Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Youtube da amortisör ayarı nasıl yapılır videoları mevcut, ordan bakabilirsiniz. Beceremesseniz ustanıza götürdüğünüzde kolayca yapar, basit bir sistem çünkü.
alttaki linkten nasıl ayar yapılacağını izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=iPpI54biEXQ
Seleyi çıkardığınızda hemen akünün üstünde siyah bir plastik parça var, onun yerini değiştirmeniz gerekiyor. Zaten 2 kademe var, o plastik parçayı öne alırsanız seleniz alçalacaktır. örnek video link:
https://www.youtube.com/watch?v=lFBh5Ywy3Nw
kolay gelsin.
Reklamlar
-
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
Youtube da amortisör ayarı nasıl yapılır videoları mevcut, ordan bakabilirsiniz. Beceremesseniz ustanıza götürdüğünüzde kolayca yapar, basit bir sistem çünkü.
alttaki linkten nasıl ayar yapılacağını izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=iPpI54biEXQ
Seleyi çıkardığınızda hemen akünün üstünde siyah bir plastik parça var, onun yerini değiştirmeniz gerekiyor. Zaten 2 kademe var, o plastik parçayı öne alırsanız seleniz alçalacaktır. örnek video link:
https://www.youtube.com/watch?v=lFBh5Ywy3Nw
kolay gelsin.
hocam saol çok makbule geçti bu bugun garaja geçeceğim yaparım videolar yardımıyla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
Youtube da amortisör ayarı nasıl yapılır videoları mevcut, ordan bakabilirsiniz. Beceremesseniz ustanıza götürdüğünüzde kolayca yapar, basit bir sistem çünkü.
alttaki linkten nasıl ayar yapılacağını izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=iPpI54biEXQ
Seleyi çıkardığınızda hemen akünün üstünde siyah bir plastik parça var, onun yerini değiştirmeniz gerekiyor. Zaten 2 kademe var, o plastik parçayı öne alırsanız seleniz alçalacaktır. örnek video link:
https://www.youtube.com/watch?v=lFBh5Ywy3Nw
kolay gelsin.
videoyu izledim ve başardım gayet pratikmiş gerçekten. birde tcs olayını sormak istiyorum sizlere. ilk defa tcs li bir motosiklet sahibi oldum. açıkçası viraz dışındaa ne işe yarar ne işe yaramaz bilemiyorum. ha birde tcs kapalıykenmi motor daha rahat tekere gelir açıkkenmi ? geçen gün istemsiz bir şekilde vites geçişinde tekere geldi makina. sanırım tcs açıkkende tekere geliyor motor. cahilliğimi mazur görün. bilmediğimden yazıyorum
-
Hocam tcs çekiş kontrol sistemi tekere gelmeyle alakasi yok esasinda. Arka teker patinaja duserse devreye girer deviri dusurur arka teker patinaja dusmedigi surece devreye girmez
-
slhsm adlı üyeden alıntı
Hocam tcs çekiş kontrol sistemi tekere gelmeyle alakasi yok esasinda. Arka teker patinaja duserse devreye girer deviri dusurur arka teker patinaja dusmedigi surece devreye girmez
TCS ıslak zeminde epey faydalıdır o zaman.
-
Tcs virajda korur anlamı çıkmasın, dikkat ederseniz tcs kaymayı engellemez,ön teker ile arka tekerin eşit şekilde dönmesini sağlar, ıslak zeminde arka tekere verilen gücü kontrol eder keza kuru zeminde de aynı şekilde. Fakat viraj içinde önden kayarsa, tcs hiç bir işe yaramaz. Yalnış biliyorsam düzeltir arkadaşlar.
https://www.youtube.com/watch?v=zelaMR7GcRw
Linkteki videoda görebilirsin. Kuru zemin viraj içinde gaza yüklendiğinde tcs devreye girip arka tekerin fazla dönmesini engelliyor ve güvenli şekilde yol almasını sağlıyor.
Ktm nin Bosch ile beraber geliştirdiği bir sistem çok daha ileri seviyeye çekiyor. MSC.
viraj içinde istediğin kadar abanabilirsin frene alttaki linkten izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=hHRWg91hv-M
-
edit:
yanlış kategori pardon
-
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
Tcs virajda korur anlamı çıkmasın, dikkat ederseniz tcs kaymayı engellemez,ön teker ile arka tekerin eşit şekilde dönmesini sağlar, ıslak zeminde arka tekere verilen gücü kontrol eder keza kuru zeminde de aynı şekilde. Fakat viraj içinde önden kayarsa, tcs hiç bir işe yaramaz.
Yalnış biliyorsam düzeltir arkadaşlar.
https://www.youtube.com/watch?v=zelaMR7GcRw
Linkteki videoda görebilirsin. Kuru zemin viraj içinde gaza yüklendiğinde tcs devreye girip arka tekerin fazla dönmesini engelliyor ve güvenli şekilde yol almasını sağlıyor.
Ktm nin Bosch ile beraber geliştirdiği bir sistem çok daha ileri seviyeye çekiyor. MSC.
viraj içinde istediğin kadar abanabilirsin frene
alttaki linkten izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=hHRWg91hv-M
yani tcs açıkken yanlamakta pek mümkün değil gibi görünüyor. arka teker patinaja düştüğünde muhtemelen gazı kesecek. ön ile aynı turda dönmesi için
-
engin_deniz adlı üyeden alıntı
yani tcs açıkken yanlamakta pek mümkün değil gibi görünüyor. arka teker patinaja düştüğünde muhtemelen gazı kesecek. ön ile aynı turda dönmesi için
çok güzel yanlanılıyor, hatta teker bile yapabiliyosun ufak da olsa
-
gorefest adlı üyeden alıntı
çok güzel yanlanılıyor, hatta teker bile yapabiliyosun ufak da olsa
vites geçişlerinde bir iki kez istemsiz tekere geldi zaten motor.
