişimi
    Sisler olduğu ve akşamları çok kullanmadığım için fark etmemişim, kısalar yanmıyormuş benim. Daha doğrusu içindeki led ampul ısınınca kısalar sönüyor. Aslında çok memnundum, sellektörü falan çok iyiydi ama, ustamın elinde varmış yine led ampül, onlardan takacak.
    Ustama sormayı unuttum markasını ancak taktığı LED ampulden çok memnunum. Hem kısası çok kuvvetli. Hem göz almıyor(öndeki araçta giden arkadaşlarıma sordum). Hem flaş sellektörü çok başarılı, gece gündüz hemen tepki alıyorum sellektör yaptığım araçlardan ve kişilerden. Ustam hazır eli değmişken ön stopları da beyaz led olanlarla değiştirdi. Genel anlamda ok memnunum. Farlarla ilgili kafamda bir plan var, makyajlı kasa orijinal led ön farlar bu kasaya uyar mı merak ediyorum. Far camında kılcal çatlaklar var ve basınçlı suyla yıkarken içine su alıyor. Belki uzun vadede değiştirebilirim uyarsa.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korna değişimi
    Bunun için çok heyecanlıyım. Amerika'dan Denali SoundBomb Mini getirttim. Videolardaki sesi çok iyiydi ama bakalım gerçekte nasıl?
    Bu biraz hayal kırıklığı oldu. Öncelikle kornanın kendisiyle aynı fiyata satılan kablo kitini almadım. Keşke alsaymışım. Bizim kornanın kablosu sanırım ince geldi buna. Tam voltajı alamadığı için sesi az çıkıyor. Şimdiki aklım olsa kablo setini de alır ayrı düğmeyle ayrı bir korna gibi yapardım. Ayrıca kornanın boyutu büyük geldi. Ön teker arkasındaki plastik parçanın içindeki yuvaya oturmadı. O yüzden sol ön grenajın içindeki panjurun arkasına oturttuk. O biraz daha sesinin boğulmasına neden oldu. Çok güzel bir sesi var ancak istediğim yüksek sesi alamadım. Sonuçta adı sound bomb 😊. Yine de kullanıyorum ve şu ana kadar bir eksiklik hissetmedim.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koltuk amortisörü değişimi
    Integra'da kronik sorunlardanmış bu. Anahtarla koltuk altı bagaju açınca ön taraftaki bir hidrolik amortisör koltuğu yukarı kaldırıyor. Bu genelde bozuluyor. O yüzden koltuk altı bagajı elle açmak zorunda oluyorsunuz. İki el gerektiren bir iş haline geliyor. Benzin doldurulurken koltuğu tutmanız gerekiyor. Böyle bir şeyle uğraşırken, elim de dolu olduğu için anahtarı üzerinde bıraktım ve o yüzden anahtar kırıldı. N11'de daha kuvvetli olduğu söylenen ve çok iyi yorumlar almış bir ürün var. Ondan aldım bir tane bakalım, takacaklar.
    Bunda da hafif bir hayal kırıklığım var. Bu sele altı kısmın ciddi bir tasarım hatası olduğunu düşünüyorum hala. Ciddi anlamda bir merkezi kilitçiye gidip kontağa bağlamanın bir yolunu aramayı düşünüyorum.
    Koltuk amortisörünü taktım. Ancak kilidi açınca kendiliğinden kalkacağını ummuştum. Yine elle müdahale etmek gerekiyor ve bu da sele açmayı iki elle yapılması gereken bir iş haline getiriyor. Amortisör kuvvetli, çok rahat kaldırıyor ve sağlam şekilde açık tutuyor seleyi, ancak istediğim pratikliği alamadım bu sistemden.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön teker balans
    Pirelli Angel GT'leri aldığımda yapılan balansta ufak bir sorun vardı. 70 civarı bir sallama yapıyordu. Disk değişirken ona da bakacaklar.
    Bu sorunu çözemedik. Artık bilyalardan şüphelenmeye başladım. Motorda 90 sonrası başlayıp 120 civarı sona eren bir titreşim var, bu konuda da arka teker balansından şüpheleniyorum. Bunlara bakımda tekrar baktıracağım.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şanzıman sensör kovanı temizliği ve şanzıman yağ filtresi değişimi
    Bu da DCT'lerin bilinen sorunlarından. Yapılacak işlemin adını yanlış yazmış olabilirim. Arada sırada vites takılma yapıyor ve vites göstergesinde tire işareti yanıp sönmeye başlıyor. Durup motoru stop edip, tekrar kontağı açınca hangi viteste kaldıysa tek tek vitesleri düşüyor ve devam ediyorum. Bazen de düşmüyor vitesleri sürekli tekrarlayan bir aktüatör sesi gibi bir şey oluyor. Çok az tekeri döndürünce vitesleri düşüyor. Nadir yapıyordu ama son bir kaç gündür her gün bir kere yapmaya başladı. Geçen gün 5'den 6'ya geçerken yaptı. Bununla ilgili servisle görüştüm. Ama yoğunluktan dolayı bir türlü randevu alamadım. Hatta getirip bıraksan bile uzun süre kalabilir falan dendi, o yüzden yine ustama döndüm bununla ilgili. Geçen sefer yağ değişiminde bu tarz hassasiyetlerden haberim de yokken Top-1 10w30 tam sentetik yağ koydurmuştum. Ustamın elinde vardı, biraz eski tarihliydi ama çok üzerine düşmemiştim. Ama bu yağ yüzünden bu sorunlarımız arttı bence. Hatta şöyle söyleyeyim sıcak günlerde ve biraz agresif kullandığım zamanlarda motosiklet çok sorunsuz olmaya başlıyor. Şanzıman yağ gibi akıyor. Bakalım, hem o temizlenmesi gereken yer temizlenecek hem de yağ değişecek. Umarım sorunlarım hallolur.
    Ustam sağolsun servisteki arkadaşlarını aramış, hatta 2 kere de kendi gitmiş servise ve yerinde görmüş. Aşağıda ques1 arkadaşın bahsettiği işlemi yapmış. Vitesler cidden çok çok iyi olmuştu. Olmuştu diyorum çünkü 6.000 km geçince biraz kemiklenmeye başladı. Gerçi havalar da ciddi anlamda soğuk gidiyor. O yüzden bunu dikkate almıyorum. Şu anda bu sorunum çözülmüş gibi duruyor.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji değişimi
    NGK Iridium almıştım 2 tane. Onları da takacağız. 55.000 km oldu motor.

