Bazıları elcik korumalar sökülünce de sorunun kalktığını söylüyorlar fakat yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla en kesin çözümün gidon amortisötü olduğu yönünde, fiyatı da 450$ küsür, GPR marka, 20 kademe ayarı var ve 10. kademe de gayet yeterli oluyormuş diyorlar. http://fj-09.org/ buradan araştırabilirsiniz. Depo üzerine yatmak da kısmen sorunu çözüyor gibi görünsede 225'le giderken kafayı dikince yine sallamaya başlıyor
Birde iyi bir sele çözümü lazım, bence en kötü tarafı sele
Cam olarak Puig mi yoksa givi mi tavsiye edersiniz?
Birde bizim motorlara karter koruma - skid plate üreten var mıdır?
Selamlar herkeze,
forum baya canlanmış , tank slapper veya kafa sallama olayı çok şükür bende hiç olmadı çünki okadar hızlarda ne işiniz var arkadaşım .Cuma günü Ege-Akdeniz turumu tamamladım çok şükür kazasız belasız.Güzel bir gezi ve uzun yol tecrübesi oldu benim için.igüven gibi pek resim çekme alışkanlığım yok ama bir iki tane koyayım adettendir.Bu arada finike civarında kornam arızalandı ve finike ORAN Yamaha servisine sığındım.Sağolsunlar çok yardımcı oldular.Servisin sahibi kendi tracerındaki givi camını söküp bana sattı .Baya faydası oldu camın almak isteyen arkadaşlarıma şiddetle öneririm givi camını.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
bu koruma demiri touratech 'in aynısı ve bence çok güzel duruyor.Yanlız granaj koruması var sadece motor koruması yok.touratech'in koruma demirini incelemenizi tavsiye ederim.
yan çantaları nereden aldınız
birde cam konusunda givi mi yoksa puig mi kararsızım bu konuda ne düşünüyorsunuz.
Selamlar,
Çantaları kendim yaptırdım 2 mm aliminyumdan.Puig camı denemedim birşey diyemem ama givi'den memnunum.Rüzgarı ciddi oranda kesti.3m kulak tıkacı kullanıyordum rüzgarın sesi yüzünden, artık çok az kullanıyorum sadece otobana çıktığımda.
bugun 350km yol yaptım. 120km altına düşmedim rodaja rağmen 4.9 litre yakmış. epey memnun etti açıkçası.
aynen arkadaşım kendiniz yaptırın,taş çatlasın 500 bilemedin 1000 tl tutsun.Nedir ya 3500 4000 TL çanta fiyatları, demiride ayrı para oda neredeyse 1500 tl.al hocam çantanın şekli şemali.Umarım işine yarar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
ŞU YAZ BİTMEDEN BİR TOPLANSAK ARKADAŞLAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRR.NİYE ORGANİNAZYON YAPAMIYORUZ ANLAMIYORUM.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasız kullanmak nasip olsun insallah.
Çizim için teşekkürler ancak köşe kısımlarda 45 derece ile dönüş yapılsa daha iyi olabilir diye düşünüyorum çanta bir yere takılırsa daha kolay kurtulur veya ağaçlara sürterek geçerken filan. Zaten givi ve diğer markalarında çantalarında köşeleri 45 dereceli ancak burada daha fazla bükme işlemi olucak.
içine 1 kask girebilicek kadar geniş yapmayı düşünüyorum
Bu çantalar 1.5mm yada 2mm aluminyumdan yapılmış.
Sizin çantalarınız perçinlerini kendiniz mi yaptınız sağlıklı oldu mu
gazi sert actiginizda veya debriyaji sert biraktiginizda arkadan "tak" diye bir sey hissediyorum. gazi yavasca actigimda boyle bir durum soz konusu degil. servise sordum, torklu makine, normal bir durum cevabini aldim. hani boyle bisiklette pedala birden abanirsiniz da takkk eder ya, o sekilde. aranizda boyle bir durumu deneyimleyen var mi? bir de 3 bin ila 5 bin sevir arasindaki ugultu neyin nesidir onuda cozebilmis degilim.
Selam arkadaşlar,
Yaklaşık 2 haftadır motorumu elcik korumasız kullanıyorum. Aşırı derecede memnunum desem yeridir, motorun genişliği azaldığı için daha rahat girip çıkıyorum dar yerlere En büyük sorun olan kafa sallama artık hiç yok, her türlü şekilde denedim sert hızlanmalar, yavaş hızlanmalar, arka çantalı, çantasız, ve tertemiz, çok stabil ve güven verici. Tabi amortisör ayarlarımı kendime göre ayarlamıştım ben. Karar verdim artık ktm nin elcik korumalarından takacağım gerekirse. Kendilerini takmıyacağım artık.
Herkese bol sürüşler.
Turbo ıslığı gibi olan ses bende de var bence motorun o devirdeki karasterik sesi.
devir yükseldiğinde 5-6 binde ses biraz daha değişiyor. sonrasında kopmaya başlıyor zaten.
Selamlar,
Boy 1.77 kilo 80, ön amortisör 2 çizgi, arka amortisör standarttan tek tık sert ayarı.
Geçenlerde tcs kapalı iken lastiğin yol tutacağı tuttu zort diye ön taraf havalandı. Tcs kapalı iken aman dikkat, çok yüklenmeye gelmiyor
Herkese bol sürüşler.
Geçen hafta lastikleri değiştirdim. Michelin Pilot Road 4 taktırdım zenn motorda hasanpaşada. 1250 TL tuttu, sibopları da değiştirdiler.
En son gezide arka lastik hava kaçırıyordu içine lastik tamir köpüğü sıkmıştım. 3 hafta geçmesine rağmen lastik çıkarılınca sıvı kalıyormuş hala içinde ben katılaşmıştır diye düşünüyordum sıktığım köpük
Arka 1216 üretimi
Ön 1716 üretimi
Yeni lastikler, motoru da yıkadım
Lastikleri artçılı ve artçısız deneme fırsatım oldu bu haftasonu. Bir kere lastikler çok yumuşak dokununca bile anlaşılıyor. Ve çok çabuk ısınıyor, lastik iyice ısınıp elini dokununca sanki tereyağı sürülmeye hazır sıcak ekmeğe dokunur gibi o kadar sıcak
Yol tutuşuna hayran kaldım. En ufak yoldan kopma belirtisi yok yatık halde gazı açtıkça daha da açmanı istiyor hiç bir güvensizlik yok virajlarda. İlk defa bu kadar kaliteli lastik kullandığımdan bana çok farklı geldi. Motorun gidişi duruşu gerçekten değişti.
Artçılı da çok güven veriyor. Hatta bir 60-70 km artçılı yağmurda kullanmak durumunda kaldım sanki gerçekten kuru hava gibi tutuyor. En ufak bir kayma belirtisi göstermedi. Ben çok beğendim gerçi bu fiyatlardaki her lastik aynı kalitedir herhalde. Ama michelinler sanırım biraz daha yumuşak eğer ömrü de uzun olursa yeme de yanında yat
bu tarz çantaları bir yakıştıramadım tracera.igüven kızma bana ha , yakışmıyor abi makinaya tüm havasını bozuyor sanki.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)