Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

KTM RC 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    arkadaşlar bu motorda duke ile kıyaslama yapmak gerekirse artçı konforu nasıl ? uzun yolda beli ağrır mı kız arkadaşımın ? bi de arkaya çanta takıp üstüne de çadır vs. bağlayabilme imkanı var mı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Merhaba,

    3 Ağusto 2016 tarihinde satın aldığım KTM RC 390 motosikletim ile 8000 km'yi devirdik.
    Objektif olarak tecrübelerimi, artı ve eksilerini paylaşacağım.

    105 Kg, 190 Cm bir sürücüyüm.

    YAKIT TÜKETİMİ

    - Şehir içi haylazlık yapmadan, uysal ve ulaşım amacıyla kullanıldığında 100km/3.5 lt yakıt tüketimi.

    - Şehir içi agresif ve bir o kadar da şehrinizin çılgın motorcusu olarak kullanırsanız eğer 100km/6.3 lt yakıt tüketimini görebilirsiniz.


    - Şehirler arası ya da uzun yolda yakıt tüketimi tam olarak size bağlı, değerler birebir ölçümümdür;

    - 80-90 km/h ile 100km/2.4lt ile 100km/2.6lt değişmekte.
    - 90-110 km/h ile 100km/2.6lt ile 100km/3 lt değişmekte.
    - 100-130 km/h ile 100km/3 lt ile 100km/3.3 lt arası değişmekte.

    Uzun yolda agresif kullanımda, 150km/h altına düşmeden, sürekli 9000 RPM üzeri vites değişikliğinde 100km/5lt ile 100km/6.3 lt arası değişmekte.

    Bu değerler yol bilgisayarından alınmış olup sürücü kilosu, boyu, rüzgar vb etkenler sebebiyle değişkenlik gösterecektir.

    ARTÇI KONFORU

    - Genelde artçılarım bayan ve kilolu değiller, ortalama 45-65 kg diyebiliriz sanırım.

    Eğer şehir içinde kullanıyorsanız ve artçınızın tecrübesi ve bilgisi yeterli ise size bir yükü olmamakla birlikte yolculuğunuz daha keyifli hale geliyor.

    Herhangi bir artçımdan konforsuzluk ya da ağrı/vibrasyon vb bir sorun ile ilgili şikayet almadım.
    Mola vermeksizin 100 ve 150 km yolculuklarımız oldu ancak bir mola ihtiyacı hissetmedi. Kendisine sorarak teyit etmiştim.

    Eğer artçınızın tecrübesi ve yeterli bilgisi yoksa eğer o yolculuk size zehir olacaktır. Diyeceksiniz ki bu tüm motosikletler için geçerli, haklısınız da ancak KTM RC 390'da ki depo tasarımından dolayı artçınız sizi hadım edebilir, bilginize.

    VİBRASYON

    Vibrasyon kriteri her sürücünün farklıdır, açık konuşmak gerekirse eğer Lifan 125-5 Cafe Racer motosikletimde ki vibrasyon dahi beni rahatsız etmiyor. Aramızda kalsın popom biraz büyük.

    KTM RC 390 tatlı bir vibrasyona sahip, sizi rahatsız edeceğini zannetmiyorum. Motosikletin ruhunu ve elinizin altındaki gücü hissettiriyor.

    Bugün 6 Kasım ve motosikletimi satın alalı 93 gün olmasına rağmen 8000 KM'yi devirdim. 6-7 tane uzun yolculuğum oldu, vibrasyon ile ilgili bir şikayetim kesinlikle olmadı. Burada ki en büyük etkenlerden bir kaçı da kullandığınız ekipman. (Bot ve Eldiven)

    BAKIM MALİYETİ

    1000 KM bakımını KTM Motorall servisinde yaptırdım ve 200 TL tuttu.
    - Yağ
    - Yağ filtresi
    - İşçilik

    Bakım aralıkları her 8500 KM'de.

