Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #141
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Gri'si güzel yeşili güzel ilk sayfada dediğim gibi adamlar noktayı komuş beyler hayırlı olsun hepinize


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC750X, MSX125, PCX125
    Arkadaşlar şu ön freni 4 parmakla sıkma mevzusu kullandıkça biraz düzeliyor mu, yoksa hala en dipte mi tutuyor?

  3. #143
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Benim pek düzelmedi. Halen dipte tutuyor. En son y.dışından ayarlı manet söyledim. Onu taktıracağım. Bunun dışında hollanda kawasakiye "düzelmedi" bilgisinin geçilmesini isteyeceğim Z-moto dan.

  4. #144

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z300 ABS
    Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
    motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
    155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
    ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
    ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.

    diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.

  5. #145
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı engerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
    motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
    155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
    ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
    ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.

    diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
    Dostum selamlar. Bende geçenlerde aynı şekilde konuyu paylaşmıştım. Motor 6. viteste 11 bin deviri dolayısı ile 160-165 bandını geçemiyor demiştim. Sağolsun burada bilgili ve tecrübeli arkadaşlar beni yönlendirdiler. Yedirerek vites geçişi sağlanması gerekiyormuş. Şimdi bu nedir diye soracaksın doğal olarak. Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım. O video da dikkat ettiysen 5. viteste 160 a dolayısı ile 13 bin devire kadar gidiyor. Sonra vitesi değiştiriyor. Yalnız değiştirirken gazı tam kapatmayıp devirin düşmemesini sağlıyor. Bende aynı yöntemi denedim. Eğer 5 ten 6 ya attığın anda 11 bin devirin üstünde bir devirle 6. vitese başlarsan motor yeniden kopuyor. Ben aynı yöntemi düz yolda denedim. 172 km hızı gördüm sonra trafik artınca gazı kesmek zorunda kaldım. Yoksa devir artmaya devam ediyordu. Anahtar nokta 5 ten 6 ya geçişte 11 bin devirin üstünde bir değer ile 6. vitesi çevirmeye başlamak. Diğer taraftan bu muhtemelen şanzımandan götürüyordur. O yüzden her zaman yapılacak birşey değil. Keza 160 da neyimize yetmiyor bu motorla

  6. #146

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z300 ABS
    Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken

    o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?

  7. #147
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı engerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken

    o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
    Dostum naked motor kullanıyorsan rüzgardan dayak yemeyi göze alacaksın Gül ve diken olayı
    turkmath bunu beğendi.

  8. #148
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı engerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken

    o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
    Bu biraz kişinin cüsesiylede alakalı. Ben iriyim biraz Ninja 300 'de tamda senin dediğin gibi rüzgardan kaçmak için depo üstüne yatıyorum bahsetiğin gibi tedirginlik yaratıyor arkayı göremiyorsun, kısa mesafelerde hızlanıcaksam gerek olmuyorda uzun yolda 150 ve üzeri hızlarda şart oluyor yoksa bel ağrıtıyor. ( depo üzerine yatınca belinize yük binmiyor) . Kısa ve kilosuz arkdaşlarım motorun üzerinde jokey gibi kayboluyorlar, rüzgarla temasları azalıyor ve daha hızlı gidiyorlar. ben ( 183- 92 kiloyum)

  9. #149

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z300 ABS
    arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

    benim boy 180 kilo 83

    asagidaki linkte top speed denemem var
    kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

    https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk

  10. #150
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı engerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

    benim boy 180 kilo 83

    asagidaki linkte top speed denemem var
    kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

    https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
    Dostum selamlar
    Seyrettim. Sanki 5 ten 6 ya geçerken tam yedirerek geçmemiş vites. O yüzden 11 bin devir civarında kalmışsın. Sonra da çok zor artmış.

  11. #151
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı engerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

    benim boy 180 kilo 83

    asagidaki linkte top speed denemem var
    kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

    https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
    Güzel bir Top Speed Denemesi olmuş Ama sanki Rolantiniz biraz yüksek gibi geldi bana ? 1.500 rpm devir aralığında olmalı

  12. #152
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    rodajdan sonra daha güzel olcak enginim, hoşgeldin bu arada :D
    baktın olmuyo bunu satıp sana hydralisk kafalı motoru alırız dert etme :D
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  13. #153

    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC750X, MSX125, PCX125
    beyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?

