KTM RC 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
MOTOR
Yapı tipi 1 silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı
Hacim 199,5 cm³
Çap 72 mm
Strok 49 mm
güç 19 kW (26 PS)
Marş desteği Elektrik marşı
Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman
Motor yağlaması Karterli yağlama
Birincil aktarma 22:72
İkincil aktarma 14:42
Soğutma Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
Debriyaj Yağ banyolu debriyaj / mekanik tahrikli
Ateşleme tertibatı dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı
ŞASI
Şasi Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama
Çatal WP Suspension 4357
Arka amortisör WP Suspension 4618 EM
Süspansiyon yolu ön 125 mm
Süspansiyon yolu arka 150 mm
Fren tertibatı önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
Fren tertibatı Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı
Fren diskleri - çap önde 300 mm
Fren diskleri - çap arkada 230 mm
Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring
Gidon kafası açısı 66,5°
Dingil mesafesi 1.340±15 mm
Yüksüz durumda yerden yükseklik 178,5 mm
Yüksüz oturma yüksekliği 820 mm
Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 10 l
Kurşunsuz süper (ROZ 95)
kuru ağırlık 137,5 kg
FİYAT :13.850 TL
Reklamlar
-
Güzel makine. Lastik ebatlari nedir acaba? Kullanici yorumlari gelirse seviniriz.
-
Hiç mi kullanan yok arkadaş?
-
bunu kullanan kimse yok mu?
-
Biraz kullanan arkadaslar bilgi paylasabilir mi daha motor almak icin yeni para biriktirmeye basladim ama kararsiz kalmamak icin hepsini arastiriyorum simdiden.
-
İki zamanlı Aprilia rs 125 bulamadığımdan alternatif olarak düşünüyorum. Rahatlık benim için ikinci planda dolayısıyla şasi,amortisör, frenler dönüşlerin seriliği ve kıvraklığı çok önemli bu saydıklarımı sağlayacak şeklide KTM'de daha kaliteli standart üstü parçalar kullanmışlar. Yurtdışı forumlarında ve incelemelerinde aldığı yorumlar çok olumlu. Şehirde tek motor olarak düşünmeyen, daha ziyade sportif ve hobi amaçlı kullanacaklar için iyi bir alternatif fiyatı da yurtdışına ve rakiplerine göre iyi durumda. KTM pazaarı Türkiye'de genişletmek istiyor sanırım rekabetçi bir fiyat koymuşlar Cbr 250r fiyatı Türkiye'de KTM rc200'den yüksek yurtdışında ise tam tersi.
-
Merhaba, Honda'nın geniş servis ağı ve ikinci el satış sürati bu motoru da alt etmiş görünüyor. Böylesine kaliteli bir motorun ülkemizde tutmadığını görmek beni üzdü açıkçası.
-
İyi günler, ilk vitesli motorum olarak yaklaşık 10 gün önce rc 200 aldım o günden beridir de üstünden inmiyorum anca yazma fırsatı buldum. Söylenenin aksine rc200 kolay ve rahat kullanım sundu bana daha öncesinde 4-5 gün duke 200 kullanmıştım ağır trafik dışında çok bir fark hissetmedim.
Oturuş pozisyonu ağır trafik harici rahat, vites geçişleri çok iyi sorunsuz ama özellikle benim gibi vitese yeni alışanlar için debriyaj çok güzel, biraz sert kavramayı yakalayıp kaçırma şansınızı azaltıyor kadranda vites götergesi olmasıda fazladan bir puan ekliyor. Frenler çok iyi ön fren gerektiği kadar yumuşak ancak ABS olmaması beni biraz üzdü genede. Ön farlar gercekten mükemmel aydınlatma sağlıyor herhangi bir araba farından farksız (mercek sağolsun diye düşünüyorum) ancak stop o kadar iyi değil görüntüsü çok yenilikçi ama bir okadar da ince uzun bi led şerit var pek farkedilmiyor.Egzos tam göbekte olduğundan motorun gövdesi yere cok yakın tümseklerde, kaldırım kenarlarında biraz sıkıntı olabilir. Aynaları görsel olarak çok beğensem de depoya tamamen yatmazsanız pek bir işlevi yok aynanın 3/2 si kolunuz oluyor motordaki en büyük eksi bu bence.
