Yok hocam o öyle olmaz ya dinamometre de yada araç üzerinde sürüş esnasında, ki motosiklet olduğu için mecburen dino gerekecektir. Gazlanılır tabi makinanın ecu'suna bağlı olan bilgisayardan mevcut çalışma haritası görülüp eksik fazla ne ise ona göre müdahalelerle yapılan yeni çalışma haritasıdır remap. O belki tr de zor diyorsak bahsettiğim olay için dinamometre gerekli çünkü. Acaba dedim hazırlanmış bir yazılım mı var akrapoviç ve X marka hava filtresi takıldığında uygulanabilecek yani o parçalara göre ayarlanmış bir çalışma haritası. Direk motora flash ile atılan.
flash dediginiz mevzu direk ecu ya atilabiliyor. ejk falan bana gore hikaye. bathu vlog da anlatmis top speed modu kesici kaldiriyor falan, son videolarina bakarsaniz motorda hala kesici mevcut. diag mevzusunu da bir arkadasim gostermis idi. gercekligi konusunda net bir bilgim yok.
http://m.youtube.com/watch?v=lpQW5Qs1tok
Hocam bak bu herifler yapmış stock beyine
Fırlatma kontrol
Debriyajsız vites
Son hız sınırlama iptali falan fıstık gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
http://www.woolichracing.com/product...x#productTable
Tek kişi ve yüksüz iken lastik basınçlarını Kaç psi ayarlıyorsunuz ? (Ön/Arka)
Kitapçıkta yazan ve buna uyan bir çok kişi 36/42 yi kullanıyor. Kimisi 33/36 öneriyor. Youtube'daki BathuR1 Nickli çılgın arkadaşımız ise 32/29 Hatta sıcak havalarda 32/27 kullanıyor.
Çok kafa karıştırıcı bir konu bu lastik basınçları ...
Merhabalar, tracer 900'a cumartesi kavuşacağım hayırlısıyla , başlığı uzun bir suredir takip ediyorum , benim sorum biraz gebel olacak ama aksesuarlarda gerçekten belki de çok incelemekten kararsız kaldım... motoru alırken üzerinde touratech karenaj koruması vardı 800 tl ye onada ok dedim ama gerek var miydi bilemiyorum... bu sezon en azından nisana kadar şehir içinde kullanacağım, hangi aksesuarları önerirsiniz, ve hasanpasadakiler dışında önerebileceğiniz mağaza var midir (kıyafet vs de bakabileceğim tavsiye edebileceğiniz) ... herkese güvenli keyifli sürüşler...
kocaeli başerler, fiyatlar çok uygundur tavsiye ederim.
20-08-2016 alpler ve yarı balkan turu İKİ TRACER DEN
2 motor 2 arkadas kararlaştırdık,2 haftalk araştırma ve hazırlıktan sonra sıfır İngilizce bolca cesaret ile 20-08-2016 sabah 05.00 da
Bismillah diyip yola çıktık . motorlarımızın ikiside yamaha tracer
Rotamiz
Bulgaristan dan direkt geçip romanya Bükreş,ardından romanyadaki transfagaran geçidi ardından arad üzerinden Macaristan budapeste,Avusturya ınsburck arada almanyadanda geçiliyor,
Ardından italya sanboldo geçidi ve birkac farklı geçit,Venedik,slovenyadan Hırvatistan,bosnahersek,
Karadağ,Arnavutluk,Yunanistan selanık kavala ve kısmetse turkiye
İlk durak Hamzabeyli sınır kapısı ve Bulgaristan
Adamlar aşmış sınırın 50 m ilerisi casıno ve shoplar benzinleri fulleyip birer enerji çaktıktan sonra
Devam ediyoruz bulgaristanda sürmeye,buraya baya çekinerek girmiştik anlatılanlardan dolayı
Ama beklediğimizin aksine yolları çok güzel kurallara uyuluyor ve polısle herhangi bir sorun yasamadık
Eski köhne bir ulke yollarda birçok kadın görmek mumkun size ve cesaretinize kalmış
İlk molamızıda romanyaya geçmeden verdik bir ağaç altında
Yolumuza kahvemizi içtikten sonra devam ettik sınırda acayip bir kalabalık vardı en one geçip evraklarımızı verdik bi 10 dakka bekledikten sonra romanyaya giriş yaptık.