    Ara bakıma gelmeli miyim diye ısrarla sormama rağmen 8500 KM'den önce bakıma gelmene gerek yok dedi servisteki yetkili.
    Düşünün ki bir servis sizden para kazanmak istemiyor, kullanılan yağın kalitesini ve motosikletin ara bakıma ihtiyacı olmadığını ısrarla söylüyor.

    SÜRÜŞ KONFORU

    Yazımın en başında da belirttiğim gibi iri ve uzun bir sürücüyüm.
    Doğru oturuş pozisyonu ile herhangi bir sorun yaşayamayacağınızdan eminim.
    Doğru oturuş pozisyonu ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmadığınızı düşünüyorsanız eğer sizi Google' a yönlendiriyorum.

    600 km'lik bir sürüşümde 3 mola verdim ve herhangi bir bel ağrısı ya da vb bir sorun yaşamadım.

    SON SÜRAT

    Tartışmasız bu modelin en tartışmalı sorusu, kaç km/h yapıyor bu alet?

    Düz-eğimli, rüzgarlı-rüzgarsız, sıcak hava-soğuk hava vb hiç bir kriter çok da önemli değil bu motosiklet için, 178 km/h'a ulaşıyor ve ardından kesiciye giriyor.

    Artçı ile ulaşabildiğim son sürat ise 170 km/h.

    KTM RC 390 13000 RPM'e sahip ve her viteste 10000 RPM'de kesiciye giriyor, bilginize.

    TASARIM

    Tasarım konusu kişisel bir görüş olmasına rağmen değinmeden geçemeyeceğim.

    Ben hayranlıkla bakıyorum motosikletime, bana bin ve kırbaçla beni der gibi bakıyor.
    Çevremden aldığım olumlu görüşler çok fazla, çoğu insan hayranlıkla ve şaşırmışlıkla bakıyor, çünkü farklı.

    ''Abi bu ne biçim kafa tasarımı *k'' diyen de var.

    Trafikte, yolda, bulunduğunuz her alanda bu motosiklet ile dikkat çekememe gibi bir şansınız yok.

    PARÇA KALİTESİ ve İŞÇİLİK

    Parça kalitesine diyecek bir şey yok aslında, verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir motosiklet.
    Ama bazen sizi üzebilir.

    Nasıl mı?



    Motosikletimin herhangi bir kazası, yan yatması ya da herhangi bir darbe almamasına rağmen karenaj bağlantı noktasından kırılmış, aslında ufak bir sorun 10 TL'lik bir yapıştırıcı ile halletmeme rağmen canımı çok sıktı.

    Bunun haricinde parça kalitesi ve işçilik ile ilgili negatif bir yönü henüz olmadı.

    SERVİS

    KTM Motorall servisini kullanıyorum.

    Bu servisin çalışanları tam anlamıyla birer profesyonel.
    Oradayken kendinizi özel hissediyorsunuz, ilgi ve alaka son derece mükemmel.

    1000 bakımı bittikten sonra motosikletimi yıkayıp teslim etmeleri, benim için yapabilecekleri başka ne olduğu, herhangi bir şikayetimin ya da memnuniyetsizliğimin olup olmadığını sormaları ve bunu yaparken de resmiyeti bozmamaları harika.

    YEDEK PARÇA

    Motosikletimin tek sorunu olan şamandıra düzeneği değişecek ve neredeyse 2 aydır parça bekliyorum, stokta kalmadığını toplu gönderi beklediklerini bu yüzden gecikme yaşandığını belirttiler, ne kadar doğru bilmiyorum.
    Ancak bu sorunum ile Spormoto sorumlusu Münir Bey birebir ilgilenip güvenimi kazandı ve samimiyetine inandım.

    Şöyle de bir anım var paylaşmadan geçemeyeceğim.
    Motosikletim sandıkta geldi ve sol ayna kırık çıkmıştı, Spormoto'ya bunu bildirdikten sonra sol ve sağ olmak üzere iki aynayı da gönderdiler, şaşırmıştım açıkcası.

