Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Şubat 2021, 10:08
#941
**Bilgilendirme,
Yamaha Konya servisi yağ değişimi için fiyat teklifi talebinde bulundum. Yağ ve yağ filtresi değişim ücreti: 650 TL olarak belirtildi. 09.02.2021 tarihi itibariyle kullanılan malzemelere ait orijinal parçaların fiyatları:
Yağ Filtresi: 125 TL
Yamalube 1 L Yağ: 100 TL (filtre değişimi ile 2,7 litre yağ gerekmekte)
Karter tapa pulu: 19 TL
Toplam yardımcı malzeme maliyeti: 444 TL olarak görünmekte.
Reklamlar
-
18 Eylül 2021, 16:07
#942
Bugün Yamaha Mt Tour etkinliğinde hem Tracer 7 hem de Tracer 9 Gt kullanma şansım oldu. Tracer 9 Gt'ye aşık oldum, hem ayı gibi kuvvetli hem kelek yapmayacak şekilde güvenli, çok güzel yatıyordu motor. Bugüne kadar sahip olduğum motorların hiçbiri aman aman iyi denecek motorlar değil ama Tracer 9 Gt'den sonra yıllardır eşek sürdüğümü fark ettim.
-
18 Eylül 2021, 19:30
#943
tommygun adlı üyeden alıntı
Bugün Yamaha Mt Tour etkinliğinde hem Tracer 7 hem de Tracer 9 Gt kullanma şansım oldu. Tracer 9 Gt'ye aşık oldum, hem ayı gibi kuvvetli hem kelek yapmayacak şekilde güvenli, çok güzel yatıyordu motor. Bugüne kadar sahip olduğum motorların hiçbiri aman aman iyi denecek motorlar değil ama Tracer 9 Gt'den sonra yıllardır eşek sürdüğümü fark ettim.
Motorcu bi abim vardı, maddi imkanları yerinde olduğu için bir çok marka-modele sahip oldu. Sahip olamayacağın motora binme, kendi motorundan soğursun derdi
-
18 Eylül 2021, 19:44
#944
vandamme adlı üyeden alıntı
Motorcu bi abim vardı, maddi imkanları yerinde olduğu için bir çok marka-modele sahip oldu. Sahip olamayacağın motora binme, kendi motorundan soğursun derdi
Ben o işi aştım, hayatım sahip olduğum motorlardan soğumakla geçti İmkan oldukça her modeli deneyimlemek gerek.
-
13 Nisan 2022, 23:06
#945
Merhaba, tracer 700'mü satıp 2019 model 900'lü oldum birkaç gündür kullanıyorum, daha önce yamaha deneyim günlerinde test edebilme imkanım da olmuştu, bu sebepten sürekli aklımdaydı, gidişi, sesi, görünümü ve eski 700'ün kullanımındaki aynı hissi ama çok yüksek gücü ile beni mest etti, iyi ki de almışım diyorum.
Ben de ufak bir sorun var o da camdan gelen tıkırtı, en alt kademeye aldığımda hiç ses olmuyor ama üst kademelerde nereye alsam yoldaki bozukluklar hemen tıkırtı olarak ses geliyor. Sizlerde böyle bir sıkıntı oluyor mu ve oluyorsa çözümü nedir? Motor halen garantide 5 mayıs'da dolmadan garanti kapsamına girecek bir durum mudur sizce?
-
14 Nisan 2022, 06:58
#946
En üstün bir tık altında da ses kesiliyor diye hatırlıyorum. Araya oring, conta gibi bir şey sıkıştırmıştı arkadaş o ses için.
-
16 Nisan 2022, 15:00
#947
Hırdavatçılarda su contası var.motorun rengine göre ben kırmızı almıştım.Çok güzel gösteriyor hem.Ses fln kesildi
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
26 Eylül 2022, 11:19
#948
-
17 Şubat 2023, 20:11
#949
Merhaba hayalim olan motosiklet.
Kısmetse 1-2 yıla alacağım. Mükemmellik abidesi benim için. Neler söyleyebilirsiniz kendisi için güncel fikirleri dinlemeye hazırım.
Not: ilk üretim modeli kadar bütçem olacak ona göre paylaşırsanız sevinirim. Generasyonlar vs var mıdır? Ayrıca İstanbul yada Whatsapp grubunuz varsa beni de alır mısınız gelirim buluşmalara. Scooterlıyım kabul buyurursanız.
-
17 Şubat 2023, 20:44
#950
Ben öyle bir sürü çok farklı model denemiş biri değilim ama Yamnaha Mt Tour'da Tracer 9 Gt sürmüştüm. Yaklaşık 20-30 km olabilir sanırım, bence muhteşem bir motordu. Grup lideri Motorcumuhabbeti Derhan'dı. Biz bir ara yardırıp gruptan koptuk ve grup geride kaldı. Ben bu kadar yüksek süratte viraja girdiğimde ilk defa bu kadar korkusuz ve güvenli girdim. Çok tatlı bir motordu. İnip benim eski Kawa'ya bindiğimde ağlayacaktım resmen.
Tracer 9 Gt.de tek sevmediğim kısım; vites pedalı çok ufak ve benim alışkanlığıma göre farklı bir yerdeydi sanki. Aynı problemi geçmişte Mt25'te de yaşamıştım.
-
28 Mayıs 2024, 11:53
#951
Merhabalar, 2020 model Yamaha Tracer 900 motorumda yeni farkettiğim gidonun sola sağa döndüğünden 2 mm daha fazla dönmesi olayı normal midir? Motorun gidonu soldaki gidon kilitleme tarafına döndürdüğümde sağa döndürdüğümden 2 mm daha fazla dönmekte. Acaba gidon kilitleme için mi daha fazla dönüyor. Sürüşte herhangi bir sıkıntı yok tüm hızlarda iki elimi birden bıraktığımda bile motor düz çizgisini koruyor, gidonda çırpma vesaire de yok. Bu durum normal midir acaba, Tracer 900 kullanıcısı arkadaşlar kendi motorlarında bu duruma bakabilirler mi, bilgi verirseniz sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)