    Hava filtresi temizlik ve yağlama
    Geçen açıp kontrol ettim. Benden önceki sahibi K&N filtre takmış. Onu bir temizleyecek ve yağlayacaklar.
    İlk aldığım gün performansına inanamadım. O derece fark etti. Şanzımanındaki sıkıntılı durumlardan çok da asılmıyordum önceden. Onlar da hallolduğundan mı nedir şimdi arada asılıyorum ve çok ciddi keyif veriyor. Traction control arar oldum 😊 Çok memnunum.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Telefon tutucu montajı
    KNMASTER X series şarjlı telefon tutucu almıştım. Onu da takacaklar.
    Bu aletten çok memnunum. Telefonum Mate 10 Pro. Çok hafif bir telefon değil, büyükçe de, ama sorunsuz taşıyor. İyi bir USB kablo kullanırsanız telefonu da oldukça hızlı şarj ediyor. Tek sorun USB’nin kapağını açık bıraktım kablo da üstünde olduğu için. Yolda uçup gitmiş. Yağmur vs’den zamanla içinde oksitlenme yapacağını düşünüyorum. Kaan Elektronik’e yazıp o ufak parçayı bir soracağım.
    Alıntı mamutsmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şimdi karaborsa ya gidip bi böbrek satıp geliyorum
    Ustama bir kez daha teşekkür ediyorum. Yukarıda saydığım işlemlerin tamamı ve birkaç işlem için daha 1.000 TL işçilik ödedim. Bazılarına pahalı gelebilir ancak grenajı bol bir motor olduğu için bana gayet makul geldi. 4 gün sürdü.

