Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Haziran 2015, 13:58
#201
ayhan.s adlı üyeden alıntı
zam gelmiş tracerlara, (aslında tüm yamaha'lara gelmiş) yeni satış fiyatı 34.600
Yamaha insaflı yine, honda fuarda 34 e sattığı crossrunner ı 36.900 e satıyor.
Reklamlar
-
01 Haziran 2015, 14:05
#202
emreturgut adlı üyeden alıntı
Yamaha insaflı yine, honda fuarda 34 e sattığı crossrunner ı 36.900 e satıyor.
Valla ne yalan söyleyeyim ben de daha fazla zam bekliyordum. Hala sınıfının en ucuz en güzel motosikleti bence.[COLOR="Silver"]
-
02 Haziran 2015, 17:44
#203
Herkese iyi gunler dilerim.
Persembe gunu itibari ile Racing Blue ile Tracer sahipleri arasina katildim.
12 yasinda Mobylette ile basladim. Honda 4-12 PS, ardindan Ninja 750 ye gectim. 1987 de bir kaza yaptiktan sonra aile baskisi ile 27 sene ara oldu. Yas 48 ama pedersahi aile olunca farketmiyor.
Gecen sene 125lik SYM ile tekrar iki tekere donus yaptim. Keyifle kullandim ama TEM + kopru gecmek zorunda oldugumdan daha buyuk bir motor ihtiyaci hasil oldu. Cevreden Xmax baskilari yedim ama scooter devrini kapatmaya karar verdim.
SS yerine naked uzerine gittim. Kawasaki Z800 ilk tercihim oldu ama hanim da artci gitmeyi sevdigi icin vazgectim. Honda Crossrunner, BMW GS, Triumph Tiger uzerine yogunlastim. Once F700 GS sonra Tiger derken sonunda Tracer da karar kildim. Naked+touring melezi olarak gordugumden.
Yogun ugraslardan sonra bir tane bulup hemen aldim.
30 yila yakin aradan sonra ilk 3 gun biraz zorlandim ama simdi problemim yok gibi. Sadece kisa mesafe donus ve cok yogun trafikte ufak tefek sikintilar var. Evin yakinindaki supermarket otoparkinda bu haftasonu idman ile o acigi da kapatirim. El ayak hunerini unutmuyor.
Daha 150km yaptim. Rodaj bana alisma bahanesi oldu. Zaten defansif kullanip, fazla surat meraklisi degilim.
Malum titresim ve on freni sikinca gelen tislama haricinde beni rahatsiz eden bir husus da yok. Titresim icin 1000km bakimi bekliyorum. Buradan da yakin takipteyim.
Koruma aparatlari ve egzoz disinda degisiklik dusunmuyorum.Ileride arka canta ve sele degisikligi elzem gozukuyor. Adim adim.
Goruslerini, cozumlerini, fikirlerini paylasan herkese tesekkur eder, tum motorculara kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.
Saglicakla kalin.
-
03 Haziran 2015, 09:58
#204
Lazko adlı üyeden alıntı
Herkese iyi gunler dilerim.
Persembe gunu itibari ile Racing Blue ile Tracer sahipleri arasina katildim.
12 yasinda Mobylette ile basladim. Honda 4-12 PS, ardindan Ninja 750 ye gectim. 1987 de bir kaza yaptiktan sonra aile baskisi ile 27 sene ara oldu. Yas 48 ama pedersahi aile olunca farketmiyor.
Gecen sene 125lik SYM ile tekrar iki tekere donus yaptim. Keyifle kullandim ama TEM + kopru gecmek zorunda oldugumdan daha buyuk bir motor ihtiyaci hasil oldu. Cevreden Xmax baskilari yedim ama scooter devrini kapatmaya karar verdim.
