Turgut abı tracerın hayırlı olsun ben ozgurun arkadaşı sınan adapazarından aynı zamanda halıl abılerle de görüşüyoruz izmit şişmandan aldın demek
Turgut abı tracerın hayırlı olsun ben ozgurun arkadaşı sınan adapazarından aynı zamanda halıl abılerle de görüşüyoruz izmit şişmandan aldın demek
Evet birtek orda bulabildik hepsi satılmış sinan
özgurunkinide ankarada bulduk
maceralı bir yolculuktan sonra kavustuk
yamaha şişmandaki arkadaşlarda saolsunlar çok guleryuzlu ve yardımseverler.
Hayırlı olsun çok güzel görünüyorlar özellikle kırmızı süper.Kazasız sürüşler diliyorum.
Arkadasım hafta sonu hava soguk olmasına ragmen,
artık yeter binmem lazım dedim ve şileye doğru yola koyulduk
vfr 1200 crostourer ile iki motor.
yaklaşık 170 km yol yaptım.
motor hakkındaki izlenimlerim şöyle
1-motor cbf1000 e göre daha sert
2-ondan çooook daha hafif ve kullanımı yönlendirilmesi çok rahat
3-yakıtı çok iyi rodaj olmasına ragmen 5,6 yaktı toplamda hala full gözüküyor depo
4-motor cidden hafif cbf 1000 e göre alt devirleri çok seri
rodajdan dolayı tam gazı çeviremesemde 5 6 binlerde kullandım atıyorum 3.vites
3 binlerdeyken gazı yavasca cevirdiğinizde saglam hızlanıyor
bu arada surus standart modda yapılıyor
6.vites 6000 devirde yaklasık 145 150 km gibi çıkıyor
a modunu denemedim servisten bu yönde telkin aldım
donuşte b modunu denedim cidden artçı ve sehir içinde bu mod super
gazı cevirdiğinizde birden diil çok yavas veriyor gazı kapattıgınızdada birden yıgılmıyor
yavas yavas gaz kesiyor artcılar çooook rahat eder anlıycanız.
virajı güzel ama cbf daha soft ve yumusak idi ön cam yetersiz ruzgar alıyosunuz
cbf de öyleydi camla çözdük bunun camı turing olanı igrenc oldugundan ön cama difuzor sart
5-cbf te oldugu gibi arkayı net göremiyorsunuz kollardan kesinlikle yukseltme uzatma takılacak
6-ekran çok daha fonksiyonel ve guzel giderken habire kurcalayasınız geliyor
herseye ulaşıyorsun çok zevkli
7-cbf ile bu tamamen farklı motor fakat hafifliği çok buyuk avantaj cok rahat
yönlendiriyorsun sehir içindede cbf daha zordu cbf den baya yuksek ayak anca değiyor
denedikçe size daha detayları vericem arkadaslar
bu benim yaptığım acemice birkaç yorumdan ibarettir bilginize siz gene aramızdaki ustalara mutlaka danısın
birazda fotolar.
japondan şaşma,çine bulaşma........
eywallah, gayet güzel olmuş değerlendirme... Boy hususu bana uymayacak sanırım, Boy 1.78 benim, parmak ucu anca deger degmez kanımca...
daha çok daha çok daha çok bilgi alabilmem lazım bu motor hakkında değiştirmeye değermi değmez mi diye...
Napalım beklicez artık top speed ne bu makinede bilen varmı acaba
Arkadaslar sizlere yan aynaların kısa kaldığını ve arkayı gösteröediğinden bahsetmiştim
baya bir arastırdın ayna yukseltme ve uzatma apt 100 tl den başlayıp 370 tl ye kadar çıkıyordu
ve çok çirkin bir l seklindlerdi ne yaparım diye kafa patlattıktan sonra işi çözdüm
harikasanki orjinal gibi oldu 5 cnmm uzadı 3 cm yukseldi 2 motor için maliyeti 100 tl oldu
detaylar burda
parça bu 5 cm uzunlugunda tornada yapılmış bir dişi bir erkek olan aparat
tabi metal renginde hali hazırda
bunlar boyama aşamasından siyah sprey boya
montaj bitmiş hali
buda orjinal hali
Arkadaslar merhaba..
gezilerden sonra motora kesinlikle bir ön çamurluk uzatma almak farz oldu
yoksa asırı sekilde su ve camur atıyor taa radyatöre kadar.
hemen siparişini verdim e baydan 4 gunde elime ulaştı hemen montajını yaptım
sizlerlede paylaşmak istedim
son montajıda yarın koyacağım kurumasını bekliyorum yarına hazır olur herhalde
Alayım mı almayayım mı derken, İstanbul'da bulamayınca Balıkesir bayisine gelen bir Kırmızı Tracer'ı satın aldım. Plakasını çıkarttım, Cumartesi almaya gideceğim. Hayırlısı bakalım.
