Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Kasım 2016, 13:24
#581
hah konu konuyu açıyor şimdi bende gagaya bakıyor dum.Bu konu ile ilgili mutlaka burda resim paylaş üstadım.Bende alacağım büyük ihtimalle.Şuan parasal açıdan baya skışığım o yüzden ne kendime nede motora birşey alabiliyorum.
dediklerine aynen katılıyorum.Koruma demirlerine, çanta demirlerine, çantalara ne demeli ,Bu konu baya derin bir konu lakin anlamadığım birtek bizmi görüyoruz bu açığı.Maddi anlamda veya imkanı olan firmalar veya kişiler hiç mi adım atmaz.Bildiğin para kazandıracak işler bunlar.
Reklamlar
-
18 Kasım 2016, 13:31
#582
Malik_Ugur adlı üyeden alıntı
hah konu konuyu açıyor şimdi bende gagaya bakıyor dum.Bu konu ile ilgili mutlaka burda resim paylaş üstadım.Bende alacağım büyük ihtimalle.Şuan parasal açıdan baya skışığım o yüzden ne kendime nede motora birşey alabiliyorum.
dediklerine aynen katılıyorum.Koruma demirlerine, çanta demirlerine, çantalara ne demeli
,Bu konu baya derin bir konu lakin anlamadığım birtek bizmi görüyoruz bu açığı.Maddi anlamda veya imkanı olan firmalar veya kişiler hiç mi adım atmaz.Bildiğin para kazandıracak işler bunlar.
şu güzelliğe bakar mısın. fakat race blue ya böyle yakışacağını düşünmüyorum.
-
18 Kasım 2016, 13:41
#583
evet bu renkte hakikaten güzel durmuş ama bence race blue'da da güzel duracaktır.Benim baktıklarımdan farklı bir model göndermişşin hakikaten bu çok daha güzel durmuş.
-
24 Kasım 2016, 20:40
#584
-
25 Kasım 2016, 10:26
#585
Admin
Jemand adlı üyeden alıntı
Uzun aparatlar ile maalesef titriyor 3 açılısı ile çekim yapmıştım. Sadece yol pürüzsüz ise depo üzerinden titremeden güzel kayıt alıyorsun.
Titreşimsiz kayıt için kamerayı aşağıdaki gibi üstüne bağlaman gerekiyor ama kameranın konumu yukarıda olmalı yoksa videodaki gibi depoyu çekiyorsun.
3 açılı gimbalda dönüşlerde kamera sağa sola dönüyor düz bir çekim yapamamıştım belki bir ayarı vardır bilemiyorum.
-
25 Kasım 2016, 17:27
#586
iguven adlı üyeden alıntı
Abi bende de kırık var karbon parçalarda. Ama süspansiyonu pek anlamadım pas yok gibi biraz kirli. Motoru 2015 martta almıştım bende.
karbon parçalar geldi, gidip değiştirdim bugün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
Erhan Erdil adlı üyeden alıntı
Uzun aparatlar ile maalesef titriyor 3 açılısı ile çekim yapmıştım. Sadece yol pürüzsüz ise depo üzerinden titremeden güzel kayıt alıyorsun.
Titreşimsiz kayıt için kamerayı aşağıdaki gibi üstüne bağlaman gerekiyor ama kameranın konumu yukarıda olmalı yoksa videodaki gibi depoyu çekiyorsun.
3 açılı gimbalda dönüşlerde kamera sağa sola dönüyor düz bir çekim yapamamıştım belki bir ayarı vardır bilemiyorum.
göğüs aparatı ile depoya uzatmasız bağlama arasında fark yok açı olarak. ikiside yolu göstermez tracerda bence. üstelik göğüs aparatı çok sarsıntılı olur diye düşünüyorum.
sizin videonuzda ise 3 axis kullanmanız durumu karıştırmış. kask dışında motorda kesinlikle 1axis ideal. motogp de de 1axis kullanılıyor. gidona takmayı düşünüyorum bu uzatma aparatıyla. sarsıntının kaynaklandığı yer tam olarak yapışkan. uzatma aparatı oldukça sert, kesinlikle oynayacak birşey değil. dibini elinizle bastırdığınızda sarsıntı gidiyor. bu depo kapağına artçı holder ı takılıyor. onlardan bir tane alıp ona mı montaj yapsam diye düşünüyorum.
