bu çanta yolsu selesine mi sabitleniyor? baya iyi birşeye benziyor?
bu çanta yolsu selesine mi sabitleniyor? baya iyi birşeye benziyor?
Evet, yolcu selesine sabitleniyor.
Detayları şuradan görebilirsiniz.
http://www.kriega.com/us-20-drybag/
teşekkürler kolokolo
kardeşim iyiki paylaştın resimleri haftalardır fc moto'nun sayfası browserimde açık bir stoğa giriyor bir kayboluyor. Bu sezon bayağı bir yolculuk planlıyorum. Bende bir türlü kara verip alamıyordum drybag. Kriega R20 sırt çantam var memnunum ikisini birlikte kullanabilirmiyim veya sadece drybag mi kullansam diye kafam oldukca karışıkti. Bu gün Fc motoda tüm çantalar yeniden stokta . Fakat paylaştığın resim sayesinde çanta almaktan vazgeçtim . Kendimce bu tip çantaların motorun üzerindeki görüntüsünden hoşlanmadığıma kara verdim sırt çantasına devam Kara vermemi kolaylaştırdığın için saygılar sevgiler
Bir faydam olmuşsa ne mutlu bana :-) Keyifli seyahatler diliyorum, kazasız belasız..
Dostllar ben çanta sohbetini kaçırmışım. Biraz geç olacak ancak kendime söylediğim çantanın linkini paylaşayım. Fiyat performans iyi gibi. Gelince kalitesine bakarız artık.
http://www.aliexpress.com/item/Free-...298462918.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
Arkadaşlar selamlar
Sanırım ilk rodaj bitiren kişi benim. Motorun limitlerini deniyorum şu anda. 5. vitese kadar 13 bin devire kadar sorun yok.
Ancak 6. viteste 11 bin devirden yukarı aleti çıkartamadım bir türlü. O yüzden maks 160 km civarı hıza çıkıyor. Daha fazlası malesef yok. 11 bin devirde kesici olma ihtimali var mıdır?
NOT: Hız meraklısı değilim. Bu deneme tem de sakin trafikte yapıldı. Derdim gerektiğinde ne kadar hızlı olabileceğini öğrenmek. Yoksa devamlı hızlı gitmek gibi bir derdim yok kesinlikle.
Bu hızlarda motosiklet nasıl? Kontolü zorlaşıyor mu yoksa doğal olarak bu hızlarda gidebiliyor mu?
Anlatığınızdan devir kesiciye girdiğini çıkartıyorum ben de.
motorun rodajı haricinde bir de viteslerin açılması mevzusu var. Her devirde sürekli kullanılmadığı için özellikle böyle çok nadir kullanılan taraflarda biraz uyuşma olabiliyor.
zaman zaman, sakin ortamlarda, motor lastik ısıtılıp, her vitesin üst devirlerinde biraz kullanmak, belki sıkıştırmak lazım bence. açıldıkça açılır motor. arabalarda bile çok fark görülüyor.
"Ancak 6. viteste 11 bin devirden yukarı aleti çıkartamadım bir türlü. " demişsin. yukarıda bahsettiğim mevzu dışında zaten son hıza yakın olan bu devirleri görmen için alttan devirli gelmen lazım. 3ü4ü5i son devirlere yakın değiştire değiştire gelirsen ancak 6. vitesin de son devirlerini görürsün. sınıra dayanmayacaksan gerek olmayabilir ama son hızlara doğru motorların son devirleri görmesi zorlaşıyor işte.
Merhaba CengoCenk,
Öne rüzgarlık yaptırma gibi bir arayışın varmı? Yani bu şu da demek; bir yerle konuşup derdini anlatıp böyle bişey yaptırılabiliyormu? Çakma görüntü olmayacak şekilde böyle bir şey olası ise, ortak arayışta olanlarla beraber aynı yer ile fazla adet için konuşabiliriz?
Dostum selamlar
Bizim facebook grubunda Burak adında bir arkadaş cam rüzgarlık tasarımı üzerine bir firma ile görüşeceğini söyledi. Biz de ondan bir ön bilgi bekliyoruz.
https://www.facebook.com/groups/z300turkiye
Selam,
Süper haber, grup link i için de teşekkürler, katılım için başvurdum
hatırlarsanız fuarın ertesi günü kaporayı vermiştim. geçen perşembe kawasakiden aradılar. Ahanda geldi motor hemen bilet alayım mı diye açtım telafonu, amma velakin; Yeşil renğin gemiye binmesi mayısın 15 ile 30u arasında gelmesi 15 gün gümrüğk vs trafiğe 20. günde çıkarsın dediler.
haziranın sonunu getirdik. ellerinde 2 tane füme vardı; ne yapsam fümeden bir tane kapatsam mı?
Yedire yedire çıkarsanız devirleri 13bini görür alet. Diğer turlu zor
Gördüm Cenk, beğendim hatta. varya eğer ilk önce yeşili görmeseydim önce fümeyi görseydim direk fümeyi alırdım. ama işte ilk seferde yeşili görünce ..
hani bir kıpırdan ma oldu şöyle bişi oldum.
Daha önce bu motorda son viteste 13 devire çıkabilen olmuş mu ? Karşıdan rüzgar esmiyorsa gücü bu kadar demektir. Daha yukarı çıkamayabilir.
Bir başka arkadaşın dediği gibi yüksek devirden 6. vitese geçmek gerekiyor olabilir. Altıncı vites bizdede hemen etkisini göstermiyor. Yavaş yavaş artıyor devir saati. Ama dikkat etmedim 11.000 devri geçip geçmediğini. Benim Ninja 300'de en çok 176 yaptım. top speed denemesi sadece bir kaç kez yaptım hepsinde kuvettli bir rüzgar vardı karşımda. Fakat şu bir gerçek 160' a çok kolay çıkıyor.
Fümede güzelde yeşil bir başka güzel olmuş, boyası bizim ninja 300'lerden daha bir havalı daha bir kaliteli duruyor.
Ninja 300 ile z300 ün rüzgar sürtünme katsayılarının aynı olmama ihtimali çok yüksek. Çünkü ss ve naked arasında ciddi grenaj farkı var.
Şimdi son hız olayında en önemli etki beygir gücü ve rüzgardır. Beygir güçleri ve motorları aynı olduguna göre rüzgar direncinden dolayı z300 daha düşük bir son hıza sahip olacaktır.
Fakat ilk 5 viteste 13000 devir görüpte 6. viteste görememiş olmanız devir kesiciden değildir. Devir kesici 11000 de olsaydı 1. viteste dahi 11000 in üzerini göremezdiniz.
Sanırım rüzgar fazlaydı ve zaten 160 km hız motorun limitlerine yakın bir hız olduğu için bu çok normal bence.
Aynı koşullarda ninja 300 olsaydı belki 165 km/h görebilirdi.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)