    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geç gördüm ama baskalarıda yararlansın
    vitesin tire işaretine - yani takılı kalmasının ana sebebi temizlik yağ cart curt değil
    kimse size anlatmaz serviste bir güzel düdükler
    sol alt marşpiyel altında vitesi atmanıza yarayan bir vites motoru adı altında marş motoru bulunuyor
    40binde 50binde açılıp bakımının yapılması gerek eğer tire işaretine düşüyorsa motor 2 parçadan oluşuyor alt kısım mıknatısların bulunduğu üst kısımsa kömür yani fırçaların bulunduğu kısım bu bölüm motora soket yardımıyla bağlanılarak beyinden gelen vites düşür vites yükselt gibi adımları uyguluyor
    kömürün bulunduğu kısımda zamanla malesef tamamen dağılıyor kendi içinde parçalanmaya baslıyor buda vites sorununu ortaya cıkarıyor.
    türkiyede size bunu anlatmazlar çünkü düdüklemek her ustanın boynunun borcu...

    derler ki size vites pimi kırılmış ulan kırılan vites pimi nasıl vites atıcak arada sırada sorun cıkaracak ?
    servisteki orijinal fiyatı ürünün 2600 ila 3000 tl arasında
    çinde gümrük vergi vs 850 tl gibi bir rakam
    orijinal parça mitsuba marka olup japon menşei

    bu sorunu yaşayanlar daha büyük masraflar cıkmadan parçayı söktürüp bakımını yaptırsınlar
    kime yaptırıcaz dersenizde

    dinamoculara yaptırıcaksınız.

    benden size bir hayır dokunsun


    120bindeki integradan selamlar
    hocam detaylı cevap için çok teşekkürler. Şansa iyi bir ustaya denk geldim. Dediğiniz işlemi yapmış. Şimdilik bir sorun olmadı. 6.000 km içinde bir kere çok soğuk bir sabah yaptı o sorunu. Bir kere de orta sehpada arka teker boşta dönerken tire hatası gördüm. Ona da tekrarlamadığı için çok takılmadım. Ama sizden gelen cevap içimi daha bir rahatlattı. Tekrar teşekkürler.

    Şimdi güncel olarak bir kaç tane sorunum var.

    1-)Viteste filtreleme yaparken veya aralarda gezerken gaz verip bırakma anlarında sanki sistemde boşluk varmış gibi oluyor. Normal sürüşte sabit ivme hızlanırken veya yavaşlarken hiç sorun yok. Ancak hızlanırken gazı kesince veya yavaşlarken gaz açınca bir vurma hissi oluyor. Ustam kaplin lastiklerinden olabileceğini söyledi. Aklıma da yattı ama acaba zincirde uzama/boşluk falan olabilir mi diye de düşünüyorum.

    2-) Koltuk konforu gerçekten zayıf. Ben ve özellikle eşim bu konuda hiç memnun değiliz. Son kurlardan sonra Shad konfor sele opsiyonu da rafa kalktı. İyi bir sele ustasına ihtiyacım var. Günde 160 km civarı yol yapıyorum ve bu sele rahatsızlığı ciddi anlamda sorun oluyor bana.

    3-) Soğuk havalar için elcik koruma almak istiyorum ancak GP'nin elcik koruması çok kaba görünüyor ve genel tasarımına hiç yakışmayacağını düşünüyorum. Puig Maxiscooter modellerini beğendim ancak fiyatı ciddi anlamda yüksek. Alternatif bakıyorum.

    4-) Ön sinyaller çok zayıf kalıyor. Arkalar gibi kollu sinyal montajı yapmak istiyorum. Grenajı delmem gerektiği için çok da emin değilim ancak bence müdahale edilmesi gereken bir durum.

    Bu arada merak edenler için bakımlarımı Superbike Özkan Usta'ya yaptırıyorum. İhtiyacı olanlar olursa bana mesaj atsın iletişim bilgilerini vereyim.