SS yerine naked uzerine gittim. Kawasaki Z800 ilk tercihim oldu ama hanim da artci gitmeyi sevdigi icin vazgectim. Honda Crossrunner, BMW GS, Triumph Tiger uzerine yogunlastim. Once F700 GS sonra Tiger derken sonunda Tracer da karar kildim. Naked+touring melezi olarak gordugumden.
Yogun ugraslardan sonra bir tane bulup hemen aldim.
30 yila yakin aradan sonra ilk 3 gun biraz zorlandim ama simdi problemim yok gibi. Sadece kisa mesafe donus ve cok yogun trafikte ufak tefek sikintilar var. Evin yakinindaki supermarket otoparkinda bu haftasonu idman ile o acigi da kapatirim. El ayak hunerini unutmuyor.
Daha 150km yaptim. Rodaj bana alisma bahanesi oldu. Zaten defansif kullanip, fazla surat meraklisi degilim.
Malum titresim ve on freni sikinca gelen tislama haricinde beni rahatsiz eden bir husus da yok. Titresim icin 1000km bakimi bekliyorum. Buradan da yakin takipteyim.
Koruma aparatlari ve egzoz disinda degisiklik dusunmuyorum.Ileride arka canta ve sele degisikligi elzem gozukuyor. Adim adim.
Goruslerini, cozumlerini, fikirlerini paylasan herkese tesekkur eder, tum motorculara kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.
Saglicakla kalin.
Hayırlı olsun motorunuz. Öncelikle şunu söylemeliyim, motorun ve sürüşün tehlikesizi olmaz. Dikkatli sürerim yavaş kullanırım, eskiden sürerdim unutmamışım da eksik bir düşünce. Ben de 10 senedir motor kullanırım 500-1200 cc arası 5 motorum oldu. Altın elbiseli adam barkın'ın tavsiyeleri üzerine eğitim almaya karar verip gis akademiden ders aldım. Şunu söylemeliyim yıllardır çok büyük hata etmişiz, Allaha emanet gitmişim yıllardır. Ben aslında motoru sürmemişim motor beni sürmüş. Eğitim almayan kimse ben motoru iyi kullanıyorum ihtiyacım yok demesin. Hepimiz biliyoruz ki motor affedici bir araç değil, küçük bir hata ölmemize sebep olabilir.
Uzun lafın kısası, öncelikle uzun yıllar ara verdiğiniz için size sonra diğer arkadaşlarıma tavsiyem, eğer eğitim almadıysanız mutlaka bir kurumsal firmadan (Honda,Yamaha,Gis,bmw vs.) eğitim alın, ben hocayım diyen herkese inanıp ders falan da almayın, bu işi ticaret olarak yapan işten de anlamayan bir sürü insan varmış türkiyede. Daha önceden de eğitim alanınız varsa bilgileri tazelemek için pekiştirme eğitimi alın. İnsan motorda dengeyi ve kavramayı unutmaz ama bilgiyi unutabilir.
Kazasız sürüşler.
-
03 Haziran 2015, 12:22
#205
emreturgut adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun motorunuz. Öncelikle şunu söylemeliyim, motorun ve sürüşün tehlikesizi olmaz. Dikkatli sürerim yavaş kullanırım, eskiden sürerdim unutmamışım da eksik bir düşünce. Ben de 10 senedir motor kullanırım 500-1200 cc arası 5 motorum oldu. Altın elbiseli adam barkın'ın tavsiyeleri üzerine eğitim almaya karar verip gis akademiden ders aldım. Şunu söylemeliyim yıllardır çok büyük hata etmişiz, Allaha emanet gitmişim yıllardır. Ben aslında motoru sürmemişim motor beni sürmüş. Eğitim almayan kimse ben motoru iyi kullanıyorum ihtiyacım yok demesin. Hepimiz biliyoruz ki motor affedici bir araç değil, küçük bir hata ölmemize sebep olabilir.