Herkeze Merhaba, mayıs sonu gibi bende tracerlı olmak istiyorum. hatta birçoğunuzun Tepki göstereceğini bile bile söylemek isterimki tracer benim ilk motorum olacak, daha öncesinde kendi motorum olmamakla beraber ilk motorum olacak. Konu komşunun motorunu kullanmaktan sıkıldım Tracer Sahibi olan arkadaşların abilerimizin motor hakkında daha çok yazması ümidi ile herkese iyi forumlar
Bu alçaltılmış sele ve ona yardımcı bir parça daha var, bunları nereden sipariş edebiliriz?
Evet motoru bu sabah Balıkesir'den teslim aldım. Üzerine oturduğum anda, motosikletle ilgili bildiğim herşeyi unuttum öncelikle. Aşırı heyecanlandım, bayadır beklediğim için belki de. Üzerine çok oturmuşluğum var ama, belki de bu heyecan yüzünden teslim aldıktan sonra oturunca motor bana aşırı büyük geldi. Dedim ben bunu nasıl kullanacağım yahu... Tabi debriyajı bırakınca yağ gibi hareket edince olay başka bir boyuta geldi. Sanki altımda "nerdeyse" 1000'lik bir motor değil bir scooter var. Kullanımı aşırı rahat bir motor.
Balıkesir Bandırma arası yaptım, yapabileceğim tek eleştiri aynalar. Maalesef hangi boya göre yapmışlar bilmiyorum ama ne ayar yaptıysam arkayı göremedim. Bununla ilgili Turgut bey'in yaptığı ayarı çekicez yoksa sollamaya çıkarken "ya herro ya merro" diye çıkıyorsunuz
Boyla ilgili; 1.75 boyum var, maalesef ayaklarım ancak parmak uçlarıyla değiyor. Alçaltılmış sele ve diğer aparat benim için şart bu yüzden özellikle de şehir içi, çukuru bol, yamuk yımık asfaltlarda 3 santimin bile çok önemi var. Şu aparatla http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=accessories&partcode=2PP-F538P-00-00&year=2015 ve şu seleyle http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=accessories&partcode=2PP-247C0-10-00&year=2015 4.7 CM alçaltabiliyorsunuz motoru. Bu benim için neredeyse tabanla basabilecek duruma geliyor demek.
Allah herkese en iyisini nasip etsin diyerek Yamaha'ya tebriklerimi sunuyorum. BU motor bu fiyatla bile bence yok satar.
Abiler güle güle kullanin motorlarinizi hepinize hayırli olsun
Gerçek adın nedir bilmiyorum arkadaşım. Lakin ya senin aklın başında değil ya da şaka yapıyorsun. Şaka yapıyorsan mühim değil, eşek şakasıymış der geçeriz de, gerçekten yazdığın gibi ilk motosikletin olarak 900cc alacaksan ömrün çok kısa sürecek haberin olsun.
Hiç abartı, yalan-dolan katmadan hangi motosikletleri kaç sezon ve kaç bin km kullandığını şuraya yaz hele...
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
Merhaba Adım Murat, Yasım 31, 192cm boyunda, 115kg kilodayım. Daha önce kullandığım motorlar üniversite zamanında arkadaşlarımın honda todayi ve 250 cc lik chopperiydı. iş hayatımda yine arkadasımın 250 cclik honda cbr si. ve şu anda patronumun eski k1200 r ı ve şu anki motoru nc750x tir. başkalarının motoru olduğu için km bilmiyorum yalan söyliyecek halimde yok tepki vereceğinizide biliyordum fakat sürekli yaptığım araştırmalardan ve fuarları gezip nerdeyse her motoru deneyi, denemekten kastım sadece üzerine binmek. tek garip durmayan vehoşuma giden tek motor bu oldu.
kullanıcılarında yorumlarından modlardan b Modunun sakin bir mod olduğunu duydum ve uzun bir süre bu modda kullanmayı planlıyorum.
mt 9 tracer ı seçmemin en önemli nedenlerini sıralıyacak olursam.
yamaha xt 660 tek silindir ve kullanıcıların titreşim şikayeti ve tipini beğenmemem.
Honda nc 750 x i düşünüyordum fakat altın elbiseli adamın yorumları üzerine vazgeçtim.
Kle 650 versys tipi çok hoşuma gitmedi ayrıca kavasakinin servis ve yedek parça fiyatları ayrıca kaskosunun çok yüksek olması.
suzuki dle de çok hoşuma giden bir motor değil.
racing modelleri hiç düşünmüyorum. maxi scooterlarda hoşuma gitmiyor.
geriye benim için enduro kalıyor. ve rüzgarı racinglerdeki ve nakedlardaki gibi de yemek istemiyorum.
Mt 9 Tracer ı seçme nedenlerim.
1-tipi 2- diğer motorların üzerinde ciddi anlamda çok iri duruyorum motor kayboluyor, 3- aynı tip motorların diğerlerini hiç beğenmiyorum.
4 farklı bir motor alıp daha sonra sürekli motor alıp satmak istemiyorum. bu ve bunun gibi nedenlerdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)