Selam iguven,
bu camı hangi siteden aldın,gümrükte sıkıntı oldumu, ne kadar sürede ulaştı.Bir yardımcı ol be valla bıktım dayak yemekten
Selam abi,
https://www.louis.de/artikel/puig-to...09181&ref=cart
louis.de sitesinden aldım ben ama gidip de aldım Almanyaya İş dolayısı ile almanyaya gidince, gideceğim şehirdeki louis mağazasını aradım onlar sipariş verdi yerime herhangi bir depozito falan almadan. Sonra o şehre gidince mağazadan elden aldım camı ve kredi kartı ile ödedim. Sonra havaalanında vergisini de geri aldım
Louis.de den alınabilir veya bu Fransız sitesinden alabilirsiniz.
http://ixtem-moto.com/Bulle-Puig-TOU...R_p124309.html
ixtem-moto sitesinden shad yan çanta demirleri almıştım sorunsuz gelmişti. DHL ile yolluyorlar ve PTT kapına kadar getiriyor kargoyu. Sadece 75euroyu falan geçtiği için %20 gümrük vergisi veriyorsunuz PTT görevlisine elden nakit. Ama zaten kayıt olup adres bilgilerini girince vergiler düşüyor ürünler %20 ucuzluyor. Yani 153 Euro + Kargoya gelir fransadan ya da 140 Euro + Kargo almanyadan
arkadaşlar, sizi ilgilendirebilecek bir deneyimimi paylaşmak isterim;
Geçen sene fuar zamanı aldığım tracer son bir aydır ciddi şekilde performans kaybı yaşamaya başladım. motor 8500km 'de olduğu için endişelendim bu km'de arıza yapmış olabilir mi diye. Motordan az buçuk anlarım, ne buji ne pipo ne hava filtresi öyle mekanik bir sorun değil. sorun özellikle A modunda zırt pırt TCS devreye girmesi ve habire gücümü kesmesiydi. bu durum özellikle kalkışlarda fark ediliyordu.
Yetkili servis kardeşlere gittim, sorun yok dediler. tatmin olmadım, çünkü sorun olduğuna emindim. Ardından artık yetkili servis olmayan ünal terzi (dükkan adını bilmiyorum) eski ustama gittim. Bir tur atıp TCS'yi kapat öyle dene, zira sorun yok ama çok sert kullanıyorsan lastikleri değiştirmeni öneririm, çünkü tcs lastik tutmayınca devreye girer demişti.
bir umutla lastik değiştirdim, orjinal lastiğinden sonra metzeler m7 aldım.
orjinal lastiği alır almaz değiştirmediğime pişman oldum. TCS ışığını bir daha görmedim makine ilk zamanlarından bile daha iyi oldu.
motorun tüm karakteristiği değişti. Kalkış, viraj, durma mesafesi...
uzun sözün kısası; performans şikayetiniz başladıysa, durma mesafesi arttıysa, tracktion hababam devreye giriyorsa iyi bir lastik alma zamanınız gelmiştir. Bu sorunu kısa sürede keşfedip çözmeme neden olan Sertaç Terzi'ye burdan saygılarımı iletirim. okuyor mu bilmem.
sevgiler,
Arladaşlar merhaba,
MT09 Tracer alma düşüncem var motorda bir kaç sorun var kafa sallaması gibi...
Bu sorunu givi yada puig cam alanlarda yaşıyor mu?
Birde aydınlatmalar LED olduğu için bana yeterli gibi gelmedi kısalar uzunlar gece nasıl bir aydınlatma yaratıyor?
Teşekkürler,
Selamlar,
Kafa sallama sorunun büyük bir kısmını elcik korumalarının şeklinden kaynaklandığını bir çok forumda okudum. Yurtdışında söküp kullanan ya da elcik korumalarını Ktm nin birebir uyumlu elcik korumasıyla değiştiren oldukça fazla insan var. Tabiki süspansiyon ayarlarını kendinize göre ayarladığınızda kafa sallama minimuma iniyor. Tabi bu kafa sallama 200 üstü hızlarda belirgin bir şekilde ortaya çıkıyor. Normal süratlerde hiç bir sıkıntı yok.