Uzun lafın kısası, öncelikle uzun yıllar ara verdiğiniz için size sonra diğer arkadaşlarıma tavsiyem, eğer eğitim almadıysanız mutlaka bir kurumsal firmadan (Honda,Yamaha,Gis,bmw vs.) eğitim alın, ben hocayım diyen herkese inanıp ders falan da almayın, bu işi ticaret olarak yapan işten de anlamayan bir sürü insan varmış türkiyede. Daha önceden de eğitim alanınız varsa bilgileri tazelemek için pekiştirme eğitimi alın. İnsan motorda dengeyi ve kavramayı unutmaz ama bilgiyi unutabilir.
Kazasız sürüşler.
Emre Bey - Iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim, Allah razi olsun.
Yazdiklarinizin hepsine katiliyorum. Ne ben eski benim, ne de Istanbul trafigi eskisi gibi.
Her yola cikisimda yaptigim hatalarin farkindayim. Eve sinir icinde donuyorum.
Arkadas cevremde uzun yillardir motor kullanan herkes egitim aldiktan sonra bana ayni tavsiyeyi yapti.
Bu nedenle de egitim almayi zaten kararlastirmistim. Daha haftasi dolmadi ama egitim veren kurumlari arastirmaya baslamistim. Mesajiniz da tetikledi.
GIS Akademi sayfasina baktim. Herhalde Hakimiyet Egitimi seviyesinden baslamak bana uygun olur.
Dusunce ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saglicakla kalin.
-
03 Haziran 2015, 12:24
#206
Lazko adlı üyeden alıntı
Emre Bey - Iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim, Allah razi olsun.
Yazdiklarinizin hepsine katiliyorum. Ne ben eski benim, ne de Istanbul trafigi eskisi gibi.
Arkadas cevremde uzun yillardir motor kullanan herkes egitim aldiktan sonra bana ayni tavsiyeyi yapti.
Bu nedenle de egitim almayi zaten kararlastirmistim. Daha haftasi dolmadi ama egitim veren kurumlari arastirmaya baslamistim. Mesajiniz da tetikledi.
GIS Akademi sayfasina baktim. Herhalde Hakimiyet Egitimi seviyesinden baslamak bana uygun olur.
Dusunce ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saglicakla kalin.
Gis i ararsanız, foruma yazdığınız bilgileri onlara verdiğiniz zaman size ne tip bir eğitim almanız gerektiğini söylerler. Konum olarak size yakınsa gidip direk görüşmeniz de faydalı olur. Mümkün olan en kısa zamanda gitmenizi tavsiye ederim. İyi sürüşler.
-
05 Haziran 2015, 20:52
#207
Merhaba arkadaşlar. Arkadaşıma Tracer almayı düşünüyoruz da.. İlk sayfalarda göremedim yada gözümden kaçtı. Sıfır Tracer'ın üzerinde gelen lastiklerin marka ve modeli nedir? Kabul edilebilir kalitedemi sizce? Yani değiştirmeye ihtiyaç duydunuz mu?
Ayrıca egzoz taktırmayıda düşünüyoruz. Değiştiren oldu mu? Olduysa memnun musunuz??
Son sorum size biraz çocukça gelebilir fakat merak ediyoruz. Son hızı nedir tracer'ın??
Herkese kazasız mutlu sürüşler dilerim.
-
05 Haziran 2015, 21:24
#208
Üzerinde Dunlop'lar standart olarak geliyor, ben hem pistte, hem yolda kullandım, her iki yol koşulunda da çok memnun kaldım. Değiştirmek gerekli diye düşünüyorum.
Egzoz 3.600 tl ile 4.500tl arasında değişiyor, ben bunu takmaktansa daha büyük hacimli bir motor alınabileceğini düşünüyorum. Ses değişse de, ECU değişmediği için gücünde kayda değer bir değişiklik olmayacağı görüşündeyim.
Son hızı 225km/s.
S.