    NEGATİF YÖNLERİ ve BEĞENİMİ KAZANAMAYAN NOKTALAR

    Motosiklet resimler de görüldüğü gibi kesinlikle küçük değil, ancak ben iri bir sürücü olduğum için bazen altında küçük kalmış vb cümleler duyuyorum. Kesinlikle motosiklet küçük değil ben iriyim ve motosiklet düşündüğünüzden daha iri.
    1000RR, 600RR, R1, S1000RR yanında oyuncak gibi kalmadığı gibi aynı segmentte sanılıyor.

    Torku yüksek olduğu ve güçlü bir motosiklet olduğu için düşük devirlerde silkeleme denilen (doğru tabir nedir bilmiyorum) olayı motosiklete alışma sürecinde yaşıyorsunuz ve daha sonra rahatsızlık vermiyor.
    Şöyle açıklayayım, hangi viteste gideceğinizi sapıtıyorsunuz düşük süratlerde. Motosikleti tanıdıkça ve kavradıkça bunu alışıyorsunuz ve ortadan kalkıyor.

    En gıcık olduğum nokta ise ön camını temizleyememem, bez girmiyor.

    Bunların haricinde negatif ya da şurası kötü diyebileceğim bir noktası yok.

    ARTILARI ve YORUMUM

    ABS ve kaydırmalı debriyaj özellikleri tartışmasız mükemmel.
    ABS çok kolay devreye girmemekle birlikte güven verici düzeyde.
    Üzerinde gelen amortisörlere söyleyecek söz zaten yok, sınıfının lideri.
    Fabrika çıkış lastikleri Metzeller Sportec M5.

    Sizi özel hissettirecek her şey bu motosiklette var, yollarda daha çok KTM RC 390 görmek istiyorum, kalitenin tadına bakın vazgeçemeyeceksiniz. Bunları motosikletimi övdüğüm için değil bana hissettirdiklerini yazıyorum, yanlış anlaşılmasın.
    Bu motosiklet ile daha yolun başındayız, ileride ne olup biteceğini kimse bilemez, belki yarın bu motosiklete söveceğim ve aldığım güne lanet edeceğim, kim bilir?

    Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

    Bir kaç resim ile yazımı bitiriyorum, tekeriniz düz bassın.













    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:06 ----------

    Aktarmayı unuttuğum son bir şey kalmış,

    AYDINLATMA

    Üzerindeki mercek farlar sayesinde muazzam bir aydınlatması var, neredeyse öndeki araçları rahatsız edecek düzeyde.
    Bununla ilgili bir kaç araçtan kısalarla seyir almama rağmen uyarı dahi aldım.
    Bundan dolayı far ayarını bir tık aşağıya bile çektirdim serviste.

    Zifiri karanlıkta ki performansı mükemmel, gündüz saatlerinde dahi uzun farlarınız açıksa eğer diğer motosikletlere nazaran daha fazla farkındalık yaratıyor, tecrübe ile sabit.

    Yetkili birisi mesajı birleştirir ve bu uyarıyı silerse sevinirim.
    Gronax, bkaraca, tmsn ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #83

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    3 Ağusto 2016 tarihinde satın aldığım KTM RC 390 motosikletim ile 8000 km'yi devirdik.
    Objektif olarak tecrübelerimi, artı ve eksilerini paylaşacağım.

    105 Kg, 190 Cm bir sürücüyüm.

    YAKIT TÜKETİMİ

    - Şehir içi haylazlık yapmadan, uysal ve ulaşım amacıyla kullanıldığında 100km/3.5 lt yakıt tüketimi.

    - Şehir içi agresif ve bir o kadar da şehrinizin çılgın motorcusu olarak kullanırsanız eğer 100km/6.3 lt yakıt tüketimini görebilirsiniz.

    - Şehirler arası ya da uzun yolda yakıt tüketimi tam olarak size bağlı, değerler birebir ölçümümdür;

    - 80-90 km/h ile 100km/2.4lt ile 100km/2.6lt değişmekte.
    - 90-110 km/h ile 100km/2.6lt ile 100km/3 lt değişmekte.
    - 100-130 km/h ile 100km/3 lt ile 100km/3.3 lt arası değişmekte.

