Kardeş çok güzel birde yandan ve arkadan çanta ile beraber resim ekleyebilirsin. Size zahmet nerden bu ürünleri temin edebilirim. Çanta kaç litre Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
Arka çamurlu k için birsey düşünen varmı çok çamur artıyor anında kirletiyor. Uzatmak veya benzeri ne yapılır ebay da ön çamurlu için gördüm 30$ arka için bişey yok.
Teneke ci mi is yapar 😀😀😀😀😀😀
Önceki sayfalarda her açıdan çekilmiş resimleri var. Çamur atmaması için çamurluk uzatma taktı mutluemlak isimli arkadaş. Konuyu baştan okursanız bütün sorularınızın cevapları mevcut.
Yukarıda yazmıştım, aparatı yamaha bayisinden, çantayı givi satan herhangi bir aksesuar mağazasından alabilirsiniz veya çantayı da yamahadan tercih edebilirsiniz. Kaç lt olduğunu tam hatırlamıyorum ama 30 lt olması gerek.
Cam düşünen arkadaşlar bu linki de inceleyin, ben biraz bekliyorum daha firmalar doğru düzgün bişeyler çıkarmadılar ama bu ermax'ın cam epey övülüyor
http://www.ermax.fr/modele2-MT_09_FJ_09_TRACER_2015-2246.html
Amortisörlerden memnun musunuz? Bana bayağı sert geliyor. Çukurları falan çok hissediyorum.
Kitapçığa baktım ama bulamadım amortisör ile ilgili bilgiler. Şu an hangi ayarda pek anlamadım. Nasıl anlarız amortisörlerin hangi sertlikte olduğunu?
Merhabalar. Daha önce tur camı yaptırmakla ilgili yazmıştım (#115). İstanbulda işçiliği düzgün buradan (ankara) sipariş ederek sahip olduğumuz ön cam siperliği üreten bir arkadaş var. İstanbulda yaşayan ve motoruyla bu imalatçıyı ziyaret etmek isteyen arkadaş olursa, Murat usta motorlarımız için uuzn tur camı tasarlayarak derdimize derman olabilir. Böylelikle elcik korumaları sökmeden istediğimiz ebatta ve şekilde tur camlarına daha ekonomik sahip olabiliriz. Gönüllü arkadaşlar bana özelden yazarsa bu ustanın kontak bilgisini paylaşacağım. Bir de mutluemlak arkadaşım shad çantadan sh48 memnun mu? Shadın yan çantalarını neden düşünmediniz? Çanta bağlantı demirleri için anes motor talep topluyor bilginize. Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Evet arkadaşım amortisörler sert. Engebeli yolda kendini hissettiriyor ama sert amortisörler virajda güven veriyor asfaltta yol tutuşu artırıyor
Bence amortisorler sert değil. Selesi çok sert, hatta aksesuar olarak satılan comfort seleyi almayı düşündüm fakat biraz pahalı geldi. Motoru uzun süre kullanmayı düşünürsem alabilirim.
Amortisor sertlikleri orta ayarda gelir fabrikadan. Kullanım klavuzunda ayarın nasıl yapılacağı anlatılıyor. Ama hiç dokunma servise yağ değişimine gittiğinde 2 tur yumuşattır. Mesela arka amortisor 8 kademe varsa şu an 4 dedir, sen onu 6 ya aldır. Rakamları atıyorum, yani %25 yumuşatabilirsin. Mutlaka ön ile arkayı eşit oranda ayarlattır, yoksa motorun dinamiği değişir.
Bozuk ve dalgalı yollarda daha çok kullanıyorsanız yumuşak amortisor ayarı yol tutuşu arttırır. Hata affettirir, ama kaliteli ve düzgün yollarda kullanıyorsanız ayar kalsın hatta bir kademe sertleştirilebilir. Özellikle şehir içinde kullanıyorsanız biraz daha yumuşak iyidir, malum şehiriçi yollarımız biraz kötü.
Selamlar,
Maltepe Tuna'da 1000 bakımı yaptırdım.200 tl tuttu.Debriyaj boşluğunun fazla olduğunu söyledi usta,boşluğu aldığında vites geçişleri bariz kolaylaştı.