Performans olarak 6. vitese kadar piyasadaki rakiplerinden çok bir farkı yok ancak 6. viteste duke de oldugu gibi limiter var ancak yazılımla kaldırılabiliyormuş şahsen daha denemedim ama max. 140km/h diyorlar. Hızdan öte motorun viraj alışları çok tatminkar, oturuş pozisyonunun avantajını burada gerçekten hissediyorsun. Süspansiyonları orta seviyede kullanıyorum çok rahat değil ama ince sele sayesinde motorla bir oluyorsunuz yolda ne var ne yok hissettiriyor size yerine göre iyi yerine göre kötü olduğunu düşünüyorum.
Üretim kalitesinden memnun kaldım bağlantılar güzel , beklendiği gibi klasik bir tek silindir titreşimi var uzun sürüşler de rahatsız edebilir şehiriçinde çok problem olacağını sanmıyorum. Yakıt sarfiyatı hafif trafikte rodajdan dolayı çok zorlamadan ortalama 3lt/100km gibi iyi bir rakam verdi tam depo 300km yi geçer gibi geliyor bana deneyecez görücez artık.
Sonuç olarak motordan çok memnunum, hergün iş, okul ev gibi yoğun saatlerde uzun mesafe kullanımı gibi durumlarda oturuş çok keyifli olmayabilir ancak beklendiği kadar sert bir sürüşü yok oldukça hafif olduğundan (137kg) üstesinden gelinebilir. Esas olarak daha çok hobi ağırlıklı düşünen ve yeni başlayanlar için uygun bir minik SS. En iyi performansı hafif virajlı yollarda alınıyor bence öyle yüksek süratler yapılmıyor doğal olarak biraz daha tecrübeli ve maddi imkanı olanlar için 390'ı rahatlıkla önerebilirim (hem abs de var).Daha motor 500kmde olduğundan yetkili servis ağına ihtiyacım pek olmadı ama şuana kadar oldukça ilgililerdi spormoto da, umarım ileride de devam eder.
Azıcık km ve az sayılabilecek motor tecrübesi ile elimden gelenleri paylaşmaya çalıştım, umarım atladığım birşey olmamıştır.Sonuç olarak bence KTM Rc 200 fiyatını tam anlamıyla karşılayan bir başlangıç motoru her motorda olduğu gibi bir +/- durumu var almadan önce bir üzerine oturun şöyle bir inceleyin içinize sinerse alın pişman olacağınızı düşünmüyorum, iyi sürüşler.
-
Efeyus lastikler ne durumda ?
-
Hocam bende 1 ay sonra almayı düşünüyorum. 1000 bakımına gidince ne kadar tuttuğunu yazarsanız sevinirim.
-
@Bugraaa lastikler Metzeller M5, bir Rosso 2 değil ama IRC kadar da kötü değil. Lastik değiştirmeden kullanılır gibi gözüküyor. CBR 125'ten bu motora geçiş yapsam acaba pişman olur muyum ? 390 almak isterdim ama o kadar bütçem müsait değil. Bakalım belki yakın zamanda ben de bir RC alabilirim. Henüz ikinci el yok sitelerde, belki yakın zamanlarda çıkar.
-
Duke 200 Abs li olup da RC 200 Abs siz oluşuna anlam veremiyorum.Hiç düşünmeden RC 200 alabilirdim ancak Abs olmayışı beni Duke 200 e yöneltiyor.
-
-
Motoru yaz-kış mümkün olduğunca kullanmak istiyorum ve Yaşadığım şehir olan Samsun yıl boyunca yağış aldığı icin ABS li model düşünüyorum.