    Uzun yolda agresif kullanımda, 150km/h altına düşmeden, sürekli 9000 RPM üzeri vites değişikliğinde 100km/5lt ile 100km/6.3 lt arası değişmekte.

    Bu değerler yol bilgisayarından alınmış olup sürücü kilosu, boyu, rüzgar vb etkenler sebebiyle değişkenlik gösterecektir.

    ARTÇI KONFORU

    - Genelde artçılarım bayan ve kilolu değiller, ortalama 45-65 kg diyebiliriz sanırım.

    Eğer şehir içinde kullanıyorsanız ve artçınızın tecrübesi ve bilgisi yeterli ise size bir yükü olmamakla birlikte yolculuğunuz daha keyifli hale geliyor.

    Herhangi bir artçımdan konforsuzluk ya da ağrı/vibrasyon vb bir sorun ile ilgili şikayet almadım.
    Mola vermeksizin 100 ve 150 km yolculuklarımız oldu ancak bir mola ihtiyacı hissetmedi. Kendisine sorarak teyit etmiştim.

    Eğer artçınızın tecrübesi ve yeterli bilgisi yoksa eğer o yolculuk size zehir olacaktır. Diyeceksiniz ki bu tüm motosikletler için geçerli, haklısınız da ancak KTM RC 390'da ki depo tasarımından dolayı artçınız sizi hadım edebilir, bilginize.

    VİBRASYON

    Vibrasyon kriteri her sürücünün farklıdır, açık konuşmak gerekirse eğer Lifan 125-5 Cafe Racer motosikletimde ki vibrasyon dahi beni rahatsız etmiyor. Aramızda kalsın popom biraz büyük.

    KTM RC 390 tatlı bir vibrasyona sahip, sizi rahatsız edeceğini zannetmiyorum. Motosikletin ruhunu ve elinizin altındaki gücü hissettiriyor.

    Bugün 6 Kasım ve motosikletimi satın alalı 93 gün olmasına rağmen 8000 KM'yi devirdim. 6-7 tane uzun yolculuğum oldu, vibrasyon ile ilgili bir şikayetim kesinlikle olmadı. Burada ki en büyük etkenlerden bir kaçı da kullandığınız ekipman. (Bot ve Eldiven)

    BAKIM MALİYETİ

    1000 KM bakımını KTM Motorall servisinde yaptırdım ve 200 TL tuttu.
    - Yağ
    - Yağ filtresi
    - İşçilik

    Bakım aralıkları her 8500 KM'de.

    Ara bakıma gelmeli miyim diye ısrarla sormama rağmen 8500 KM'den önce bakıma gelmene gerek yok dedi servisteki yetkili.
    Düşünün ki bir servis sizden para kazanmak istemiyor, kullanılan yağın kalitesini ve motosikletin ara bakıma ihtiyacı olmadığını ısrarla söylüyor.

    SÜRÜŞ KONFORU

    Yazımın en başında da belirttiğim gibi iri ve uzun bir sürücüyüm.
    Doğru oturuş pozisyonu ile herhangi bir sorun yaşayamayacağınızdan eminim.
    Doğru oturuş pozisyonu ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmadığınızı düşünüyorsanız eğer sizi Google' a yönlendiriyorum.

    600 km'lik bir sürüşümde 3 mola verdim ve herhangi bir bel ağrısı ya da vb bir sorun yaşamadım.

    SON SÜRAT

    Tartışmasız bu modelin en tartışmalı sorusu, kaç km/h yapıyor bu alet?

    Düz-eğimli, rüzgarlı-rüzgarsız, sıcak hava-soğuk hava vb hiç bir kriter çok da önemli değil bu motosiklet için, 178 km/h'a ulaşıyor ve ardından kesiciye giriyor.

    Artçı ile ulaşabildiğim son sürat ise 170 km/h.

    KTM RC 390 13000 RPM'e sahip ve her viteste 10000 RPM'de kesiciye giriyor, bilginize.

    TASARIM

    Tasarım konusu kişisel bir görüş olmasına rağmen değinmeden geçemeyeceğim.