Amortisörler bozuk yollarda benide zorluyor, karın kası yapmaya bire bir.Düzgün asfaltta arkadaşımın dediği gibi stabil.Sele konusunda bende çok sıkıntılıyım.Değiştirmeyi düşünüyorum.
TCS'mini hiç tecrübe eden arkadaşım oldumu ? Ben TSC'yi devre dışı bıraktığımda daha rahat kullanıyorum.
Açıkcası bir fark hissetmedim.Daha 10 km yapabildim.Belkide yağ tam anlamıyla nüfuz etmedi.Bu hafta sonu biraz yol yapacağım ozaman anlayacağız bakalım.
Bu arada İst.Maltepe Tuna servisindeki usta çok anlayışlı.Mesai saatinin bitimine yakın gittim hayır demedi.1000 bakımı haricinde zincirimi temizledi ve yağladı.
selamlar,
titreşim azalmadı,sanırım 3 silindir böyle çalışıyor ama çokta rahatsız etmiyor.
Bugün tur camını taktım, elcik korumaları doğru ayarlarsanız hiçbir parçasını sökmeden kullanabiliyorsunuz. Cama değiyorlarsa, elcikler fazla yukarıda ayarlanmış demektir, gidon tarafından gevşetip biraz aşağıya salın (sol ve/veya sağdaki elcik korumayı), sonra yeniden sıkıştırın, işlem tamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Aynen!
O iki parça bende de arttı
Ayrıca, orjinal siyah destek parçasıyla kutunun içinden çıkan metal renkli destek parçası da birebir aynı. Yani sadece ve sadece kutudan camı çıkarıp, başka hiçbir parçasına gerek kalmadan, orjinal camı soktüğünüzde çıkan 4 adet plastik vidasıyla yüksek camı sabitliyorsunuz, tam güzel oluyor.
Selam herkeze bir sorum olucak sizin motorlarda camı yukarı aşa ayarlama kısmında plastik parca var bosta titriyo sizinkide öylemi yoksa arasında pul koymayımı unutmuşlar benim anlamadım.
Merhabalar. Dün ben de yamaha serviste tur camını taktırdım. Nerdeyse 2 saat uğraştık. Asavaci kardeşimin paylaştığı montaj şeması 2. sayfa 5 ve 6 nolu pozlarda montajı tarif edilen ve yine montaj şeması 4 ve 5 nolu malzeme listesinde bulunan parçaların ne işe yaradığı konusunda fikri olan var mı? Benim tahminim güçlendirme parçaları. Tamam biz de tarif edildiği şekilde montajını yaptık ama tur camı ile o parçanın hiç ilgisi yok. Eğer güçlendirme parçalarıysa neden diğer tracerları çağırıp bu parçayı takmıyorlar. Ayrıca şemada da belirtildiği gibi elcik korumaların üst kısmı (7 ve 8 nolu poz) daimi olarak sökülmedikçe tur camını kullanmak mümkün değil çünkü her halukarda cam elciğe çarpıyor. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Selam. Sorunuzun yanıtı mı bilmiyorum ama. O cam kademesini ayarlayan elle çevrilen vidanın 3 konumu var ve muhakkak yuvalarından birine girdiği zaman sıkılmalı. O yuvaları motor üzerinde ve ekrana bakarken sol elinizin bulunduğu taraftaki vida ile ayarlayacaksınız. Eğer yuvasına oturursa titreşim yapmaması lazım
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are.
[/COLOR]
Selam. Sorunuzun yanıtı mı bilmiyorum ama. O cam kademesini ayarlayan elle çevrilen vidanın 3 konumu var ve muhakkak yuvalarından birine girdiği zaman sıkılmalı. O yuvaları motor üzerinde ve ekrana bakarken sol elinizin bulunduğu taraftaki vida ile ayarlayacaksınız. Eğer yuvasına oturursa titreşim yapmaması lazım[/QUOTE]
Evet sorum buydu yanlız benimkinde yuvasına oturmuş vaziyette ve sonda sıkılmış ama yinede titriyo parçalar sanırım arasına pul koymamışlar diye düşünüyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)