-
05 Haziran 2015, 21:59
#209
mesmeyut adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Arkadaşıma Tracer almayı düşünüyoruz da.. İlk sayfalarda göremedim yada gözümden kaçtı. Sıfır Tracer'ın üzerinde gelen lastiklerin marka ve modeli nedir? Kabul edilebilir kalitedemi sizce? Yani değiştirmeye ihtiyaç duydunuz mu?
Ayrıca egzoz taktırmayıda düşünüyoruz. Değiştiren oldu mu? Olduysa memnun musunuz??
Son sorum size biraz çocukça gelebilir fakat merak ediyoruz. Son hızı nedir tracer'ın??
Herkese kazasız mutlu sürüşler dilerim.
Dunlop D222 ile geliyor, geçen sene bu lastiği cbr650f de kullanmıştım, berbattı. Bu sene nedense iyi, yabancı bir incelemede okumuştum, hondanın kullandığı lastikle aynı seri olmasına rağmen farklı bir hamur ile geliyormuş. Sanırım bundan kaynaklı olabilir, ben de alır almaz değiştirmeyi düşünmüştüm fakat şu an ihtiyaç duymuyorum.
Egsoz değiştirecekseniz bayiden full akrapovic alın fiyatı 4000 tl. Bence orjinal egsoz çok güzel ve sesi tatmin edici. Beygiri arttırmadığı konusuna katılmıyorum, akrapovic in web sayfasına girerseniz orada sesini ve orjinal/akrapovic karşılaştırmalı dyno verisini görebilirsiniz.
Son hız 225 civarı limitli diye biliyorum.
-
05 Haziran 2015, 22:22
#210
Beygir yüksek hızda artıyor olabilir, matematiksel olarak, ancak bu güne kadar pek çok farklı motorda egzoz kullandım, ECU değişmeden takılanlar ses haricinde pek de bir işe yaramıyorlar. Üstüne üstlük düşük devirlerde de daha kötü hale geliyor. Motor 35 bin, 5 bin de egzoz takma dahil olsa, Ferco'da en son 125 beygirlik Caponord'ları 40 bine veriyorlardı. Motor da 255 falan yapıyordu, ondan alırım diye düşünüyorum
S.
-
05 Haziran 2015, 22:49
#211
Üzerindeki lastikler Dunlop Sportmax mi gibi birşey. Gayet yeterli performansları.
Dişli asfaltta ve ısınmış bir şekilde güzel tutuyor. Islak zeminde hiç denemedim onu bilemiyorum.
Lastikler soğukken dikkat etmek lazım o zaman arka kayabiliyor. Ya da ışıklarda falan bekleyip kalktıktan sonra, tam sağa ya da tam sola dönerken hafif arka atabiliyor bende birkaç kere oldu
-
06 Haziran 2015, 03:27
#212
emreturgut adlı üyeden alıntı
Dunlop D222 ile geliyor, geçen sene bu lastiği cbr650f de kullanmıştım, berbattı. Bu sene nedense iyi, yabancı bir incelemede okumuştum, hondanın kullandığı lastikle aynı seri olmasına rağmen farklı bir hamur ile geliyormuş. Sanırım bundan kaynaklı olabilir, ben de alır almaz değiştirmeyi düşünmüştüm fakat şu an ihtiyaç duymuyorum.
Egsoz değiştirecekseniz bayiden full akrapovic alın fiyatı 4000 tl. Bence orjinal egsoz çok güzel ve sesi tatmin edici. Beygiri arttırmadığı konusuna katılmıyorum, akrapovic in web sayfasına girerseniz orada sesini ve orjinal/akrapovic karşılaştırmalı dyno verisini görebilirsiniz.
Son hız 225 civarı limitli diye biliyorum.
iguven adlı üyeden alıntı
Üzerindeki lastikler Dunlop Sportmax mi gibi birşey. Gayet yeterli performansları.
Dişli asfaltta ve ısınmış bir şekilde güzel tutuyor. Islak zeminde hiç denemedim onu bilemiyorum.