    Ben hayranlıkla bakıyorum motosikletime, bana bin ve kırbaçla beni der gibi bakıyor.
    Çevremden aldığım olumlu görüşler çok fazla, çoğu insan hayranlıkla ve şaşırmışlıkla bakıyor, çünkü farklı.

    ''Abi bu ne biçim kafa tasarımı *k'' diyen de var.

    Trafikte, yolda, bulunduğunuz her alanda bu motosiklet ile dikkat çekememe gibi bir şansınız yok.

    PARÇA KALİTESİ ve İŞÇİLİK

    Parça kalitesine diyecek bir şey yok aslında, verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir motosiklet.
    Ama bazen sizi üzebilir.

    Nasıl mı?

    http://i.hizliresim.com/VE4omy.jpg

    Motosikletimin herhangi bir kazası, yan yatması ya da herhangi bir darbe almamasına rağmen karenaj bağlantı noktasından kırılmış, aslında ufak bir sorun 10 TL'lik bir yapıştırıcı ile halletmeme rağmen canımı çok sıktı.

    Bunun haricinde parça kalitesi ve işçilik ile ilgili negatif bir yönü henüz olmadı.

    SERVİS

    KTM Motorall servisini kullanıyorum.

    Bu servisin çalışanları tam anlamıyla birer profesyonel.
    Oradayken kendinizi özel hissediyorsunuz, ilgi ve alaka son derece mükemmel.

    1000 bakımı bittikten sonra motosikletimi yıkayıp teslim etmeleri, benim için yapabilecekleri başka ne olduğu, herhangi bir şikayetimin ya da memnuniyetsizliğimin olup olmadığını sormaları ve bunu yaparken de resmiyeti bozmamaları harika.

    YEDEK PARÇA

    Motosikletimin tek sorunu olan şamandıra düzeneği değişecek ve neredeyse 2 aydır parça bekliyorum, stokta kalmadığını toplu gönderi beklediklerini bu yüzden gecikme yaşandığını belirttiler, ne kadar doğru bilmiyorum.
    Ancak bu sorunum ile Spormoto sorumlusu Münir Bey birebir ilgilenip güvenimi kazandı ve samimiyetine inandım.

    Şöyle de bir anım var paylaşmadan geçemeyeceğim.
    Motosikletim sandıkta geldi ve sol ayna kırık çıkmıştı, Spormoto'ya bunu bildirdikten sonra sol ve sağ olmak üzere iki aynayı da gönderdiler, şaşırmıştım açıkcası.

    NEGATİF YÖNLERİ ve BEĞENİMİ KAZANAMAYAN NOKTALAR

    Motosiklet resimler de görüldüğü gibi kesinlikle küçük değil, ancak ben iri bir sürücü olduğum için bazen altında küçük kalmış vb cümleler duyuyorum. Kesinlikle motosiklet küçük değil ben iriyim ve motosiklet düşündüğünüzden daha iri.
    1000RR, 600RR, R1, S1000RR yanında oyuncak gibi kalmadığı gibi aynı segmentte sanılıyor.

    Torku yüksek olduğu ve güçlü bir motosiklet olduğu için düşük devirlerde silkeleme denilen (doğru tabir nedir bilmiyorum) olayı motosiklete alışma sürecinde yaşıyorsunuz ve daha sonra rahatsızlık vermiyor.
    Şöyle açıklayayım, hangi viteste gideceğinizi sapıtıyorsunuz düşük süratlerde. Motosikleti tanıdıkça ve kavradıkça bunu alışıyorsunuz ve ortadan kalkıyor.

    En gıcık olduğum nokta ise ön camını temizleyememem, bez girmiyor.

    Bunların haricinde negatif ya da şurası kötü diyebileceğim bir noktası yok.

    ARTILARI ve YORUMUM

    ABS ve kaydırmalı debriyaj özellikleri tartışmasız mükemmel.
    ABS çok kolay devreye girmemekle birlikte güven verici düzeyde.
    Üzerinde gelen amortisörlere söyleyecek söz zaten yok, sınıfının lideri.
    Fabrika çıkış lastikleri Metzeller Sportec M5.