Öncamlarla ilgili herhangi bir geri dönüş alamadım kimseden bende merak ediyorum.
Aydınlatmalar gayet yeterli, her hafta Ankara Kayseri git gel yapıyorum, genelde serin olduğu için gece yol alıyorum ve hiç bir sıkıntı yaşamadım, özellikle selektör yapınca herkesin bi şaşırma ifadesini aynada gördükten sonra.
İyi günler.
habe habe
Merhaba ben de Puig cam var. Ve yüksek hızlarda ön taraf boşalıyor motor full cantalı iken ve dengesiz hale geliyor. Yani 3 çanta takılı iken (2 shad yan çanta ve shad topcase) 160km hızları geçince tehlikeli olmaya başlıyor. Öne depoya doğru yatarak biraz dengeleniyor ama yine de korkutabiliyor.
Çantalar takılı değil iken ise bir sıkıntı yok o kadar 180-190 hızlarına kadar stabil gidiyor motor Puig ön camı ile. 200 ve üstünü daha hiç görmedim. Bu arada bir önceki sayfalarda vardı bahsetmiştim, ön ve arka amortisörü bir iki tık sertleştirmiştim ben onların faydası oldu.
Kafa sallama olayına pek kafa takmanıza gerek yok. Motorun stok hali bile gayet güzel gidiyor 180+ üzerine çıkmazsanız. Bu hızlarda yetiyor artıyor bile. Önemli olan ivmelenme alet fena kopuyor her devirde her viteste
Puig uzun camı takınca elcik korumaların üst kısmını sökmek durumunda kalıyorsun ve pek birşey farketmiyor.
Tracer ile Karadeniz gezi yazımı aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...iz-gezisi.html
Gerçekten bravo, şahane bir gezi olmuş.
habe habe
Ve motoru aldım
Camı bence değiştirmek gerekli ama sanırım givi yüksek cam tercih edeceğim.
1000km yakın yol yaptım çekiş çok güzel her viteste istek var kendi orjinal çantasını ben başarılı bulmadım anahtarın uyması güzel.
Birde aydınlatmalar çok vasat LED olup tahmin ettiğim gibi beni hiç tatmin etmedi.
Koruma demiri için aydın kardeşlerde bu var
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-mt-09-tracer-motor-koruma-demiri-282952928/detay
Ne düşünüyorsunuz
Bir yeni model koruma demiri daha var hocam, arkadaşlar yemekten gelince fotoğraflarını ekleyeyim buraya, o biraz daha kibar duruyor.
Givi koruma demiri daha iyi.
Selamlar,
Bencede biraz kaba durmuş bu koruma demiri.
Diğer bir konu olarak, dün elcik korumalarını söktüm ve öyle kullanmaya başladım daha kafa sallama olayını test etmedim ama sanki başka bir motor kullanıyormuşum gibi geldi. Elcik korumalarını yerinde göremeyince test ettikten sonra buraya bildirim yaparım.
Birde gidon ağırlıklarını da arttırdım, fazerın gidon ağırlıklarını taktık, eğer seversem güzel bi gidon ağırlığı alacağım.
bol mobiletli günler.
benimkini satarsam kısmetse alcam bitane tracer. sezon bitmeden alırsam çok şukela olur.
arkadaşlar aranızda bu speed wobble olayını yaşayan var mı ?
videodaki vlogger bir kaç farklı varyasyonda denemiş. en stabil olanın windscreen olmayan hali olduğuna karar vermiş.
tur camı ile:
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------
stok cam ile:
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------
cam olmadan:
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:01 ----------
burada da bu problemi hiç yaşamayan bi vlogger var. tracer alma arefesindeyken düşündürdü şu durum..
Maalesef tracer'ın bu can sıkıcı özelliği var, kurtulmak için gidon amartisörü almak gerekiyor, çantalı ve çantasız olması da motorun çok fark ediyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)