  14. #154
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Alıntı ruuuuud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
    Selamlar
    Benim ilk motorum oldugu icin bu konuda dogru yonlendirmeyebilirim. Uzun ve devirli yolculuklarda ayagimda bir karincalanma oluyor. Ancak kollarda ve ellerde titresim dolayisi ile herhangi bir rahatsizlik hissetmedim simdiye kadar.

  15. #155

    Üyelik
    04 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax
    800 km bakıma kadar titreşim vardı. 60 dk kullanımdan sonra ellerde karıncalanma yapıyordu.
    İlk Bakımdan sonra alt devirlerdeki titreşim azaldı, hissedilmesi zor hale geldi. 10.000 devirler civarında hissediliyor. Pegler plastik olsa titreşimi azaltabilir diye düşünüyorum ama metalin de şekli güzel.
    Özet geçiyorum, normal bir titreşim var, sorun yok ;-)

  16. #156
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    kısa bi test sürüşü yapma fırsatı buldum z300'ün en dikkatimi çeken tarafı fren kalitesiydi, ses ve titreşim gayet sakin, yönlendirme ve kullanım kolaylığı çok rahat, düşünen arkadaşlar için bence her yönden iyi motor, lastikler hariç.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  17. #157
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Bir ara ilanda Eskisehir de 2.el z300 gordum hemen gittim motorun yanina fakat sahibi takas istemiyormus zaten ertesi gun satildi ki ilan yayindan kaldirdilar... bazen kafayi kilitleyip satsammi inazumayi diyorum :(

  18. #158

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kawasaki Z300 ABS
    Arkadaşlar dün aydın otobanında yeni bir top speed denememde yokuş aşağı 177km/saat, düz yolda 173km/saat seyir edebildim. Merak edenlere duyurulur.

    Ayrı bir konu olarak yüksek hızlarda bazen gidon çırpma yapıyor, gezmeye başlıyor hemen hız kesiyorum düzeliyor. Bunu bazen yapıyor bazen yapmıyor çözemedim neye bağlı olduğunu. Bilgisi olan varsa açıklayabilir mi?

    Selamlar.

  19. #159
    CengoCenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Dostum selamlar. Öncelikle 177 gerçekten iyi bir hız. Tebrikler. Bende maks 170 lere çıkmıştım.

    Diğer konuda birkaç şey söylemek istiyorum. Geçenlerde tem de işten motorla dönerken, arkadamdan arkadaş araba ile eşlik etti. Ve akşam eve gittiğimde bana hemen telefon açtı. Söylediği şey "Abi 160 lara çıktığında sanki Allah'a emanet gidiyor gibi oluyorsun. Çok stabil bir görüntü sergilemiyor motor. Özellikle rüzgardan etkilendiğin çok belli oluyor, lütfen o hızlara çıkmamaya çalış bu motorla" oldu. Bende "acaba kullanım tarzı olabilir mi? yani benim hatammı acaba" dedim. Onun söylediği "140-150 bandında kesinlikle bir sorun yok. Son derece stabil görünüyorsun. Ama 160 a çıktığında bariz motor zıplaya zıplaya gidiyor. Özellikle sağ ve sol rüzgarlardan etkilniyorsun çok fazla" dedi.

    Bende bu şekilde bazen motordan geri dönüşleri almıştım daha önce. Yani bazen bir tedirginlik yaratıyordu. Arkadaştan gelen bu geri bildirimden sonra daha bir dikkat etmeye başladım. Hatta arkadaş bir dahaki sefere benim arkamdan araba ile gelirken video ya alacak. Bende gözlemleyeceğim tam olarak ne demek istediğiniz. @engerk arkadaşın dediği gibi yüksek hızlarda bir dengesizlik var sanki.

  20. #160
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    ArkadaLar eksoz sesi nasil ben birtane gordum yanimdan gecti gitti seside iyidi ne cok abartili nede sessiz sorma firsatim olmadi nasildir tavsiye edilirmi pulsara takmayi dusunuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

    birde max hız gerçekten düşükmüş 154 gören var pulsarla 200 lük tek silindir oda devir kesiciye giriyor dişli değişiklikleriyle 176 yapan vardı 300 lük 2 silindir makineye göre biraz daha fazla ara olmasını beklerdim
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)