    Sizi özel hissettirecek her şey bu motosiklette var, yollarda daha çok KTM RC 390 görmek istiyorum, kalitenin tadına bakın vazgeçemeyeceksiniz. Bunları motosikletimi övdüğüm için değil bana hissettirdiklerini yazıyorum, yanlış anlaşılmasın.
    Bu motosiklet ile daha yolun başındayız, ileride ne olup biteceğini kimse bilemez, belki yarın bu motosiklete söveceğim ve aldığım güne lanet edeceğim, kim bilir?

    Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

    Bir kaç resim ile yazımı bitiriyorum, tekeriniz düz bassın.








    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:06 ----------

    Aktarmayı unuttuğum son bir şey kalmış,

    AYDINLATMA

    Üzerindeki mercek farlar sayesinde muazzam bir aydınlatması var, neredeyse öndeki araçları rahatsız edecek düzeyde.
    Bununla ilgili bir kaç araçtan kısalarla seyir almama rağmen uyarı dahi aldım.
    Bundan dolayı far ayarını bir tık aşağıya bile çektirdim serviste.

    Zifiri karanlıkta ki performansı mükemmel, gündüz saatlerinde dahi uzun farlarınız açıksa eğer diğer motosikletlere nazaran daha fazla farkındalık yaratıyor, tecrübe ile sabit.

    Yetkili birisi mesajı birleştirir ve bu uyarıyı silerse sevinirim.
    süpermiş ! iyi ki almışın. ben de 125ten sonra ne alsam da yükseltsem diye kararsızken forumdaki arkadasların fikriyle bu motosiklette karar kılmıştım. şimdi para bekliom
    kazasız belasız sürüşler. belki bi gün beraber süreriz marmarisin yollarında ..
    *Heka bunu beğendi.

  4. #84

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [I]Merhaba,

    3 Ağusto 2016 tarihinde satın aldığım KTM RC 390 motosikletim ile 8000 km'yi devirdik.
    Objektif olarak tecrübelerimi, artı ve eksilerini paylaşacağım.
    hocam bu motorun artçı konforu nasıl bu konuda bilgi verir misin ? uzun yolda kız arkadasım rahat eder mi ... bi de arkaya ya da yana çanta takma imkanı var mı. duke ile rc arasında kaldım hala kararsızım... yazmışsın artçı konforunu ama ben çantayla beraber olur mu onu merak ediyorum

  5. #85
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı tmsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu motorun artçı konforu nasıl bu konuda bilgi verir misin ? uzun yolda kız arkadasım rahat eder mi ... bi de arkaya ya da yana çanta takma imkanı var mı. duke ile rc arasında kaldım hala kararsızım... yazmışsın artçı konforunu ama ben çantayla beraber olur mu onu merak ediyorum
    Duke sizin için daha uygun bir tercih, zaten görüldüğü üzere RC serisi racing bir tür de, Duke ise naked, oturuş pozisyonları zaten çok farklı, Duke'te daha dik bir oturuşa sahipsiniz, RC'de ise biraz daha yatık, kaldı ki Racing motora çanta takma olayı bence çok tuhaf, Duke'n kendi çantaları vs herşey var, unutmadan bir şey daha Duke kasa değiştiriyor 2017'de başka kasa gelecek bilginiz olsun, iyi seçimler...
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  6. #86

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Yeni gelen A2 ehliyeti alınca 390rc modelini alabiliyor muyuz. Seneye 18 olacağım

  7. #87

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Alıntı Rozak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni gelen A2 ehliyeti alınca 390rc modelini alabiliyor muyuz. Seneye 18 olacağım
    Evet kullanabilirsin

  8. #88

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Alıntı Emron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet kullanabilirsin
    Ama güç/ağırlık 0,2 yi geçiyor ??

  9. #89

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Rozak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama güç/ağırlık 0,2 yi geçiyor ??
    Ruhsatta Güç Ağırlık Oranı kw/kg 0,19 olarak yazıyor, bilginize.

  10. #90

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ruhsatta Güç Ağırlık Oranı kw/kg 0,19 olarak yazıyor, bilginize.
    Hocam motora sahip misiniz ?

