Gri'si güzel yeşili güzel ilk sayfada dediğim gibi adamlar noktayı komuş beyler hayırlı olsun hepinize
Gri'si güzel yeşili güzel ilk sayfada dediğim gibi adamlar noktayı komuş beyler hayırlı olsun hepinize
Arkadaşlar şu ön freni 4 parmakla sıkma mevzusu kullandıkça biraz düzeliyor mu, yoksa hala en dipte mi tutuyor?
Benim pek düzelmedi. Halen dipte tutuyor. En son y.dışından ayarlı manet söyledim. Onu taktıracağım. Bunun dışında hollanda kawasakiye "düzelmedi" bilgisinin geçilmesini isteyeceğim Z-moto dan.
Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.
diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
Dostum selamlar. Bende geçenlerde aynı şekilde konuyu paylaşmıştım. Motor 6. viteste 11 bin deviri dolayısı ile 160-165 bandını geçemiyor demiştim. Sağolsun burada bilgili ve tecrübeli arkadaşlar beni yönlendirdiler. Yedirerek vites geçişi sağlanması gerekiyormuş. Şimdi bu nedir diye soracaksın doğal olarak. Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım. O video da dikkat ettiysen 5. viteste 160 a dolayısı ile 13 bin devire kadar gidiyor. Sonra vitesi değiştiriyor. Yalnız değiştirirken gazı tam kapatmayıp devirin düşmemesini sağlıyor. Bende aynı yöntemi denedim. Eğer 5 ten 6 ya attığın anda 11 bin devirin üstünde bir devirle 6. vitese başlarsan motor yeniden kopuyor. Ben aynı yöntemi düz yolda denedim. 172 km hızı gördüm sonra trafik artınca gazı kesmek zorunda kaldım. Yoksa devir artmaya devam ediyordu. Anahtar nokta 5 ten 6 ya geçişte 11 bin devirin üstünde bir değer ile 6. vitesi çevirmeye başlamak. Diğer taraftan bu muhtemelen şanzımandan götürüyordur. O yüzden her zaman yapılacak birşey değil. Keza 160 da neyimize yetmiyor bu motorla
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
Bu biraz kişinin cüsesiylede alakalı. Ben iriyim biraz Ninja 300 'de tamda senin dediğin gibi rüzgardan kaçmak için depo üstüne yatıyorum bahsetiğin gibi tedirginlik yaratıyor arkayı göremiyorsun, kısa mesafelerde hızlanıcaksam gerek olmuyorda uzun yolda 150 ve üzeri hızlarda şart oluyor yoksa bel ağrıtıyor. ( depo üzerine yatınca belinize yük binmiyor) . Kısa ve kilosuz arkdaşlarım motorun üzerinde jokey gibi kayboluyorlar, rüzgarla temasları azalıyor ve daha hızlı gidiyorlar. ben ( 183- 92 kiloyum)
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler
benim boy 180 kilo 83
asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava
https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
rodajdan sonra daha güzel olcak enginim, hoşgeldin bu arada :D
baktın olmuyo bunu satıp sana hydralisk kafalı motoru alırız dert etme :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
beyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
800 km bakıma kadar titreşim vardı. 60 dk kullanımdan sonra ellerde karıncalanma yapıyordu.
İlk Bakımdan sonra alt devirlerdeki titreşim azaldı, hissedilmesi zor hale geldi. 10.000 devirler civarında hissediliyor. Pegler plastik olsa titreşimi azaltabilir diye düşünüyorum ama metalin de şekli güzel.
Özet geçiyorum, normal bir titreşim var, sorun yok ;-)
kısa bi test sürüşü yapma fırsatı buldum z300'ün en dikkatimi çeken tarafı fren kalitesiydi, ses ve titreşim gayet sakin, yönlendirme ve kullanım kolaylığı çok rahat, düşünen arkadaşlar için bence her yönden iyi motor, lastikler hariç.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Bir ara ilanda Eskisehir de 2.el z300 gordum hemen gittim motorun yanina fakat sahibi takas istemiyormus zaten ertesi gun satildi ki ilan yayindan kaldirdilar... bazen kafayi kilitleyip satsammi inazumayi diyorum :(
Arkadaşlar dün aydın otobanında yeni bir top speed denememde yokuş aşağı 177km/saat, düz yolda 173km/saat seyir edebildim. Merak edenlere duyurulur.
Ayrı bir konu olarak yüksek hızlarda bazen gidon çırpma yapıyor, gezmeye başlıyor hemen hız kesiyorum düzeliyor. Bunu bazen yapıyor bazen yapmıyor çözemedim neye bağlı olduğunu. Bilgisi olan varsa açıklayabilir mi?
Selamlar.
Dostum selamlar. Öncelikle 177 gerçekten iyi bir hız. Tebrikler. Bende maks 170 lere çıkmıştım.
Diğer konuda birkaç şey söylemek istiyorum. Geçenlerde tem de işten motorla dönerken, arkadamdan arkadaş araba ile eşlik etti. Ve akşam eve gittiğimde bana hemen telefon açtı. Söylediği şey "Abi 160 lara çıktığında sanki Allah'a emanet gidiyor gibi oluyorsun. Çok stabil bir görüntü sergilemiyor motor. Özellikle rüzgardan etkilendiğin çok belli oluyor, lütfen o hızlara çıkmamaya çalış bu motorla" oldu. Bende "acaba kullanım tarzı olabilir mi? yani benim hatammı acaba" dedim. Onun söylediği "140-150 bandında kesinlikle bir sorun yok. Son derece stabil görünüyorsun. Ama 160 a çıktığında bariz motor zıplaya zıplaya gidiyor. Özellikle sağ ve sol rüzgarlardan etkilniyorsun çok fazla" dedi.
Bende bu şekilde bazen motordan geri dönüşleri almıştım daha önce. Yani bazen bir tedirginlik yaratıyordu. Arkadaştan gelen bu geri bildirimden sonra daha bir dikkat etmeye başladım. Hatta arkadaş bir dahaki sefere benim arkamdan araba ile gelirken video ya alacak. Bende gözlemleyeceğim tam olarak ne demek istediğiniz. @engerk arkadaşın dediği gibi yüksek hızlarda bir dengesizlik var sanki.
ArkadaLar eksoz sesi nasil ben birtane gordum yanimdan gecti gitti seside iyidi ne cok abartili nede sessiz sorma firsatim olmadi nasildir tavsiye edilirmi pulsara takmayi dusunuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
birde max hız gerçekten düşükmüş 154 gören var pulsarla 200 lük tek silindir oda devir kesiciye giriyor dişli değişiklikleriyle 176 yapan vardı 300 lük 2 silindir makineye göre biraz daha fazla ara olmasını beklerdim
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)