-
25 Kasım 2016, 17:37
#587
Admin
Jemand adlı üyeden alıntı
karbon parçalar geldi, gidip değiştirdim bugün.
http://i.hizliresim.com/0l4OzW.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
göğüs aparatı ile depoya uzatmasız bağlama arasında fark yok açı olarak. ikiside yolu göstermez tracerda bence. üstelik göğüs aparatı çok sarsıntılı olur diye düşünüyorum.
sizin videonuzda ise 3 axis kullanmanız durumu karıştırmış. kask dışında motorda kesinlikle 1axis ideal. motogp de de 1axis kullanılıyor. gidona takmayı düşünüyorum bu uzatma aparatıyla. sarsıntının kaynaklandığı yer tam olarak yapışkan. uzatma aparatı oldukça sert, kesinlikle oynayacak birşey değil. dibini elinizle bastırdığınızda sarsıntı gidiyor. bu depo kapağına artçı holder ı takılıyor. onlardan bir tane alıp ona mı montaj yapsam diye düşünüyorum.
Uzatmanın en altındaki geçmeli olan bölümde lastik kullanıyor musun fotoğrafında anlaşılmıyor. O lastik titremeyi azaltıyor.
Orijinal gopro adaptörlerinde standart kapaklı olarak geliyor.
Şöyle birşey
-
25 Kasım 2016, 17:44
#588
Erhan Erdil adlı üyeden alıntı
Uzatmanın en altındaki geçmeli olan bölümde lastik kullanıyor musun fotoğrafında anlaşılmıyor. O lastik titremeyi azaltıyor.
Orijinal gopro adaptörlerinde standart kapaklı olarak geliyor.
Şöyle birşey
http://imageshack.com/a/img923/3319/QM6vKl.jpg
ya biliyorum o lanet şeyi, bununla takınca bi daha çıkarmak çok zor oluyor. genelde kırılıyor hatta çıkarırken. bunu taksam, o uzatmayı hiç çıkarmamam lazım depodan. bu sefer de depo üstü çantayı kullanamam hiç. bu arada sarsıntı bunun altındaki 3m bantın esnemesinden kaynaklanıyo. feiyu sağolsun metal yapmış gimball ın kasasını, epey ağır. bu arada tiremeden ziyade bildiğin esneme oluyor ileri geri gaz verince veya fren yapınca. o vızıldama problemi yok anlıcağın.
-
03 Aralık 2016, 08:48
#589
-
04 Aralık 2016, 13:49
#590
Havalar soğudu, ellerim donmaya başladı, tracer ın orjinal elcik ısıtmasını taktıran var mı?
-
10 Aralık 2016, 22:47
#591
-
12 Aralık 2016, 14:43
#592
iguven adlı üyeden alıntı
B modu ise (eco modu ya da) şehir içi kullanım için ideal. Gazı çevirince hemen şahlanmıyor motor ve sanırım 85bge falan düşüyor motorun gücü. Ayrıca gazı kesince hemen kompresyon çok sert olmuyor daha akıcı bir şekilde yavaşlıyor motor.
Şu bilginin teyidini alabilir miyim bilenlerden..650 lik 70 hp makina yerine bunu alacağım eğer 85 hp ile b modunda kullanma bilgisi kesin ise..
-
12 Aralık 2016, 15:26
#593
ismail sen adlı üyeden alıntı
Şu bilginin teyidini alabilir miyim bilenlerden..650 lik 70 hp makina yerine bunu alacağım eğer 85 hp ile b modunda kullanma bilgisi kesin ise..
-
12 Aralık 2016, 17:05
#594
Videoya istinaden..
Sadece basit bir bilgiye ihtiyacım var B modunda 85 hp midir motor,kullanabilir miyim,kafama mı geçer,motoru biyerimden çıkarırlar mı diye sormadım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Neyse ben şöyle bir bilgi buldum başlık altında bulunsun,
As before, three modes are selectable: ‘Std’ (which has been softened off slightly compared to the MT-09 for this sport-touring application), a sportier ‘A’ mode (also improved, after original complaints, for the 2015 MT-09s) and a 95bhp ‘B’ or rain mode
Anladığım kadarıyla seçilebilir sürüş modları arasında sport turing kullanacaksan STD modu sport kullanmak için A modu ve 95 hp olan B yani yağmur modu şeklinde açıklama var..Sorumun cevabı 10 hp fazlasıyla evet oldu..TRACY lenmek kaldı geriye..Motoru aldıktan sonra ilk araştırmam jel yada konfor sele işi olacak..
-
12 Aralık 2016, 20:49
#595
ismail sen adlı üyeden alıntı
Videoya istinaden..