    Birde güç/ağırlık Oranı internetteki değerlere göre 0,2 yi geçiyor. Motor alırken ağırlığını fazla mı basıyorlar yada daha düşük güç gösterip ?

  11. #91

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Rozak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam motora sahip misiniz ?

    Birde güç/ağırlık Oranı internetteki değerlere göre 0,2 yi geçiyor. Motor alırken ağırlığını fazla mı basıyorlar yada daha düşük güç gösterip ?
    Evet, motosiklete sahibim. Ruhsattan kontrol edip verdim bu bilgiyi.

  12. #92

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke sizin için daha uygun bir tercih, zaten görüldüğü üzere RC serisi racing bir tür de, Duke ise naked, oturuş pozisyonları zaten çok farklı, Duke'te daha dik bir oturuşa sahipsiniz, RC'de ise biraz daha yatık, kaldı ki Racing motora çanta takma olayı bence çok tuhaf, Duke'n kendi çantaları vs herşey var, unutmadan bir şey daha Duke kasa değiştiriyor 2017'de başka kasa gelecek bilginiz olsun, iyi seçimler...
    tesekkurler, dukete beni tek düşündüren naked olduğu için rüzgar çok rüzgar yemek. ben de iki motor arasında cok kararsızım. duke başlığında diğer arkadaslar yazmış artçı için hiç rahat değil vs. diye o da düşündürdü beni..

    bi de rc çok şekil

  13. #93

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Dün gece blok patladı/çatladı, krank mili kafasını çıkarmış ''Merhaba abi'' dedi. 2 gün önce 8500 bakımı yapılmıştı yetkili serviste.

  14. #94
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar rc250 alacaktım ama bu blok patlama vesaire sorunlarina çok rastlamaya başladım, ilk motorum olucaktı hevesim kırıldı açıkçası. Nedir ne değildir?

  15. #95

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rc250 alacaktım ama bu blok patlama vesaire sorunlarina çok rastlamaya başladım, ilk motorum olucaktı hevesim kırıldı açıkçası. Nedir ne değildir?
    Gün içerisinde motosikleti servise götüreceğim, nedir ne değildir o zaman belli olacak.

    Ayrıntılı bilgi vereceğim.

  16. #96
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rc250 alacaktım ama bu blok patlama vesaire sorunlarina çok rastlamaya başladım, ilk motorum olucaktı hevesim kırıldı açıkçası. Nedir ne değildir?
    Arkadasim ne alacaksin baska, bu olay KTM'nin kronik problemi degilki, cok uzun kilometreler kullananlar var bunlari ki bende oyle, bende de bi sıkıntı olmadi arkadasimda 390 Duke vardi onda da bi sıkıntı olmadi, bu tarz sorunlar yamahada da honda da gorulebilir ki nerdeyse forumda 4-5 haftada bir R25 konusu acildi bunla ilgili. @*Heka gecmis olsun sana da.

  17. #97
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    beyler sogutma suyu eksıltme problemı yasayan var mı?

  18. #98

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Merhaba, motosikletim 8500 bakımı yapıldıktan 2 gün sonra blok patlattı.
    Ayrıntılı bilgi ve konu için tıklayınız.

  19. #99
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, motosikletim 8500 bakımı yapıldıktan 2 gün sonra blok patlattı.
    Ayrıntılı bilgi ve konu için tıklayınız.
    Geçmiş olsun. Takipteyiz.
    *Heka bunu beğendi.

  20. #100

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    2016 KTM RC 390 motosikletimi satıyorum,
    0 KM, 24 Ay Garanti Süreci
    Motosikleti bu hafta içerisinde teslim alacağım. Fiyata tescil masrafları da dahildir.
    Tekrar RC 390 kullanmak istemiyorum.
    Motosiklet hiç kullanılmamıştır, bayiden alıyormuş gibi, tek farkı tescil işlemleri yapılmış olacak. (Plaka ve Ruhsat Hazır)
    Takas tekliflerinizi değerlendirebilirim.


5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)