-
tcs yi kapatın, temiz yol ve iyi lastik ile birlikte hiç uğraşmadan kendi kendine hemen kafayı kaldırmaya çalışıyor
-
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
tcs yi kapatın, temiz yol ve iyi lastik ile birlikte hiç uğraşmadan kendi kendine hemen kafayı kaldırmaya çalışıyor
TCS kontak kapalıyken basılı tutup kontağı açtığımızdamı kapanıyor ? doğrumu biliyorum üstad ?
-
engin_deniz adlı üyeden alıntı
TCS kontak kapalıyken basılı tutup kontağı açtığımızdamı kapanıyor ? doğrumu biliyorum üstad ?
hayır tcs yi kapamak için tekerlerin hareket etmiyor olması gerek sadece. tabiki kontak da açık olacak. fakat teker yapma ile ilgili herhangi bir tecrübeniz yok ise tcs kapalıyken paldır küldür asılmayın gaza. kafanıza geçer alet. özellikle a modunda.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
hayır tcs yi kapamak için tekerlerin hareket etmiyor olması gerek sadece. tabiki kontak da açık olacak. fakat teker yapma ile ilgili herhangi bir tecrübeniz yok ise tcs kapalıyken paldır küldür asılmayın gaza. kafanıza geçer alet. özellikle a modunda.
adamlar tcs yi boşuna koymadılar diyosun bu kadar güçlü makinaya teker konusunda yeniyim. çok iyi sayılmam. ama tcs açıkkende bazen tekere gelebiliyorsa, demekki kapalı olsa neler yapar
-
engin_deniz adlı üyeden alıntı
adamlar tcs yi boşuna koymadılar diyosun bu kadar güçlü makinaya
teker konusunda yeniyim. çok iyi sayılmam. ama tcs açıkkende bazen tekere gelebiliyorsa, demekki kapalı olsa neler yapar
ilk teker denemelerime tracer ile başlamıştım. aldığımın ikinci günü dur hele bi gazla deniyeyim dedim, o zamanlar debriyaj tokatlamayı bilmiyorum tabi. gazı vermemle kafama geçmesi bir oldu a modunda. videosu durur hala, izleyip izleyip gülüyorum. tracer boyutundan dolayı teker öğrenmek için doğru alet değil. zaten ağırlık dağılımı dengesiz. dikkat edin. ama tracer ile güzel teker yapan bir iki isim var;
fakat cross tecrübesi olan biri olduğu çok bariz belli.
bkz.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
ilk teker denemelerime tracer ile başlamıştım. aldığımın ikinci günü dur hele bi gazla deniyeyim dedim, o zamanlar debriyaj tokatlamayı bilmiyorum tabi. gazı vermemle kafama geçmesi bir oldu a modunda. videosu durur hala, izleyip izleyip gülüyorum. tracer boyutundan dolayı teker öğrenmek için doğru alet değil. zaten ağırlık dağılımı dengesiz. dikkat edin. ama tracer ile güzel teker yapan bir iki isim var;
fakat cross tecrübesi olan biri olduğu çok bariz belli.
bkz.
bak şimdi korkuttun beni yalnız videodaki adam baya iyi kullanıyor. bu arada senin motorun videosu varsa izlemek isterim
-
engin_deniz adlı üyeden alıntı
bak şimdi korkuttun beni
yalnız videodaki adam baya iyi kullanıyor. bu arada senin motorun videosu varsa izlemek isterim
kanalımda var epey, imzamdaki linkten ulaşabilirsin. yine de üşenirim diyorsan bir iki tane koyayım;
-
-
engin_deniz adlı üyeden alıntı
eyvallah saol
tracer ile olanları kanaldan izleyeyeim ben. bu arada z1000de çok yakışıklı. ama tracer gidi fazla rüzgar almayan bir motordan z1000e geçmek biraz şaşırtıcı olmuş bence
bu rüzgar işlerine vakti zamanında ben de çok takılıyordum. z nin önündeki bubble camı fazla küçümsememek lazım. göründüğünün belki 5 misli etkili. rüzgardan fazla rahatsız olduğumu söyleyemicem. tracer dan z ye geçmemin sebebi, z ile çok daha rahat oynuyor oluşum.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
bu rüzgar işlerine vakti zamanında ben de çok takılıyordum. z nin önündeki bubble camı fazla küçümsememek lazım. göründüğünün belki 5 misli etkili. rüzgardan fazla rahatsız olduğumu söyleyemicem. tracer dan z ye geçmemin sebebi, z ile çok daha rahat oynuyor oluşum.
o zaman size mutluluklar dilerim z ile
-
Ben arkadaşımda ilk sürdüğümde teker yapıp havada 2-3 .vitese atmıştım.
Yalnız A modu biraz sıkıntı alışması zaman istiyor.
B modu gayet güzel.Şimdiye kadar tekteker yaptığım en kolay motordu.Havada vites atması çok rahat ve korkutucu değil.
Mt-07'de kemikli geçiyordu.Ve gaz açıp kapamada korkutuyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Arkadaşlar uzun süre araştırmalarım vs sonucu bu motorla anlaştım.44'den bir kuruş düşmüyor.Almayı düşünüyorum.
Başka ilanlarla çok kıyasladım.Ucuz olanların Km'si yüksek ve Aksesuarsız.Km düşük olup aksesuarsız olanlarda çok para istiyor.
Bunu aldığımda Lastik ve Aksesuar masrafım olmayacak.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2015-hatasiz-9.500-km%2Caksesuarli-512665007/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)