Sadece basit bir bilgiye ihtiyacım var B modunda 85 hp midir motor,kullanabilir miyim,kafama mı geçer,motoru biyerimden çıkarırlar mı diye sormadım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Neyse ben şöyle bir bilgi buldum başlık altında bulunsun,
As before, three modes are selectable: ‘Std’ (which has been softened off slightly compared to the MT-09 for this sport-touring application), a sportier ‘A’ mode (also improved, after original complaints, for the 2015 MT-09s) and a 95bhp ‘B’ or rain mode
Anladığım kadarıyla seçilebilir sürüş modları arasında sport turing kullanacaksan STD modu sport kullanmak için A modu ve 95 hp olan B yani yağmur modu şeklinde açıklama var..Sorumun cevabı 10 hp fazlasıyla evet oldu..TRACY lenmek kaldı geriye..Motoru aldıktan sonra ilk araştırmam jel yada konfor sele işi olacak..
tracer ın konfor selesi normalden daha sert. sadece görüntüsü ve dokusu değişik. airhawk' a yönelmeni tavsiye ederim. ben airhawk ile kullanıyordum aldığımdan beri. 1000km önce dur bakalım normal selesi nasılmış diyerekten çıkardım airhawk ı, normal selenin gayet rahat olduğunu farkettim ve uzun zamandır airhawk kullanmıyorum.
-
12 Aralık 2016, 22:41
#596
Duruma göre Airhawk yada jel sele düşünebilirim..Sele yükseklik ayarını da kendime gore yaptığımda konfor algisi değişebilir..bayide üzerine oturduğumda rahat edemedim tek tecrübem o oldu şimdilik.. kullanırken bakmak lazım tekrar..
-
13 Aralık 2016, 03:03
#597
ismail sen adlı üyeden alıntı
Duruma göre Airhawk yada jel sele düşünebilirim..Sele yükseklik ayarını da kendime gore yaptığımda konfor algisi değişebilir..bayide üzerine oturduğumda rahat edemedim tek tecrübem o oldu şimdilik.. kullanırken bakmak lazım tekrar..
bacak boyunuz nedir bilmiyorum ama, tracera takımları depoya yaslayarak oturmak yanlış. arka seleye totoyu dayayıp oturacaksınız. hem konforunuz hem hakimiyetiniz artıyor.
-
13 Aralık 2016, 10:11
#598
Jemand adlı üyeden alıntı
bacak boyunuz nedir bilmiyorum ama, tracera takımları depoya yaslayarak oturmak yanlış. arka seleye totoyu dayayıp oturacaksınız. hem konforunuz hem hakimiyetiniz artıyor.
Boyum 1.78,bacak boyumu kot ölçüsü olarak söyleyebilirim 32, aslında benimde şu an 1. sırada dert ettiğim şey motosikletin sele yüksekliğini ve konforunu ergonomik olarak kendime uygun hale getirebilecek miyim meselesi,bayide üzerine oturduğumda rahat edemedim (sele yüksek geldi ve belki de tam yerleşemediğimden sert geldi),elbette araç sıfırdı ve satışa bakan arkadaş bu selenin ve motorun en yüksek hali,hem ayarı var hem de daha motor en diri halinde kullandıkça oturur biraz dedi..Bu konuda yorum ve tecrübeleriniz benim için çok önemli bir keresinde böyle motoru bilmeden aldım rahat edemedim bir sezon bindim sattım aynı şeyi bir daha yaşamamak adına gerekli bilgilere ihtiyacım var..41 yaşındayım 95 kiloyum ve konforu çok önemsiyorum..
-
13 Aralık 2016, 11:03
#599
ismail sen adlı üyeden alıntı
Boyum 1.78,bacak boyumu kot ölçüsü olarak söyleyebilirim 32, aslında benimde şu an 1. sırada dert ettiğim şey motosikletin sele yüksekliğini ve konforunu ergonomik olarak kendime uygun hale getirebilecek miyim meselesi,bayide üzerine oturduğumda rahat edemedim (sele yüksek geldi ve belki de tam yerleşemediğimden sert geldi),elbette araç sıfırdı ve satışa bakan arkadaş bu selenin ve motorun en yüksek hali,hem ayarı var hem de daha motor en diri halinde kullandıkça oturur biraz dedi..Bu konuda yorum ve tecrübeleriniz benim için çok önemli bir keresinde böyle motoru bilmeden aldım rahat edemedim bir sezon bindim sattım aynı şeyi bir daha yaşamamak adına gerekli bilgilere ihtiyacım var..41 yaşındayım 95 kiloyum ve konforu çok önemsiyorum..
boyum 175, selenin alcak kademesinde topuklarima kadar yere degiyor ayaklarim. boy problemi yasayacaginizi sanmiyorum. kilonuzdan ötürü motor yere daha bir tik daha yakin olacaktir. en son cozum
olarak arka suspansiyonu tutan bi kol var. aksesuar listesinde onun kisa olani mevcut, onu takar 2-3 santim daha kazanirsiniz. ama ben problem yasayacaginizi dusunmuyorum.
-
14 Aralık 2016, 17:03
#600
Arkadaşlar bizim motorlara yükseltme kiti var mıdır?
2 kişi binince monot yere çok oturuyor altı biraz daha yüksek olsun istiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)