Sınırdan sonra acayip bir sinek kabusu vardı ınanılmaz birseydi birkaç saat sonra otelimize vardık bukreste
Üzerimizi çıkarıp merkeze indik
Romanyanın yolları güzel sehirleri eski,çok temiz,kalabalık,trafik kurallarına uyuyorlar
Ertesi gun romanyanın transfagaran geçidine doğru yola koyuluyoruz yollar güzel manzaralar harika virjlar hiç bitmiyor don baba donelimmm resim çekmekten yolda gidemiyoruz nerdeyse.
Buradan macaristana doğru yola koyuluyoruz ama maalesef yol uzun biz yorgun ancak sınır kasabası
Arad a kadar ulaşıp mola veriyoruz ve otele yerleşiyoruz
Sabah 6 civarında gök gurultusu ve yağmurla uyanıyoruz yağmur bizi durduramaz diyip yola çıkıyoruz ve o gun toplamda 7 saat yağmurda surus yapıyoruz resmen bitiyoruz bu arada o yağmurda birde budapeşteyi geziyoruz
Budapeşte çok güzel eski eserleri olan bir yer bayıldım gerçekten
Motorlarımıza atlayıp yola yağmurda devam yağmur Avusturya sınırına 10 km kalgığında kesildi
Viyanaya vardık gezinin tamamına baktığımda en sevdiğim ilk yer burası viyana
Motorlar bizi bekler yola çıkma zamanı
Hedef varabilirsek insburck ama geç kaldığımız için Salzburg a varabilirsek şanslıyız
Ama maalesef oraya da varamadan salzburga 50 km kala bir kasabada otele yerleşiyoruz
Otel görevlisi Hindistanlı biri anlaşıp odaya yerleşene kadar akla karayı yasadık ancak sbah
Kalktığımızda otele manzarasına ve kasabaya hayran kaldım Avusturya işi çözmüş ataturkun dediği burada olmuş
Burada köylü milletin efendisi hayat satandartı çok yüksek ve kalıteli
Bu arada buralarda sınır yok macaristandan sonra bi kameranın önünden geçip avusturyaya giriyorsun Salzburg ile insburck arasında almanyadan geçiyorsun herkes heryerde almanyadan geçerken almanyanın bir koy kenarında resim için duruyoruz
Ardından insburck a doğru devam ediyoruz yollar gene bir harika
İnsburck da hamburger söyledim ama ne hamburgerdi beeeee
Buradan italyaya artık pass lara doğru yola çıktık fakat italyada otobanlar çok pahalı az bişi gidiyosun 9 euro 5 euro resmen soygun
Passlara gelmeden önce göl kenarında gene mola
Baya bir geçit geçtikten sonra asıl hedef olan geçide san boldo ya geldik buraya 100 gun geçidide diyolarmış gurol söyledi
Tek yonlu trafiği var iki araç yan yana geçemez aşağıya kırmızı yanarken yukardan iniş oluyor
Akşam italyada venediğe gelmeden treviso da kaldık venedikte çok pahalı oteller
Ve venedikkkkk
İtalyada pizza yemeden olmazdı ama
Buradan hızlı bir yolculukla italyadan başlayıp,Slovenya ardından hırvatistanda zadara ulaşıp otele yerleştik
Sabah tekrar yola çıkıyoruz
Hedef dubrovnik yol üzerinde bu köprüde duruyoruz üzerinde bungejumping yapılıyor
Dubrovnik cok eski bir yerleşim yeri hatta game of thrones burda ki kalede çekiliyor
Merdivenler bitirdi bizi
Yola çıkma vakti yolda kayalığın üzerine kurulmuş bir köy var
İstikamet budva akşamda burda konaklayacağız.
Sabah yola çıkıyoruz ve arnavutluga giriyoruz.arnavutluk sınırdan geçince resmen siyah ve beyaz gibi yol yok ız yok berbat bir trafik insanlar kotu bakıyor gardas gardas diyolar ama yakalarsam mucuk misali
Ohrid golunun orada birkaç geçitten geçip sahile iniyoruz yemek molası
Ardından hızlı bir sürüşle selanıge varıyoruz orada karar verip direkt kavalaya geçiyoruz akşam 11 gibi kavaladayız hemen masa başına geçiyoruz yorgunluk atma vakti
Buraya kadar gelipte ahtapot kalamar yemeden olmaz
Kavala batiz beach
Ve donuş vakti memleket bizi bekler
5124 km yol yapmışız evede sag salım donduk şukur.