Yaklaşık 4 Yıldır 4 teker kullanıyorum. 120.000 km civarında tecrübem var.Abs bin devreye girdiğini hatırlamıyorum. Ancak motora yeni başlayacağım icin risk alabilir miyim bilmiyorum.
Samsunda KTM bayi bu hafta Açılıyor. Bakalım üzerine oturunca düşüncelerim değişecek mi
-
Ben sırf merakımdan geçtiğimiz Cumartesi günü Spormoto yetkili servise gittim birkaç parça fiyatı sordum. Birazda ilgi alakayı merak ettiğimden gittim. Sonra showroomdaki arkadaşlara biraz fikir danıştım onlar da 390 almamın daha iyi olacağını söylediler ama bütçe meselesi işte. Manisada bir arkadaş sıkıştığı için satıyordu fiyatı 18.000 di daha 1000km.de bile değildi. İşte o an param olsaydı alırdım ama şu anda bir tane var Ankara'da o da sanki haşatı çıkmış gibi duruyor nedense. Kısacası servis hakkındaki görüşlerim olumlu, parçaların çoğu ellerinde varmış, olmayanları da 1 ay içerisinde temin edebiliyorlarmış. Mesela büyük karenajların fiyatı yaklaşık 450 liraya geliyormuş, Ninja 300ün fiyatıyla kıyaslarsak KTM'nin 3 karenajını alıyoruz aynı paraya (İlanda 1.450 lira görmüştüm, servis fiyatını bilmiyorum, heralde aşağı yukarı aynıdır görüşündeyim) Piyasada rakip olduğu motosikletlerin hiç birinde ABS yok diye biliyorum ben. Fiyatı da benzer aralıklarda ki bence KTM'nin parça kalitesi bütün rakiplerini kat kat aşar. Hiç sürmedim ama defalarca yakından inceledim. CBR 125R kullanıcısı olarak görüşlerim bu şekilde. Kim bilir belki belli olmaz bir RC sahibi olabilirim.
-
Arkadaşlar bu makinenin 200CC kullanani ya gerçekten hiç yok yada var buraya yazan yok Şu sıralar merak ettiğim bir makine ve sanki 1-2 gün içinde alabilirim diye planlıyorum fakat çok git gel ler yaşıyorum. Megelli 250R sonrasi bu makine eminim bal gibi gelir ( megelli gibi ivmeleme var mi tek merakım bu ) tabii ikinci elde satışı hemen olmayacağını düşünüyorum ama satmak istesem zorlanırmıyım onun merakını yaşıyorum. Aklimda su var ki Megelli satışını yapabildiysem herhalde bu makineninde yapabilirim...
-
RC200'ü yaklaşık 2000 km kullandım.Motorla ilgili merak ettiklerinizi elimden geldiğince cevaplayabilirim.
-
EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı
RC200'ü yaklaşık 2000 km kullandım.Motorla ilgili merak ettiklerinizi elimden geldiğince cevaplayabilirim.
Emre merhaba, benim tek merak ettiğim konu kalkış seriliği yani tork tatmin edicimi ? Çevreyolu üzerinde daha doğrusu beni üzer mi diye merak ediyordum, RC200 hakkında detaylı bilgiye sahibim. En son 11.000 TL 'ye de buldum almayı planlıyordum fakat hiç bu konu altında cevap gelmeyince vazçgetim.
Halen kullanıcısısın dimi ?
şŞtt.. Ses Kes, Ses Dinle 1 Tam Gaz 1 Ara Gaz..
Hayal kuruyorsan, ulaşmak için çaba sarf et.
-
Evet hala kullanıyorum. En sevdiğim özelliği torku, çevreyolunda 120 130 civarına hızlıca çıkabiliyor. Sıkıntı yaratmaz size.
-
11 Haziran 2015, 20:45
#20
Kullanan arkadaşlar resim paylaşabilirse çok güzel olur. Başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum da 168 boyum sıkıntı olur mu? Selesi biraz yüksek gibi sanki.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)