    Uzun oldu ama detaylı olarak anlatmaya çalıştım.
    Thesinner83 bunu beğendi.

  16. #56

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Herkese merhabalar,
    Daha önce 3 yıl boyunca Forza 250 kullandım ve geçen hafta nc750d aldım. Kullanıcı ve tecrübeli arkadaşların bilgilerinden faydalanmak istiyorum. Motor 2019 model, 10 bin km de, honda pazarbaşı bakımlı ve 2023 Haziran ay'ına kadar garantisi devam ediyor.

    *Daha önceki servis kağıtlarına baktığımda akü şarj edilmiş. Diğer tüm bakımları da periyodik ( yağ,filtre, dct filtresi vs vs ) olmuş.

    Sizlere bi kaç sorum olacak;

    *Daha 10 bin km de olmasına rağmen garantiden çıkartmak ne kadar doğru ? Kronik bir sorunu vs bişeyi var mıdır ?
    * Motor'u 2 gün yatırdığımda akünün ciddi derecede zayıfladığını farkettim. Önde ve arkada sis takılı onlardan olabilir mi ?
    *D modun da leblebi gibi vites attığı için devrini alana kadar titreme yapıyor. Normal mi ?
    * Forza'dan sonra inanılmaz derecede performanslı ve neredeyse Forzayla yakıtları aynı derecede.. Fakat selesi çok rahatsız ve arkasındaki çanta Givi 42 ya da 45 lt. Önerdiğiniz çanta lt si kaç olmalıdır ?
    Şimdiden teşekkürler..

  17. #57
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı vtec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar,
    Daha önce 3 yıl boyunca Forza 250 kullandım ve geçen hafta nc750d aldım. Kullanıcı ve tecrübeli arkadaşların bilgilerinden faydalanmak istiyorum. Motor 2019 model, 10 bin km de, honda pazarbaşı bakımlı ve 2023 Haziran ay'ına kadar garantisi devam ediyor.

    *Daha önceki servis kağıtlarına baktığımda akü şarj edilmiş. Diğer tüm bakımları da periyodik ( yağ,filtre, dct filtresi vs vs ) olmuş.

    Sizlere bi kaç sorum olacak;

    *Daha 10 bin km de olmasına rağmen garantiden çıkartmak ne kadar doğru ? Kronik bir sorunu vs bişeyi var mıdır ?
    * Motor'u 2 gün yatırdığımda akünün ciddi derecede zayıfladığını farkettim. Önde ve arkada sis takılı onlardan olabilir mi ?
    *D modun da leblebi gibi vites attığı için devrini alana kadar titreme yapıyor. Normal mi ?
    * Forza'dan sonra inanılmaz derecede performanslı ve neredeyse Forzayla yakıtları aynı derecede.. Fakat selesi çok rahatsız ve arkasındaki çanta Givi 42 ya da 45 lt. Önerdiğiniz çanta lt si kaç olmalıdır ?
    Şimdiden teşekkürler..
    Merhabalar,

    Bende de sis farı takılı idi 60w. Sis farları kapalı olduğu halde 2 günde ciddi derecede akü azalmaması gerekir. Açık kalan bir şeyler var mı kontrol edin.

    D modunu ben pek kullanmazdım. Ama D modunda titreme illaki var. Düşük devirde vites atıyor. Genelde herkes S modu kullanıyor. Ben alışamadım fakat Manuel olarak kullanan arkadaşlarda baya var. Satın aldığınız motor sizden önceki kullanıcının kullanışını programlayıp, vites geçişlerini ona göre ayarlıyordur. Youtube dan İntegra 750 vites resetleme diye aratın, sıfırlayabilirsiniz. Motor sizin kullanışınıza göre bir şekil çiziyor.

    Sele için konfor sele yaptırabilirsin. Daha önce Forza 300 kullanıyordum. İntegraya geçince berjer koltuktan sandalyeye oturmuş gibi oldum. Forza 250 integradan daha kötü bir seleye sahip bana göre.