GİTMEK İSTEYEN ARKADASLAR İÇİN ÖNERİLER
1-ARKADASLAR KORKMAYIN İNG BİLMESENİZDE BİR ŞEKİLDE ANLAŞILIYOR
2-AVRUPADA SINIRLARDAN GEÇINCE VİNYET DİYE Bİ LANET VAR ONLARDAN ALMAYI UNUTMAYIN 5-7 EURO CİVARINDA OTOBAN KULLANIMLARI İÇİN Bİ İTALYADA YOK ORDA NAKİT ALIYOLAR
3-AVRUPADA FOSFORLU SARI CEKET ZORUNLU ORADA PAHALI BURDAN ALIN
4-OTELLERİ ONCEDEN AYARLAMAYIN ZİRA ULAŞMAK İSTEDİĞİNİZ HEDEFE HER ZAMAN VARAMIYORSUNUZ BOOKİNG İLE HEMEN HALLOLUYOR
5-YOLLARDAN KORKMAYIN MAPS ME DİYE BİR HARİTA PROGRAMI VAR İNT KULLANMIYOR ONLA HERYERE GİDERSİNİZ BİDE TEL TUTACAGI TABİ
HEPİNİZE HAYIRLI YOLCULUKLARRRRR.
BANA BU YOLCULUĞUMDA ESLIK EDEN GÜROL AŞLAYAN A DA TESEKKUR EDERİM
abi maşallah güzel gezi olmuş.
elinize sağlık paylaşmışsınız bilgiler içinde teşekkürler,tekrarı nasip olur inşallah.
10 numara gezi olmuş...
Arkadaslar gezi videolarını youtuba yukluyorum ilk video buyrun
seyretmek isterseniz takip edebilirsiniz.
https://youtu.be/GKBU_lfsePc videonun linki
abonelik için https://www.youtube.com/channel/UCDOWSFYaBIgJlz7UhMJZFtg
Ülkemizdeki yollar hesaba katıldığında lastik hava basınçları olarak hangi değerleri kullanıyorsunuz ?
Klavuza uyup 36-42 basıyordum. Fakat Deneyimli birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine 32-36 ya indirdim. Motor çok değişti, ben mi serte alıştım yoksa motor mu fazla yumuşayıp dengesizleşti anlamadım Virajda bile en ufak hareketimle motor yatıp kalkmaya başladı. Ama şu tırtıklı yola girince motor kendini sağa sola atıyor.
Cok guzel gezmissiniz, yalniz iyi gezmissiniz, oyle boyle gezmemissiniz
Kazasiz belasiz guzel bir gezi olmus. Hazir yeri gelmisken sorayim, ben de arac ile romanya ya gitmeyi dusunmustum ama su an icin askiya aldik. Arastirirken, ehliyet yeni tip cipli ehliyetlerden degil ise sikinti olabilecegine dair yazilara rastladim, ozellikle Bulgaristan da yabanci plaka olmanin etkisiyle, bolca polis cevirmesine maruz kalinmasi ve olaydan siyirmak icin rusvet vermek gerekmesi gibi olaylar okudum.
Sizin ehliyetleriniz cipli, yeni tip ehliyetlerden mi acaba? Bunun disinda, y.disi cikarken yesil sigorta denen zimbirtiyi yaptirdiniz mi? Vinyet denen naneyi ben de okumustum, benzinliklerde falan bulabilirsiniz yazmislardi, siz bulabilidiniz mi?
Bir de Bulgaristandan arabayla geciyorsaniz, mumkunse pek durmayin, transit gecin gibi seyler yazilmis, hirsizlik olaylari, ozellikle yabanci plakali araclarda cok oluyormus. Siz gezinin Bulgaristan ayaginda hic sorun yasadiniz mi? Gerci transit gectik demissiniz ama yine de bi sorayim
Mutlu bey çok güzel bir gezi ve paylaşım olmuş elinize sağlık ama aşağıdaki belirtilen yere konu açarsanız daha güzel olur herkes görebilir diye düşünüyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...-fotograflari/
Bence lastikleri motorun kitapçığında ne yazıyorsa ona göre kullanın. Lastikleri soğukken kontrol edin birde. 34-35 / 40-41 falan basılabilir de 4psi fazla geldi bana sonra lastik deforme falan olmasın ömründen yemesin artçı ile binince falan.
Sertlik yumuşaklık için ön ve arka amortisörleri ayarlayabilirsiniz.
Valla için eridi maşallah diyelim hemen tebrikler ilham verici bir gezi olmuş
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)