Lastikler soğukken dikkat etmek lazım o zaman arka kayabiliyor. Ya da ışıklarda falan bekleyip kalktıktan sonra, tam sağa ya da tam sola dönerken hafif arka atabiliyor bende birkaç kere oldu
sanausbe adlı üyeden alıntı
Üzerinde Dunlop'lar standart olarak geliyor, ben hem pistte, hem yolda kullandım, her iki yol koşulunda da çok memnun kaldım. Değiştirmek gerekli diye düşünüyorum.
Egzoz 3.600 tl ile 4.500tl arasında değişiyor, ben bunu takmaktansa daha büyük hacimli bir motor alınabileceğini düşünüyorum. Ses değişse de, ECU değişmediği için gücünde kayda değer bir değişiklik olmayacağı görüşündeyim.
Son hızı 225km/s.
S.
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşlar. inanın çok makbule geçti. Tekrardan hepinize kazasız mutlu sürüşler dilerim ^_^
-
08 Haziran 2015, 01:27
#213
Motorumu kişisel sebeplerden satmaya karar verdim arklar. Motoru ve aksesuarları biliyorsunuz, resimleri de var önceki sayfalarda. Özel msg atabilirsiniz. Sahibinden ilan no: 216008959
-
11 Haziran 2015, 17:59
#214
arkadaşlar merhaba, bu başlığın yeni farkına vardım Cam konusunda tavsiye istiyorum, Puig görüntü olarak çok beğendim 130 euro gibi bir fiyatı var, orjinal tur camını hem beğenmedim hem de handguard'lara sürttüğü söyleniyor, ne kadar doğru bilemiyorum.
-
15 Haziran 2015, 21:05
#215
Evet SHAD arka çanta ve yan çanta demirlerim geldi yurtdışından. İkisini aynı anda takmak biraz zorlayabiliyor bu yüzden youtube'da bir slideshow hazırladım. Türkçe altyazı seçeneği'de var.
-
17 Haziran 2015, 21:02
#216
yakın bir zamanda aranıza katılacağım tracer ailesi
-
18 Haziran 2015, 00:10
#217
haftasonu ilk uzun yolumu yaptım, sadece benzin bittiğinde mola verdim, 2 buçuk saatte 1, 300km rahatça gidiyor, ben bursa otobanında dayanamayıp tapagaz gittim, 226 yı geçmiyor gösterge, zaten 6. viteste 9000 devri geçmiyor, limitör bence güzel olmuş çünkü tank slapping riski olabiliyor, virajlar acaip güzel, özellikle balıkesir edremit arasında savaştepeden başlayan ve nerdeyse edremit e kadar olan yol hem yeni yapıldı sayılır hemde asfaltı güzel, haftasonu da ist. park'a girip birde pistte deneyeceğim,
Çanta almak istiyorum ama taşıma demirinde kararsız kaldım, shad'ın taşıma demiri biraz çirkin geldi bana, orjinali de beğenmedim, givininki güzel olmuş aşağıdaki videoda var,
-
18 Haziran 2015, 16:58
#218
Tracer bulamıyorum arkadaşlar
-
19 Haziran 2015, 22:47
#219
Admin
SilentScream adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba, bu başlığın yeni farkına vardım
Cam konusunda tavsiye istiyorum, Puig görüntü olarak çok beğendim 130 euro gibi bir fiyatı var, orjinal tur camını hem beğenmedim hem de handguard'lara sürttüğü söyleniyor, ne kadar doğru bilemiyorum.
Givi ön camı gelmiş ama elcik korumadaki parçayı sökmek gerekiyor.
https://www.motoavm.com/ProductDetai...erlik/114/6336
-
20 Haziran 2015, 00:47
#220
Erhan Erdil adlı üyeden alıntı
Teşekkürler Erhan. Givi çok ilginç bir firma, camı ayrı montaj kitini ayrı satıyor. Cam 300 TL civarı + 120 TL montaj kiti, görüntüsü pek hoşuma gitmedi. Sanırım Puig alacağım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)