    Arka çanta en az 45 lt. olmalı bana göre. Motorun büyüklüğüne göre 45 den aşağısı küçük kalır. Tabi bunlar benim tercihlerim, herkese uymayabilir. 45 den yukarısı da büyük geliyordu gözüme.

    Önceki motorum olan integra da olmazsa olmaz bir iki şey söyleyim;

    Sürücü ayak pegi bence integrada olmazsa olmaz bir aparat. Depolu motor gibi kontrolünüz çok daha fazla artıyor.

    Uzun tur camı almıştım. Bir de Aliexpres de İntegra 750 için tur camı asansörü var. 7-8 cm daha yukarı kaldırabiliyorsunuz. Araba konforu sağlıyor sıfır rüzgar.

    Bende 2014 modeli vardı. Vites geçişleri kemikliydi. 2019 model daha rahattır.
    Şimdi Suzuki V strom 2017 model DL 650 motorum var. Birde yanına CBF 150 aldım Vitesli gerçekten bambaşkaymış.

    Tekeriniz düz bassın

  18. #58

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    merhaba bende integra almayı düşünüyorum
    önceden tracer 900 ve Afrika Twin im vardı ancak şimdi kışında süreceğim için gidişi daha sakin daha konforlu rüzgarı nispaten az alan otomatik vitesli bir motor olarak gözüme çerptı.

    Normal sürüşte hızlanmaya çalışınca dsg ler gibi vites düşürüp mü yürüyor? yoksa bunu sadece S modundayken mi yapıyor?
    Sürüş esnasında artı ve eksiye bastığımız anda vitesi düşürüp arttırıyor mu vites geçişleri anlık mı yoksa gecikme var mı?

    240 kilo ve biraz geniş olması nedeniyle şehir içinde zorluk oluyor mu?

    X-Adv ye göre rüzgar alma durumu nedir? X-Adv mi tercih etmeliyim?

  19. #59

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Bende de sis farı takılı idi 60w. Sis farları kapalı olduğu halde 2 günde ciddi derecede akü azalmaması gerekir. Açık kalan bir şeyler var mı kontrol edin.

    D modunu ben pek kullanmazdım. Ama D modunda titreme illaki var. Düşük devirde vites atıyor. Genelde herkes S modu kullanıyor. Ben alışamadım fakat Manuel olarak kullanan arkadaşlarda baya var. Satın aldığınız motor sizden önceki kullanıcının kullanışını programlayıp, vites geçişlerini ona göre ayarlıyordur. Youtube dan İntegra 750 vites resetleme diye aratın, sıfırlayabilirsiniz. Motor sizin kullanışınıza göre bir şekil çiziyor.

    Sele için konfor sele yaptırabilirsin. Daha önce Forza 300 kullanıyordum. İntegraya geçince berjer koltuktan sandalyeye oturmuş gibi oldum. Forza 250 integradan daha kötü bir seleye sahip bana göre.

    Arka çanta en az 45 lt. olmalı bana göre. Motorun büyüklüğüne göre 45 den aşağısı küçük kalır. Tabi bunlar benim tercihlerim, herkese uymayabilir. 45 den yukarısı da büyük geliyordu gözüme.

    Önceki motorum olan integra da olmazsa olmaz bir iki şey söyleyim;

    Sürücü ayak pegi bence integrada olmazsa olmaz bir aparat. Depolu motor gibi kontrolünüz çok daha fazla artıyor.

    Uzun tur camı almıştım. Bir de Aliexpres de İntegra 750 için tur camı asansörü var. 7-8 cm daha yukarı kaldırabiliyorsunuz. Araba konforu sağlıyor sıfır rüzgar.

    Bende 2014 modeli vardı. Vites geçişleri kemikliydi. 2019 model daha rahattır.
    Şimdi Suzuki V strom 2017 model DL 650 motorum var. Birde yanına CBF 150 aldım Vitesli gerçekten bambaşkaymış.

    Tekeriniz düz bassın

    15 sene vitesli motordan sonra dct'ye geçtim,bence dct bambaşkaymış.
    c4gin bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler