Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Sevgili Lacivert. ben o bir kademe sertleşmeden çok etkilenmiştim. Gerçi benim lastiklerin değişmesine denk gelmişti. Eski yorumlarda da belirttim, ben yavaş dönüşlerde motoru devirecek oluyordum sonrasında pcx gibi hoop U dönüşü. O dönem kartaldan levente gidip geliyordum popoda hiç bir yorulma olmuyordu. O bir tık sertleştikten sonra popo aşağıda olanları hissetmeye başlıyor. 40-45dk sonra popoyu seleden şöyle bir kaldırayım demeye başladım. 2. kademe mercedes konforu 3. kademe ford focus. 4. kademe istanbul (ülkemiz yollarına) sert gelebilir. 5. zaten pistte diye belirtmişler.
    İlk bakımda bir kademe sertleştirip bak. Beğenmezseniz sonraki bakımda eski haline getirirsinz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Eşimle kullanıyorum
    Süspansiyon en sertte. Serte almanızı tavsiye ederim iki kişi cok etkilemiyor.

  3. #263

    Üyelik
    27 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Z300
    Merhaba abilerim uzun zamandır yazan olmamış ama ben yine de sorayım , Z300 vitesli motor başlangıç için uygun bir motor mudur scooter geçmişim var hızı pek sevmem trafiği az çok öğrendiğimi düşünüyorum başa çıkabilir miyim z300 ile. Cevaplarsanız sevinirim 1-2 haftadır kafamı kurcalayan bir motor. Şimdiden teşekkürler...

  4. #264

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Umut kardeş, bence çıkarsın. Aklın başında sürer çok abuk şeyler yapmazsan sıkıntı olmaz. Ama kazayı zaten güç yaptırmıyor. Senin yönlendirmede sıkıntın yoksa; gaz kontrolunde sıkıntın yoksa, bir de kaygan yerde benim gibi düşer miyim acaba diye deneme yapmazsan düşmezsin.
    Asfaltın çok parlak olmasına gerek yok dişleri kaybolmaya başlamış asfaltta pirelli rosso II 'lerle bile 1 den ikiye 11000-12000'in üzerinde sert şekilde vites atarsan 2. viteste bile ciddi patinaj yapar, sen bu alet niye hızlanmıyor derken bir anda tutunur ivmelenmeye şaşarsın, ancak eğer geri kayarsan gaza istemsiz yüklenme yaşayabilirsin, ama gücüne de hayran kalırsın. Ben giyim kuşamla 90kg falan gelirim alet kafama geçmedi ama arka taraf fır fır oynar. Benim başına 3-4 kere geldi. haberin olsun.
    Umut Topuz bunu beğendi.

  5. #265

    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    Benelli tnt25
    Yanlış anlaşılsın istemiyorum ama başlangıç için biraz fazla değil mi?sen hızı sevmezsin ama bu makineler öyle değil hafiften basarsın rüzharın uğultusunu kulaklarında, bastıkça hoş gelen egzoz sesine alıştın mı düşük devir tatmin etmez olur ve böyle bir araca aşinalığın yoksa sonu kötü olur belki abarttım ama alacaksanda lütfen dikkatli ol aracı tanı panik frenini öğren.hatta ve hatta mutlaka sürüş eğitimini al çünki bu scooter değil.scooter da kalkmak için tam gaz basarsın bunda yaparsan duvarda bulursun kendini. Seni korkutmak amacım değil lütfen yanlış anlama ciddiyetini anlaman için bu dediklerim. Birde scooter çok kıvrak alet değildir ama z300 aşırı kıvrak ve gaz tepkimelerine anında yanıt veren bir araç
    Umut Topuz bunu beğendi.

  6. #266
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Alıntı Umut Topuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abilerim uzun zamandır yazan olmamış ama ben yine de sorayım , Z300 vitesli motor başlangıç için uygun bir motor mudur scooter geçmişim var hızı pek sevmem trafiği az çok öğrendiğimi düşünüyorum başa çıkabilir miyim z300 ile. Cevaplarsanız sevinirim 1-2 haftadır kafamı kurcalayan bir motor. Şimdiden teşekkürler...
    Bu noktada Serdar35'e katılıyorum. Bence başlangıç veya scooter'dan vitesliye geçiş için uygun bir motor değil.

    @brooklynn
    Servis bakımında aklıma geldi ama süspansiyon sertleştirmeyi talep etmedim. Sonra yine servise gittiğimde sertleştirmek için depo grenajlarını sökmemiz gerek dediler, ben de istemedim. Süspansiyon sertleştirenlere sorum, kolay bir şey mi? Kendim yapabilir miyim? Servisin dediği gibi grenajların sökülmesine gerek var mı?
    Umut Topuz bunu beğendi.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi

  7. #267

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Ben kendim yapmayı denemiş alet kayınca elimi yaralamıştım. :(
    Sonra lastik değişiminde serviste arka teker sökülük olduğu için oradan yaptılar. Hemen oluyor ama biraz güç istiyor. Yani lastik varken veya grenajlar takılıyken sanırım olmaz ya da nasıl olduğunu bilmek gerek. En güzeli zincir ayarlarken üşenmeyip tekeri sökmek sonra da oradan ayarlamak. Ben olsam öyle yaparım.
    Hatta bir 4. kademeyi denesem mi yav?
    Neyse 3 te iyi .

  8. #268
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Eğer ağırsanız süspansiyonların ayarı ile oynamayın (90 ve üzeri). Yukarda bir dostum yazmış "5. kademede eşimle biniyorum" diye. İkiside tüy siklettir (çok zayıflar)

    Durumu bu şekilde değerlendirin. Ben 100 kiloyum 5. kademe bende çok rahatsiz edici oluyor. 4 kademede aynı şekilde. Benim için en iyisi 3 kademedir mesela. KIsaca Süspansiyon olayı kişiye göre ayarlanmalı.

  9. #269

    Üyelik
    27 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Z300
    Söylediklernizi dikkate alıcam ancak 250 lik motorlarda da pek fazla abs kaydırmalı debriyaj vs. vs. bulmak zor oluyor duke 250 yeni model tr ye giricek herhalde onu da düşüneyim bi kıştan sonra bakalım karar vericem dediklerinizi dikkate alıcam herkese iyi geceler...

  10. #270
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Zincir korumanın sökülmesi gerek ayar için. 15 dklik is. Gözünüzde büyümeyin. Yaparken ele dikkat edin ama deriyi soyuyor.

  11. #271

    Üyelik
    27 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Z300
    Hondanın motosiklet eğitimlerine katılmayı düşünüyorum daha önce giden var mı o eğitimlerden sonra bu motoru kullanmamda bir sakınca olacagını sanmıyorum ama yine de sizlere bir danışayım dedim..

  12. #272

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir korumanın sökülmesi gerek ayar için. 15 dklik is. Gözünüzde büyümeyin. Yaparken ele dikkat edin ama deriyi soyuyor.
    Yahu dedik ya: ya da nasıl oluyor bilmek gerek diye.

  13. #273
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Alıntı Umut Topuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanın motosiklet eğitimlerine katılmayı düşünüyorum daha önce giden var mı o eğitimlerden sonra bu motoru kullanmamda bir sakınca olacagını sanmıyorum ama yine de sizlere bir danışayım dedim..
    Honda'nın GS2, GS3 Hazırlık ve Artçılı Sürüş eğitimlerine katıldım. Eğitim her zaman şart, tartışılmaz. Ancak ben CBF 150'den sonra bu motora geçtim. Daha önce arkadaşların dediği gibi 1000'lik motorda olabilir, zaten GS3'te CBF1000 kullanıyorsunuz. Asıl olay o gücü kişisel olarak kontrol edebilmekte diye düşünüyorum. Yani yaşım gereği yavaş ve dikkatli gidiyorum ama bazen apaçilik yapmak geçmiyor değil içimden. Yada bazen özgüven patlaması oluyor İşte böyle durumlarda altınızdaki motor talebinize karşılık verebiliyorsa işte tehlike o zaman başlıyor. Ona göre kendinizi tartın.

    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir korumanın sökülmesi gerek ayar için. 15 dklik is. Gözünüzde büyümeyin. Yaparken ele dikkat edin ama deriyi soyuyor.
    Bir sonraki bakımda talep edeyim bakalım. Bilgi için teşekkürler.
    Umut Topuz bunu beğendi.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi

  14. #274
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    koruma takozu sıkıntısı var galiba.taktıran arkadaşlar hangi siteden kaç liraya edindiler öğrenebilirmiyim.
    bu hafta bi aksilik olmazsa z300 alıyorumda hesap kitap işlerini halletmeye çalışıyorum.lastikte şart ama malesef şu an mümkün olmucak.

  15. #275
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Motoru aldığım sıralar kawasaki'nin orjinal takozu 900TL idi. Bende Puig R12 aldım yurt dışından, 600TL civarına geldi. Linki aşağıda.

    http://www.puigusa.com/tuning-bikes/.../f1-r49-m7183/

    EDIT: Kendini biraz zorlayabilirsen lastikte alıp bayiden çıkarmadan önce taktırmanı öneririm. Üzerindeki lastikler için hiç ama hiç iyi şeyler duymadım. Hatta ben takozdan önce halletmiştim. Üzerindeki lastikleri ise internetten sattım.
    burak burk bunu beğendi.

  16. #276
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı lac1vert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığım sıralar kawasaki'nin orjinal takozu 900TL idi. Bende Puig R12 aldım yurt dışından, 600TL civarına geldi. Linki aşağıda.

    http://www.puigusa.com/tuning-bikes/.../f1-r49-m7183/

    EDIT: Kendini biraz zorlayabilirsen lastikte alıp bayiden çıkarmadan önce taktırmanı öneririm. Üzerindeki lastikler için hiç ama hiç iyi şeyler duymadım. Hatta ben takozdan önce halletmiştim. Üzerindeki lastikleri ise internetten sattım.
    çok pahalıymış hocam takozlar.türkiyede varmı acaba bi araştırmak lazım iyice.lastikler pulsardada benim mrf nylon tabi o yüzden çokta yabancılık çekmicem ama bu lastiklerin mrf den bile kötü olduğu söyleniyor.kaldıki zaten 40 hp lastikleri dahada zorlucak.kısmet bakalım bi alalımda gerisini hallederiz yavaştan.

  17. #277
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok pahalıymış hocam takozlar.türkiyede varmı acaba bi araştırmak lazım iyice.lastikler pulsardada benim mrf nylon tabi o yüzden çokta yabancılık çekmicem ama bu lastiklerin mrf den bile kötü olduğu söyleniyor.kaldıki zaten 40 hp lastikleri dahada zorlucak.kısmet bakalım bi alalımda gerisini hallederiz yavaştan.
    Valla bir taraftaki depo grenajı ben aldığımda 700 TL idi. Böyle bakınca pekde pahalı durmuyor
    Aldığım zamanlar Türkiye'de alternatif yoktu. aliexpress'de bazı ucuz alternatifler var ancak ne kadar koruyacağı tartışılır.
    Kişisel görüşüm takoz motoru, lastik sizi korur, önce lastik.
    burak burk bunu beğendi.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi

  18. #278

    Üyelik
    01 Aralık 2016
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Honda NSS300 Forza
    Konudaki tüm arkadaşlara selamlar. Temel Motosiklet Eğitimi ve Kapalı Alan Hakimiyet eğitimi aldım, halen eğitim almaya devam ediyorum. A sınıfı ehliyetim de ocak ayında olacak. 35 yaşımdayım 165 cm boyundayım ve ilk motorum olarak Z300 ABS modelini düşünüyorum. Z300'e hiç oturmadım ancak Kawasaki bayiinde Z250 denemiştim oturuş ve boy açısından aynı olduğunu söylediler. ABS olmazsa olmaz olduğundan Duke 250 de baktım ama bacak boyumun kısalığından dolayı oturuşu sıkıntılı geldi. Başlangıç motoru olarak öneren de olmuş önermeyen de. Kendim için başlangıç motoru olabileceğini düşünüyorum. 2.el satmak isteyen olursa ABS modeli için bana yazabilir. İyi forumlar.

  19. #279

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki Z300 satıldı/2014 X max 250 ABS
    şimdi koruma takozlarını pahalı bulanlar için ufak bir parça fiyatı yazayim pahalı mı değil mi anlaşılsın

    sola yatarsa
    z300 yazılı olan grenaj tek bir parça (sakal ayrı tabi) 750 TL
    motor stator kapağı 450 TL
    vites pegi 180 TL
    gidon 250 TL

    sağa yatarsa
    egzoz tüp en son komple egzoz 3000 tl olduğuna göre minumum 750-800 TL civarındadır
    grenaj 750 TL
    fren pedalı 160 TL
    gidon 250 TL

    hesap sizin 1000 liradan kaçıcam diye 2 zarda seksenlik olmayın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok pahalıymış hocam takozlar.türkiyede varmı acaba bi araştırmak lazım iyice.lastikler pulsardada benim mrf nylon tabi o yüzden çokta yabancılık çekmicem ama bu lastiklerin mrf den bile kötü olduğu söyleniyor.kaldıki zaten 40 hp lastikleri dahada zorlucak.kısmet bakalım bi alalımda gerisini hallederiz yavaştan.
    önce lastikleri değiştir.özellikle yazın çok sıkıntı yaşarsın asfaltla sevişebilirsin,kaldırıma çıkabilirsin,olduğun yerde arka lastik sarar neden gitmiyor nu motor diyebilirsin vs.vs.
    lac1vert ve burak burk bunu beğendiler.

  20. #280
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Doğru hesap
    Zz300 bunu beğendi.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)